Ik heb nog nooit iets van hem gelezen. Z'n zoon vind ik wel erg leuke programma's maken, minstens zo leuk als Ruby Wax en veel respectvoller en meer oprecht.quote:Op maandag 18 april 2005 21:55 schreef pyl het volgende:
Paul Theroux is een van mijn favoriete schrijvers - meer liefhebbers?![]()
Theroux schrijft de meest indringende reisverslagen, of hij nu met de trein door Azië reist of te voet langs de Britse kust - alles is smullen geblazen.quote:Op maandag 18 april 2005 21:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb nog nooit iets van hem gelezen. Z'n zoon vind ik wel erg leuke programma's maken, minstens zo leuk als Ruby Wax en veel respectvoller en meer oprecht.
Mijn replies zijn in ieder geval meestal humorvol en nooit extreem-rechts.quote:Op maandag 18 april 2005 21:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Extreem-rechts en humor is een weinig voorkomende combinatie![]()
Is het een Polgar-zusje?quote:Op maandag 18 april 2005 22:00 schreef pyl het volgende:
[..]
Theroux schrijft de meest indringende reisverslagen, of hij nu met de trein door Azië reist of te voet langs de Britse kust - alles is smullen geblazen.[quote]Goede tip voor als ik weer geld heb
[quote]
Over mijn dame: niemand zal haar bij naam kennen, vermoed ik, maar haar bezigheid raden is al een punt waard.
Tja.quote:Op maandag 18 april 2005 22:01 schreef sooty het volgende:
Sorry dat je 'm niet ziet, pyl.
Close but no sigar, zeggen ze dan, geloof ik.quote:Op maandag 18 april 2005 22:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het een Polgar-zusje?
quote:Op maandag 18 april 2005 22:01 schreef sooty het volgende:
[..]
Mijn replies zijn in ieder geval meestal humorvol en nooit extreem-rechts.
Dit is humor:
[afbeelding]
Sorry dat je 'm niet ziet, pyl.
Alright!quote:Op maandag 18 april 2005 22:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Voor Pyl: Sooty plaatste een foto van 5 negers in roze KKK-outfits achter een bord met "Gay Black Jewish Klansmen for Tolerance and Understanding"
De foto's lijken te wijzen op een voetbalster maar dat geloof ik niet. Is het wel een schaakster?quote:Op maandag 18 april 2005 22:04 schreef pyl het volgende:
[..]
Close but no sigar, zeggen ze dan, geloof ik.
De omschrijving is accuraat; Maar het plaatje zegt zoveel meer.quote:
Ja, als Wanadoo het weer doet moet je 'm nog eens plaatsen voor Pylquote:Op maandag 18 april 2005 22:09 schreef sooty het volgende:
[..]
De omschrijving is accuraat; Maar het plaatje zegt zoveel meer.
Dat zei Jan Hein Donner ook altijd, tot in de Avenue toe, het damesblad waarin hij een rubriek had. Op een zeker moment, zo in de vroege jaren zeventig, kreeg dat blad een ingezonden brief van een in haar wiek geschoten mevrouw die het niet langer pikte. Zij beweerde dat Donner discrimineerde. Het ontbrak er nog maar aan, zo schreef ze, dat Donner zei dat negers niet konden schaken.quote:Op maandag 18 april 2005 22:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb ooit eens gezegd dat vrouwen niet kunnen schaken.
Schaken voor Werder Bremen.quote:Op maandag 18 april 2005 22:15 schreef pyl het volgende:
Haar naam is Almira Skripchenko; ze schaakt (en erg sterk, I may add) voor Werder Bremen
...
quote:Op maandag 18 april 2005 22:23 schreef pyl het volgende:
De reactie onder de brief was van Donner zelf: "U begrijpt het niet, mevrouw: negers kunnen wel schaken, maar negerinnen niet!"
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |