Tja, you tell me!quote:Op maandag 18 april 2005 16:27 schreef Houniet het volgende:
sara, i remember
waar is ze trouwens heen
ze zal wel aan het krassen gegaan zijnquote:
fantastisch gewoonquote:Op maandag 18 april 2005 16:37 schreef Nagz het volgende:
Wat ook nog leuk was is dat ze moord en brand ging schreeuwen bij de mods...
Maar die deden gezellig mee
scherpquote:Op maandag 18 april 2005 16:46 schreef Aurelianus het volgende:
Het bericht is geplaatst door een Fokker.
Die sara zat op fok!, slim ding.quote:Op maandag 18 april 2005 16:46 schreef Aurelianus het volgende:
kansloze voetbalclubquote:Op maandag 18 april 2005 17:02 schreef Kleine_Jelle het volgende:
AAAAAAJJAAAAAAAAXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX!
Da's dubbelop.quote:
Lucille die moderator?quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:42 schreef Dead-Doll het volgende:
Oh yeah. Sara, I remember. Ze wil weer terugkomen op Fok! omdat ze haar liefde voor Lucille wil tonen.
Het schijnt dat ze weer een ander board heeft gevondenquote:Op maandag 18 april 2005 16:27 schreef Houniet het volgende:
sara, i remember
waar is ze trouwens heen
bingoquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:31 schreef sararaats het volgende:
ik verlegen? laat dat effe achterwege hé !!
wat ik nu nodig heb is sex
waar is Lucille??
maar ik ben verloofd met lucillequote:Op dinsdag 19 april 2005 22:19 schreef sararaats het volgende:
ja, om mijn liefde te verkondigen (hihi)
nee, ik ben teruggekomen omdat ik anders als een lafaard beschouwd word
het mag best gezegd worden: ik ben smoorverliefd op Lucille !!
vraag maar aan haarquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:34 schreef sararaats het volgende:
zal ik het aan Lucille zelf vragen?
sorry maar ik geloof je niet
Ja, laffer is mijn liefjequote:Op dinsdag 19 april 2005 22:34 schreef sararaats het volgende:
zal ik het aan Lucille zelf vragen?
sorry maar ik geloof je niet
dat is in kannen en kruikenquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:40 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ja, laffer is mijn liefje
En dit jaar gaan we trouwen.![]()
wie?quote:Op maandag 18 april 2005 16:46 schreef Aurelianus het volgende:
wellicht een trio?quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:41 schreef sararaats het volgende:
oh jeetje, dat wist ik echt nie
gek geval, die Sara hé
maar dan ben ik hopeloos verloren. mag het aub een vriendschap zijn?
schopje naar R&Pquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:44 schreef sararaats het volgende:
jammer genoeg verwar ik liefde met vriendschap.
sorry schat, het was maar een grapje enzo hoorquote:
Nou ok danquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:46 schreef laffer het volgende:
[..]
sorry schat, het was maar een grapje enzo hoor![]()
kusje??
of je het gelooft of niet.....quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:53 schreef sararaats het volgende:
BrauN, dat heb je goed gezien.
ah ja Lucille, voor ik het vergeet: veel geluk (maar toch geloof ik het niet)
een lekkere natte kus terugquote:
ok, I don't care !!quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:56 schreef laffer het volgende:
[..]
of je het gelooft of niet.....
WHO CARES![]()
Hoe komt het dat je verliefd bent op Lucille? Heb je foto's gezien? Laat zien dan.quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:57 schreef sararaats het volgende:
ik word gek van verliefdheid, zeker omdat die niet teruggestuurd wordt.
maar goed, ik leg me er bij neer. BOING !
ik heb niet stilgezeten toen ik weg was.
kan ik me voorstellen, luus is gewoon de mooiste en liefste vrouw die ik ooit heb mogen ontmoetenquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:57 schreef sararaats het volgende:
[..]
ok, I don't care !!
maar het doet pijn hoor
sjee, ik dacht dat jullie je relatie nooit zo aan de grote klok hingen hier op fok.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:00 schreef laffer het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen, luus is gewoon de mooiste en liefste vrouw die ik ooit heb mogen ontmoeten![]()
vanwege haar avatar en het feit dat ik eens van haar droomdequote:Op dinsdag 19 april 2005 22:58 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je verliefd bent op Lucille? Heb je foto's gezien? Laat zien dan.
och, ik heb hier en daar weleens wat laten doorschemeren bijv. m`n signaturequote:Op dinsdag 19 april 2005 23:01 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
sjee, ik dacht dat jullie je relatie nooit zo aan de grote klok hingen hier op fok.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:03 schreef sararaats het volgende:
[..]
vanwege haar avatar en het feit dat ik eens van haar droomde
dus je bent geen pot meer of heb je een vriendin met voorbind dildoquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:45 schreef sararaats het volgende:
jullie wilden mij terug dus hier sta ik dan. platgeneukt en veranderd
Geef maar toe je wilde je leuter gewoon in der poepert wil stampenquote:
je bent nog pot en wil door lucile met een voorbind dildo gepaald wordenquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:10 schreef sararaats het volgende:
killswitch, lees deze topic eens goed door
je zei dat je platgeneukt wasquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:19 schreef sararaats het volgende:
ik heb nergens het woord "voorbind dildo" gebruikt (tot zover ik weet)
pfoe, ik zweet als ik de naam Lucille zie staan.
AAAAAAAAAAAAAARGH
het mag maar denk niet dat iemand nog doorheeft wat je bedoelt danquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:21 schreef ThE_ED het volgende:
Moet ik overigens nog reageren op TS of vindt niemand dat meer echt nodig?
ik werk ook met vingers, 11 stuksquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:22 schreef sararaats het volgende:
ik werk met de vingers (ooooooops, verklapt)
ok.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
het mag maar denk niet dat iemand nog doorheeft wat je bedoelt dan
nee maar dat wil je welquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:23 schreef sararaats het volgende:
platgeneukt met de vibrator, dommie
en ik heb het niet met Lucille gedaan. Lucille is van Laffer (of vergis ik mij?)
nu ga ik even iets opbiechten:quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:25 schreef killswitch het volgende:
[..]
nee maar dat wil je wel
en leer gvd eens hoe de quotefunctie werkt dit is irri![]()
You sick fuck!quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:29 schreef sararaats het volgende:
het liefst van al zie ik haar in mijn fantasieën piano spelen (als ze piano speelt tenminste)
ik heb je een paar weken geleden toch iets anders horen zeggenquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:32 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik heb je een paar weken geleden toch iets anders horen zeggen
kijk, het zijn maar fantasieën en dit is het onzintopic
En welke mod denk jij dat het is?quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:31 schreef DaMart het volgende:
Wat een gedoe om een mod in vermomming zeg![]()
en welke mod gaat op diverse andere fora met dezelfde naam posten?quote:
Geen idee, ik heb die hele discussie hiervoor ook niet gevolgd, maar dat het een crew- of andere kloon is druipt er aan alle kanten vanaf. Maar goed, ik zal niet de eerste zijn die dat constateertquote:
inderdaad.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:34 schreef mother-mother het volgende:
[..]
volgens mij begin je aardig door te krijgen hoe t hier werkt
![]()
Precies. Het is geen mod; Ik denk dat ze echt zo gestoord is.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:36 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
en welke mod gaat op diverse andere fora met dezelfde naam posten?
Over jou. Ik geloof niet dat je een vermomde mod bent.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:38 schreef sararaats het volgende:
over wie gaat het?
Lucille heeft mijn hart gepikt
Heeft ze je hersens toevallig ook meegenomen?quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:38 schreef sararaats het volgende:
over wie gaat het?
Lucille heeft mijn hart gepikt en wil het nie terugbrengen (ze blijft in mijn gedachten plakken als secondelijm)
Waar precies? Flauw, saai, ik ben moe...quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:41 schreef sararaats het volgende:
ik wil haar nog een slaapwelkusje geven (als ze dat wilt tenminste)
neukmachine Raatsquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:44 schreef sararaats het volgende:
waar denk je?
wat bedoelen ze met: fier op uw roem? deze topic was niet van mij hoor
by the way, zeg hallo tegen de nieuwe sararaats (neukmachine Raats)
Ja, die van laffer natuurlijkquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:03 schreef sararaats het volgende:
vraagje voor Lucille: speel jij een instrument?
Welke crackverslaafde heb je daarvoor zijn kartonnen doos uit getrokken?quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:44 schreef sararaats het volgende:
waar denk je?
wat bedoelen ze met: fier op uw roem? deze topic was niet van mij hoor
by the way, zeg hallo tegen de nieuwe sararaats (neukmachine Raats)
hé, dit was een serieuze vraag.quote:
Hopelijk verdwaal je weer net zo snel.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:47 schreef sararaats het volgende:
[..]
hé, dit was een serieuze vraag.
ik heb mijn weg gevonden op fok!
Tot onze grote spijt.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:49 schreef sararaats het volgende:
zeg maar dag met je handje.
ik ben eigenlijk even brutaal als iedereen hier. alleen laat ik dat niet merken als ik ergens nieuw ben.
en je noemt het altijd zo lief "je schuif-trompet"quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:53 schreef laffer het volgende:
[..]
en je noemt het altijd zo lief "je schuif-trompet"lekker, ik krijg weer zin
![]()
je vragen zijn op meisje, en maak me niet boos want ik ben dat geouwehoer van je meer dan zat, laat lucille met rustquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:54 schreef sararaats het volgende:
Laffer, ik stelde haar een serieuze vraag.
Ik weet hetquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:27 schreef mother-mother het volgende:
whooooooo nagz, je plaatje is beroemd!!!!!![]()
welke vraag?quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:58 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
beantwoord mn vraag eens vuil vies loeder
Als je de OP eens had gelezen doos.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:59 schreef sararaats het volgende:
welk plaatje?
@Laffer: dit is het onzintopic remember?
quote:
tja, ik kom hier nog niet zo langquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:59 schreef sararaats het volgende:
welk plaatje?
@Laffer: dit is het onzintopic remember?
nee het is geen Kees.quote:Op woensdag 20 april 2005 00:01 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
[afbeelding]
Amai madam iek vroeg het U daarnet ook al. U heeft uwen groten liefden gevonden?
En zijt het een Kees of niet?
Er zouden tieten gepost worden anders zou Havoc de boel open houden o.i.d. (of andersom)quote:Op woensdag 20 april 2005 00:11 schreef sararaats het volgende:
wel, Ingeborg Marx was een cover en op de tietenvraag antwoord ik niet
ik persoonlijk vind dat we inderdaad wel lang genoeg gewacht hebben op die tietenquote:Op woensdag 20 april 2005 00:12 schreef Nagz het volgende:
[..]
Er zouden tieten gepost worden anders zou Havoc de boel open houden o.i.d. (of andersom)
Moet dat?quote:Op woensdag 20 april 2005 00:14 schreef kastanova het volgende:
Hé sara, laat je kut eens zien!
laat ze maar eens beginnen met die tieten, die kut komt daarna welquote:Op woensdag 20 april 2005 00:14 schreef kastanova het volgende:
Hé sara, laat je kut eens zien!
Alleen als ik goesting heb om te poepen.quote:Op woensdag 20 april 2005 00:08 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
volgens mij is lucille wel een kees nep-belg
men ogen wat doe jequote:Op woensdag 20 april 2005 00:15 schreef sararaats het volgende:
heb toevallig een foto gevonden
ik heb mijn topje wel aangelaten
http://img253.echo.cx/img253/1682/hpim1250b0rq.jpg
fijn nu heb ik straks weer nachtmerriesquote:Op woensdag 20 april 2005 00:15 schreef sararaats het volgende:
Oh nee, mijn netvlies....quote:Op woensdag 20 april 2005 00:15 schreef sararaats het volgende:
hey ik zat net ff in je fobo , maarre lekkere vent ben jij zegquote:Op woensdag 20 april 2005 00:15 schreef killswitch het volgende:
[..]
laat ze maar eens beginnen met die tieten, die kut komt daarna wel
waar is je lavadildo?quote:Op woensdag 20 april 2005 00:15 schreef sararaats het volgende:
Dus een beetje fotosoepen mag wel?quote:Op woensdag 20 april 2005 00:17 schreef sararaats het volgende:
heey luiwammessen, ik heb een foto geplaatst.
mag ik wel vragen deze voor eigen gebruik te gebruiken
Liever nietquote:Op woensdag 20 april 2005 00:17 schreef sararaats het volgende:
heey luiwammessen, ik heb een foto geplaatst.
mag ik wel vragen deze voor eigen gebruik te gebruiken
quote:Op woensdag 20 april 2005 00:17 schreef mother-mother het volgende:
[..]
hey ik zat net ff in je fobo , maarre lekkere vent ben jij zeg![]()
Hoiquote:Op woensdag 20 april 2005 00:16 schreef sararaats het volgende:
ik ga alleen naakt voor diegene waar ik smoorverliefd op ben.
en nee, het is niet Ingeborg Marx
nergens anders zienquote:Op woensdag 20 april 2005 00:19 schreef sararaats het volgende:
als het niet te ver gaat maar ik wil ze nergens anders zien
beloofd?
waar zit poepke Lucille?
Heb jij haar foto's ook al gezien?! Ik mis hier echt vanalles..quote:Op woensdag 20 april 2005 00:20 schreef killswitch het volgende:
[..]
![]()
en het is geheel wederzijds
dat jij een lekkere meid bent dan![]()
Hang je bh wat lager zou ik zeggenquote:Op woensdag 20 april 2005 00:20 schreef sararaats het volgende:
mijn tieten zijn een beetje klein
maar die buik, ik lijk zwanger
Uhm schat, wil je misschien ook iets over je gezicht kwijt?quote:Op woensdag 20 april 2005 00:20 schreef sararaats het volgende:
mijn tieten zijn een beetje klein
maar die buik, ik lijk zwanger
en een dubbele kutquote:Op woensdag 20 april 2005 00:18 schreef kastanova het volgende:
[afbeelding]
Je hebt notabene 4 tieten, 2 extra op je onderrug..
kijk sara, zo regel je dat op dit forumquote:Op woensdag 20 april 2005 00:20 schreef killswitch het volgende:
[..]
![]()
en het is geheel wederzijds
dat jij een lekkere meid bent dan![]()
Ik beloof het!quote:Op woensdag 20 april 2005 00:22 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
hey doe es een nakende foto sara
ik zal beloven dat ik 'm niet opsla
En ik denk de rest van de users ook
En lelijk.quote:Op woensdag 20 april 2005 00:23 schreef tommy4487 het volgende:
die foto is dus echt niet meer normaal!
hoe haal je het in je debiele hoofd die hier te posten.
Dit bevestigt wel een vooroordeel: Belgen zijn dom
Bevestigd ook dat geestelijk gehandicapten met hun poten van de computer af moeten blijven en met een triangel moeten gaan spelen!quote:Op woensdag 20 april 2005 00:23 schreef tommy4487 het volgende:
die foto is dus echt niet meer normaal!
hoe haal je het in je debiele hoofd die hier te posten.
Dit bevestigt wel een vooroordeel: Belgen zijn dom
Het leek inderdaad wel een doodgeslagen ratquote:Op woensdag 20 april 2005 00:26 schreef sararaats het volgende:
piep zei de tiet !!
okè doen we..quote:Op woensdag 20 april 2005 00:25 schreef sararaats het volgende:
heb er nog 1tje
http://img120.echo.cx/img120/5639/hpim1249b4st.jpg
deze mag nergens anders geplaatst worden
moet in een link blijven
Oh leuk, Dick Bruna.quote:Op woensdag 20 april 2005 00:26 schreef sararaats het volgende:
piep zei de tiet !!
waar is ze trouwens?quote:Op woensdag 20 april 2005 00:23 schreef ThE_ED het volgende:
Dus alleen voor Lucille snap ik, is dat met of zonder laffer erbij?
Heb je daar ook foto's van?quote:Op woensdag 20 april 2005 00:27 schreef sararaats het volgende:
luister, ik heb gedaan wat gevraagd word en dat kostte mij mijn maagdelijkheid
waarom klik ik toch steedsquote:Op woensdag 20 april 2005 00:25 schreef sararaats het volgende:
heb er nog 1tje
http://img120.echo.cx/img120/5639/hpim1249b4st.jpg
deze mag nergens anders geplaatst worden
moet in een link blijven
Lucille is vrij praktisch, vandaar dat ze ook in het digital forum moderator is, dus ik denk dat ze gewoon je plaatjes afwacht.quote:Op woensdag 20 april 2005 00:28 schreef sararaats het volgende:
[..]
waar is ze trouwens?
heb een lekkere foto voor haar
Stuur maar naar mij, stuur ik 'm door naar Luus.quote:Op woensdag 20 april 2005 00:28 schreef sararaats het volgende:
[..]
waar is ze trouwens?
heb een lekkere foto voor haar
wat zit er allemaal in die buik van je, sperma kan het niet zijn er zal geen mannelijk wezen (inclusief dieren) rondlopen die jou wil volspuitenquote:Op woensdag 20 april 2005 00:27 schreef sararaats het volgende:
gaat dit nog over de foto's?
luister, ik heb gedaan wat gevraagd word en dat kostte mij mijn maagdelijkheid
Dit meen je serieus niet hequote:Op woensdag 20 april 2005 00:29 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[[url=http://img241.echo.cx/img241/3207/hpim1249b4st5dt.jpg]afbeelding][/URL]
Was dit 'm? Hij staat ook op een andere site dus.
je bent te goed voor deze wereldquote:Op woensdag 20 april 2005 00:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
Stuur maar naar mij, stuur ik 'm door naar Luus..
Ohja, jij bent ook mod.quote:Op woensdag 20 april 2005 00:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
Stuur maar naar mij, stuur ik 'm door naar Luus..
volgens mij is ze der lavalamp dildo kwijt dusquote:Op woensdag 20 april 2005 00:29 schreef laffer het volgende:
[..]
wat zit er allemaal in die buik van je, sperma kan het niet zijn er zal geen mannelijk wezen (inclusief dieren) rondlopen die jou wil volspuiten![]()
misschien die andere niet, laat die es zien?quote:
och, je kan er zo de kermis mee opquote:Op woensdag 20 april 2005 00:31 schreef sararaats het volgende:
even over die andere site: welke site?
en ja, mijn tieten zijn mislukt
Good one, sherlockquote:Op woensdag 20 april 2005 00:33 schreef kastanova het volgende:
He sara, we vermoeden dat je een kloon bent.
Schrijf eens een briefje met "Ik houd van Lucille" en houdt dat eens voor je tieten, anders krijg je een ban.
Over je tieten hoef je je waarschijnlijk nog het minst zorgen te maken...quote:Op woensdag 20 april 2005 00:31 schreef sararaats het volgende:
even over die andere site: welke site?
ik heb geen toestemming gegeven om die ergens anders te plaatsen dan hier
en ze moesten in een link blijven
en ja, mijn tieten zijn mislukt
quote:Op woensdag 20 april 2005 00:33 schreef kastanova het volgende:
Schrijf eens een briefje met "Ik houd van Lucille" en houdt dat eens voor je tieten, anders krijg je een ban.
quote:Op woensdag 20 april 2005 00:33 schreef kastanova het volgende:
Gedaan.quote:Op woensdag 20 april 2005 00:34 schreef sararaats het volgende:
dan moeten de foto's terug in een link
ja beloofd laat nu maar zien.quote:Op woensdag 20 april 2005 00:35 schreef sararaats het volgende:
beloofd
bijna?quote:Op woensdag 20 april 2005 00:35 schreef Sanne het volgende:
Dit is bijna spannender dan die hele Ryan3 en Stali Pit reeks
Nu nog van al die harde schijven afquote:Op woensdag 20 april 2005 00:35 schreef sararaats het volgende:
beloofd
En anders edit ik de foto's welquote:Op woensdag 20 april 2005 00:35 schreef sararaats het volgende:
beloofd
je foto is terug geplaatst in een linkquote:Op woensdag 20 april 2005 00:35 schreef sararaats het volgende:
beloofd
Ik kom hier net kijken en val van de ene verbazing in de andere. Waarom waarschuwen mensen me niet bij dit soort historische reeksen. Bij Alberto was ik er nog eind deel 1 bij, maar hier heb ik echt veel gemist.quote:Op woensdag 20 april 2005 00:36 schreef mother-mother het volgende:
[..]
bijna?![]()
tis dat ik t vanaf t begin al beetje gevolgd heb , anders geloof je dit toch niet![]()
Je bent wel wat aangekomen zegquote:Op woensdag 20 april 2005 00:29 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[[url=http://img241.echo.cx/img241/3207/hpim1249b4st5dt.jpg]afbeelding][/URL]
Was dit 'm? Hij staat ook op een andere site dus.
en te kijkenquote:Op woensdag 20 april 2005 00:39 schreef PrintScreen het volgende:
Niemand die mij ff verteld heeft dat de sararaatstopics momenteel DE topics zijn om te lezen
quote:Op woensdag 20 april 2005 00:39 schreef PrintScreen het volgende:
Niemand die mij ff verteld heeft dat de sararaatstopics momenteel DE topics zijn om te lezen
Ook jaquote:
quote:Op woensdag 20 april 2005 00:40 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
amai sara ik hoop dat u zich aan uw woord houdt nu hè!
ik heb dat al gedaan madam nu is het uw beurt weerquote:Op woensdag 20 april 2005 00:41 schreef sararaats het volgende:
alle foto's moeten in hun link blijven
please?
Wanneer kunnen we briefjesfoto verwachtenquote:Op woensdag 20 april 2005 00:41 schreef sararaats het volgende:
please?
Is het iig makkelijk om terug te zoekenquote:Op woensdag 20 april 2005 00:40 schreef mother-mother het volgende:
[..]
heyyyyy , ja staat volgens mij de hele tijd bovenaan de active topics lijst nu
kan niet missen![]()
Hij kan het wel, mijn favo modje van vroegerquote:Op woensdag 20 april 2005 00:40 schreef ThE_ED het volgende:
Netjes, Havoc!
Het is net netjes allemaal geregeld zie ik.quote:Op woensdag 20 april 2005 00:41 schreef sararaats het volgende:
please?
'quote:
ik heb de mijne al aangepastquote:Op woensdag 20 april 2005 00:41 schreef sararaats het volgende:
please?
geil koppie nu mijn naam nogquote:Op woensdag 20 april 2005 00:43 schreef sararaats het volgende:
http://img254.echo.cx/img254/8254/hpim1254b4nh.jpg
waar is Lucille?
quote:
Op je harige muts jaquote:Op woensdag 20 april 2005 00:45 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Steve-0 z'n naam op uwen pruim alsteblieft
dan bent u mijn held Sara Raats
Lucille gaf net ff door dat ze je kut wil zienquote:Op woensdag 20 april 2005 00:43 schreef sararaats het volgende:
waar is Lucille?
Goed plan!quote:Op woensdag 20 april 2005 00:44 schreef Sanne het volgende:
Nu weet ik niet meer welke ik op mijn desktop moet zetten
Ik wil morgen schaterend de dag beginnen.
ik begin medelijden met lucile te krijgenquote:
Geef jij die popcorn eens doorquote:
hey toevallig. aan mij ookquote:Op woensdag 20 april 2005 00:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Lucille gaf net ff door dat ze je kut wil zien.
Uitlachen? Wie?quote:Op woensdag 20 april 2005 00:45 schreef tommy4487 het volgende:
jezus jij komt echt aandacht te kort zeg!
waarom doe je dit?
iedereen lacht je uit om je uitterlijk en dan zo'n foto posten!
De link hoeft niet aangeklikt te worden toch?quote:Op woensdag 20 april 2005 00:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Lucille gaf net ff door dat ze je kut wil zien.
Heb je dat nou geprint?quote:Op woensdag 20 april 2005 00:43 schreef sararaats het volgende:
http://img254.echo.cx/img254/8254/hpim1254b4nh.jpg
waar is Lucille?
Valt mee toch?quote:Op woensdag 20 april 2005 00:48 schreef sararaats het volgende:
heeeeey mensen, dit is nog steeds het onzintopic.
ik ben eigenlijk al ver gegaan
Dat niet... maar gaat om de manier waaropquote:Op woensdag 20 april 2005 00:47 schreef tommy4487 het volgende:
is dit de eerste newbie die ook daadwerkelijk tieten post?
ben ik het helemaal mee eenschquote:Op woensdag 20 april 2005 00:48 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
och, je kan best een stapje verder gaan. Vind ik dan. Om veel respect te winnen.
Niks mis met een beetje respect natuurlijkquote:Op woensdag 20 april 2005 00:48 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
och, je kan best een stapje verder gaan. Vind ik dan. Om veel respect te winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |