nu ga ik even iets opbiechten:quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:25 schreef killswitch het volgende:
[..]
nee maar dat wil je wel
en leer gvd eens hoe de quotefunctie werkt dit is irri![]()
You sick fuck!quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:29 schreef sararaats het volgende:
het liefst van al zie ik haar in mijn fantasieën piano spelen (als ze piano speelt tenminste)
ik heb je een paar weken geleden toch iets anders horen zeggenquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:32 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik heb je een paar weken geleden toch iets anders horen zeggen
kijk, het zijn maar fantasieën en dit is het onzintopic
En welke mod denk jij dat het is?quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:31 schreef DaMart het volgende:
Wat een gedoe om een mod in vermomming zeg![]()
en welke mod gaat op diverse andere fora met dezelfde naam posten?quote:
Geen idee, ik heb die hele discussie hiervoor ook niet gevolgd, maar dat het een crew- of andere kloon is druipt er aan alle kanten vanaf. Maar goed, ik zal niet de eerste zijn die dat constateertquote:
inderdaad.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:34 schreef mother-mother het volgende:
[..]
volgens mij begin je aardig door te krijgen hoe t hier werkt
![]()
Precies. Het is geen mod; Ik denk dat ze echt zo gestoord is.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:36 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
en welke mod gaat op diverse andere fora met dezelfde naam posten?
Over jou. Ik geloof niet dat je een vermomde mod bent.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:38 schreef sararaats het volgende:
over wie gaat het?
Lucille heeft mijn hart gepikt
Heeft ze je hersens toevallig ook meegenomen?quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:38 schreef sararaats het volgende:
over wie gaat het?
Lucille heeft mijn hart gepikt en wil het nie terugbrengen (ze blijft in mijn gedachten plakken als secondelijm)
Waar precies? Flauw, saai, ik ben moe...quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:41 schreef sararaats het volgende:
ik wil haar nog een slaapwelkusje geven (als ze dat wilt tenminste)
neukmachine Raatsquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:44 schreef sararaats het volgende:
waar denk je?
wat bedoelen ze met: fier op uw roem? deze topic was niet van mij hoor
by the way, zeg hallo tegen de nieuwe sararaats (neukmachine Raats)
Ja, die van laffer natuurlijkquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:03 schreef sararaats het volgende:
vraagje voor Lucille: speel jij een instrument?
Welke crackverslaafde heb je daarvoor zijn kartonnen doos uit getrokken?quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:44 schreef sararaats het volgende:
waar denk je?
wat bedoelen ze met: fier op uw roem? deze topic was niet van mij hoor
by the way, zeg hallo tegen de nieuwe sararaats (neukmachine Raats)
hé, dit was een serieuze vraag.quote:
Hopelijk verdwaal je weer net zo snel.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:47 schreef sararaats het volgende:
[..]
hé, dit was een serieuze vraag.
ik heb mijn weg gevonden op fok!
Tot onze grote spijt.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:49 schreef sararaats het volgende:
zeg maar dag met je handje.
ik ben eigenlijk even brutaal als iedereen hier. alleen laat ik dat niet merken als ik ergens nieuw ben.
en je noemt het altijd zo lief "je schuif-trompet"quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:53 schreef laffer het volgende:
[..]
en je noemt het altijd zo lief "je schuif-trompet"lekker, ik krijg weer zin
![]()
je vragen zijn op meisje, en maak me niet boos want ik ben dat geouwehoer van je meer dan zat, laat lucille met rustquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:54 schreef sararaats het volgende:
Laffer, ik stelde haar een serieuze vraag.
Ik weet hetquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:27 schreef mother-mother het volgende:
whooooooo nagz, je plaatje is beroemd!!!!!![]()
welke vraag?quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:58 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
beantwoord mn vraag eens vuil vies loeder
Als je de OP eens had gelezen doos.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:59 schreef sararaats het volgende:
welk plaatje?
@Laffer: dit is het onzintopic remember?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |