nu ga ik even iets opbiechten:quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:25 schreef killswitch het volgende:
[..]
nee maar dat wil je wel
en leer gvd eens hoe de quotefunctie werkt dit is irri![]()
You sick fuck!quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:29 schreef sararaats het volgende:
het liefst van al zie ik haar in mijn fantasieën piano spelen (als ze piano speelt tenminste)
ik heb je een paar weken geleden toch iets anders horen zeggenquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:32 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik heb je een paar weken geleden toch iets anders horen zeggen
kijk, het zijn maar fantasieën en dit is het onzintopic
En welke mod denk jij dat het is?quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:31 schreef DaMart het volgende:
Wat een gedoe om een mod in vermomming zeg![]()
en welke mod gaat op diverse andere fora met dezelfde naam posten?quote:
Geen idee, ik heb die hele discussie hiervoor ook niet gevolgd, maar dat het een crew- of andere kloon is druipt er aan alle kanten vanaf. Maar goed, ik zal niet de eerste zijn die dat constateertquote:
inderdaad.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:34 schreef mother-mother het volgende:
[..]
volgens mij begin je aardig door te krijgen hoe t hier werkt
![]()
Precies. Het is geen mod; Ik denk dat ze echt zo gestoord is.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:36 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
en welke mod gaat op diverse andere fora met dezelfde naam posten?
Over jou. Ik geloof niet dat je een vermomde mod bent.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:38 schreef sararaats het volgende:
over wie gaat het?
Lucille heeft mijn hart gepikt
Heeft ze je hersens toevallig ook meegenomen?quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:38 schreef sararaats het volgende:
over wie gaat het?
Lucille heeft mijn hart gepikt en wil het nie terugbrengen (ze blijft in mijn gedachten plakken als secondelijm)
Waar precies? Flauw, saai, ik ben moe...quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:41 schreef sararaats het volgende:
ik wil haar nog een slaapwelkusje geven (als ze dat wilt tenminste)
neukmachine Raatsquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:44 schreef sararaats het volgende:
waar denk je?
wat bedoelen ze met: fier op uw roem? deze topic was niet van mij hoor
by the way, zeg hallo tegen de nieuwe sararaats (neukmachine Raats)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |