Eerst was het verhaal dat er een verkeerde wissel was genomen. Maar nu schijnt er iets op het spoor te hebben gelegen en dat dit in feite was opgezet door Feyenoord supporters. Ik weet niet welke versie klopt.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Dus de treinen zijn voor de gezelligheid sitl gezet volgens jou?
Het is in de loop van de middag zeker voorbij gekomen maar de hele nieuwsvoorziening was nogal chaotisch, blijkbaar weet nog steeds niemand wat er precies is gebeurd.quote:
Was jij erbij? Ik meld wat ik heb gehoord die middag. Maar post jij de exacte feiten dan maar.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Je moet wel de feiten kennen voor dat je begint te blaten, SCH.
Wat je gehoord hebt.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Was jij erbij? Ik meld wat ik heb gehoord die middag. Maar post jij de exacte feiten dan maar.
Dat er geen noodremmen zitten in die treinen is een feit in elk geval. Zelfs dat is jou al niet bekend, dus doe nu niet alsof je alles vanaf de eerste rij hebt mogen aanschouwen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Was jij erbij? Ik meld wat ik heb gehoord die middag. Maar post jij de exacte feiten dan maar.
lees m'n laatste post in dit topic eens NS overweegt vervoersstop Ajax-supportersquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In de Telgraaf van vandaag stond een stuk over de voorzitter van de politiebond en die zegt dat de maatschappelijke kosten echt niet te verantwoorden zijn en dat ervaren agenten de rellen erg heftig vonden
NS gaat voorlopig geen treinen meer beschikking stellen aan Ajax dus hopelijk komen de Ajax fans nooit meer een ander stadion in Nederland binnen. Hadden ze maar geen fan moeten worden van een kut club
Die zijn er altijd uitgehaald bij dit soort treinreizen, sukkel.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens mij werd er o.a. aan de noodrem getrokken.
Hallo zeg, alsof er hier niet geknokt is? Alsof er hier geen rellen en vechtpartijen waren?quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:50 schreef MaxPower het volgende:
SCH, bij mijn weten heb je ooit een e-mail gestuurd aan Joop Atsma over de onterechte berichtgeving rond het Heerenveen-incident in Zwolle, en de conclusies die Atsma daaruit trok. Nu gebeurt precies hetzelfde en sta je opeens aan de andere kant?
Ik zou eerst maar weer het politieonderzoek afwachten want in Zwolle bleek het dus ECHT aan het falen van de politie te liggen.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:48 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Die zijn er altijd uitgehaald bij dit soort treinreizen, sukkel.
Wat probeer je nou te bereiken? Je schreeuwt vals argument na vals argument over dingen die je niet kunt weten. Je zat NIET in die trein. Je weet niet wat er gebeurt is, je gist maar wat n.a.v wat de media zegt en wat je zelf denkt dat waarschijnlijk is.
Ik ben van mening dat in ieder geval de rellen met Feyenoordsupporters voorkomen waren als de ajaxsupporters ofwel in het stadion waren gelaten, ofwel voor het einde van de wedstrijd naar amsterdam gestuurd waren.quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Hallo zeg, alsof er hier niet geknokt is? Alsof er hier geen rellen en vechtpartijen waren?
In het geval van Heerenveen waren er VIER mensen van ZESENTACHTIG die uiteindelijk iets gedaan hadden. In een geval waarin supporters zonder aantoonbaar goede reden teruggestuurd worden vind ik dat een redelijke score. Overigens heeft de politie wel aantoonbaar gefaald dus ik snap niet waarom je dat ontkent. Er is uit dat onderzoek gekomen dat er NIKS gebeurd zou zijn indien de Heerenveensupportes verder hadden mogen reizen.quote:Ik krijg echt jeuk van al die mensen die het altijd maar voor de relschoppers opnemen en het aan anderen willen wijten. Ook in dat geval wat jij beschrijft lag het natuurlijk niet aan de politie. De politie heeft daar fouten gemaakt maar heeft niet gezegd: wilt u alstublieft de tl-buizen van deze trein vernielen.
Politie heeft afgelopen zondag ook blunders gemaakt.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:50 schreef MaxPower het volgende:
SCH, bij mijn weten heb je ooit een e-mail gestuurd aan Joop Atsma over de onterechte berichtgeving rond het Heerenveen-incident in Zwolle, en de conclusies die Atsma daaruit trok. Nu gebeurt precies hetzelfde en sta je opeens aan de andere kant?
Ik zou eerst maar weer het politieonderzoek afwachten want in Zwolle bleek het dus ECHT aan het falen van de politie te liggen.
Ja, maar dat mag je niet in deze discussie brengen van SCH want dat doet niet ter zake.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:17 schreef Staanplaats het volgende:
Maar als we dan helemaal gaan doorredeneren, kosten voor politie inzet zijn toch dan 9 van de tien keer niet maatschappelijk te verantwoorden?
Waar blijven dan die politici die pleiten voor dat taartgooiers, krakers, greenpeace, extreemlinkse en extreemrechtse demonstranten etc. ook de rekening krijgen gepresenteerd?
Ik wens daar dan ook niet aan mee te betalen..
* Je mag demonstreren als je toestemming vraagtquote:Waar blijven dan die politici die pleiten voor dat taartgooiers, krakers, greenpeace, extreemlinkse en extreemrechtse demonstranten etc. ook de rekening krijgen gepresenteerd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |