Dan kunnen we jarenlang betalen voor het WAO-tje en de medische kosten van zo'n malloot die halfdood wordt geslagen. Liever niet.quote:Op maandag 18 april 2005 12:24 schreef rubbereend het volgende:
kan er niet gewoon bij elke stad een weiland gereseveerd worden waar de knokgrage fans kunnen gaan knokken? Daar heeft niemand last en ze kunnen rustig hun gang gaan.
omdat er nauwelijks grote scharen Heerenveen supporters naar uitwedstrijden gaan? K denk dat dat ook scheelt.quote:Op maandag 18 april 2005 12:23 schreef SCH het volgende:
[..]
En zo is er altijd wel wat om dit soort plannen tegen te gaan. Onze wedstrijden zijn nooit risicowedstrijden en dat is niet voor niks.
Klopt. Ik was in Zuid Amerika en daar lachen ze zich kapot dat we in Nederland zo moeilijk doen over een paar busjes, lichtgewonde NSB-ers van Roda JC en gesloopte treinen. Daar vallen elke weekeinde wel wat doden.quote:Op maandag 18 april 2005 12:24 schreef DIGGER het volgende:
In andere landen lachen ze ons hier echt uit, wat nou voetbalgeweld, in Italie zijn vorig weekend 85 agenten het ziekenhuis in geslagen (en dan heb ik het nog niet eens over de rellen rond Juve - Liverpool en bij Inter - Milan) en daar komt het in niemands hoofd op uit-fans te verbieden.
Nu is de macht van de Ultra's daar wel een stuk groter dan in NL, maar toch.
Abe Lenstra bioscoop is dan ook een sfeerloze bak. Erger nog dan de Arena.quote:Op maandag 18 april 2005 12:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omdat er nauwelijks grote scharen Heerenveen supporters naar uitwedstrijden gaan? K denk dat dat ook scheelt.
ja schop me terug.. vakantie tijdquote:Op maandag 18 april 2005 12:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
O ja, er zijn ook een paar Marokkanen vervelend. Laten we ze allemaal het land uitstampen, daar zijn Chadi en SCH ook vast wel voor, te horen aan hun geblaat hier.
neuh, camera erop en de uitzendrechten verkopen. en bij de ingang van t weiland een stand met knuppels e.d. en uit die opbrengst kan alles bekostigd worden.quote:Op maandag 18 april 2005 12:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan kunnen we jarenlang betalen voor het WAO-tje en de medische kosten van zo'n malloot die halfdood wordt geslagen. Liever niet.
prima methode, eerst zorgen dat er elk weekend wat doden vallen; dan klagen we ook niet meer over een kapotte trein.quote:Op maandag 18 april 2005 12:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Klopt. Ik was in Zuid Amerika en daar lachen ze zich kapot dat we in Nederland zo moeilijk doen over een paar busjes, lichtgewonde NSB-ers van Roda JC en gesloopte treinen. Daar vallen elke weekeinde wel wat doden.
Dus moeten we het ook maar zover laten komen???quote:Op maandag 18 april 2005 12:24 schreef DIGGER het volgende:
In andere landen lachen ze ons hier echt uit, wat nou voetbalgeweld, in Italie zijn vorig weekend 85 agenten het ziekenhuis in geslagen (en dan heb ik het nog niet eens over de rellen rond Juve - Liverpool en bij Inter - Milan) en daar komt het in niemands hoofd op uit-fans te verbieden.
Nu is de macht van de Ultra's daar wel een stuk groter dan in NL, maar toch.
Nou en? Er is nooit mot.quote:Op maandag 18 april 2005 12:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Abe Lenstra bioscoop is dan ook een sfeerloze bak. Erger nog dan de Arena.
Kleine 2000 man naar Newcastle, in rust en vredequote:Op maandag 18 april 2005 12:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omdat er nauwelijks grote scharen Heerenveen supporters naar uitwedstrijden gaan? K denk dat dat ook scheelt.
In het stadion in het uitvak weet je tenminste waar ze zijn.quote:
In Nederland valt het met voetbalgeweld best wel mee hoor. We doen zo overspannen, het uitgaansgeweld is vele malen ernstiger.quote:Op maandag 18 april 2005 12:28 schreef manny het volgende:
[..]
prima methode, eerst zorgen dat er elk weekend wat doden vallen; dan klagen we ook niet meer over een kapotte trein.
Daarom hebben al die maatregelen die worden genoemd weinig zin. Geknokt wordt er toch wel, bij het IJshockey, op feesten of waar dan ook....quote:Op maandag 18 april 2005 12:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
neuh, camera erop en de uitzendrechten verkopen. en bij de ingang van t weiland een stand met knuppels e.d. en uit die opbrengst kan alles bekostigd worden.
Dat knokken komt er toch wel, we doen allemaal wel moeilijk over het voetbal maar zoals die gasten zelf zeggen. als t niet meer bij t voetbal kan dan gaan we t bij t ijshockey doen (waar t overigens al gebeurd) of een andere sport
Ik vind een longperforatie agv een werpster toch vrij heftig, maar misschien ben ik niets gewend.quote:Op maandag 18 april 2005 12:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Klopt. Ik was in Zuid Amerika en daar lachen ze zich kapot dat we in Nederland zo moeilijk doen over een paar busjes, lichtgewonde NSB-ers van Roda JC en gesloopte treinen. Daar vallen elke weekeinde wel wat doden.
Het hoort niet, maar er zijn grotere problemen in dit land dan wat supporters die een bus slopen. Een bus die overigens verzekerd is.quote:Op maandag 18 april 2005 12:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou en? Er is nooit mot.
Ben jij eigenlijk tegen supportersgeweld???
Daar begint het probleem. Je vindt het niet zo erg. Dan zijn we natuurlijk uitgeluld.quote:Op maandag 18 april 2005 12:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het hoort niet, maar er zijn grotere problemen in dit land dan wat supporters die een bus slopen. Een bus die overigens verzekerd is.
Vast niet. In andere landen is het vele malen erger. Het argument dat we het in NL niet zo ver moeten laten komen gaat niet op. "Vroegah" was het echt wel erger in Nederland.quote:Op maandag 18 april 2005 12:31 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ik vind een longperforatie agv een werpster toch vrij heftig, maar misschien ben ik niets gewend.
Ik zie in dat er grotere problemen zijn, op straat is er veel meer geweld bijvoorbeeld. Jij ziet dat niet in. Da's het verschil.quote:Op maandag 18 april 2005 12:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar begint het probleem. Je vindt het niet zo erg. Dan zijn we natuurlijk uitgeluld.
en naar NAC uit?quote:Op maandag 18 april 2005 12:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Kleine 2000 man naar Newcastle, in rust en vrede
Of de conducteur stopt op de afgesproken plaatsquote:Op maandag 18 april 2005 12:35 schreef rubbereend het volgende:
Ik neem trouwens aan dat de NS geen ajaxfans meer naar wedstrijden gaat vervoeren.
Ik vind niet dat we andere landen als maat moeten nemen . Een voetbal wedstrijd hoort gewoon niet zo veel publiek reservoir te kosten ..punt. Gebeurt dat wel dan is het of aflassen of een manier verzinnen waardoor het minder gaat kosten.quote:Op maandag 18 april 2005 12:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Vast niet. In andere landen is het vele malen erger. Het argument dat we het in NL niet zo ver moeten laten komen gaat niet op. "Vroegah" was het echt wel erger in Nederland.
... raar hč dat de verzekeringspremies steeds hoger worden?quote:Op maandag 18 april 2005 12:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het hoort niet, maar er zijn grotere problemen in dit land dan wat supporters die een bus slopen. Een bus die overigens verzekerd is.
niet de conducteur maar de machinist stopt de treinquote:Op maandag 18 april 2005 12:35 schreef JaWi het volgende:
[..]
Of de conducteur stopt op de afgesproken plaats.
Ja, die bedoelde ikquote:Op maandag 18 april 2005 12:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
niet de conducteur maar de machinist stopt de trein![]()
Inderdaad en ik heb ook geen zin om de politie te betalen die gedwongen extra uren moet maken voor dat stelletje halve gare randdebielen.quote:Op maandag 18 april 2005 12:36 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
... raar hč dat de verzekeringspremies steeds hoger worden?
Ik heb geen zin om te betalen voor de schade die die imbecielen aanrichten!
Ik heb ook geen zin om de politie te betalen die in Limburg op moet treden tegen 'Lonsdalers'.quote:Op maandag 18 april 2005 12:38 schreef Chadi het volgende:
[..]
Inderdaad en ik heb ook geen zin om de politie te betalen die gedwongen extra uren moet maken voor dat stelletje halve gare randdebielen.
Dat valt allemaal wel mee hoor. Er is wat politie op de been, maar die politie is ook op de been bij andere evenementen of op zaterdagavond als losgeslagen jongeren weer met elkaar op de vuist gaan, als er weer eens een bioscoop wordt geterroriseerd, als er een demonstratie is van AFA-malloten of NVU-malloten, tijdens rellen op 30 april.....quote:Op maandag 18 april 2005 12:35 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik vind niet dat we andere landen als maat moeten nemen . Een voetbal wedstrijd hoort gewoon niet zo veel publiek reservoir te kosten ..punt. Gebeurt dat wel dan is het of aflassen of een manier verzinnen waardoor het minder gaat kosten.
Omdat die 100 supporters willen knokken wordt de hele stad afgezet met honderden agenten en ME en dat voor een wedstrijd?Kom op zeg dat kan toch niet.
Ik heb ook geen zinom uitkeringen te betalen voor mensen die niet eens Nederlands spreken en daardoor geen baan kunnen vinden, ik heb ook geen zin om überhaupt iets te betalen voor de noordelijke provincies, etc...quote:Op maandag 18 april 2005 12:38 schreef Chadi het volgende:
[..]
Inderdaad en ik heb ook geen zin om de politie te betalen die gedwongen extra uren moet maken voor dat stelletje halve gare randdebielen.
Dan ga je niet met die bus mee. Hier is er ook een clownsclub en die busreizen zijn stukken goedkoper dan de busreizen voor de andere fans.quote:Op maandag 18 april 2005 12:36 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
... raar hč dat de verzekeringspremies steeds hoger worden?
Ik heb geen zin om te betalen voor de schade die die imbecielen aanrichten!
quote:Op maandag 18 april 2005 12:41 schreef marcb1974 het volgende:
Mocht dit allemaal niet lukken, en de mocht de maatschap blijven opdraaien voor de kosten, dan moet het maar eens een tijdje zijn afgelopen met het voetbal.
Waarom? Ik begrijp zo'n reactie eigenlijk wel.quote:Op maandag 18 april 2005 12:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat dit nog steeds serieus wordt aangedragen, blijft hilarisch.
Dan zou je je toch enigszins in onze standpunten moeten kunnen inleven...quote:Op maandag 18 april 2005 12:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik heb ook geen zinom uitkeringen te betalen voor mensen die niet eens Nederlands spreken en daardoor geen baan kunnen vinden, ik heb ook geen zin om überhaupt iets te betalen voor de noordelijke provincies, etc...
Inderdaad, geweld ban je er niet mee uit.quote:Op maandag 18 april 2005 12:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat dit nog steeds serieus wordt aangedragen, blijft hilarisch.
Nou ja, het ging maar om 2 van de 37 Nederlandse clubs. Dus gewoon de betrokkenen straffen: Ajax en Feyenoord terugzetten naar de Eerste Divisiequote:Mocht dit allemaal niet lukken, en de mocht de maatschap blijven opdraaien voor de kosten, dan moet het maar eens een tijdje zijn afgelopen met het voetbal.
Nee, dan kunnen we alles wel afschaffen, want geweld is overal. Dan kunnen we alle uitgaansgelegenheden sluiten, de winkels op slot gooien tijdens koopavonden, feesten verbieden, het vieren van oud & nieuw verbieden, geen moslims meer toelaten in bioscopen, etc....quote:Op maandag 18 april 2005 12:45 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dan zou je je toch enigszins in onze standpunten moeten kunnen inleven...
Zo kan ik er trouwens nog veel meer bedenken... maar we hadden het hier geloof ik over voetbalvandalisme...
Wat er gisteren gebeurd is, is met geen mogelijkheid goed te praten, ook niet met je pogingen om het als een onbeduidend incident af te doen...
... euhhh... volgens mij snap je het niet helemaal...quote:Op maandag 18 april 2005 12:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan ga je niet met die bus mee. Hier is er ook een clownsclub en die busreizen zijn stukken goedkoper dan de busreizen voor de andere fans.
Ik totaal niet.quote:Op maandag 18 april 2005 12:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom? Ik begrijp zo'n reactie eigenlijk wel.
Jawel hoor. Verzekeringspremie's voor bepaalde bussen zijn hoger geworden inderdaad, maar de clownsclub kan hier gemiddeld 5 euro per wedstrijd goedkoper reizen dan de rest van de supporters. Dus dat van die verzekeringspremie is geen argument.quote:Op maandag 18 april 2005 12:47 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
... euhhh... volgens mij snap je het niet helemaal...
Ik totaal niet.quote:Op maandag 18 april 2005 12:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom? Ik begrijp zo'n reactie eigenlijk wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |