abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26319524
In andere landen lachen ze ons hier echt uit, wat nou voetbalgeweld, in Italie zijn vorig weekend 85 agenten het ziekenhuis in geslagen (en dan heb ik het nog niet eens over de rellen rond Juve - Liverpool en bij Inter - Milan) en daar komt het in niemands hoofd op uit-fans te verbieden.
Nu is de macht van de Ultra's daar wel een stuk groter dan in NL, maar toch.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammŕ, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  † In Memoriam † maandag 18 april 2005 @ 12:24:51 #252
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_26319527
heren graag een beetje respect voor elkaars mening !
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_26319533
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:24 schreef rubbereend het volgende:
kan er niet gewoon bij elke stad een weiland gereseveerd worden waar de knokgrage fans kunnen gaan knokken? Daar heeft niemand last en ze kunnen rustig hun gang gaan.
Dan kunnen we jarenlang betalen voor het WAO-tje en de medische kosten van zo'n malloot die halfdood wordt geslagen. Liever niet.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 18 april 2005 @ 12:25:45 #254
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26319554
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:23 schreef SCH het volgende:

[..]

En zo is er altijd wel wat om dit soort plannen tegen te gaan. Onze wedstrijden zijn nooit risicowedstrijden en dat is niet voor niks.
omdat er nauwelijks grote scharen Heerenveen supporters naar uitwedstrijden gaan? K denk dat dat ook scheelt.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_26319555
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:24 schreef DIGGER het volgende:
In andere landen lachen ze ons hier echt uit, wat nou voetbalgeweld, in Italie zijn vorig weekend 85 agenten het ziekenhuis in geslagen (en dan heb ik het nog niet eens over de rellen rond Juve - Liverpool en bij Inter - Milan) en daar komt het in niemands hoofd op uit-fans te verbieden.
Klopt. Ik was in Zuid Amerika en daar lachen ze zich kapot dat we in Nederland zo moeilijk doen over een paar busjes, lichtgewonde NSB-ers van Roda JC en gesloopte treinen. Daar vallen elke weekeinde wel wat doden.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26319566
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:25 schreef rubbereend het volgende:

[..]

omdat er nauwelijks grote scharen Heerenveen supporters naar uitwedstrijden gaan? K denk dat dat ook scheelt.
Abe Lenstra bioscoop is dan ook een sfeerloze bak. Erger nog dan de Arena.
pi_26319588
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

O ja, er zijn ook een paar Marokkanen vervelend. Laten we ze allemaal het land uitstampen, daar zijn Chadi en SCH ook vast wel voor, te horen aan hun geblaat hier.
ja schop me terug.. vakantie tijd
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 18 april 2005 @ 12:28:04 #258
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26319608
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dan kunnen we jarenlang betalen voor het WAO-tje en de medische kosten van zo'n malloot die halfdood wordt geslagen. Liever niet.
neuh, camera erop en de uitzendrechten verkopen. en bij de ingang van t weiland een stand met knuppels e.d. en uit die opbrengst kan alles bekostigd worden.

Dat knokken komt er toch wel, we doen allemaal wel moeilijk over het voetbal maar zoals die gasten zelf zeggen. als t niet meer bij t voetbal kan dan gaan we t bij t ijshockey doen (waar t overigens al gebeurd) of een andere sport
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 18 april 2005 @ 12:28:12 #259
80382 manny
30 is best veel
pi_26319613
quote:

[..]

Klopt. Ik was in Zuid Amerika en daar lachen ze zich kapot dat we in Nederland zo moeilijk doen over een paar busjes, lichtgewonde NSB-ers van Roda JC en gesloopte treinen. Daar vallen elke weekeinde wel wat doden.
prima methode, eerst zorgen dat er elk weekend wat doden vallen; dan klagen we ook niet meer over een kapotte trein.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_26319621
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:24 schreef DIGGER het volgende:
Dus moeten we het ook maar zover laten komen???
pi_26319642
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Abe Lenstra bioscoop is dan ook een sfeerloze bak. Erger nog dan de Arena.
Nou en? Er is nooit mot.

Ben jij eigenlijk tegen supportersgeweld???
pi_26319654
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:25 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Kleine 2000 man naar Newcastle, in rust en vrede
pi_26319668
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Risicowedstrijden gaat het om.
In het stadion in het uitvak weet je tenminste waar ze zijn.
Het probleem ligt niet in het stadion, tijdens een wedstrijd gebeurt bijna niks.

Als je supporters verbiedt om in het stadion te gaan zitten, zullen ze dan niet juist rondom het stadion en op andere plekken gaan kutten?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_26319673
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:28 schreef manny het volgende:

[..]

prima methode, eerst zorgen dat er elk weekend wat doden vallen; dan klagen we ook niet meer over een kapotte trein.
In Nederland valt het met voetbalgeweld best wel mee hoor. We doen zo overspannen, het uitgaansgeweld is vele malen ernstiger.
pi_26319680
Het is toch krankzinnig dat je naar een wedstrijd gaat om op de vuist te gaan met de supporters van de tegenstander.
pi_26319693
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:28 schreef rubbereend het volgende:

[..]

neuh, camera erop en de uitzendrechten verkopen. en bij de ingang van t weiland een stand met knuppels e.d. en uit die opbrengst kan alles bekostigd worden.

Dat knokken komt er toch wel, we doen allemaal wel moeilijk over het voetbal maar zoals die gasten zelf zeggen. als t niet meer bij t voetbal kan dan gaan we t bij t ijshockey doen (waar t overigens al gebeurd) of een andere sport
Daarom hebben al die maatregelen die worden genoemd weinig zin. Geknokt wordt er toch wel, bij het IJshockey, op feesten of waar dan ook....
  maandag 18 april 2005 @ 12:31:36 #267
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_26319716
quote:

[..]

Ik vind een longperforatie agv een werpster toch vrij heftig, maar misschien ben ik niets gewend.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_26319721
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Nou en? Er is nooit mot.

Ben jij eigenlijk tegen supportersgeweld???
Het hoort niet, maar er zijn grotere problemen in dit land dan wat supporters die een bus slopen. Een bus die overigens verzekerd is.
pi_26319743
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Het hoort niet, maar er zijn grotere problemen in dit land dan wat supporters die een bus slopen. Een bus die overigens verzekerd is.
Daar begint het probleem. Je vindt het niet zo erg. Dan zijn we natuurlijk uitgeluld.
pi_26319747
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:31 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Ik vind een longperforatie agv een werpster toch vrij heftig, maar misschien ben ik niets gewend.
Vast niet. In andere landen is het vele malen erger. Het argument dat we het in NL niet zo ver moeten laten komen gaat niet op. "Vroegah" was het echt wel erger in Nederland.
pi_26319762
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:32 schreef SCH het volgende:

[..]

Daar begint het probleem. Je vindt het niet zo erg. Dan zijn we natuurlijk uitgeluld.
Ik zie in dat er grotere problemen zijn, op straat is er veel meer geweld bijvoorbeeld. Jij ziet dat niet in. Da's het verschil.
  maandag 18 april 2005 @ 12:33:11 #272
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_26319764
Het is en blijft heel simpel: als je je gedraagt dan zijn er geen problemen! En is geen enkel excuus te bedenken voor het vernielen van die treinen gisteren, en als je de schuld dan ook nog af durft te schuiven op de NS dan zit er in je bovenkamer toch echt drastisch iets verkeerd.

Ik zie ook geen oplossing voor het probleem, de hersenloze raddraaiers zullen toch altijd wel een manier vinden om die herrie te schoppen, bijvoorbeeld door veldslagen op een andere locatie te organiseren... Stadionverboden en wedstrijden zonder uitpubliek lossen in mijn ogen niets op. Helaas...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 18 april 2005 @ 12:33:12 #273
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26319767
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Kleine 2000 man naar Newcastle, in rust en vrede
en naar NAC uit?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_26319785
Gewoon voetbal afschaffen Ik vind d'r toch niks aan.
  maandag 18 april 2005 @ 12:34:14 #275
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_26319788
Waarom hebben ze die Ajacieden die gisteren wel in Rotterdam aankwamen niet in de Kuip toegelaten? Het lijkt me dat er zo wat problemen na afloop voorkomen hadden kunnen worden. In het stadion zit je immers een stuk meer afgeschermd dan in een geimproviseerde 'kooi' bij het stadionplein.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 18 april 2005 @ 12:35:00 #276
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26319801
Ik neem trouwens aan dat de NS geen ajaxfans meer naar wedstrijden gaat vervoeren.
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 18 april 2005 @ 12:35:09 #277
55651 JaWi
Shalom.
pi_26319804
ME afschaffen .
slettebak [@] gmail.com
  maandag 18 april 2005 @ 12:35:32 #278
55651 JaWi
Shalom.
pi_26319811
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:35 schreef rubbereend het volgende:
Ik neem trouwens aan dat de NS geen ajaxfans meer naar wedstrijden gaat vervoeren.
Of de conducteur stopt op de afgesproken plaats .
slettebak [@] gmail.com
pi_26319815
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Vast niet. In andere landen is het vele malen erger. Het argument dat we het in NL niet zo ver moeten laten komen gaat niet op. "Vroegah" was het echt wel erger in Nederland.
Ik vind niet dat we andere landen als maat moeten nemen . Een voetbal wedstrijd hoort gewoon niet zo veel publiek reservoir te kosten ..punt. Gebeurt dat wel dan is het of aflassen of een manier verzinnen waardoor het minder gaat kosten.

Omdat die 100 supporters willen knokken wordt de hele stad afgezet met honderden agenten en ME en dat voor een wedstrijd? Kom op zeg dat kan toch niet.
  maandag 18 april 2005 @ 12:36:24 #280
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_26319834
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

... raar hč dat de verzekeringspremies steeds hoger worden?

Ik heb geen zin om te betalen voor de schade die die imbecielen aanrichten!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 18 april 2005 @ 12:36:25 #281
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26319835
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:35 schreef JaWi het volgende:

[..]

Of de conducteur stopt op de afgesproken plaats .
niet de conducteur maar de machinist stopt de trein
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 18 april 2005 @ 12:38:21 #282
55651 JaWi
Shalom.
pi_26319867
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:36 schreef rubbereend het volgende:

[..]

niet de conducteur maar de machinist stopt de trein
Ja, die bedoelde ik .
slettebak [@] gmail.com
pi_26319871
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:36 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Inderdaad en ik heb ook geen zin om de politie te betalen die gedwongen extra uren moet maken voor dat stelletje halve gare randdebielen.
pi_26319911
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:38 schreef Chadi het volgende:

[..]

Inderdaad en ik heb ook geen zin om de politie te betalen die gedwongen extra uren moet maken voor dat stelletje halve gare randdebielen.
Ik heb ook geen zin om de politie te betalen die in Limburg op moet treden tegen 'Lonsdalers'.
Ik denk eerlijk gezegd dat er niet een andere 'oplossing' te vinden is, dan het verschuiven van het probleem.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_26319921
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:35 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ik vind niet dat we andere landen als maat moeten nemen . Een voetbal wedstrijd hoort gewoon niet zo veel publiek reservoir te kosten ..punt. Gebeurt dat wel dan is het of aflassen of een manier verzinnen waardoor het minder gaat kosten.

Omdat die 100 supporters willen knokken wordt de hele stad afgezet met honderden agenten en ME en dat voor een wedstrijd? Kom op zeg dat kan toch niet.
Dat valt allemaal wel mee hoor. Er is wat politie op de been, maar die politie is ook op de been bij andere evenementen of op zaterdagavond als losgeslagen jongeren weer met elkaar op de vuist gaan, als er weer eens een bioscoop wordt geterroriseerd, als er een demonstratie is van AFA-malloten of NVU-malloten, tijdens rellen op 30 april.....

Het is niet alleen voetbal. Geweld is inherent aan onze samenleving.
  maandag 18 april 2005 @ 12:41:16 #286
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_26319940
De politiek mag niet zeuren in dit geval. Ze hadden al lang de voetbalwet moeten maken en aannemen. Daarnaast moeten de straffen strenger worden, uitsupports bij risico wedstrijden niet meer worden toegestaan, een meldingsplicht samen met een levenslangstadion verbod voor de bekende groep relschoppers.

Mocht dit allemaal niet lukken, en de mocht de maatschap blijven opdraaien voor de kosten, dan moet het maar eens een tijdje zijn afgelopen met het voetbal.
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_26319955
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:38 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ik heb ook geen zinom uitkeringen te betalen voor mensen die niet eens Nederlands spreken en daardoor geen baan kunnen vinden, ik heb ook geen zin om überhaupt iets te betalen voor de noordelijke provincies, etc...
pi_26319975
Grootste probleem is dat de meeste voetbalsupporters vinden dat die onlusten er eigenlijk bij horen. Dat zie je ook in dit topic. Tja, en dat gaat zich langzaam aan uitbetalen.
pi_26319986
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:36 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Dan ga je niet met die bus mee. Hier is er ook een clownsclub en die busreizen zijn stukken goedkoper dan de busreizen voor de andere fans.
  maandag 18 april 2005 @ 12:43:34 #290
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_26320005
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:41 schreef marcb1974 het volgende:
Mocht dit allemaal niet lukken, en de mocht de maatschap blijven opdraaien voor de kosten, dan moet het maar eens een tijdje zijn afgelopen met het voetbal.

Dat dit nog steeds serieus wordt aangedragen, blijft hilarisch.
pi_26320027
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:43 schreef pfaf het volgende:

[..]

Waarom? Ik begrijp zo'n reactie eigenlijk wel.
  maandag 18 april 2005 @ 12:45:28 #292
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_26320043
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik heb ook geen zinom uitkeringen te betalen voor mensen die niet eens Nederlands spreken en daardoor geen baan kunnen vinden, ik heb ook geen zin om überhaupt iets te betalen voor de noordelijke provincies, etc...
Dan zou je je toch enigszins in onze standpunten moeten kunnen inleven...

Zo kan ik er trouwens nog veel meer bedenken... maar we hadden het hier geloof ik over voetbalvandalisme...

Wat er gisteren gebeurd is, is met geen mogelijkheid goed te praten, ook niet met je pogingen om het als een onbeduidend incident af te doen...
pi_26320047
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:43 schreef pfaf het volgende:

[..]

Inderdaad, geweld ban je er niet mee uit.
  maandag 18 april 2005 @ 12:46:20 #294
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_26320062
quote:
Nou ja, het ging maar om 2 van de 37 Nederlandse clubs. Dus gewoon de betrokkenen straffen: Ajax en Feyenoord terugzetten naar de Eerste Divisie
  maandag 18 april 2005 @ 12:46:40 #295
55651 JaWi
Shalom.
pi_26320067
Nou mensen, zet de spaarpot maar alvast klaar voor de Amstel Cup finale .
slettebak [@] gmail.com
pi_26320082
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:45 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Dan zou je je toch enigszins in onze standpunten moeten kunnen inleven...

Zo kan ik er trouwens nog veel meer bedenken... maar we hadden het hier geloof ik over voetbalvandalisme...

Wat er gisteren gebeurd is, is met geen mogelijkheid goed te praten, ook niet met je pogingen om het als een onbeduidend incident af te doen...
Nee, dan kunnen we alles wel afschaffen, want geweld is overal. Dan kunnen we alle uitgaansgelegenheden sluiten, de winkels op slot gooien tijdens koopavonden, feesten verbieden, het vieren van oud & nieuw verbieden, geen moslims meer toelaten in bioscopen, etc....

Zoveel is er niet gebeurd gisteren. De trein van Eindhoven naar Den Bosch wordt elke zaterdagavond compleet gesloopt.
  maandag 18 april 2005 @ 12:47:36 #297
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_26320092
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dan ga je niet met die bus mee. Hier is er ook een clownsclub en die busreizen zijn stukken goedkoper dan de busreizen voor de andere fans.
... euhhh... volgens mij snap je het niet helemaal...
  maandag 18 april 2005 @ 12:49:15 #298
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_26320125
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik totaal niet.
Ik vind de televisie, met al z'n geweld, de oorzaak van de rellen gisteren. Ik pleit dan ook voor een grootschalige razzia vanmiddag, waarbij alle televisies in NL in beslag worden genomen, dit geldt overigens ook voor veel boeken, die op een grote stapel verbrandt moeten worden.
Mochten deze milde maatregelen niet werken, dan pas gaan we alle voetballen in NL lek steken.
pi_26320129
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:47 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

... euhhh... volgens mij snap je het niet helemaal...
Jawel hoor. Verzekeringspremie's voor bepaalde bussen zijn hoger geworden inderdaad, maar de clownsclub kan hier gemiddeld 5 euro per wedstrijd goedkoper reizen dan de rest van de supporters. Dus dat van die verzekeringspremie is geen argument.
  maandag 18 april 2005 @ 12:49:46 #300
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_26320141
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik totaal niet.

Elk opstootje bij het voetbal (zolang het de incorrecte media trouwens interesseert) wordt breed uitgemeten en onder een vergrootglas gelegt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')