Leuke popcornfilm, niet meer, niet minder.quote:Op maandag 18 april 2005 22:23 schreef mrkanarie het volgende:
net op sbs6 The Timemachnine (2002) gezien, het idee van tijdreizen is en blijft leuk, daarom wordt het ook veel gebruikt, maar in deze film is het slecht uitgewerkt, veel fouten...
heb hem tot mijn eigen verbazing tog nog tot het einde afgezien...
http://www.imdb.com/title/tt0268695/
quote:Lonewolf2003 vond:
Le Coup de Berger (1956)
Jacques Rivette's filmpje is de langste van deze verzameling korte films en één van de gewonere. Het gaat over een vrouw die met haar buitenechtelijke vriend het verkrijgen van een bontjas voor haar man aannemelijk probeert te maken. Het ziet er allemaal hartstikke mooi uit en een verteller geeft commentaar over hoe alles lijkt op een schaakspel. Het zit allemaal leuk in elkaar maar doordat het niet erg realistisch is liet het me persoonlijk een beetje koud. Begrijp me niet verkeerd, want ik vond het wel een heel goede film en ik wil zeker wel wat meer van Rivette zien.
cijfer: 7.5
quote:Hare vond:
Le chant du styrene
Ik was hier wel benieuwd naar omdat Resnais zo bekend is maar dit is gewoon een voorlichtingsfilmpje over plastic. Ok, de cinematografie is prachtig maar ik begrijp toch niet echt wat de bedoeling hiervan moet zijn.
quote:Timo20 vond:
L'Amour Existe
Een man vertelt bij supermooie beeldenover zijn jeugd en dat de arbeiders het niet goed hebben en in een shot was er ook nog een
heel mooi meisje
.
Ik weet niet echt of ik het helemaal begrepen hebmaar ik vond het wel mooi en de muziek was ook echt
maar als je van eens iets anders houdt is dit wel een aanrader.
.
MDB Cijfer: 7,6/10
Mijn Cijfer: 7,6/10
quote:Zeitgeist vond:
Le Laboratoire De L'Angoisse
Wel coole movie over een schoonmaker die indruk probeert te maken door zuur over zijn hand te gooienik wou hem eigenlijk nog een keer kijken want de spoofs vond ik wel tof maar dat wouden de anderen niet.
Dat was het volgens mij...
Nou. Daarna ging het dus allemaal fout. Ik geloof dat het kwam doordat de dropjes opwaren maar ineens begon iedereen aan elkaars haren te trekken enzo. Jammer maar helaas. De laatste filmpjes heb ik dus helemaal alleen gekeken.quote:
dan heb je een teleurstelling gemistquote:Op maandag 18 april 2005 23:16 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik wist niet dat The Timemachine op tv was. Ik had hem wel willen zien. Het origineel vond ik erg amusant.
Ik kan het je niet aanraden hoorquote:Op dinsdag 19 april 2005 08:22 schreef hornage het volgende:
klinkt gezellig Sai, mag ik ook eens meedoen?
Deze zag ik 2 dagen terug. Een absolute aanrader.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:24 schreef ToXiCitY het volgende:
Eternal Sunshine of the Spotless Mind (2004)
Veel over gehoord, veel over gelezen, en eindelijk een keer de moeite gedaan om hem te zien. Werkelijk een schitterende film, voornamelijk ook door zijn originaliteit; iets wat ik graag mag zien in een film.
Ik heb deze ook 'gevonden'. Jammer dat ik kennelijk meteen weer een van de mindere delen heb, maar ik ben wel benieuwd geworden door je reviews. Ik zal mijn mening hier binnenkort posten.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:38 schreef Gorro het volgende:
Kozure Ôkami: Meifumando (Lone Wolf and Cub: Baby Cart in the Land of Demons) (Kenji Misumi, 1973)
Dit vijfde deel in de Lone Wolf and Cub serie begint erg goed. Vijf krijgers offeren zich op voor hun clan om zodoende Ogami de informatie te verschaffen voor z'n volgende opdracht. Een originele vondst die er voor zorgt dat de informatie gedoseerd geleverd kan worden. Daarna zakt de film wat in. Opvallend is wel dat Daigoro voor het eerst een redelijk groot subplot krijgt, wat verder niet al te veel toevoegd. Mede door deze dingen is dit de minste van de series, maar door met name ook het spectaculaire eindgevecht waar weer niet bezuinigd is op de liters bloed is ook dit weer een erg toffe samurai-film. ***½
quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:37 schreef Sai het volgende:
Lonewolf2003 vond:
Le Coup de Berger (1956)
Jacques Rivette's filmpje is de langste van deze verzameling korte films en één van de gewonere. Het gaat over een vrouw die met haar buitenechtelijke vriend het verkrijgen van een bontjas voor haar man aannemelijk probeert te maken. Het ziet er allemaal hartstikke mooi uit en een verteller geeft commentaar over hoe alles lijkt op een schaakspel. Het zit allemaal leuk in elkaar maar doordat het niet erg realistisch is liet het me persoonlijk een beetje koud. Begrijp me niet verkeerd, want ik vond het wel een heel goede film en ik wil zeker wel wat meer van Rivette zien.
cijfer: 7.5
Wat wil je zonder dropjesquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Moet toch minder drinken, want ik herinner me er weer helemaal niets meer van. Behalve dan dat Hare erg irritant bezig was op het einde.![]()
Harvey vriendjes neem ik aan ..quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:52 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik vind het toch wel schattig hoor hoe Sai zich vermaakt met z'n denkbeeldige vriendjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |