Het siert jequote:Op woensdag 20 april 2005 00:47 schreef danni het volgende:
Shit. De TS. is schizofreen.
Ik heb helemaal geen behoefte aan argumenteren.quote:Op woensdag 20 april 2005 19:04 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Iets lezen en iets 'interpreteren/begrijpen/een gedegen oordeel over vellen waar je achter kunt staan' lijkt me twee verschillende dingen. Dom is misschien kort door de bocht maar echte argumenten heb ik nog niet echt kunnen ontdekken bij je.
Thanks Lionsguy18quote:Op woensdag 20 april 2005 22:50 schreef lionsguy18 het volgende:
[Waarom lul je dan zo'n eind over dingen die toch niet bestaan... ga daan zwammen over aliens, ufo's en aanverwanten zaken.. *zemel*.]
Ho ho, doe niet zo gemeen tegen Akkersloot.
Ondanks dat we het niet eens zijn met mekaar vind ik Akkersloot een prima vent die wel degelijk bezig is met vraagstukken de religie betreffende.
Sodom en Gammora, de zondvloed, adam en eva met de erfzonde. Denk daar eens over na.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:18 schreef cyber_rebel het volgende:
Lionsguy, je baseert dus je hele leven, normen en waarden stelsel en wereld beeld op 1 enkele aanname: Dat de bijbel van a tot z waar is.
Dat is een juiste opmerkingquote:Op woensdag 20 april 2005 23:18 schreef cyber_rebel het volgende:
Lionsguy, je baseert dus je hele leven, normen en waarden stelsel en wereld beeld op 1 enkele aanname: Dat de bijbel van a tot z waar is.
Michien is dat ook wel een vergissing..quote:Op donderdag 21 april 2005 22:57 schreef sjokkie het volgende:
Ik zou wel eens willen weten hoe dat de kinderen dan gestraft worden? Of althans hoe de mensen die wel in god geloven denken dat die kinderen gestraft worden.
ach, ik begrijp het ook niet meerquote:Op donderdag 21 april 2005 23:00 schreef sjokkie het volgende:
Hoe bedoel je?
Ik ook mijn mening over god hoor die niet iedereen kan waarderen maar ja dat heb je nu eenmaal.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:08 schreef danni het volgende:
[..]
ach, ik begrijp het ook niet meer
dus.. "whatever"..
Dus zoiets als "wat lullen ongelovigen, ze kennen God toch niet" ? (Het gaat nog altijd over een fictief persoon).quote:Op donderdag 21 april 2005 17:25 schreef ParadiseLost het volgende:
Ik probeer aan te geven dat als je in een je eigen topic zegt 'God bestaat toch niet' en het topic gaat over 'Straft God mensen met foute ouders' dan zaag je naar mijn idee de poten onder je eigen stoel weg.
(HoU ToCh iS oP MeT Dat GeKloot dB70)quote:Op donderdag 21 april 2005 23:19 schreef db70 het volgende:
-edit-
Dat is logisch; mensen kunnen niet zonder regelmaat en controle. In dat opzicht is het geloof wel een aardige vinding, maar in mijn ogen houdt de mens zichzelf ermee voor de gek.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:02 schreef lionsguy18 het volgende:
Danni het is juist heel bijbels wat je schrijft. Misschien wel vanuit een andere gezichtspunt.
Staat er niet geschreven: Waar God afwezig is, verwildert het volk.
Woorden van deze strekking vind ik in je gedachtengang terug.
Zo af en toe word ik beroerd van die partijdige mods.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:58 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dat is logisch; mensen kunnen niet zonder regelmaat en controle. In dat opzicht is het geloof wel een aardige vinding, maar in mijn ogen houdt de mens zichzelf ermee voor de gek.
Waarom zouden moderators geen mening mogen hebben?quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:51 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Zo af en toe word ik beroerd van die partijdige mods.
Opnieuw zo'n onbenul die een serieus onderwerp aan flarden schrijft.
Maar ja, Haushofer is niet de enige.
Weer een topic dat thuis hoort in het forum onzin voor je levenquote:Op zondag 17 april 2005 19:27 schreef Akkersloot het volgende:
Kinderen straffen alleen maar omdat ze ouders hebben die bijvoorbeeld in de oorlog fout zijn geweest is één van de laagste dingen die er bestaan.
Feit is dat wie moslim is in 99,99 % van de gevallen moslim-ouders heeft en wie christen is voor 99,99 % christen-ouders..
Dus als je christen of moslim bent geloof je dus in een God die kinderen van "foute" ouders straft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |