psiesquote:Op zondag 17 april 2005 18:05 schreef Megumi het volgende:
Tja als er een groep is waar je nooit last van hebt zijn het Chinezen.
ja dus? hebben ze het ook niet goed afgeleverd?quote:Op zondag 17 april 2005 18:04 schreef SiemeN het volgende:
Ja, daar wordt je toch strontziek van!
Dan bestel je in keurig ABN je voedsel, je geeft je nummer en adres..
Dan lezen ze m'n adres op ter bevestiging, ik woon aan de Balthasar van der Polweg.
En dan zeggen ze.. de Baldazavandepolderweg?
Om niet goed van te worden toch!![]()
Dan maak je zelf toch een lekkere pan boerenkoolquote:Op zondag 17 april 2005 18:04 schreef SiemeN het volgende:
Dan lezen ze m'n adres op ter bevestiging, ik woon aan de Balthasar van der Polweg.
die sambel is veel te heet altijdquote:Op zondag 17 april 2005 18:09 schreef buzzer het volgende:
Sambal bij ?
tering zeg ze kunnen toch bijna perfect nederlands, ze kunnen alleen niet alles goed uitspreken. donder toch op man, idiootquote:Op zondag 17 april 2005 18:04 schreef SiemeN het volgende:
Uhm...wortelquote:Op zondag 17 april 2005 18:23 schreef pannaking_ het volgende:
Menu Nummel hondeattevieta!
Spreek voor jezelfquote:Op zondag 17 april 2005 18:05 schreef Megumi het volgende:
Niet zo klagen joh! Er zijn er maar 1,1 miljard van. Te verwaarlozen dus.quote:Op zondag 17 april 2005 20:57 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf![]()
Dat rochelende en gokkende volk is schandvlek op onze glanzende plaat!![]()
Da's waar, er zijn nog meerquote:Op zondag 17 april 2005 21:02 schreef MissMSX het volgende:
Niet zo klagen joh! Er zijn er maar 1,1 miljard van. Te verwaarlozen dus.
No, I take camera. Doei!quote:Op zondag 17 april 2005 21:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
you take picture?
dan moet je waarschijnlijk toch een beetje beter articulerenquote:Op zondag 17 april 2005 23:29 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ik: Ja, rondom middachten singel
Chinees: Condoom bedachte slinger?
Ik: Nee, rondom d-e-m-i-d-d-a-c-h-t-e-n -s-i-n-g-e-l
Chinees: Oke, lijsttafel vool ridknachten slinger!
*Opgehangen
Nooit mijn eten gekregen, KNEUS!!!
Sorry dude... maar dat is ook een ongelooflijke kut-straatnaam...quote:Op zondag 17 april 2005 23:29 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ik: Ja, rondom middachten singel
Chinees: Condoom bedachte slinger?
Ik: Nee, rondom d-e-m-i-d-d-a-c-h-t-e-n -s-i-n-g-e-l
Chinees: Oke, lijsttafel vool ridknachten slinger!
*Opgehangen
Nooit mijn eten gekregen, KNEUS!!!
Verhuizen naar een huis in een straat met een makkelijke naam.quote:Op zondag 17 april 2005 18:04 schreef SiemeN het volgende:
Weet ik, maar ridknachten slinger klinkt dus totaal niet naar middachtensingel.quote:Op zondag 17 april 2005 23:44 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Sorry dude... maar dat is ook een ongelooflijke kut-straatnaam...
Kom op, hoeveel groepen allochtonen zijn zo goed geintegreerd (of doen iig hun best), hardwerkend en probleemloos als Chinezen? er zijn veel bevolkingsgroepen (quote:
Precies, alleen jammer van hun hoofdjes en hun taaltje.quote:Op maandag 18 april 2005 09:56 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Kom op, hoeveel groepen allochtonen zijn zo goed geintegreerd (of doen iig hun best), hardwerkend en probleemloos als Chinezen? er zijn veel bevolkingsgroepen () die een voorbeeld kunnen nemen aan de Chinezen!
Moet je de belastingdienst eens vragen naar waar al dat geld van die chinezen vanaf komtquote:Op zondag 17 april 2005 18:05 schreef Megumi het volgende:
nee ik bedoel dat chinezen gewoon stom zijn, dat heeft niets met integratie te makenquote:Op maandag 18 april 2005 09:56 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Kom op, hoeveel groepen allochtonen zijn zo goed geintegreerd (of doen iig hun best), hardwerkend en probleemloos als Chinezen? er zijn veel bevolkingsgroepen () die een voorbeeld kunnen nemen aan de Chinezen!
geen plobleemquote:Op zondag 17 april 2005 20:45 schreef SiemeN het volgende:
Leuk al die serieuse reacties, lol.
Schopje naar ONZ?
dan zal ik je nog een lekker verhaal vertellen:quote:Op maandag 18 april 2005 11:43 schreef Sjoe538 het volgende:
chinees is lekkah.
Jep, zeker welquote:Op maandag 18 april 2005 11:53 schreef greatgonzo het volgende:
<<cliché horror-verhaal>>
Volgende keer maar geen Babi Pangang?
cool, een delftenaar!quote:Op zondag 17 april 2005 18:04 schreef SiemeN het volgende:
ik woon aan de Balthasar van der Polweg.
Weet jij wat er allemaal door een frikandel gaat?quote:Op maandag 18 april 2005 11:53 schreef greatgonzo het volgende:
<<cliché horror-verhaal>>
officeel geen slachtafval meer, volgens mij mag dat tegenwoordig zelfs niet meer (BSE enz), dus dat is redelijk broodje aap tegenwoordig.quote:Op maandag 18 april 2005 13:46 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Weet jij wat er allemaal door een frikandel gaat?
Zo denk ik nou net over onze nederlandse boern trien'n. Even voor de duidelijkheid, ben zelf Nederlands.quote:Op maandag 18 april 2005 10:02 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Precies, alleen jammer van hun hoofdjes..e.
Niet happen, het is ONZ (al ben ik het wel met je eensquote:Op maandag 18 april 2005 16:17 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Zo denk ik nou net over onze nederlandse boern trien'n. Even voor de duidelijkheid, ben zelf Nederlands.
Toen 't topic nog in KLB stond is er al genoeg gehapt, ik kon m'n lol niet op.quote:Op maandag 18 april 2005 16:34 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Niet happen, het is ONZ (al ben ik het wel met je eens)
Nee precies, ik had toen nog niet gereageerd maar bij deze: Chinezenquote:Op maandag 18 april 2005 16:39 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Toen 't topic nog in KLB stond is er al genoeg gehapt, ik kon m'n lol niet op.![]()
Frikandellentopicquote:Op maandag 18 april 2005 13:46 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Weet jij wat er allemaal door een frikandel gaat?
Wat een geklets zeg! Dit verhaal doet bij ons in het dorp ook de ronde nadat er een nieuwe chinees kwam.quote:Op maandag 18 april 2005 11:53 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
dan zal ik je nog een lekker verhaal vertellen:
Een kennis van me is varkensboer. Zoals je misschien wel weet worden dode varkens altijd aan de weg gelegd zodat ze door het destructiebedrijf kunnen worden opgehaald.
Zo heeft mijn kennis elke week wel 1 varken wat ziek is, dood gaat en aan de weg wordt gelegd.
Op een gegeven moment wordt hij door het destructiebedrijf gebeld: "zeg, hebben jullie geen dode varkens meer de laatste tijd? We hebben zeker al 3 weken geen dode varkens meer opgehaald bij jullie"
"Vreemd", zegt mijn kennis, "we hebben nog steeds wel dode varkens hoor, en ze worden gewoon netjes opgehaald".
Het destructiebedrijf wist echter van niets. Dus besloot mijn kennis een camera te instaleren, om te kijken waar die varkens bleven. En ja hoor, een paar nachten later kwam een bestelbusje aangereden. Er stapten een stel Chinezen uit, en die flikkeren vervolgens dat dode, zieke varken in het busje en rijden weg![]()
No offence (ben zelf van chinese afkomst met iets teveel nederlandse trekjes), maar ik zuip een gemiddelde nederlander onder de tafel uit.quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:11 schreef Libris het volgende:
Chinezen![]()
![]()
Het zijn leuke mensenen ze kunnen niet tegen drank...
dat zijn geen Chinezenquote:
Ik zie hier iemand die een medaille verdient en in de grote hal der Chinese Volkshelden geplaats moet wordenquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:59 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
dat zijn geen Chinezen
dat zijn Koreanen
Jah man... serieus kben zelf ook chinees (singaporeaan chinees), chinezen roddelen echt vaak vooral die oudere dames die gaan mahjongen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:08 schreef TDKa het volgende:
[..]
No offence (ben zelf van chinese afkomst met iets teveel nederlandse trekjes), maar ik zuip een gemiddelde nederlander onder de tafel uit.![]()
Ennuh, nadeel van chinezen: ze roddelen als een gek.. nie gezond gewoon![]()
Chinezen kunnen echt geen Nederlands... zowiezo.. waarom kunnen niet-blanken-met-10.000-voorvaders-in-dit-land niet gewoon normaal Nederlands praten zonder een kut accent?!?!quote:Op zondag 13 november 2005 16:40 schreef AzN-Chino het volgende:
[..]
Jah man... serieus kben zelf ook chinees (singaporeaan chinees), chinezen roddelen echt vaak vooral die oudere dames die gaan mahjongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |