psiesquote:Op zondag 17 april 2005 18:05 schreef Megumi het volgende:
Tja als er een groep is waar je nooit last van hebt zijn het Chinezen.
ja dus? hebben ze het ook niet goed afgeleverd?quote:Op zondag 17 april 2005 18:04 schreef SiemeN het volgende:
Ja, daar wordt je toch strontziek van!
Dan bestel je in keurig ABN je voedsel, je geeft je nummer en adres..
Dan lezen ze m'n adres op ter bevestiging, ik woon aan de Balthasar van der Polweg.
En dan zeggen ze.. de Baldazavandepolderweg?
Om niet goed van te worden toch!![]()
Dan maak je zelf toch een lekkere pan boerenkoolquote:Op zondag 17 april 2005 18:04 schreef SiemeN het volgende:
Dan lezen ze m'n adres op ter bevestiging, ik woon aan de Balthasar van der Polweg.
die sambel is veel te heet altijdquote:Op zondag 17 april 2005 18:09 schreef buzzer het volgende:
Sambal bij ?
tering zeg ze kunnen toch bijna perfect nederlands, ze kunnen alleen niet alles goed uitspreken. donder toch op man, idiootquote:Op zondag 17 april 2005 18:04 schreef SiemeN het volgende:
Uhm...wortelquote:Op zondag 17 april 2005 18:23 schreef pannaking_ het volgende:
Menu Nummel hondeattevieta!
Spreek voor jezelfquote:Op zondag 17 april 2005 18:05 schreef Megumi het volgende:
Niet zo klagen joh! Er zijn er maar 1,1 miljard van. Te verwaarlozen dus.quote:Op zondag 17 april 2005 20:57 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf![]()
Dat rochelende en gokkende volk is schandvlek op onze glanzende plaat!![]()
Da's waar, er zijn nog meerquote:Op zondag 17 april 2005 21:02 schreef MissMSX het volgende:
Niet zo klagen joh! Er zijn er maar 1,1 miljard van. Te verwaarlozen dus.
No, I take camera. Doei!quote:Op zondag 17 april 2005 21:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
you take picture?
dan moet je waarschijnlijk toch een beetje beter articulerenquote:Op zondag 17 april 2005 23:29 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ik: Ja, rondom middachten singel
Chinees: Condoom bedachte slinger?
Ik: Nee, rondom d-e-m-i-d-d-a-c-h-t-e-n -s-i-n-g-e-l
Chinees: Oke, lijsttafel vool ridknachten slinger!
*Opgehangen
Nooit mijn eten gekregen, KNEUS!!!
Sorry dude... maar dat is ook een ongelooflijke kut-straatnaam...quote:Op zondag 17 april 2005 23:29 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ik: Ja, rondom middachten singel
Chinees: Condoom bedachte slinger?
Ik: Nee, rondom d-e-m-i-d-d-a-c-h-t-e-n -s-i-n-g-e-l
Chinees: Oke, lijsttafel vool ridknachten slinger!
*Opgehangen
Nooit mijn eten gekregen, KNEUS!!!
Verhuizen naar een huis in een straat met een makkelijke naam.quote:Op zondag 17 april 2005 18:04 schreef SiemeN het volgende:
Weet ik, maar ridknachten slinger klinkt dus totaal niet naar middachtensingel.quote:Op zondag 17 april 2005 23:44 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Sorry dude... maar dat is ook een ongelooflijke kut-straatnaam...
Kom op, hoeveel groepen allochtonen zijn zo goed geintegreerd (of doen iig hun best), hardwerkend en probleemloos als Chinezen? er zijn veel bevolkingsgroepen (quote:
Precies, alleen jammer van hun hoofdjes en hun taaltje.quote:Op maandag 18 april 2005 09:56 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Kom op, hoeveel groepen allochtonen zijn zo goed geintegreerd (of doen iig hun best), hardwerkend en probleemloos als Chinezen? er zijn veel bevolkingsgroepen () die een voorbeeld kunnen nemen aan de Chinezen!
Moet je de belastingdienst eens vragen naar waar al dat geld van die chinezen vanaf komtquote:Op zondag 17 april 2005 18:05 schreef Megumi het volgende:
nee ik bedoel dat chinezen gewoon stom zijn, dat heeft niets met integratie te makenquote:Op maandag 18 april 2005 09:56 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Kom op, hoeveel groepen allochtonen zijn zo goed geintegreerd (of doen iig hun best), hardwerkend en probleemloos als Chinezen? er zijn veel bevolkingsgroepen () die een voorbeeld kunnen nemen aan de Chinezen!
geen plobleemquote:Op zondag 17 april 2005 20:45 schreef SiemeN het volgende:
Leuk al die serieuse reacties, lol.
Schopje naar ONZ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |