quote:Op zondag 17 april 2005 17:22 schreef Fugie het volgende:
gister in time out geweest, liepen iets teveel sletjes in te korte rokjesHeb me dus wel vermaakt
![]()
Brothers in Bunnik komt ook wel een eind hoorquote:Op zondag 17 april 2005 17:37 schreef hermandeperman het volgende:
er is niets kanslozers dan de Hollywood in R'dam
nog nooit in de hollywood geweest dusquote:Op zondag 17 april 2005 17:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Brothers in Bunnik komt ook wel een eind hoor![]()
neem ik m'n laptop mee en ga ik van alle versierblunders van je live verslag doenquote:Op zondag 17 april 2005 17:42 schreef ook_gek het volgende:
Typisch Schumacher(fan) <-- als iemand zich verveeld zoals ik kan je hier je lol op![]()
Keer een meeting houden in rotterdam dan in de hollywood![]()
Nee, alleen een keer langsgelopenquote:Op zondag 17 april 2005 17:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
nog nooit in de hollywood geweest dus
waterfront is wel gaaf ja! gister nog even in rotown geweest, was ook wel humor!quote:Op zondag 17 april 2005 17:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee, alleen een keer langsgelopen
De enige plek in Rotterdam waar ik ooit 'uit' ben geweest was Waterfront.
quote:Op zondag 17 april 2005 17:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
iik zie zojuist dat ze zelfs een samenwerkingsverband hebben met sugababes/superdudes
jezusquote:Op zondag 17 april 2005 17:46 schreef ook_gek het volgende:
ik ging heel vroeger altijd elke maand naar die schuimparty,s in de hollywood![]()
Whehehehehequote:Op zondag 17 april 2005 17:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
iik zie zojuist dat ze zelfs een samenwerkingsverband hebben met sugababes/superdudes
Bijna.quote:Op zondag 17 april 2005 17:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik dacht dat ik je hier juist mee over de streep trok!
ach, er lopen bijna alleen sletjes jaquote:Op zondag 17 april 2005 17:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]dat is zo lansloos daar
![]()
ik ben er zelf 5X geweest![]()
misschien dat je er straks heel anders tegenaan kijkt als ik weer met een fantastisch argument op de proppen komquote:
ga je nou nog zeggen dat je een mens hebt geneukt of blijf je hinten?quote:Op zondag 17 april 2005 17:52 schreef Fugie het volgende:
[..]
ach, er lopen bijna alleen sletjes jaMet de nadruk op je
Maar goed, het oog (en de rest) wil ook wat
Vorden ben ik laatst ook nog geweestquote:Op zondag 17 april 2005 17:52 schreef PeuRac het volgende:
Hey Extreem, ik was net in Vorden (of eigenlijk net erbuiten), de vriendin van mn broertje woont echt super dicht bij jou
Gek he, in vordenquote:Op zondag 17 april 2005 17:52 schreef PeuRac het volgende:
Hey Extreem, ik was net in Vorden (of eigenlijk net erbuiten), de vriendin van mn broertje woont echt super dicht bij jou
quote:
nee sex voor het huwelijk mag niet hier hequote:Op zondag 17 april 2005 17:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ga je nou nog zeggen dat je een mens hebt geneukt of blijf je hinten?
he dat is zeker al ruim 6 jaar geleden. EN het was toen geweldig. Er was toen iemand mee die opeens uit dat schuim kwam rennen en riep. IK BEN MIJN BRIL KWIJT IK BEN MIJN BRIL KWIJT. En later kwam hij weer terug. Ik ben nu ook mijn nep tand kwijtquote:
loser!quote:Op zondag 17 april 2005 17:56 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee sex voor het huwelijk mag niet hier he
Kon je t wel vinden zo in de middle of nowherequote:
whehehehehe, een goude tand zeker?quote:Op zondag 17 april 2005 17:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
he dat is zeker al ruim 6 jaar geleden. EN het was toen geweldig. Er was toen iemand mee die opeens uit dat schuim kwam rennen en riep. IK BEN MIJN BRIL KWIJT IK BEN MIJN BRIL KWIJT. En later kwam hij weer terug. Ik ben nu ook mijn nep tand kwijtbril en plaatje met z'n tand verloren in het schuim. Nooit meer terug gevonden
![]()
quote:Op zondag 17 april 2005 17:56 schreef PeuRac het volgende:
Als ik naar Vorden/Zutphen rij, na de rotonde de 1e weg links, dan t 2e of 3e huis links.
quote:Op zondag 17 april 2005 17:58 schreef Fugie het volgende:
[..]
voor jou maak ik anders wel een uitzondering hoor
nee gewoon een neptand meer niet.quote:Op zondag 17 april 2005 17:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
whehehehehe, een goude tand zeker?
je weet zeker dat je geen stanley heet?quote:Op zondag 17 april 2005 18:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee gewoon een neptand meer niet.
Ik heb wel 2 goude kiezen![]()
eten
Dat is buitengebied!quote:Op zondag 17 april 2005 17:58 schreef Xtreem het volgende:
[..]
daar heb ik vroegah mn' krantenwijk gehad
wel een leuke buurt![]()
buitengebied jaquote:Op zondag 17 april 2005 18:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is buitengebied!Een krantenwijk daar lijkt me kut, dat is veel fietsen
Maar best mooi wonen, super groot huis, flinke schuren erbij, weiland rond het huis (niet veel, maar genoeg om te crossen
)
omdat je gewoon lui bent?quote:Op zondag 17 april 2005 18:03 schreef Xtreem het volgende:
[..]
buitengebied jawaarom denk je dat ik nu zo'n tyfus hekel heb aan fietsen??
Jij snapt hemquote:
Ik heb 2 jaar lang krantenwijken gefietst. Wat de hel noem je mij luiquote:
Ik heb anderhalf jaar een krantwijk gehadquote:Op zondag 17 april 2005 18:06 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar lang krantenwijken gefietst. Wat de hel noem je mij lui
Annequote:Op zondag 17 april 2005 18:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb anderhalf jaar een krantwijk gehad.
Maar me moeder reed altijd mee met de auto en hielp ook altijd.
!
<kansloos>quote:
Rob, stop, jij snob.quote:Op zondag 17 april 2005 18:10 schreef Xtreem het volgende:
[..]
<kansloos>
wat.. ben.. je mooi
wat ben je lief
zo interessant
en exclusief
ik vind je geweeeelddig, in 1 woord geweldig
</kansloos>
Van het niks doen?quote:Op zondag 17 april 2005 18:10 schreef BoJo het volgende:
gaar
quote:
quote:Op zondag 17 april 2005 18:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Rob, stop, jij snob.
Voordat ik je stiekem mee naar huis neem en ik je als de mijne claim.![]()
.
poeh poehquote:Op zondag 17 april 2005 18:06 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar lang krantenwijken gefietst. Wat de hel noem je mij lui
laat je in de now&wow anaal nemen door een neger 2x zo groot als Hugsterquote:
en dat is groooooootquote:Op zondag 17 april 2005 18:14 schreef Xtreem het volgende:
[..]
laat je in de now&wow anaal nemen door een neger 2x zo groot als Hugster
kut feyenoorders ook altijdquote:Op zondag 17 april 2005 18:14 schreef hermandeperman het volgende:
belt mijn huisgenoot net, die moet vanuit goes naar r'dam komen met de trein. Staat hij nu op roosendaal, moet hij door devoetbal
![]()
ellen
via utrecht, en dan via Den Haag naar R'dam reizen
![]()
![]()
zo groot is hugsters leuter nietquote:Op zondag 17 april 2005 18:14 schreef Xtreem het volgende:
[..]
laat je in de now&wow anaal nemen door een neger 2x zo groot als Hugster
zijn sterretje zal vast een heeeeel groot rondje wordenquote:
kun je tenminste altijd onopgemerkt scheten latenquote:Op zondag 17 april 2005 18:15 schreef Xtreem het volgende:
[..]
zijn sterretje zal vast een heeeeel groot rondje worden
Maat van me moest bij z'n oma op bezoek, maar hij had echt geen zin om de hele dag daar te gaan zitten, dus zo van "Sieuwe, dude ga je mee, dan kookt m'n oma voor ons" En ik had toch niks beters te doen dan uit m'n neus vreten dus tjaquote:
gezellig bij omaquote:Op zondag 17 april 2005 18:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maat van me moest bij z'n oma op bezoek, maar hij had echt geen zin om de hele dag daar te gaan zitten, dus zo van "Sieuwe, dude ga je mee, dan kookt m'n oma voor ons" En ik had toch niks beters te doen dan uit m'n neus vreten dus tja
weet ik zeker.quote:Op zondag 17 april 2005 18:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
je weet zeker dat je geen stanley heet?
smakelijk
Ik heb voor 50.000 pleur werk in m'n muil zittebquote:Op zondag 17 april 2005 18:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee gewoon een neptand meer niet.
Ik heb wel 2 goude kiezen![]()
eten
tering ging je zo vaak op je muil dan?quote:Op zondag 17 april 2005 18:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb voor 50.000 pleur werk in m'n muil zitteb![]()
Steel plated baby
Bijna goed laat ik hem even goed neer zettenquote:Op zondag 17 april 2005 18:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Rob, stop, jij snob.
Voordat ik je stiekem mee naar huis neem en ik je als de mijne claim.![]()
.
fietsen zonder zijwieltjes was niet je sterkste kant?quote:Op zondag 17 april 2005 18:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Steel plated baby
best jong he nu alquote:Op zondag 17 april 2005 18:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Steel plated baby
Mja kaak in 7 stukkenquote:Op zondag 17 april 2005 18:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
fietsen zonder zijwieltjes was niet je sterkste kant?
yep, ik woon samen met 1 van de weinige fatsoenlijke zeeuwen.quote:
quote:Op zondag 17 april 2005 18:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Bijna goed laat ik hem even goed neer zetten
Rob, stop, jij snob
Voordat ik je stiekem mee naar huis neem en je in mijn kutje stop
Kijk dat wilde je eigelijk zeggen he boefje![]()
ik zeg toch wat anne eigelijk wilde zeggen half tamme dat je er bentquote:
Jezus ben je vroeger nog lelijker geweest danquote:
OV ik weet iest van treinen maar bussen totaal nietquote:Op zondag 17 april 2005 18:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
yep, ik woon samen met 1 van de weinige fatsoenlijke zeeuwen.
trouwens, hoe zit het met jouw richtingsgevoel en dergelijke, alle zeeuwen die ik ken doen uren over een stukje wat ik in een half uur doe, vooral het OV is bij de meesten geen sterk punt
BoJoquote:Op zondag 17 april 2005 18:33 schreef BoJo het volgende:
ga je nou nog vertellen hoe het gekomen is of negeer je me met opzet ?![]()
Tis minder spannend dan jullie allemaal hopen, ik ben niet gestompt door Regilio Tuur oid...quote:Op zondag 17 april 2005 18:33 schreef BoJo het volgende:
ga je nou nog vertellen hoe het gekomen is of negeer je me met opzet ?![]()
quote:
halve jostiquote:Op zondag 17 april 2005 18:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik zeg toch wat anne eigelijk wilde zeggen half tamme dat je er bent
[..]
Jezus ben je vroeger nog lelijker geweest dan
Ja eigenlijk welquote:Op zondag 17 april 2005 18:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Bijna goed laat ik hem even goed neer zetten
Rob, stop, jij snob
Voordat ik je stiekem mee naar huis neem en je in mijn kutje stop
Kijk dat wilde je eigelijk zeggen he boefje![]()
Afgekeurde triangel jostiequote:
ik snap niks van treinenquote:Op zondag 17 april 2005 18:33 schreef Fugie het volgende:
[..]
OV ik weet iest van treinen maar bussen totaal nietIk ga/ging ook nooit met de bus dus voordat ik in breda op school kwam snapte ik er nix van
Richtingsgevoel, tjah, wat voor stukje bedoel je ?
quote:Op zondag 17 april 2005 18:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel.
Maar dat rijmt niet, vandaar dat ik het maar op een 'andere' manier zei.
niet verder vertellen hè!
he, in ieder geval een hele jostiquote:
quote:Op zondag 17 april 2005 18:33 schreef Fugie het volgende:
[..]
OV ik weet iest van treinen maar bussen totaal nietIk ga/ging ook nooit met de bus dus voordat ik in breda op school kwam snapte ik er nix van
Richtingsgevoel, tjah, wat voor stukje bedoel je ?
ben ik dan gewoon bovenmodaal slim of zijn jullie gewoon dom?quote:
en ik vond het al pijnlijk toen alle 4 mijn verstandskiezen getrokken werdenquote:Op zondag 17 april 2005 18:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tis minder spannend dan jullie allemaal hopen, ik ben niet gestompt door Regilio Tuur oid...
Ik ben geboren met een gebitsafwijking (http://www.forp.usp.br/bdj/bdj10(2)/t08102/t08102.html) waardoor ik een overbeet had en dat moest hersteld worden toen ik 16 was.![]()
noem je mij dom ofzo ... tssssquote:Op zondag 17 april 2005 18:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[..]
ben ik dan gewoon bovenmodaal slim of zijn jullie gewoon dom?
'k had idd iets sensationelers gehooptquote:Op zondag 17 april 2005 18:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tis minder spannend dan jullie allemaal hopen, ik ben niet gestompt door Regilio Tuur oid...
Ik ben geboren met een gebitsafwijking (http://www.forp.usp.br/bdj/bdj10(2)/t08102/t08102.html) waardoor ik een overbeet had en dat moest hersteld worden toen ik 16 was.![]()
jaquote:Op zondag 17 april 2005 18:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ah, mijnheer voelt zich aangesproken?
geen intresse in treinen laten we het daar op houdenquote:Op zondag 17 april 2005 18:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[..]
ben ik dan gewoon bovenmodaal slim of zijn jullie gewoon dom?
Wanneer maken ze het af danquote:Op zondag 17 april 2005 18:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
interesse hoef je toch niet te hebben om iets te snappenquote:Op zondag 17 april 2005 18:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
geen intresse in treinen laten we het daar op houden![]()
de jeep nu al zat?quote:Op zondag 17 april 2005 18:48 schreef BoJo het volgende:
wat is nou een echt vette bak die je niet veel ziet , snel met wegligging tot max 7000 euro ?![]()
toyota supra MKIIIquote:Op zondag 17 april 2005 18:48 schreef BoJo het volgende:
wat is nou een echt vette bak die je niet veel ziet , snel met wegligging tot max 7000 euro ?![]()
jawel het intereseert mij niet dus ik doe geen moeite om te snappen hoe dat werkt.quote:Op zondag 17 april 2005 18:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
interesse hoef je toch niet te hebben om iets te snappen
ik mis het scheurenquote:
quote:Op zondag 17 april 2005 18:49 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
en sinds wanneer meten ze wegligging in euro's
Moet je vragen of je zijn mes mag lenen. Kan je de bochten afsnijden.quote:Op zondag 17 april 2005 18:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik mis het scheuren
Dit zei ik trouwens ook tegen me pa :
ik: "pa ik mis het scheuren..."
pa: "dan neem je maar een krant mee"
ik ben niet zo scherp/snelquote:Op zondag 17 april 2005 18:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Moet je vragen of je zijn mes mag lenen. Kan je de bochten afsnijden.
En vraag ook meteen z,n plantenbak mee. Kan je de politie om de tuin leiden bij te hard rijden
quote:Op zondag 17 april 2005 18:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jawel het intereseert mij niet dus ik doe geen moeite om te snappen hoe dat werkt.
Zelfde als strippen kaarten voor de bus en tram. Ik snap daar werkelijk NIKS van omdat ik altijd een abbo heb![]()
ren nu naar je vader toe dan het kan nog netquote:
quote:Op zondag 17 april 2005 18:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik mis het scheuren
Dit zei ik trouwens ook tegen me pa :
ik: "pa ik mis het scheuren..."
pa: "dan neem je maar een krant mee"
nee want dit is iets van een week geleden...quote:Op zondag 17 april 2005 18:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ren nu naar je vader toe dan het kan nog net![]()
gaat allemaal lekker rap in je bovenkamer ehquote:Op zondag 17 april 2005 18:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee want dit is iets van een week geleden...
Herinnerde het me net pas.![]()
ontzettendquote:Op zondag 17 april 2005 18:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
gaat allemaal lekker rap in je bovenkamer eh
ja dan ben je echt net te laat jaquote:Op zondag 17 april 2005 18:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee want dit is iets van een week geleden...
Herinnerde het me net pas.![]()
het had een actie van mij kunnen zijnquote:Op zondag 17 april 2005 19:00 schreef hermandeperman het volgende:
belt mijn huisgenoot net weer, hij is gewoon op goed geluk naar Dordt gegaan omdat hij het te ver omreizen vond via Utrecht, nu staat hij op Dordt, maar rijdt er vanaf daar NIETS meer, geen bussen, geen trams, geen treinen... sta je dan
ach zijn record van 5 uur over het stukje r'dam - goes wat je normaal in 5 kwartier doet doet niemand hem naquote:
ja nu ik het zo bekijk... maar ik vond die 300+ pk niet verkeerd eigenlijkquote:Op zondag 17 april 2005 19:05 schreef Tjabbo het volgende:
porsche 928:
[afbeelding]
Zo'n beetje de lelijkste porsche ooit gemaakt
Die vind ik pas lelijk, vw turken porssjjjquote:Op zondag 17 april 2005 19:06 schreef PeuRac het volgende:
Kun je beter voor een 924 turbo of 944S/Turbo gaan.
quote:
maar heeft wel tuuuurboquote:Op zondag 17 april 2005 19:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
Die vind ik pas lelijk, vw turken porssjjj![]()
quote:Op zondag 17 april 2005 18:57 schreef hermandeperman het volgende:
kennen jullie bassie en driaan nog?
hier het vervolgSamSam en Bart
*KLIK*
turbo's zijn onhandig, je moet nadat je geblaast hebt eerst nog 3 uur die krengen af laten koelen. Zie je me al elke ochtend om 6u al op de parkeerplaats bij me werk staanquote:
adelante in mijn lancia topic:quote:Op zondag 17 april 2005 19:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]zullen ze door hebben dat ik al een modje ben?
quote:tjabbo dus
whehehehe eigenlijk wel jaquote:Op zondag 17 april 2005 19:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
turbo's zijn onhandig, je moet nadat je geblaast hebt eerst nog 3 uur die krengen af laten koelen. Zie je me al elke ochtend om 6u al op de parkeerplaats bij me werk staan![]()
Daarvoor hebben ze een TT uigevonden (Turbo Timer) deze laat de motor nadat je gereden hebt de motor nog enkele minuten lopen als de je auto van contact zet. Een goede past zich zelfs aan aan je rijgedrag.quote:Op zondag 17 april 2005 19:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
turbo's zijn onhandig, je moet nadat je geblaast hebt eerst nog 3 uur die krengen af laten koelen. Zie je me al elke ochtend om 6u al op de parkeerplaats bij me werk staan![]()
kijk das nou wel weer handig.quote:Op zondag 17 april 2005 19:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarvoor hebben ze een TT uigevonden (Turbo Timer) deze laat de motor nadat je gereden hebt de motor nog enkele minuten lopen als de je auto van contact zet. Een goede past zich zelfs aan aan je rijgedrag.
quote:Op zondag 17 april 2005 19:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
kijk maar in het schumacher en mijn lancia-topic
quote:Honda Civic "78 (zwart-groen).
Handgeschakeld.
1.6 Preludeblok!!
Velgen.
Brede bandjes.
4-puntsgordels.
Getinte ramen achter.
Sportfilter.
Kuipstoelen.
Sportuitlaat.
APK tot Juni 2005, gaat er dan weer makkelijk doorheen.
Stand: 159.000
Rijdt 190 km/h, wegenbelastingvrij, verzekering +/- 85 E per jaar.
Gaat binnenkort weg ivm aanschaf andere auto.Lak niet perfect.
soms denken ze wel eens na kennelijkquote:
een integrale is wel geil jaquote:Op zondag 17 april 2005 19:18 schreef ook_gek het volgende:
is een lancia delta niks voor je dan?
ja nou ja dat is eigelijk mijn probleem.quote:Op zondag 17 april 2005 19:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
daar ben jij er natuurlijk 1 van
quote:Op zondag 17 april 2005 19:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja nou ja dat is eigelijk mijn probleem.
Ik doe eerst en denk dan pas na.
Of ik zeg wat en denk dan pas na met soms lullige gevolgen die ik dan weer goed moet praten uit alle macht![]()
onlangs achter gekomen jaquote:Op zondag 17 april 2005 19:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
vooral handig met vrouwen en dergelijke
dat is idd iets voor mijquote:Op zondag 17 april 2005 19:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
onlangs achter gekomen ja![]()
BoJo dit is wel iets voor jou
http://zoek.autotrader.nl/cgi-bin/advert_detail.php?page_num=1&record_id=4906886&class=cars&pos=9&locale=atnl.cars.1&distance=&SearchID=36fdbd171e90cbe3fa25c43acc090f7b
quote:
En het resultaat is nog zwaar kut ookquote:Op zondag 17 april 2005 19:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik wens het echt niemand toe, tis echt ergste qua pijn en verrotheid wat ik ooit heb meegemaakt...![]()
Pakt het spoorboekje uit de kastquote:Op zondag 17 april 2005 19:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En het resultaat is nog zwaar kut ook![]()
quote:
Deze is zeker leukquote:Op zondag 17 april 2005 19:44 schreef BoJo het volgende:
deze is anders ook best aardig
Lancia Delta HF Turbo
linkje?quote:
Wat doe jij daar dan, stink heaumeauquote:Op zondag 17 april 2005 19:54 schreef ook_gek het volgende:
laatste voyeur: Xtreem <--- Ja betrapt flikker.
Niet gluren bij Sjoewe he![]()
ik kreeg het door van een fokker die graag wenst anoniem te blijvenquote:Op zondag 17 april 2005 19:56 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Wat doe jij daar dan, stink heaumeau
ik wilde even rukken op z'n burka![]()
quote:Op zondag 17 april 2005 20:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik kreeg het door van een fokker die graag wenst anoniem te blijven![]()
Hij is mooi hequote:
Nee nee blijf heel. Ik wil niet dat je kapot gaatquote:
ok okquote:Op zondag 17 april 2005 20:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee nee blijf heel. Ik wil niet dat je kapot gaat![]()
gelukkig maarquote:
ja gezien ja en ja het was leuk.quote:Op zondag 17 april 2005 20:13 schreef Sjoewe het volgende:
Maar hebben jullie die van mij nou gezien, dat is deel 1 zalk maar zeggen
*naar uit kijkt*quote:
sweetquote:Op zondag 17 april 2005 20:35 schreef Sjoewe het volgende:
Dude what does mine say?
zo dusquote:Op zondag 17 april 2005 20:57 schreef ook_gek het volgende:
zie je wel dat er iets leuks op tv komt
Hoe laat komt mythbusters dan?
quote:Op zondag 17 april 2005 22:10 schreef ook_gek het volgende:
http://www.big-boys.com/articles/itstoobad.html
anders ga je net effe te ver![]()
heb je dat toen op de radio gehoord met hun 2en?quote:
Ik wou dat ik geld had om de mijne te laten helpenquote:Op maandag 18 april 2005 00:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik heb alles al veranderd aan me xbox, chip, grote harddisk
ik wou dat ik geld had om er 1 te kopenquote:Op maandag 18 april 2005 00:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik wou dat ik geld had om de mijne te laten helpen
quote:Op maandag 18 april 2005 00:25 schreef Sjoewe het volgende:
hahaha, ja of stoppen met roken
Nee, dat is te erg.
Argh kut mn shag is op
Nouhouhou.quote:
ik zal dan maar niet vertellen dat die van mij ligt weg te rotten boven op mijn kast zwaar gemod met alles er op en er aan. En een meter stofquote:Op maandag 18 april 2005 00:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik wou dat ik geld had om er 1 te kopen
Ruilen tegen een originauxquote:Op maandag 18 april 2005 00:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik zal dan maar niet vertellen dat die van mij ligt weg te rotten boven op mijn kast zwaar gemod met alles er op en er aan. En een meter stof![]()
quote:Op maandag 18 april 2005 00:38 schreef Hugster het volgende:
het huis van de Quattroporte heeft nu ook een rode 360 spider staanen z'n vrouw is van een ML 320 naar een Megane CC gegaan
en het zijn echt dezelfde mensenpapa heeft even wat cadautjes voor zichzelf aangeschaft
![]()
quote:Op maandag 18 april 2005 00:39 schreef Sjoewe het volgende:
En van zonder shag zitten komt een vreetkick
Juist, en dan keihard budgetteren de rest van de week. Heb nog 40 euro om het uit te zingen tot de 24stequote:Op maandag 18 april 2005 00:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
idd, enige oplossing is gaan slapen en morgenochtend rennen naar de supermarkt
Whahaha geweldigquote:Op maandag 18 april 2005 00:45 schreef Hugster het volgende:
http://poststuff2.entensi(...)media=showergirl.wmv![]()
rijke stinkhoer dat je er bentquote:Op maandag 18 april 2005 00:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Juist, en dan keihard budgetteren de rest van de week. Heb nog 40 euro om het uit te zingen tot de 24ste
quote:Op maandag 18 april 2005 00:45 schreef Hugster het volgende:
http://poststuff2.entensi(...)media=showergirl.wmv![]()
jij hebt ook geen onkosten weet je nog welquote:Op maandag 18 april 2005 00:51 schreef ook_gek het volgende:
man ik zit al 1.5 maand zonder enige bron van inkomsten hoor je mij klagen?
tja, dat eten en drinken is af en toe een vervelende post, zou willen dat je die eruit kon tyfenquote:Op maandag 18 april 2005 00:57 schreef Sjoewe het volgende:
ik moest gewoon alles afrekenen deze maand...
Internet, telefoon, verzekering, tja en dan moet je ook af en toe wat eten en drinken...
AMD64quote:Op maandag 18 april 2005 00:59 schreef hermandeperman het volgende:
tong80
* hermandeperman checkt postaantal en zegt: koop een leven
Ik ga denk ik binnenkort maar stoppen met eten en drinkenquote:Op maandag 18 april 2005 00:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
tja, dat eten en drinken is af en toe een vervelende post, zou willen dat je die eruit kon tyfen
teeeeeeering hebben die mensen ECHT niets te doen dan?quote:Op maandag 18 april 2005 01:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
AMD64
* Hugster checkt postgemiddelde en zegt: koop een leven
zitten idd heel veel primaire levensbehoeften bij jaquote:Op maandag 18 april 2005 01:03 schreef ook_gek het volgende:
ag tong80 is nog niet ove de 100.000 heen
Geen onkosten voor mij?
Wat denk je van tel rekening a 100 tot 150 euro per maand.
Internet kosten
verzekering troep
abbo voor de bus a 57 euro
elke dag terrasje als het mooi weer is.
weekend regelmatig zuipen
wat denk je dat het allemaal bij elkaar kost.
1X stappen en ik ben minimaal 80 euro lichter
* hermandeperman is het ook aan het overwegenquote:Op maandag 18 april 2005 01:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ga denk ik binnenkort maar stoppen met eten en drinken
ik nietquote:Op maandag 18 april 2005 01:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
* hermandeperman is het ook aan het overwegen
quote:Op maandag 18 april 2005 01:03 schreef ook_gek het volgende:
ag tong80 is nog niet ove de 100.000 heen
Geen onkosten voor mij?
Wat denk je van tel rekening a 100 tot 150 euro per maand. Hoeveel bel je werkelijk?!![]()
Internet kosten
verzekering troep
abbo voor de bus a 57 euro Fietsen
Lol, dat zijn geen onkosten, als je een weekend vergeet te stappen krijg je geen brieven van een incassobureau![]()
elke dag terrasje als het mooi weer is.
weekend regelmatig zuipen
wat denk je dat het allemaal bij elkaar kost.
1X stappen en ik ben minimaal 80 euro lichter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |