quote:Op zondag 17 april 2005 17:22 schreef Fugie het volgende:
gister in time out geweest, liepen iets teveel sletjes in te korte rokjesHeb me dus wel vermaakt
![]()
Brothers in Bunnik komt ook wel een eind hoorquote:Op zondag 17 april 2005 17:37 schreef hermandeperman het volgende:
er is niets kanslozers dan de Hollywood in R'dam
nog nooit in de hollywood geweest dusquote:Op zondag 17 april 2005 17:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Brothers in Bunnik komt ook wel een eind hoor![]()
neem ik m'n laptop mee en ga ik van alle versierblunders van je live verslag doenquote:Op zondag 17 april 2005 17:42 schreef ook_gek het volgende:
Typisch Schumacher(fan) <-- als iemand zich verveeld zoals ik kan je hier je lol op![]()
Keer een meeting houden in rotterdam dan in de hollywood![]()
Nee, alleen een keer langsgelopenquote:Op zondag 17 april 2005 17:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
nog nooit in de hollywood geweest dus
waterfront is wel gaaf ja! gister nog even in rotown geweest, was ook wel humor!quote:Op zondag 17 april 2005 17:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee, alleen een keer langsgelopen
De enige plek in Rotterdam waar ik ooit 'uit' ben geweest was Waterfront.
quote:Op zondag 17 april 2005 17:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
iik zie zojuist dat ze zelfs een samenwerkingsverband hebben met sugababes/superdudes
jezusquote:Op zondag 17 april 2005 17:46 schreef ook_gek het volgende:
ik ging heel vroeger altijd elke maand naar die schuimparty,s in de hollywood![]()
Whehehehehequote:Op zondag 17 april 2005 17:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
iik zie zojuist dat ze zelfs een samenwerkingsverband hebben met sugababes/superdudes
Bijna.quote:Op zondag 17 april 2005 17:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik dacht dat ik je hier juist mee over de streep trok!
ach, er lopen bijna alleen sletjes jaquote:Op zondag 17 april 2005 17:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]dat is zo lansloos daar
![]()
ik ben er zelf 5X geweest![]()
misschien dat je er straks heel anders tegenaan kijkt als ik weer met een fantastisch argument op de proppen komquote:
ga je nou nog zeggen dat je een mens hebt geneukt of blijf je hinten?quote:Op zondag 17 april 2005 17:52 schreef Fugie het volgende:
[..]
ach, er lopen bijna alleen sletjes jaMet de nadruk op je
Maar goed, het oog (en de rest) wil ook wat
Vorden ben ik laatst ook nog geweestquote:Op zondag 17 april 2005 17:52 schreef PeuRac het volgende:
Hey Extreem, ik was net in Vorden (of eigenlijk net erbuiten), de vriendin van mn broertje woont echt super dicht bij jou
Gek he, in vordenquote:Op zondag 17 april 2005 17:52 schreef PeuRac het volgende:
Hey Extreem, ik was net in Vorden (of eigenlijk net erbuiten), de vriendin van mn broertje woont echt super dicht bij jou
quote:
nee sex voor het huwelijk mag niet hier hequote:Op zondag 17 april 2005 17:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ga je nou nog zeggen dat je een mens hebt geneukt of blijf je hinten?
he dat is zeker al ruim 6 jaar geleden. EN het was toen geweldig. Er was toen iemand mee die opeens uit dat schuim kwam rennen en riep. IK BEN MIJN BRIL KWIJT IK BEN MIJN BRIL KWIJT. En later kwam hij weer terug. Ik ben nu ook mijn nep tand kwijtquote:
loser!quote:Op zondag 17 april 2005 17:56 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee sex voor het huwelijk mag niet hier he
Kon je t wel vinden zo in de middle of nowherequote:
whehehehehe, een goude tand zeker?quote:Op zondag 17 april 2005 17:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
he dat is zeker al ruim 6 jaar geleden. EN het was toen geweldig. Er was toen iemand mee die opeens uit dat schuim kwam rennen en riep. IK BEN MIJN BRIL KWIJT IK BEN MIJN BRIL KWIJT. En later kwam hij weer terug. Ik ben nu ook mijn nep tand kwijtbril en plaatje met z'n tand verloren in het schuim. Nooit meer terug gevonden
![]()
quote:Op zondag 17 april 2005 17:56 schreef PeuRac het volgende:
Als ik naar Vorden/Zutphen rij, na de rotonde de 1e weg links, dan t 2e of 3e huis links.
quote:Op zondag 17 april 2005 17:58 schreef Fugie het volgende:
[..]
voor jou maak ik anders wel een uitzondering hoor
nee gewoon een neptand meer niet.quote:Op zondag 17 april 2005 17:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
whehehehehe, een goude tand zeker?
je weet zeker dat je geen stanley heet?quote:Op zondag 17 april 2005 18:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee gewoon een neptand meer niet.
Ik heb wel 2 goude kiezen![]()
eten
Dat is buitengebied!quote:Op zondag 17 april 2005 17:58 schreef Xtreem het volgende:
[..]
daar heb ik vroegah mn' krantenwijk gehad
wel een leuke buurt![]()
buitengebied jaquote:Op zondag 17 april 2005 18:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is buitengebied!Een krantenwijk daar lijkt me kut, dat is veel fietsen
Maar best mooi wonen, super groot huis, flinke schuren erbij, weiland rond het huis (niet veel, maar genoeg om te crossen
)
omdat je gewoon lui bent?quote:Op zondag 17 april 2005 18:03 schreef Xtreem het volgende:
[..]
buitengebied jawaarom denk je dat ik nu zo'n tyfus hekel heb aan fietsen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |