quote:
Schumacher-fan richt ravage aan
17/04 - 12:47 | Een Schumacher-fan die zijn held wilde nadoen, heeft in de straten van Düsseldorf een ravage aangericht. De 28-jarige brokkenpiloot zorgde in zijn Ferrari F360 voor bijna 300.000 euro schade. Zijn gloednieuwe bolide van 100.000 euro, een model van zijn werk, was total loss, de schade in de straat bedroeg een kleine 200.000 euro.
De man knalde tegen drie geparkeerde wagens aan, twee fietsen, een straatlamp, verkeerslichten, een reclamepaneel en twee huizen.
Als gevolg van de schade moesten enkele huizen het zonder stroom stellen. De jongeman, die zelf geen schrammetje had opgelopen, vertelde voorbijgangers dat er 'problemen waren met de versnellingen.'
Maar volgens een woordvoerder van de politie dienden zich veel getuigen aan die zeiden dat de man veel te snel reed. Samen met de politie zagen de brandweerlui zich zelfs genoodzaakt de straat af te sluiten, om het puin deftig te kunnen opruimen.
,,Ik was net in de straat aan het wandelen en toen ik achter me omkeek, zag ik die Ferrari plots tegen andere wagens vliegen. Ik mag van geluk spreken dat ik dit heelhuids overleefd heb'', zo liet een ooggetuige weten.
jup... de schuld van de auto.
bron:http://www.formule1wereld.nl/index.php?subaction=showfull&id=1113734832&archive=&start_from=&ucat=3&