rennend voor wat?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:33 schreef zakjapannertje het volgende:
rennende studenten bij nova, had ik niet meegekregenmooi om te zien
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:33 schreef zakjapannertje het volgende:
rennende studenten bij nova, had ik niet meegekregenmooi om te zien
Tsja, dat noordoosten zijn wel snelquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:03 schreef the_disheaver het volgende:
Zal sunderland South als eerste de uitslag bekend hebben? Ze zijn aan het rennen!![]()
Op BBC world was net een discussie dat er (grote) verschillen zijn tussen het aantal mensen per district (en dat labour daar voordeel bij heeft overigens). Het lijkt mij dus dat de districten niet worden veranderd in de UK. Volgens mij is het in de VS zelfs mandatory op last van de supreme court. Wel apart als het helemaal niet veranderd zou worden, misschien komt dat in de toekomst nog een keer. Mobiliteit van personen wordt natuurlijk steeds groter.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:53 schreef zakjapannertje het volgende:
worden wel eens grenzen veranderd door een partij met een meerderheid zoals in sommige staten in de VS gebeurt om zo gunstiger uit te komen met toekomstige verkiezingen (progressievere grote steden vs. conservatievere platteland-verhouding veranderen), of gebeurt dat alleen evt. om gemeentes/regio's slagvaardiger te maken zoals hier gebeurt?
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:52 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
[..]
Tsja, dat noordoosten zijn wel snelde grote tussentijd tussen de uitslagen valt me wel een beetje tegen... Na 15 minuten na de eerste uitslag, zijn er slechts 2 gevolgd.
Je moet er uiteraard overal een uurtje bij optellen. Binnen een uur zullen er dus zo'n 150 zetels bekend zijn.quote:EXPECTED TIMETABLE
2230: First result
0000: First Tory target
0100: 150 results declared including Jack Straw, Ruth Kelly, Gordon Brown, John Prescott, Alan Milburn
0115: Tony Blair
0130: BNP leader Nick Griffin
0200: 330 results declared including Theresa May, David Davis and George Galloway
0230: Robert Kilroy-Silk
0300: Charles Clarke
0330: Oliver Letwin
0345: Charles Kennedy
0400: Michael Howard
http://news.bbc.co.uk/1/h(...)rontpage/4513605.stm
Je bedoeld 2,5 uur, dus 3 uur na sluiting.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:02 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
[..]
Je moet er uiteraard overal een uurtje bij optellen. Binnen een uur zullen er dus zo'n 150 zetels bekend zijn.
Jawel, de aantal districten was vorig jaar hoger, een paar zijn samengevoegd (2001: 659 MP's, 2005: 646 MP's.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:01 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Op BBC world was net een discussie dat er (grote) verschillen zijn tussen het aantal mensen per district (en dat labour daar voordeel bij heeft overigens). Het lijkt mij dus dat de districten niet worden veranderd in de UK. Volgens mij is het in de VS zelfs mandatory op last van de supreme court. Wel apart als het helemaal niet veranderd zou worden, misschien komt dat in de toekomst nog een keer. Mobiliteit van personen wordt natuurlijk steeds groter.
Met 'binnen een uur' bedoel ik om 2 uur Nederlandse tijd. Binnen een uur vanaf nu dus.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:10 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Je bedoeld 2,5 uur, dus 3 uur na sluiting.
okey dat klopt dan jahquote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:16 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Met 'binnen een uur' bedoel ik om 2 uur Nederlandse tijd. Binnen een uur vanaf nu dus.
Ik ga dat alleen niet meemaken. Morgen weer werken...![]()
niet echt een verrassing natuurlijkquote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:16 schreef the_disheaver het volgende:
Barnsley Central:
gaat naar...
Labour!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |