Je loopt achterquote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:29 schreef Sidekick het volgende:
Rotherham ook voor Labour. Wel een fors verlies trouwens.
En de 7de zetel is ook voor Labour, alleen kan ik niet zien welk disctrict.
Vauxhall en Hull.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:29 schreef Sidekick het volgende:
Rotherham ook voor Labour. Wel een fors verlies trouwens.
En de 7de zetel is ook voor Labour, alleen kan ik niet zien welk disctrict.
Inderdaad, ondanks een duidelijk verlies blijven het grote verschillen. Maar het beeld is wel dat Labour zo'n 5-10% verliest, en dat kan bij andere disctricten wel grote gevolgen hebben.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:29 schreef Kozzmic het volgende:
8-0 voor Labour.
Wel allemaal echte bolwerken, dus nog geen verrassingen of nek-aan-nek-races.
Ik gebruik ook die kaart, alleen kwamen de laatste zetels snel achter elkaar.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:31 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Je loopt achter![]()
Hier kun je zien welke: http://news.bbc.co.uk/2/shared/vote2005/flash_map/html/map05.stm
De vraag is of dat bij districten waar de verschillen kleiner zijn hetzelfde is.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:32 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Inderdaad, ondanks een duidelijk verlies blijven het grote verschillen. Maar het beeld is wel dat Labour zo'n 5-10% verliest, en dat kan bij andere disctricten wel grote gevolgen hebben.
En dan ook nog een gewonnen zetel, die in 2001 nog LAB toebehoorde.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:35 schreef the_disheaver het volgende:
Torys eerste MP! in Putney
De Liberal Democrats winnen gigantisch in sommige Labour-bolwerken. Jammer dat het ze geen zak verder brengt in dat verrotte districtenstelsel.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:39 schreef the_disheaver het volgende:
In Newcastle: Labours wint, Echter met 9 % swing naar LibDems
Vergroot wel flink de kansen dat labour niet de absolute meerderheid krijgt ivm andere districten... maar goed, da's wishful thinking van mijn kantquote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:42 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
De Liberal Democrats winnen gigantisch in sommige Labour-bolwerken. Jammer dat het ze geen zak verder brengt in dat verrotte districtenstelsel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |