Cool wanneer komt die in Leiderdorp. Vast op de woonboulevardquote:Op zondag 17 april 2005 12:10 schreef Adelante het volgende:
nog meer nieuwtjes:
* de KRAMFORS lederen sofa is nu ook in het zwart leverbaar
* vanaf 1/9 verlaagt IKEA een groot deel van haar prijzen (gem. 4%)
* Groningen opent deze zomer een compleet nieuwe vestiging!
* Er zijn 2 nieuwe vestigingen gepland in Nederland: Amersfoort en Leiderdorp
* Naast marktleider in slaapkamers heeft IKEA voor komend jaar ook grootse ambities met het keukenassortiment.
korting?quote:Op zondag 17 april 2005 12:11 schreef Silmarwen het volgende:
Eigenlijk he, Adelante, spam jij gewoon vet erg
ik zal eens kijken wat het adres wordt, planning is dat de vestiging FY 2007 haar deuren opent!quote:Op zondag 17 april 2005 12:11 schreef Silmarwen het volgende:
Cool wanneer komt die in Leiderdorp. Vast op de woonboulevard
Das mooi een stuk dichterbij dan Delft
2007 pasquote:Op zondag 17 april 2005 12:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik zal eens kijken wat het adres wordt, planning is dat de vestiging FY 2007 haar deuren opent!![]()
FY 2007, dat begint september 2006 alquote:Op zondag 17 april 2005 12:16 schreef Silmarwen het volgende:
2007 pas
Dat duurt nog heul lang. Tegen die tijd woon ik niet eens meer in Leiden men
quote:Op zondag 17 april 2005 16:42 schreef moussy het volgende:
de ratta
[afbeelding]
Ze staan ook al niet meer op de nederlandse site
quote:
is die verbouwing in Duiven nu al klaar? heb ik weer een gegronde reden om een andere IKEA te bezoekenquote:Op zondag 17 april 2005 21:53 schreef WebForce het volgende:
whahah daar ehb ik er ook twee van! echt te gek zijn die... ik ga over 2 weekies weer naar Ikea met vriendin...dan ook weerflink inkopen (ze heb eindelijk een kamer:D:D) En ga van de week nog wel ff met de metroquote:Op maandag 18 april 2005 09:21 schreef Koningin het volgende:
Dit weekend is bij ons een lamp kapot gegaan, nu heb ik dus weer een excuus om naar de IKEA te gaan......., want ik moet wel 2 dezelfde
Het was deze:
[afbeelding]
Ik heb de rode, maar ik wil die andere ook nogquote:
quote:
Nee, nog niet, het laatste ombouwweekend moet nog komen... Eind mei moet het he-le-maal af zijn...quote:Op maandag 18 april 2005 00:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
is die verbouwing in Duiven nu al klaar? heb ik weer een gegronde reden om een andere IKEA te bezoeken
quote:
In Utrecht lagen vorige week nog bakken vol met die ratta.quote:Op zondag 17 april 2005 16:42 schreef moussy het volgende:
de ratta
[afbeelding]
Ze staan ook al niet meer op de nederlandse site
In Delft, Amsterdam en Haarlem waren ze er niet toen mijn mensen er warenquote:Op maandag 18 april 2005 10:19 schreef Anitra het volgende:
[..]
In Utrecht lagen vorige week nog bakken vol met die ratta.
quote:Op maandag 18 april 2005 10:56 schreef moussy het volgende:
[..]
In Delft, Amsterdam en Haarlem waren ze er niet toen mijn mensen er waren [afbeelding]
quote:
Mijn moeder me plechtig beloofd (lees; ze is mn gezeik zatquote:Ik wil ook nog wel even kijken hoor, als het goed is gaan wij ergens deze week ook nog naar de Ikea
Okquote:Op maandag 18 april 2005 11:02 schreef moussy het volgende:
[..]mijn ikea-speurteam
[..]
Mijn moeder me plechtig beloofd (lees; ze is mn gezeik zat) af en toe naar Delft te crossen. Ze zijn nieuw, dus blijven volgens mij nog wel ff in het assortiment.
quote:Op maandag 18 april 2005 13:41 schreef Roellio het volgende:
Ik zoek nog een salontafeltje voor mijn studentenkamer. Heeft iemand nog leuke ideeën?
Ja hooorrr... Ehm zo'n Lack tafeltje. In allerlei kleuren: 10 euro. En salontafel met glazen plaat 29,- weet niet meer hoe die heet. Maar die Lack dingen zijn super. Heb er ook eentje staan.quote:Op maandag 18 april 2005 13:41 schreef Roellio het volgende:
Ik zoek nog een salontafeltje voor mijn studentenkamer. Heeft iemand nog leuke ideeën?
En laten wij die nou zaterdag besteld hebbenquote:Op zondag 17 april 2005 12:10 schreef Adelante het volgende:
nog meer nieuwtjes:
* de KRAMFORS lederen sofa is nu ook in het zwart leverbaar
Ja die heb ik ook van die rodequote:Op maandag 18 april 2005 14:58 schreef Redux het volgende:
[..]
Inclusief de bijbehorende stoffen zak!!!
Euhh, ze worden niet meer geleverd. Straks niet en nooit niet. Het zijn dus collector items geworden.quote:Op maandag 18 april 2005 15:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook van die rode
Waar woon je ergens dan? Misschien kun je er eentje opsturen als ze hier niet meer opnieuw binnenkomen? *lief aankijkt*
Ik vind Spöka erg leuk, maar heb er geen 30 euro voor overquote:Op maandag 18 april 2005 15:12 schreef Redux het volgende:
[..]
Euhh, ze worden niet meer geleverd. Straks niet en nooit niet. Het zijn dus collector items geworden.
30 euro staat nog steeds.
Op 6 juli gooien we volgens de planning Groningen 2 open. En ik kan je zeggen, die wordt heeeel erg anders dan de huidige vestiging. En we krijgen voor zover ik weet in ieder geval twee wereldprimeurs bij IKEA, maar daar ga ik verder niet op in.quote:Op maandag 18 april 2005 10:27 schreef clauwheee het volgende:
Weet iemand ongeveer de planning van de opening van de nieuwe Ikea in Groningen?
wereldprimeurs op het gebied van producten / inrichting/ assortiment of iets anders?quote:Op maandag 18 april 2005 15:54 schreef groningerstudent het volgende:
[..]
Op 6 juli gooien we volgens de planning Groningen 2 open. En ik kan je zeggen, die wordt heeeel erg anders dan de huidige vestiging. En we krijgen voor zover ik weet in ieder geval twee wereldprimeurs bij IKEA, maar daar ga ik verder niet op in.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |