abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26393668
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:22 schreef Waxxer het volgende:
Wacht even... ja dit is feedback he en ik heb niks te zeiken zowaar Maar..... als ik het goed begrijp, de user over wie het nu gaat maakt(e) foto's van zichzelf op verzoek op een niet-te-tolereren wijze zeg maar?

Dus bijv als mensen zeggen, Waxxer, stop een kaars in je aars en zet dat op de foto en post het hier, dat ik dat dan zou doen enz...? (en ik zal me veiligheidshalve niet te diep in de discussie mengen)
bingo
pi_26393669
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:20 schreef Havoc het volgende:

[..]

Jup dat doe ik wel. Maar discussie is over PS. lees nog maar een keer of 10 terug wat ik net gepost heb want ik ga me voor niemand herhalen.
Goed hoor, het zegt weer genoeg allemaal
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games
pi_26393674
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:23 schreef sararaats het volgende:
kan iemand nog eens het woord "gebash" uitleggen?
Noboy likes you. Thats it.
slettebak [@] gmail.com
pi_26393678
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:23 schreef sararaats het volgende:
kan iemand nog eens het woord "gebash" uitleggen?
uitschelden, pesten, iemand bewust onderuit proberen te halen
  donderdag 21 april 2005 @ 01:25:02 #255
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_26393692
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:22 schreef sararaats het volgende:

[..]

ik heb nu mijn lesje wel geleerd hoor

ik heb respect voor de mede-users al komt het respect niet terug
Dat bedoel ik dus niet.
Het gaat niet om respect of wat ook, het gaat om wat je zelf allemaal doet. Misschien moet je vrienden of iemand anders zoeken die je kan helpen bij een normalere omgang.
[KNE]-Mod
  donderdag 21 april 2005 @ 01:26:21 #256
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_26393716
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:22 schreef PrintScreen het volgende:

[..]

Waarom pas vanmiddag dan een halt toeroepen terwijl het vanochtend en vannacht al duidelijk was welke kant het op ging?

Voor de Saratopics had ik geen note, weet niet of ik die nu wel heb, maar neersabelen van iemand is nooit mijn intentie, beetje lol teken ik wel voor.
Het is ONZ waarin dit gebeurde, okay, misschien ging het te ver maar als de mods nog harder meedoen dan de users waar zijn voor de users dan de grenzen te vinden?
toch denk ik nog steeds aan een kutkloon, en ik denk dat zeker de helft daar half om half mee in zijn achterhoofd zit
[KNE]-Mod
pi_26393721
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:24 schreef killswitch het volgende:

[..]

bingo
Oke.... Ja ik had het met een half oog gezien gisteren en ik dacht dat hetgene ik dacht, een rare gedachtenspinsel van mij zou zijn.... Maar het blijkt echt zo!

Mja, dan kan ik niets anders doen dan deze halt te onderschrijven.....

Mijn god, je maakt wat mee hier zeg........
pi_26393729
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:22 schreef PrintScreen het volgende:

[..]

Waarom pas vanmiddag dan een halt toeroepen terwijl het vanochtend en vannacht al duidelijk was welke kant het op ging?

Voor de Saratopics had ik geen note, weet niet of ik die nu wel heb, maar neersabelen van iemand is nooit mijn intentie, beetje lol teken ik wel voor.
Het is ONZ waarin dit gebeurde, okay, misschien ging het te ver maar als de mods nog harder meedoen dan de users waar zijn voor de users dan de grenzen te vinden?
Beter laat dan nooit toch?

Mensen te kakken zetten kan heel simpel zijn vanachter je toetsenbordje, zeker als die ander een makkelijk slachtoffer is. Maar is dat nou waar je echt lol uithaalt? Is dat nou wat we hier moeten doen op Fok?

Dat geldt voor iedereen, mods, users, wie dan ook.

Gewoon ff jezelf achter je oren krabbelen en bedenken of je jezelf nou echt zo'n toffe peer vindt en of het mss toch niet wel heel makkelijk scoren was.

Nu is het gewoon klaar, zoek een stevige tegenstander om mee te sparren. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_26393731
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:25 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus niet.
Het gaat niet om respect of wat ook, het gaat om wat je zelf allemaal doet. Misschien moet je vrienden of iemand anders zoeken die je kan helpen bij een normalere omgang.
ok, er zit een vijs los. ik heb vroeger een zwaar ongeluk gehad.
vandaar dat mijn hersenen niet normaal functioneren.

ik kan er niet tegen als ik onder druk word gezet, dan doe ik die domme dingen
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_26393740
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:26 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

toch denk ik nog steeds aan een kutkloon, en ik denk dat zeker de helft daar half om half mee in zijn achterhoofd zit
Controle van het tijdstip waarop de foto's waren gemaakt deden eigenlijk een kloon teniet doen
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Games
pi_26393751
quote:

[..]

je bent inderdaad niet de enige, ik heb echt alles gedaan wat maar een beetje mogelijk was om er door heen te prikken maar kon niets vinden
en toch blijft het spoken dat het een kloon is
pi_26393756
quote:

[..]

Kloon of niet, het ging te ver. De foto's mogen niet en de foto's mogen al helemaal niet op imageshack.

Kees kloost.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  donderdag 21 april 2005 @ 01:29:03 #263
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_26393765
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:27 schreef sararaats het volgende:

[..]

Voila, daar was ik dus al bang voor.
I'm getting too old for this....
pi_26393772
Dan denk je qua achtergrond, beroep en geaardheid met alles wel geconfronteerd te zijn, krijg je dit....
  donderdag 21 april 2005 @ 01:29:25 #265
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_26393773
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:28 schreef MUUS het volgende:

[..]

Kloon of niet, het ging te ver.
Bij een kloon sloeg het dan nergens op natuurlijk en ging het alleen IS wise te ver, niet echt ethisch, dat was meer wat ik bedoelde.
[KNE]-Mod
pi_26393796
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:27 schreef sararaats het volgende:

[..]

maar als jij dat weet waarom ga je dan niet weg als je een beetje ziet aankomen dat het verkeerd gaat (*te veel druk), je komt me namelijk niet over als een dom iemand
pi_26393828
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:30 schreef killswitch het volgende:

[..]

maar als jij dat weet waarom ga je dan niet weg als je een beetje ziet aankomen dat het verkeerd gaat (*te veel druk), je komt me namelijk niet over als een dom iemand
ik word dan nog in andere topics achtervolgd ook.

zet je even in mijn plaats
Werewolf
  donderdag 21 april 2005 @ 01:32:39 #268
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_26393831
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:30 schreef killswitch het volgende:

[..]

ik denk dat Lucille hier de key is dan. Als een soort onderbewuste aantrekkingskracht.
Maar goed, dit is meer R&P, en ik denk dat we daar moeilijk wat over kunnen zeggen. Blijft natuurlijk dat je als je zo makkelijk zulk gedrag vertoont daar heel erg zelf op zult moeten letten als daar niets aan te doen is.
[KNE]-Mod
pi_26393849
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:32 schreef sararaats het volgende:

[..]

tja ik zou weg gaan maarja dat ben ik
pi_26393873
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:27 schreef MUUS het volgende:

[..]

Beter laat dan nooit toch?

Mensen te kakken zetten kan heel simpel zijn vanachter je toetsenbordje, zeker als die ander een makkelijk slachtoffer is. Maar is dat nou waar je echt lol uithaalt? Is dat nou wat we hier moeten doen op Fok?

Dat geldt voor iedereen, mods, users, wie dan ook.

Gewoon ff jezelf achter je oren krabbelen en bedenken of je jezelf nou echt zo'n toffe peer vindt en of het mss toch niet wel heel makkelijk scoren was.

Nu is het gewoon klaar, zoek een stevige tegenstander om mee te sparren. .
Zou ik akkoord mee gaan ware het niet dat het pas kwam nadat Sara zei overdag geen links te plaatsen.
Ik wil niet beweren dat dat de reden van het slotje was, maar toen begon het gezeik eigenlijk.

Ben het met je eens dat afzeiken vanuit je stoel makkelijk werkt, maar geef toe, gisternacht na al dat gedoe rondom Sara had er toen al niet ingegrepen moeten worden?
Nu zeg je waarschijnlijk ja, maar toen was het voor de mods zowel als de users het uitlachen en afwachten van hoever Sara zou gaan belangrijker dan de regels op te volgen
Wel de links snel weer weghalen want stel je voor dat er weer problemen zouden komen met IS.

Ik ben er verder wel klaar mee, ik weet dat ik de discussies met de crew nooit zal winnen omdat ze geen grijstinten kennen
Games
pi_26393920
overkomt het niemand? verliefd op een moderator?

ik vraag me af of ik wel de enige ben
Werewolf
pi_26393924
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:32 schreef sararaats het volgende:

[..]

Sara, mocht ik je op enige wijze gekwetst hebben dan bied ik je hierbij mijn excuus aan.
Games
pi_26393931
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:39 schreef PrintScreen het volgende:

[..]

Sara, mocht ik je op enige wijze gekwetst hebben dan bied ik je hierbij mijn excuus aan.
Ik niet.
slettebak [@] gmail.com
pi_26393938
Nou, mijn mening, als buitenstaander c.q. lurker, er is nú een einde aan gemaakt na het hele circus - zeg maar nu het hoogtepunt geweest is. Misschien is dat maar goed, gebeurd is gebeurd, de hiariteit won het dan denk ik van het verstand....

En Saar, tel 1 + 1 op en realiseer je dat je het beter niet had kunnen doen en dat je situaties die je dus zo onder druk zetten, vermijdt.....
pi_26393943
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:38 schreef sararaats het volgende:
overkomt het niemand? verliefd op een moderator?

ik vraag me af of ik wel de enige ben
Tot nog toe zijn er alleen modjes hier die ik soms wat minder mag
Games
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')