abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26393393
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:04 schreef Havoc het volgende:

[..]

Blijkbaar niet, zoals ik al zei 'steekjes los!'
Leer eerst maar eens goed lezen en probeer dan nog maar een keer het onderwerp aan te roeren.

Het blijft gewoon dicht en de eerste die probeert misbruik van dat kind te maken heeft een ban aan zijn donder.
Sorry, ik had je post niet goed gelezen. Je hebt helemaal gelijk.
pi_26393401
ik denk dat jullie beter boos op mij zijn.
ik heb de foto's geplaatst en moet daarvoor gestraft worden
(heb trouwens al op mijn kop gehad)
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_26393402
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:08 schreef Havoc het volgende:

[..]

Ja omdat een normaal mens hier niet aan toe zou geven. Blijkbaar is ze dus niet helemaal normaal, dat blijkt. Daarom is bij het posten van geslachtsdelen de boel meteen door mij op slot geflikkerd en alle links verwijderd, niks hypocriet.

Ach en al vind je het wel, kan me geen ruk schelen.
Ben je het er niet mee eens, mail een FA zou ik zeggen.
t was toch al heel snel te merken dat ze die fotoos ging posten?
t ging toch al heel lang door!
pi_26393417
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:08 schreef Havoc het volgende:

[..]

Ja omdat een normaal mens hier niet aan toe zou geven. Blijkbaar is ze dus niet helemaal normaal, dat blijkt. Daarom is bij het posten van geslachtsdelen de boel meteen door mij op slot geflikkerd en alle links verwijderd, niks hypocriet.

Ach en al vind je het wel, kan me geen ruk schelen.
Ben je het er niet mee eens, mail een FA zou ik zeggen.
Bull Havoc,de linkjes bleven een bepaalde tijd staan zodat iedereen ze kon bekijken
Meteen op slot geflikkerd?
Elkk topic van afgelopen nacht is doorgegaan en de mods van hier gingen slapen en een mod van SEX nam het over, linkjes zijn verwijdert thats all.

Ik ben niet zo misselijk om een FA te mailen of op msn aan te spreken, ik heb een probleem nu met jou en daar heb ik geen FA bij nodig
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games
  donderdag 21 april 2005 @ 01:12:43 #230
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_26393428
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:11 schreef sararaats het volgende:
ik denk dat jullie beter boos op mij zijn.
ik heb de foto's geplaatst en moet daarvoor gestraft worden
(heb trouwens al op mijn kop gehad)
Verander je email adres in je profiel in straf@fok.nl en druk daarna op het knopje passmailer.
I'm getting too old for this....
  donderdag 21 april 2005 @ 01:13:56 #231
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_26393453
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:11 schreef PrintScreen het volgende:

[..]

Bull Havoc,de linkjes bleven een bepaalde tijd staan zodat iedereen ze kon bekijken
Meteen op slot geflikkerd?
Elkk topic van afgelopen nacht is doorgegaan en de mods van hier gingen slapen en een mod van SEX nam het over, linkjes zijn verwijdert thats all.

Ik ben niet zo misselijk om een FA te mailen of op msn aan te spreken, ik heb een probleem nu met jou en daar heb ik geen FA bij nodig
Tieten tot daar aan toe, maar de grens wordt bij mij duidelijk getrokken bij geslachtsdelen. Een tiet uit de gein kan ik me voorstellen. alles wat er daarna gebeurde ging bij mij over de grens. Like it or not.
pi_26393454
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:12 schreef Havoc het volgende:

[..]

Verander je email adres in je profiel in straf@fok.nl en druk daarna op het knopje passmailer.
En dit is niet misbruik maken van?
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Games
pi_26393467
Het is te ver doorgegaan en er is besloten om de topics te sluiten. Vanmiddag vond ik het welletjes geweest, omdat het inmiddels alleen maar gebash en gescheld is geworden.

Dit is puur misbruik maken van iemand en idd ging het gisteravond al te ver. Maar hey, gedane zaken nemen geen keer, alleen kunnen we nu wel voorkomen dat er nog meer nare dingen gebeuren.

Dat snapt iedereen heus wel en degene die het niet snappen willen gewoon graag iemand hebben om neer te sabelen. Prima hoor, maar doe dat niet hier.

Zo moeilijk is het allemaal niet.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  donderdag 21 april 2005 @ 01:15:02 #234
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_26393476
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:14 schreef PrintScreen het volgende:

[..]

En dit is niet misbruik maken van?
Nee dit heet zelfbescherming oh gij primaat.
pi_26393523
weet je Havoc, ik heb nu wel respect voor jou.

dat wilde ik even laten weten
Werewolf
pi_26393530
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:13 schreef Havoc het volgende:

[..]

Tieten tot daar aan toe, maar de grens wordt bij mij duidelijk getrokken bij geslachtsdelen. Een tiet uit de gein kan ik me voorstellen. alles wat er daarna gebeurde ging bij mij over de grens. Like it or not.
En waar is het topic waar jij een slotje op hebt gegooid?
Nergens te vinden dus

Kom op, je hebt net zo hard meegedaan als de rest.
Muus heeft vanmiddag het eerste topic over Sara op slot gegooid, er zal achter de schermen dan nu misschien een afspraak over zijn, maar kom niet aan met het gelul over afgelopen nacht dat je het niet vond kunnen
Elk modje wat er was deed mee, verwijt dan nu de users niet dat zij fout zitten.
Games
pi_26393534
Ik word in een moeilijke positie gebracht. Ik mag de holocaust niet ontkennen maar ik mag hem blijkbaar ook niet erkennen.
  donderdag 21 april 2005 @ 01:18:16 #238
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_26393540
Sara vertel eens? Woon jij nog thuis?
pi_26393560
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:18 schreef Havoc het volgende:
Sara vertel eens? Woon jij nog thuis?
nee
Werewolf
  donderdag 21 april 2005 @ 01:19:22 #240
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_26393564
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:17 schreef Renmaestro het volgende:
Ik word in een moeilijke positie gebracht. Ik mag de holocaust niet ontkennen maar ik mag hem blijkbaar ook niet erkennen.
Zoek je heil in C&H.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  donderdag 21 april 2005 @ 01:19:41 #241
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_26393574
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:19 schreef sararaats het volgende:

[..]

nee
van wie heb je dan op je kop gehad?
pi_26393595
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:19 schreef Havoc het volgende:

[..]

van wie heb je dan op je kop gehad?
van Lucille omwille van de foto's
Werewolf
  donderdag 21 april 2005 @ 01:20:43 #243
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_26393598
En ga nu vlot iets met al deze info doen Sara en aan jezelf werken.
[KNE]-Mod
  donderdag 21 april 2005 @ 01:20:49 #244
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_26393602
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:17 schreef PrintScreen het volgende:

[..]

En waar is het topic waar jij een slotje op hebt gegooid?
Nergens te vinden dus

Kom op, je hebt net zo hard meegedaan als de rest.
Muus heeft vanmiddag het eerste topic over Sara op slot gegooid, er zal achter de schermen dan nu misschien een afspraak over zijn, maar kom niet aan met het gelul over afgelopen nacht dat je het niet vond kunnen
Elk modje wat er was deed mee, verwijt dan nu de users niet dat zij fout zitten.
Jup dat doe ik wel. Maar discussie is over PS. lees nog maar een keer of 10 terug wat ik net gepost heb want ik ga me voor niemand herhalen.
pi_26393603
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:14 schreef MUUS het volgende:
Het is te ver doorgegaan en er is besloten om de topics te sluiten. Vanmiddag vond ik het welletjes geweest, omdat het inmiddels alleen maar gebash en gescheld is geworden.

Dit is puur misbruik maken van iemand en idd ging het gisteravond al te ver. Maar hey, gedane zaken nemen geen keer, alleen kunnen we nu wel voorkomen dat er nog meer nare dingen gebeuren.

Dat snapt iedereen heus wel en degene die het niet snappen willen gewoon graag iemand hebben om neer te sabelen. Prima hoor, maar doe dat niet hier.

goh een mod die het op een normale manier uit legt
  donderdag 21 april 2005 @ 01:21:21 #246
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_26393615
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:20 schreef sararaats het volgende:

[..]

van Lucille omwille van de foto's
Ah en woon je op je zelf, zonder vrienden of familie?
pi_26393637
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:14 schreef MUUS het volgende:

Waarom pas vanmiddag dan een halt toeroepen terwijl het vanochtend en vannacht al duidelijk was welke kant het op ging?

Voor de Saratopics had ik geen note, weet niet of ik die nu wel heb, maar neersabelen van iemand is nooit mijn intentie, beetje lol teken ik wel voor.
Het is ONZ waarin dit gebeurde, okay, misschien ging het te ver maar als de mods nog harder meedoen dan de users waar zijn voor de users dan de grenzen te vinden?
Games
pi_26393640
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:20 schreef ThE_ED het volgende:
En ga nu vlot iets met al deze info doen Sara en aan jezelf werken.
ik heb nu mijn lesje wel geleerd hoor

ik heb respect voor de mede-users al komt het respect niet terug
Werewolf
pi_26393643
Wacht even... ja dit is feedback he en ik heb niks te zeiken zowaar Maar..... als ik het goed begrijp, de user over wie het nu gaat maakt(e) foto's van zichzelf op verzoek op een niet-te-tolereren wijze zeg maar?

Dus bijv als mensen zeggen, Waxxer, stop een kaars in je aars en zet dat op de foto en post het hier, dat ik dat dan zou doen enz...? (en ik zal me veiligheidshalve niet te diep in de discussie mengen)
pi_26393654
kan iemand nog eens het woord "gebash" uitleggen?
Werewolf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')