Sorry, ik had je post niet goed gelezen. Je hebt helemaal gelijk.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:04 schreef Havoc het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, zoals ik al zei 'steekjes los!'
Leer eerst maar eens goed lezen en probeer dan nog maar een keer het onderwerp aan te roeren.
Het blijft gewoon dicht en de eerste die probeert misbruik van dat kind te maken heeft een ban aan zijn donder.
t was toch al heel snel te merken dat ze die fotoos ging posten?quote:Op donderdag 21 april 2005 01:08 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ja omdat een normaal mens hier niet aan toe zou geven. Blijkbaar is ze dus niet helemaal normaal, dat blijkt. Daarom is bij het posten van geslachtsdelen de boel meteen door mij op slot geflikkerd en alle links verwijderd, niks hypocriet.
Ach en al vind je het wel, kan me geen ruk schelen.
Ben je het er niet mee eens, mail een FA zou ik zeggen.
Bull Havoc,de linkjes bleven een bepaalde tijd staan zodat iedereen ze kon bekijkenquote:Op donderdag 21 april 2005 01:08 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ja omdat een normaal mens hier niet aan toe zou geven. Blijkbaar is ze dus niet helemaal normaal, dat blijkt. Daarom is bij het posten van geslachtsdelen de boel meteen door mij op slot geflikkerd en alle links verwijderd, niks hypocriet.
Ach en al vind je het wel, kan me geen ruk schelen.
Ben je het er niet mee eens, mail een FA zou ik zeggen.
Verander je email adres in je profiel in straf@fok.nl en druk daarna op het knopje passmailer.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:11 schreef sararaats het volgende:
ik denk dat jullie beter boos op mij zijn.
ik heb de foto's geplaatst en moet daarvoor gestraft worden
(heb trouwens al op mijn kop gehad)
Tieten tot daar aan toe, maar de grens wordt bij mij duidelijk getrokken bij geslachtsdelen. Een tiet uit de gein kan ik me voorstellen. alles wat er daarna gebeurde ging bij mij over de grens. Like it or not.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Bull Havoc,de linkjes bleven een bepaalde tijd staan zodat iedereen ze kon bekijken
Meteen op slot geflikkerd?
Elkk topic van afgelopen nacht is doorgegaan en de mods van hier gingen slapen en een mod van SEX nam het over, linkjes zijn verwijdert thats all.
Ik ben niet zo misselijk om een FA te mailen of op msn aan te spreken, ik heb een probleem nu met jou en daar heb ik geen FA bij nodig
En dit is niet misbruik maken van?quote:Op donderdag 21 april 2005 01:12 schreef Havoc het volgende:
[..]
Verander je email adres in je profiel in straf@fok.nl en druk daarna op het knopje passmailer.
Nee dit heet zelfbescherming oh gij primaat.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:14 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En dit is niet misbruik maken van?
En waar is het topic waar jij een slotje op hebt gegooid?quote:Op donderdag 21 april 2005 01:13 schreef Havoc het volgende:
[..]
Tieten tot daar aan toe, maar de grens wordt bij mij duidelijk getrokken bij geslachtsdelen. Een tiet uit de gein kan ik me voorstellen. alles wat er daarna gebeurde ging bij mij over de grens. Like it or not.
neequote:Op donderdag 21 april 2005 01:18 schreef Havoc het volgende:
Sara vertel eens? Woon jij nog thuis?
Zoek je heil in C&H.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:17 schreef Renmaestro het volgende:
Ik word in een moeilijke positie gebracht. Ik mag de holocaust niet ontkennen maar ik mag hem blijkbaar ook niet erkennen.
Jup dat doe ik wel. Maar discussie is over PS. lees nog maar een keer of 10 terug wat ik net gepost heb want ik ga me voor niemand herhalen.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En waar is het topic waar jij een slotje op hebt gegooid?
Nergens te vinden dus
Kom op, je hebt net zo hard meegedaan als de rest.
Muus heeft vanmiddag het eerste topic over Sara op slot gegooid, er zal achter de schermen dan nu misschien een afspraak over zijn, maar kom niet aan met het gelul over afgelopen nacht dat je het niet vond kunnen
Elk modje wat er was deed mee, verwijt dan nu de users niet dat zij fout zitten.
goh een mod die het op een normale manier uit legtquote:Op donderdag 21 april 2005 01:14 schreef MUUS het volgende:
Het is te ver doorgegaan en er is besloten om de topics te sluiten. Vanmiddag vond ik het welletjes geweest, omdat het inmiddels alleen maar gebash en gescheld is geworden.
Dit is puur misbruik maken van iemand en idd ging het gisteravond al te ver. Maar hey, gedane zaken nemen geen keer, alleen kunnen we nu wel voorkomen dat er nog meer nare dingen gebeuren.
Dat snapt iedereen heus wel en degene die het niet snappen willen gewoon graag iemand hebben om neer te sabelen. Prima hoor, maar doe dat niet hier.
Zo moeilijk is het allemaal niet.
Ah en woon je op je zelf, zonder vrienden of familie?quote:Op donderdag 21 april 2005 01:20 schreef sararaats het volgende:
[..]
van Lucille omwille van de foto's
Waarom pas vanmiddag dan een halt toeroepen terwijl het vanochtend en vannacht al duidelijk was welke kant het op ging?quote:Op donderdag 21 april 2005 01:14 schreef MUUS het volgende:
Het is te ver doorgegaan en er is besloten om de topics te sluiten. Vanmiddag vond ik het welletjes geweest, omdat het inmiddels alleen maar gebash en gescheld is geworden.
Dit is puur misbruik maken van iemand en idd ging het gisteravond al te ver. Maar hey, gedane zaken nemen geen keer, alleen kunnen we nu wel voorkomen dat er nog meer nare dingen gebeuren.
Dat snapt iedereen heus wel en degene die het niet snappen willen gewoon graag iemand hebben om neer te sabelen. Prima hoor, maar doe dat niet hier.
Zo moeilijk is het allemaal niet.
ik heb nu mijn lesje wel geleerd hoorquote:Op donderdag 21 april 2005 01:20 schreef ThE_ED het volgende:
En ga nu vlot iets met al deze info doen Sara en aan jezelf werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |