en bedankt huilliequote:Op donderdag 21 april 2005 00:56 schreef db70 het volgende:
Wel snotverdrie!!! Word ik weer mijn graf ingewenst!!!! Wat is dit hier???
Waar ben je nu Sara? :')
Waarom? Ik wil serieus weten waarom het niet kan.quote:DIT is het laatste Sara topic wat er geopend wordt.
Ok. Voort het grootste gedeelte heb je gelijk. Maar ze is niet tussen 10 en 16 jaar. Ze is 20+quote:Op donderdag 21 april 2005 00:59 schreef Havoc het volgende:
Omdat jullie het allemaal prachtig vinden een kind te misleiden in foto's op het net te zetten, terwijl heel duidelijk is dat er bij haar een paar steekjes los zitten. Eik zou ik voor alle uitdagers meteen een ban moeten aanvragen..
dat heb ik geprobeerd ja. maar toch ging het doorquote:Op donderdag 21 april 2005 01:02 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ok. Voort het grootste gedeelte heb je gelijk. Maar ze is niet tussen 10 en 16 jaar. Ze is 20+
Volwassen genoeg om verzoeken te weigeren, en vervelende opmerkingen te negeren.
maar als je zelf weet dat je gek bent waarom gedraag je je dan zoquote:Op donderdag 21 april 2005 01:03 schreef sararaats het volgende:
![]()
![]()
![]()
Havoc
al wil ik even zeggen dat ik er niks aan kan doen dat ik zo gek ben
Blijkbaar niet, zoals ik al zei 'steekjes los!'quote:Op donderdag 21 april 2005 01:02 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ok. Voort het grootste gedeelte heb je gelijk. Maar ze is niet tussen 10 en 16 jaar. Ze is 20+
Volwassen genoeg om verzoeken te weigeren, en vervelende opmerkingen te negeren.
idd !!!!quote:Op donderdag 21 april 2005 00:59 schreef Havoc het volgende:
Omdat jullie het allemaal prachtig vinden een kind te misleiden in foto's op het net te zetten, terwijl heel duidelijk is dat er bij haar een paar steekjes los zitten. Eik zou ik voor alle uitdagers meteen een ban moeten aanvragen..
quote:Op donderdag 21 april 2005 00:56 schreef db70 het volgende:
Wel snotverdrie!!! Word ik weer mijn graf ingewenst!!!! Wat is dit hier???
Waar ben je nu Sara? :')
ja je ging door met foto's posten dus negeerde je helemaal nietsquote:Op donderdag 21 april 2005 01:03 schreef sararaats het volgende:
[..]
dat heb ik geprobeerd ja. maar toch ging het door![]()
![]()
En jij dame kan 2 dingen doen. Normaal doen hier op het forum en je niet laten verleiden tot dit soort achterlijke dingen of heel snel optiefen van dit forum en terug in belgië mensen gaan stalken.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:03 schreef sararaats het volgende:
[..]
![]()
Misschien is het een idee om topics met je naam in de titel niet te bekijken/lezen?quote:Op donderdag 21 april 2005 01:03 schreef sararaats het volgende:
[..]
![]()
dat probeerde ik in het begin dat ik hier was.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:04 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja je ging door met foto's posten dus negeerde je helemaal niets
Hypocriete reactie, gister was de halve crew aanwezig en deed nog meer haar uitlokken dan de users.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:04 schreef Havoc het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, zoals ik al zei 'steekjes los!'
Leer eerst maar eens goed lezen en probeer dan nog maar een keer het onderwerp aan te roeren.
Het blijft gewoon dicht en de eerste die probeert misbruik van dat kind te maken heeft een ban aan zijn donder.
Misbruikers ook nietquote:Op donderdag 21 april 2005 01:04 schreef PrintScreen het volgende:
[..]Verklikkers zitten we hier op te wachten
Sterfquote:Op donderdag 21 april 2005 01:04 schreef db70 het volgende:
[..]
idd !!!!![]()
jonge meisjes misleiden en oudere dames hun graf in wensen
bannen die handel.
Ja omdat een normaal mens hier niet aan toe zou geven. Blijkbaar is ze dus niet helemaal normaal, dat blijkt. Daarom is bij het posten van geslachtsdelen de boel meteen door mij op slot geflikkerd en alle links verwijderd, niks hypocriet.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hypocriete reactie, gister was de halve crew aanwezig en deed nog meer haar uitlokken dan de users.
Crew die de ene dag dit doet en de andere dag dat zeker welquote:
je hebt de links weg gehaald maar je hebt absoluut niets op slot geflikkerdquote:Op donderdag 21 april 2005 01:08 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ja omdat een normaal mens hier niet aan toe zou geven. Blijkbaar is ze dus niet helemaal normaal, dat blijkt. Daarom is bij het posten van geslachtsdelen de boel meteen door mij op slot geflikkerd en alle links verwijderd, niks hypocriet.
Ach en al vind je het wel, kan me geen ruk schelen.
Ben je het er niet mee eens, mail een FA zou ik zeggen.
Erg snugger ben je niet. Geeft niet anders had je wel iets beters te doen dan hier een poging te wagen tot een discussie.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
je hebt de links weg gehaald maar je hebt absoluut niets op slot geflikkerd
Sorry, ik had je post niet goed gelezen. Je hebt helemaal gelijk.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:04 schreef Havoc het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, zoals ik al zei 'steekjes los!'
Leer eerst maar eens goed lezen en probeer dan nog maar een keer het onderwerp aan te roeren.
Het blijft gewoon dicht en de eerste die probeert misbruik van dat kind te maken heeft een ban aan zijn donder.
t was toch al heel snel te merken dat ze die fotoos ging posten?quote:Op donderdag 21 april 2005 01:08 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ja omdat een normaal mens hier niet aan toe zou geven. Blijkbaar is ze dus niet helemaal normaal, dat blijkt. Daarom is bij het posten van geslachtsdelen de boel meteen door mij op slot geflikkerd en alle links verwijderd, niks hypocriet.
Bull Havoc,de linkjes bleven een bepaalde tijd staan zodat iedereen ze kon bekijkenquote:Op donderdag 21 april 2005 01:08 schreef Havoc het volgende:
[..]
Verander je email adres in je profiel in straf@fok.nl en druk daarna op het knopje passmailer.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:11 schreef sararaats het volgende:
ik denk dat jullie beter boos op mij zijn.
ik heb de foto's geplaatst en moet daarvoor gestraft worden
(heb trouwens al op mijn kop gehad)
Tieten tot daar aan toe, maar de grens wordt bij mij duidelijk getrokken bij geslachtsdelen. Een tiet uit de gein kan ik me voorstellen. alles wat er daarna gebeurde ging bij mij over de grens. Like it or not.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Bull Havoc,de linkjes bleven een bepaalde tijd staan zodat iedereen ze kon bekijken
Meteen op slot geflikkerd?
Elkk topic van afgelopen nacht is doorgegaan en de mods van hier gingen slapen en een mod van SEX nam het over, linkjes zijn verwijdert thats all.
Ik ben niet zo misselijk om een FA te mailen of op msn aan te spreken, ik heb een probleem nu met jou en daar heb ik geen FA bij nodig
En dit is niet misbruik maken van?quote:Op donderdag 21 april 2005 01:12 schreef Havoc het volgende:
[..]
Verander je email adres in je profiel in straf@fok.nl en druk daarna op het knopje passmailer.
Nee dit heet zelfbescherming oh gij primaat.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:14 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En dit is niet misbruik maken van?
En waar is het topic waar jij een slotje op hebt gegooid?quote:Op donderdag 21 april 2005 01:13 schreef Havoc het volgende:
[..]
Tieten tot daar aan toe, maar de grens wordt bij mij duidelijk getrokken bij geslachtsdelen. Een tiet uit de gein kan ik me voorstellen. alles wat er daarna gebeurde ging bij mij over de grens. Like it or not.
neequote:Op donderdag 21 april 2005 01:18 schreef Havoc het volgende:
Sara vertel eens? Woon jij nog thuis?
Zoek je heil in C&H.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:17 schreef Renmaestro het volgende:
Ik word in een moeilijke positie gebracht. Ik mag de holocaust niet ontkennen maar ik mag hem blijkbaar ook niet erkennen.
Jup dat doe ik wel. Maar discussie is over PS. lees nog maar een keer of 10 terug wat ik net gepost heb want ik ga me voor niemand herhalen.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En waar is het topic waar jij een slotje op hebt gegooid?
Nergens te vinden dus
Kom op, je hebt net zo hard meegedaan als de rest.
Muus heeft vanmiddag het eerste topic over Sara op slot gegooid, er zal achter de schermen dan nu misschien een afspraak over zijn, maar kom niet aan met het gelul over afgelopen nacht dat je het niet vond kunnen
Elk modje wat er was deed mee, verwijt dan nu de users niet dat zij fout zitten.
goh een mod die het op een normale manier uit legtquote:Op donderdag 21 april 2005 01:14 schreef MUUS het volgende:
Het is te ver doorgegaan en er is besloten om de topics te sluiten. Vanmiddag vond ik het welletjes geweest, omdat het inmiddels alleen maar gebash en gescheld is geworden.
Dit is puur misbruik maken van iemand en idd ging het gisteravond al te ver. Maar hey, gedane zaken nemen geen keer, alleen kunnen we nu wel voorkomen dat er nog meer nare dingen gebeuren.
Dat snapt iedereen heus wel en degene die het niet snappen willen gewoon graag iemand hebben om neer te sabelen. Prima hoor, maar doe dat niet hier.
Zo moeilijk is het allemaal niet.
Ah en woon je op je zelf, zonder vrienden of familie?quote:Op donderdag 21 april 2005 01:20 schreef sararaats het volgende:
[..]
van Lucille omwille van de foto's
Waarom pas vanmiddag dan een halt toeroepen terwijl het vanochtend en vannacht al duidelijk was welke kant het op ging?quote:Op donderdag 21 april 2005 01:14 schreef MUUS het volgende:
Het is te ver doorgegaan en er is besloten om de topics te sluiten. Vanmiddag vond ik het welletjes geweest, omdat het inmiddels alleen maar gebash en gescheld is geworden.
Dit is puur misbruik maken van iemand en idd ging het gisteravond al te ver. Maar hey, gedane zaken nemen geen keer, alleen kunnen we nu wel voorkomen dat er nog meer nare dingen gebeuren.
Dat snapt iedereen heus wel en degene die het niet snappen willen gewoon graag iemand hebben om neer te sabelen. Prima hoor, maar doe dat niet hier.
Zo moeilijk is het allemaal niet.
ik heb nu mijn lesje wel geleerd hoorquote:Op donderdag 21 april 2005 01:20 schreef ThE_ED het volgende:
En ga nu vlot iets met al deze info doen Sara en aan jezelf werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |