beterschap dan maar jmquote:Op zondag 17 april 2005 19:35 schreef just me het volgende:
Vanmiddag derby gehad, met 0-3 achter gestaan en uiteindelijk met 6-3 gewonnen! Ik heb weinig van de wedstrijd meegekregen omdat ik een enorme ontsteking aan mijn tandvlees heb en alles klopt en alles doet pijn en ik ga mijn bed in
Das minder, beterschap JM!!quote:Op zondag 17 april 2005 19:35 schreef just me het volgende:
Vanmiddag derby gehad, met 0-3 achter gestaan en uiteindelijk met 6-3 gewonnen! Ik heb weinig van de wedstrijd meegekregen omdat ik een enorme ontsteking aan mijn tandvlees heb en alles klopt en alles doet pijn en ik ga mijn bed in
Die hebben de wedstrijd wél gezien.quote:Op zondag 17 april 2005 19:24 schreef tong80 het volgende:
De gezichten van de Feijenoord suporters na de 3-2
Herlijk hoe ze afdruipen.
laten ze die kneus van een reuser maar aanpakkenquote:Op zondag 17 april 2005 19:52 schreef Vom het volgende:
Gadverdamme wat zijn die PSV'ers weer zielig bezig
Ik hoop dat ze Bouma ook nog ff lekker schorsen
Verteeeeeeeeeeeeel dan wat ik heb gemistquote:Op zondag 17 april 2005 20:02 schreef golfer het volgende:
John de Mol had blijkbaar weer wat geld teveel over met die reclamespot voor Versatel.
Idd zeg, dat ding duurde minuten lang...quote:Op zondag 17 april 2005 20:02 schreef golfer het volgende:
John de Mol had blijkbaar weer wat geld teveel over met die reclamespot voor Versatel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |