Toe maar, dat is ook nog eens aan inflatie onderhevig.quote:
YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Dat wordt dus statiegeld terug brengen.quote:Op zondag 17 april 2005 10:41 schreef George-Butters het volgende:
jeuh ik kan niet meer pinnen! En de stufi komt ook nog niet binnen komende week.
En veel brood met pindakaas eten...quote:Op zondag 17 april 2005 11:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat wordt dus statiegeld terug brengen.
ook goedemorgen. Koken van statiegeld is wel een goed idee. Wat Drugshond zegtquote:Op zondag 17 april 2005 11:19 schreef George-Butters het volgende:
[..]
En veel brood met pindakaas eten...
Is dat lekker, gekookt statiegeld?quote:Op zondag 17 april 2005 11:21 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
ook goedemorgen. Koken van statiegeld is wel een goed idee. Wat Drugshond zegt
Wat was de reactie?quote:Op zondag 17 april 2005 11:25 schreef Sidekick het volgende:
Dus ik zo van: goeiemorgen.
alles is eetbaar, als je het maar goed verwarmt, 'effe checke'quote:Op zondag 17 april 2005 11:25 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Is dat lekker, gekookt statiegeld?
Ontwikkelingshulp!quote:Op zondag 17 april 2005 11:27 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
alles is eetbaar, als je het maar goed verwarmt, 'effe checke'
Heb jij ook wat nodig?quote:
Teddy zei niets terug.quote:
Pannekoeken met spek en kaas vullen beter.... en is ook goedkoop te maken.quote:Op zondag 17 april 2005 11:19 schreef George-Butters het volgende:
En veel brood met pindakaas eten...
quote:Op zondag 17 april 2005 12:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
- De goeie oude studententijd... zucht -
Doet me denken aan een topic van 1 jr terug.quote:
quote:Op zondag 17 april 2005 12:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Doet me denken aan een topic van 1 jr terug.
- Koken voor luie kut studenten [CUL] -
De meest serieuze wonderbaarlijke creaties heb ik toen gezien... Een blikje Whiskas was in mijn optiek lekkerder.
Ook herkenbaar ja. Ken mensen die gewoon een blik bruine bonen opwarmen, in de magnetron, Aldi stroop erover en klaar.quote:Op zondag 17 april 2005 12:28 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Bruine bonen, uien, spek en een hoop Curry. Kost echt geen kont. Zeker niet als je het met meerdere eet....
![]()
quote:Op zondag 17 april 2005 12:33 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ook herkenbaar ja. Ken mensen die gewoon een blik bruine bonen opwarmen, in de magnetron, Aldi stroop erover en klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |