Natuurlijk had ik wat jij schreef willen schrijven en maakte ik het me er makkelijk vanaf. Ben het er uiteraard volledig mee eens.quote:Staat hoog in mijn favo films... over de joden vervolging in WO-II.
Vooral het laatste deel van de film is erg goed neergezet.......
Hij is moeilijk te vergelijken met Schindlers List.... hij is niet beter maar ook zeker niet slechter.
Deze film is op 1 punt veel beter, hier speelt de hoofdrolspeler niet een neergezette hoofdrol. Maar geeft nauwkeurig het leven van de joodse gemeenschap in beeld tijdens WO-II in het zwaarst getrokken land. Roman Polanski is natuurlijk ook niet de eerste de beste die zo'n film in elkaar kan zetten. Stukje vakwerk van top niveau...
Dat krijg je na verloop van tijd.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:.
Wat ik niet snap, Joden lopen gewoon door terwijl er doden op de straat liggen.
Ah, okay.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat krijg je na verloop van tijd.
Je begint het te snappen!quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:10 schreef George-Butters het volgende:
Leegheid
Het is het ghetto, toch? Daar worden de meesten na verloop van tijd ongevoelig voor zulke misere, zoals de Muzelmannen in de kampen.quote:
Leegheidquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:11 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het is het ghetto, toch? Daar worden de meesten na verloop van tijd ongevoelig voor zulke misere, zoals de Muzelmannen in de kampen.
Post s wat werkquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:16 schreef Johan_de_With het volgende:
De dichter vertrekt.
Nee, die krijgen 20 maagden.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:11 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het is het ghetto, toch? Daar worden de meesten na verloop van tijd ongevoelig voor zulke misere, zoals de Muzelmannen in de kampen.
Juist.quote:FNP verdeeld over Fries onderwijs
LEEUWARDEN - FNP-voorzitter Cees van der Meulen is het oneens met de koers van de statenfractie van zijn partij in de kwestie over Friestalig onderwijs. De statenleden benadrukken de principiële gelijkwaardigheid van het Nederlands en het Fries in het basisonderwijs, Van der Meulen vindt de gelijkberechtiging minder van belang dan een uitvoerbare praktijk.
De FNP maakte zich met andere fracties, waaronder het CDA en de PvdA, onlangs sterk voor het vasthouden aan de gelijkwaardigheid volgens de wet van beide talen. Hiermee werd een uitvoeringsplan dat PvdA-gedeputeerde Bertus Mulder had ontwikkeld met steun van het onderwijsveld, voorlopig van tafel geveegd.
De gedeputeerde verbond daarop zijn portefeuille aan de kwestie, omdat hij vasthoudt aan de per school verschillende lesvormen voor de Friese taal. Van der Meulen is het van harte met deze benadering eens. ,,As men prate kin fan in prinsipieel kamp en in pragmatysk kamp, heart de fraksje yn it earste en ik yn it lêste thús. Ik hecht wearde oan in útfierber plan, en dêrom is Mulder de man dy't myn stipe krijt.''
De verschillen van inzicht hebben geen invloed op de sfeer in de partij. De voorzitter, lachend: ,,Nee hear, Johannes (Kramer, fractieleider, red.) en ik kinne noch prima troch ien doar. Sa'n skeel moat kinne.'' Ook Van der Meulens partner, Nynke Beetstra, bepleitte gisteren in deze krant warme steun aan de koers van gedeputeerde Mulder.
Bron: LC
Champagne en sigaren van het huis.quote:Het banmeldtopic. We're the dream team!
SCH en Pr0nXXX kunnen niet normaal doen in NWS. Lekker op de man spelen en daardoor topic op zeep helpen.
Beiden een weekban POL/NWS
Toe maar, dat is ook nog eens aan inflatie onderhevig.quote:
YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Dat wordt dus statiegeld terug brengen.quote:Op zondag 17 april 2005 10:41 schreef George-Butters het volgende:
jeuh ik kan niet meer pinnen! En de stufi komt ook nog niet binnen komende week.
En veel brood met pindakaas eten...quote:Op zondag 17 april 2005 11:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat wordt dus statiegeld terug brengen.
ook goedemorgen. Koken van statiegeld is wel een goed idee. Wat Drugshond zegtquote:Op zondag 17 april 2005 11:19 schreef George-Butters het volgende:
[..]
En veel brood met pindakaas eten...
Is dat lekker, gekookt statiegeld?quote:Op zondag 17 april 2005 11:21 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
ook goedemorgen. Koken van statiegeld is wel een goed idee. Wat Drugshond zegt
Wat was de reactie?quote:Op zondag 17 april 2005 11:25 schreef Sidekick het volgende:
Dus ik zo van: goeiemorgen.
alles is eetbaar, als je het maar goed verwarmt, 'effe checke'quote:Op zondag 17 april 2005 11:25 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Is dat lekker, gekookt statiegeld?
Ontwikkelingshulp!quote:Op zondag 17 april 2005 11:27 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
alles is eetbaar, als je het maar goed verwarmt, 'effe checke'
Heb jij ook wat nodig?quote:
Teddy zei niets terug.quote:
Pannekoeken met spek en kaas vullen beter.... en is ook goedkoop te maken.quote:Op zondag 17 april 2005 11:19 schreef George-Butters het volgende:
En veel brood met pindakaas eten...
quote:Op zondag 17 april 2005 12:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
- De goeie oude studententijd... zucht -
Doet me denken aan een topic van 1 jr terug.quote:
quote:Op zondag 17 april 2005 12:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Doet me denken aan een topic van 1 jr terug.
- Koken voor luie kut studenten [CUL] -
De meest serieuze wonderbaarlijke creaties heb ik toen gezien... Een blikje Whiskas was in mijn optiek lekkerder.
Ook herkenbaar ja. Ken mensen die gewoon een blik bruine bonen opwarmen, in de magnetron, Aldi stroop erover en klaar.quote:Op zondag 17 april 2005 12:28 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Bruine bonen, uien, spek en een hoop Curry. Kost echt geen kont. Zeker niet als je het met meerdere eet....
![]()
quote:Op zondag 17 april 2005 12:33 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ook herkenbaar ja. Ken mensen die gewoon een blik bruine bonen opwarmen, in de magnetron, Aldi stroop erover en klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |