Ik hoop oprecht dat Mutant01 weer op zijn plekje terecht komt.quote:Op maandag 18 april 2005 21:12 schreef Sidekick het volgende:
Monidique, hulde voor je fotosoep, hoewel het behoorlijk misplaatst is wanneer Mutant wel iets ernstig is overkomen.
Heb jij geile wijven in je klas?quote:Op maandag 18 april 2005 21:20 schreef George-Butters het volgende:
Een enorme lul met schaamhaar.
want?quote:Op maandag 18 april 2005 21:12 schreef Sidekick het volgende:
Monidique, hulde voor je fotosoep, hoewel het behoorlijk misplaatst is wanneer Mutant wel iets ernstig is overkomen.
Ik mis Rechtse_Mensen.quote:Op maandag 18 april 2005 21:31 schreef Johan_de_With het volgende:
Maar goed, zoals gebruikelijk staat het hele forum op zijn kop als er EEN Marokkaan ontbreekt. Maar hebben wij iemand gehoord over de gelijkschakeling ten koste van de rechtsen? X-Ray en zijn nageslacht, Herostratos, Goodluck.....zijn ze tankgrachten graven? Wie weet!
Welquote:Op maandag 18 april 2005 21:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Heb jij geile wijven in je klas?
Que?quote:Op maandag 18 april 2005 21:36 schreef DrWolffenstein het volgende:
Misschien geen Marokkaan, maar als een zekere darwinist het veld zou ruimen, in het kader van de sterkste overleefd uiteraard, zou er hoogstwaarschijnlijk geen gedoe over zijn.
Heb je ze al allemaal geneukt?quote:
Ajax, kenkarkneuzen!!!!!quote:Op maandag 18 april 2005 21:39 schreef George-Butters het volgende:
Het linkse gespuis overheerst hier
Er wordt te weinig ruzie gemaakt en teveel gelachen
ALLLLLEEESSSSS MOET KAAAAPPPPOOOOTTTTTT
Alles gaat kapotquote:Op maandag 18 april 2005 21:40 schreef George-Butters het volgende:
Kwam er vandaag achter dat mijn mede leraren in opleiding voor het vak economie
toch wel een beperkte hoeveelheid kennis hebben...
Ik zie de toekomst somber in
De laatste tijd voornamelijk op de FP.quote:
Ik kreeg ooit les economie van een docent aardrijkskunde, de kneus kon niet eens een eerste graads vergelijking oplossen...quote:Op maandag 18 april 2005 21:40 schreef George-Butters het volgende:
Kwam er vandaag achter dat mijn mede leraren in opleiding voor het vak economie
toch wel een beperkte hoeveelheid kennis hebben...
Ik zie de toekomst somber in
Gaat dat sneller dan fok of haat die jou zo?quote:Op maandag 18 april 2005 21:42 schreef Sidekick het volgende:
[..]
De laatste tijd voornamelijk op de FP.
Niet doen als het niets oplevert. Sim-pel.quote:Op maandag 18 april 2005 21:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit les economie van een docent aardrijkskunde, de kneus kon niet eens een eerste graads vergelijking oplossen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |