quote:
Wat doe je nu?? Ik was vergeten dat die dingen bestonden ( ja, dat kan want ik koop nooit snoep) en heb er nu accuut heel erg veel zin in.quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:05 schreef Martijn_77 het volgende:
TS begint:
[[url=http://www.katja.nl/afbeeldingen/yoghurtgums_verpakkingen.jpg]afbeelding][/url]
Katja Yoghurtgums![]()
![]()
![]()
Oeps Typo in de Topic Titel zo een modje Welke in Welk kunnen veranderen?
Ik zat ook al te twijfelen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:47 schreef Lu_uK het volgende:
niet te versmaden betekend toch juist dat je het níet lust?
Heb net een 400 Gram zak gekochtquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:42 schreef La_Guiri het volgende:
[..]
Wat doe je nu?? Ik was vergeten dat die dingen bestonden ( ja, dat kan want ik koop nooit snoep) en heb er nu accuut heel erg veel zin in.![]()
Uit van Dale: "dat is niet te versmaden" - zeer aantrekkelijk, de moeite waardquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:47 schreef Lu_uK het volgende:
niet te versmaden betekend toch juist dat je het níet lust?
ahaquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:50 schreef Urnie het volgende:
[..]
Uit van Dale: "dat is niet te versmaden" - zeer aantrekkelijk, de moeite waard
Ik heb ze ook!!! Echt lekkere fruitsmaakjes, was heeeeel lang geleden.quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:50 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Heb net een 400 Gram zak gekocht![]()
gewoon bij de C1000
ik snoep zelden, maar dit is nog een verslaving uit de states. damn!quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:41 schreef LibertarianX het volgende:
A picture says more than a thousand words...
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik snoep zelden, maar dit is nog een verslaving uit de states. damn!
Zo ouderwetsch dat ik ze niet eens ken.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:17 schreef Captain_Chaos het volgende:
Stroopsoldaatjes !
[afbeelding]
Of ben ik nou érg ouderwetsch
Altijd een zak salmiakriksen van Klene in mijn buro. Een zak die te snel leeg is...quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:00 schreef Dead-Doll het volgende:
[afbeelding]
Salmiakriksen! Aaargh.. zó lekker.
Ohhh westerndrop!quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:51 schreef BGN het volgende:
Westerndrop, wat zoals al mijn favoriete etenswaren dan prompt uit de handel gehaald wordt
quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:41 schreef LibertarianX het volgende:
A picture says more than a thousand words...
[afbeelding]
OK, de Jamin waar ik pas geleden was, had het niet.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:24 schreef Kyara het volgende:
Mintnopjes![]()
Verder soms nog wel eens een zak snoep scheppen bij Jamin. Daar gaat altijd in: maantjesdrop, die vissen drop, laurierdropjes en van die gesuikerde amandelen.
Overigens, die westerndrop kun je daar ook gewoon scheppen hoor (is ook errug lekker inderdaad).
Het is je vergeven!!quote:Op maandag 18 april 2005 23:03 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik eet liever hartige troep, maar als het dan echt moet...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik doe het niet expres![]()
Doe weg! Alsjeblieft!quote:Op woensdag 27 april 2005 21:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Katja Biggetjes en dan altijd eerst de oortjes afbijten
[afbeelding]
Ze kosten maar 1,70 voor een pak met 450 gram hoorquote:
jaa die had mijn oma altijd!!quote:Op woensdag 27 april 2005 21:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
tijden terug, hadden ze volgens mij bij de aldi, chocolaatjes in een puntzak. die waren vierkant, en de naam had iets met ijs erin.
die waren zo godsgruwelijk lekker
iemand enig idee waar ik het over heb?
en waar je ze nog kan halen ?
ze verkopen ze al jaren niet meer
Zoiets hadden wij vroeger ook wel eens, heb ze laatst nog eens gevonden in een verpakking van Côte d'Or. Van die chocolade die koud aanvoelt als je hem in je mond doet...quote:Op woensdag 27 april 2005 21:53 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
jaa die had mijn oma altijd!!
zoo lekker! hele tijd in je mond houden tot ze gesmolten waren
die moesten toch ook in de vriezer? (deden wij altijd wel, waren ze lekkerder)
jij weet waar ik t over hebquote:Op woensdag 27 april 2005 21:53 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
jaa die had mijn oma altijd!!
zoo lekker! hele tijd in je mond houden tot ze gesmolten waren
die moesten toch ook in de vriezer? (deden wij altijd wel, waren ze lekkerder)
"Kilt" heet het, van Cote d'or, gewoon te koop bij Appie Heijn enzoquote:Op woensdag 27 april 2005 22:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
jij weet waar ik t over heb
maar waar kan je dat nog krijgen
wtf!quote:Op woensdag 27 april 2005 22:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
"Kilt" heet het, van Cote d'or, gewoon te koop bij Appie Heijn enzo
Graag gedaan![]()
Doe weg! Alsjeblieft!quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:59 schreef bouncing het volgende:
ze hebben nu ook nogens Yoghurtgums Tropical gemaaktonweerstaanbaar
[afbeelding]
beugh net zo zak opquote:
Waar zijn die te koop? Ben ze hier bij de supermarkt nog niet tegen gekomen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:59 schreef bouncing het volgende:
ze hebben nu ook nogens Yoghurtgums Tropical gemaaktonweerstaanbaar
[afbeelding]
kheb een zak van een vriend gekregen, pa werkt bij de fabriekquote:Op zondag 1 mei 2005 01:37 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Waar zijn die te koop? Ben ze hier bij de supermarkt nog niet tegen gekomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |