wat ook scheelt ... kennis van de persoonlijke voorkeuren van de verschillende posters.quote:Op zondag 17 april 2005 02:59 schreef ALTER-EGO het volgende:
... waar het om gaat is dat ik net zo ervaren als jullie wil worden.![]()
Dankje Gajus, jij ook een goedenacht gewenst.quote:Op zondag 17 april 2005 02:59 schreef Gajus het volgende:
AE, ook voor jou alvast wel-te-rusten.![]()
ik ga mijn Grace Kelly plaatje voltooien (andere topic)
Laot ons Franske mâr heendoenquote:Op zondag 17 april 2005 11:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Da's er 1 van ons Franske...
Ik wil de Neerlandsche titel, anders reken ik het niet goedquote:Op zondag 17 april 2005 11:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, dan zal ik het maar zeggen, he:
Frans Hals - Jolly Topper
Jaja, dat komt er van hé, met je grote mond!quote:Op zondag 17 april 2005 11:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat ben je streng vandaag, AR.
quote:Op zondag 17 april 2005 11:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
De Vrolijke Drinker.
Ja, ik denk dat Troel nu wel heel deel 19 over zal slaan....quote:Op zondag 17 april 2005 13:33 schreef Gellius het volgende:
't Is nogal vlezig, niet?
Ik zie hem wel hoor Do2quote:Op zondag 17 april 2005 14:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik mag weer naar een kruisje kijken.
Arme jongen, je moest eens weten wat je nu allemaal mist!!!quote:Op zondag 17 april 2005 14:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Om een of andere mysterieuze reden werken die photobucket plaatjes bij mij niet...
Een Breda verbod!quote:Op zondag 17 april 2005 16:02 schreef ALTER-EGO het volgende:
Do2 is niet de enige die kruisjes ziet... ik zie ook een rood kruisje...
Tja, vergeleken met Oss verbleekt allesquote:Op zondag 17 april 2005 16:08 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat een saaie stad het is.
Het is niet dat ik niet wil... ik weet hem niet.quote:Op zondag 17 april 2005 17:51 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hey stelletje badmutsen. Nu heb ik speciaal voor jullie de opagev hier opnieuw geplaats, en nu komt er niemand meer?!!!
Weetje wat jij zou moeten doen??quote:Op zondag 17 april 2005 17:59 schreef Gajus het volgende:
@Gellius:
Op 31 maart meldde jij dat iedere kleuter jouw (eertijdse) opgave had kunnen vinden door "exaggerated nude" in te kloppen. Met dit in mijn achterhoofd heb ik nu "four nudes" ingeklopt. Schot in de roos!
Volgens mij heb ik tevens jouw methode voor het vinden van nieuwe plaatjes ontdekt.
![]()
Gij zoek beest! Overigens ben ik dit geval niet op deze wijze tot deze plaat gekomenquote:Op zondag 17 april 2005 17:59 schreef Gajus het volgende:
@Gellius:
Op 31 maart meldde jij dat iedere kleuter jouw (eertijdse) opgave had kunnen vinden door "exaggerated nude" in te kloppen. Met dit in mijn achterhoofd heb ik nu "four nudes" ingeklopt. Schot in de roos!
Volgens mij heb ik tevens jouw methode voor het vinden van nieuwe plaatjes ontdekt.
![]()
Jij bent écht goed.quote:Op zondag 17 april 2005 17:59 schreef Gajus het volgende:
@Gellius:
![]()
Als je "four nudes" met de aanhalingstekens intypt, vindt je het waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 17 april 2005 18:13 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik ken hem met four nudes niet vinden hoor....
Zie er wel 1 die er heeel veeel op lijkt..., maar volgens mij is ie niet hetzelfde
quote:Op zondag 17 april 2005 18:01 schreef Automatic_Rock het volgende:
Weetje wat jij zou moeten doen??
Jij zou eens moeten gaan solliciteren bij de AIVD!!![]()
Ik weet niet of je deze bedoelt:quote:Op zondag 17 april 2005 18:14 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Als je "four nudes" met de aanhalingstekens intypt, vindt je het waarschijnlijk wel.
Volgens mij gaat het wel om dezelfde afbeelding, wellicht een slechte reproduktie.quote:Op zondag 17 april 2005 18:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik weet niet of je deze bedoelt:
[afbeelding]
Maar die is niet hetzelfde als de opgave. Vooral de elleboog bovenaan is in de opgave veel scherper geschildert
Hopelijk mag een vermeende AIVD-er wel een nieuwe opgave plaatsen in BdT?quote:Op zondag 17 april 2005 18:36 schreef Gajus het volgende:
[..]
Een vermeende AIVD-er zwijgt over zijn professie ... vandaar de pleister op de mond
Er bestaan aparte subfora voor zweren en ander ongerief. Ik verzoek je dan ook dit kunstforum te vrijwaren van dergelijke banaliteiten.quote:Op zondag 17 april 2005 22:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mijn geheugen is niet zo best,
maar ik zou toch bijna zweren dat Kirchner al eens eerder voorbij is gekomen...
Wie heeft het nou geraden dan?quote:Op zondag 17 april 2005 23:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Op naar de volgende!
Omdat ik de beroerdste niet ben Do2... zal ik zo de volgende opgave plaatsen.quote:Op zondag 17 april 2005 23:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jij, AE. Jij. Alsjeblieft.
Van wat, je studententijd is toch allang voorbij?quote:Op zondag 17 april 2005 23:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wanneer was mijn ontgroening ook alweer?
Wat wil je hiermee zeggen Do2... dat de opdracht geen peuleschil is, of dat jij niet onder de ervaren BdT-ers valt?quote:Op zondag 17 april 2005 23:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, jij begint met je peuleschil voor ervaren BdT-er...
Ofwel, je weet het niet.quote:Op maandag 18 april 2005 00:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat ik er gemakshalve vanuit ga dat Gajus zo wel met antwoord zal komen.
Doet me best goed dat jij het niet weet, voel ik me iets minder onervaren door.quote:Op maandag 18 april 2005 00:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee, als ik het had geweten had je het inmiddels wel gehoord, hoor.
Nu voel ik me nóg minder onervaren.quote:Op maandag 18 april 2005 00:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben niet thuis in de klassiekers, he...Dat wéét je toch!
Just for the records: correct.quote:Op zondag 17 april 2005 23:32 schreef ALTER-EGO het volgende:
"Self-Portrait as a Soldier" van Ernst Ludwig Kirchner.
De een ziet mij aan voor AIVD-er, de ander voor een wandelende encyclopedie ...quote:Op maandag 18 april 2005 00:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat ik er gemakshalve vanuit ga dat Gajus zo wel met antwoord zal komen.
Tjeemig... blijkt dan toch een moeilijkere opgave te zijn dan ik dacht.quote:Op maandag 18 april 2005 00:12 schreef Gajus het volgende:
[..]
Just for the records: correct.![]()
Wat de nieuwe opgave betreft:
- 18-de eeuws op grond van de kleding;
- 19-de eeuws op grond van het onderwerp op het schoolbord (de evolutietheorie?);
- de hoofdfiguur heeft iets weg van een vos; de symboliek hiervan ontgaat mij;
- angelsaksische stijl, zo op het oog.
Verder kom ik niet ... een hintje zou zéér welkom zijn.
Dan zal ik maar niet zeggen dat ik nu al een behoorlijke hoge pet van je op heb...quote:Op maandag 18 april 2005 00:16 schreef Gajus het volgende:
[..]
De een ziet mij aan voor AIVD-er, de ander voor een wandelende encyclopedie ...
... aanstonds beland ik in een identiteitscrisis.![]()
Natuurlijk niet, want dan klapt ie.quote:Op maandag 18 april 2005 00:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kijk je wel uit dat je je ballonnetje niet te ver opblaast, AE?
Ok, dat jullie maar weten dat niet alles wat ik plaats, mijn smaak is...quote:Op maandag 18 april 2005 00:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee, dat is eerder een mening ( -die ik met je deel- )...
Gelieve jouw eventuele complimenten te richten aan de uitvinders van Google.quote:Op maandag 18 april 2005 00:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
Dan zal ik maar niet zeggen dat ik nu al een behoorlijke hoge pet van je op heb...
Toch niet helemaal... jij hebt de juiste Google-touch.quote:Op maandag 18 april 2005 00:26 schreef Gajus het volgende:
[..]
Gelieve jouw eventuele complimenten te richten aan de uitvinders van Google.![]()
Scheelt dat ik geen smaak heb, hoef ik daar ook geen rekening mee te houden.quote:Op maandag 18 april 2005 00:26 schreef De-oneven-2 het volgende:
Aanvankelijk deed ik dat wel, maar het wordt steeds moeilijker om én iets nieuws te plaatsen én het mooi te vinden, dus daar ben ik maar mee gestopt.
Klopt, net zoals geen stijl ook een stijl is... i like that style.quote:
Wie? Ik?quote:Op maandag 18 april 2005 00:33 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
(Ben je ondertussen ook druk aan het zoeken naar de titel Do2?)
Gelukkig niet ... dan zouden we een lawine aan Dali´s over ons heen krijgen.quote:Op maandag 18 april 2005 00:24 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ok, dat jullie maar weten dat niet alles wat ik plaats, mijn smaak is...
Hoezo ook? Ik kan ook nog niet zoeken wegens gebrek aan houvast, trefwoord e.d.quote:Op maandag 18 april 2005 00:33 schreef ALTER-EGO het volgende:
(Ben je ondertussen ook druk aan het zoeken naar de titel Do2?)
Zou gerust kunnen dat mijn smaak nog véél ergere dingen dan Dali bevat.quote:Op maandag 18 april 2005 00:37 schreef Gajus het volgende:
[..]
Gelukkig niet ... dan zouden we een lawine aan Dali´s over ons heen krijgen.![]()
Maar aan de te plaatsen schilderijen behoort wel een vermeldingswaardig aspect te zitten [vanwege de hintjes[/sub]![]()
Een biertje erbij drinken is prima Do2... maar dat is geen excuus om je hersens niet eens flink te laten kraken.quote:Op maandag 18 april 2005 00:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Onze speurhond kan er wellicht wat mee...
Voor mij is het toch vooral een excuus om een biertje te gaan halen.
Ligt er maar net aan... waaheen?quote:Op maandag 18 april 2005 00:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hé, AE, ga je ook mee?
Naar de zee, de zee, de zee!quote:
Neen ... want ik snap jouw tijdsaanduiding niet:quote:Op maandag 18 april 2005 00:46 schreef ALTER-EGO het volgende:
Een vermeldingswaardig aspect is er wel.. de schilder van de opgave heeft niet zelf het afgebeelde tafereel bedacht.
De oorspronkelijke bedenker van dit tafereel schilderde dit al in de 18e eeuw.
De schilder van de opgave schilderde dit in de vorige eeuw, zo'n beetje halverwege het einde vorige eeuw om precieser te zijn.
Genoeg hints zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |