wat ook scheelt ... kennis van de persoonlijke voorkeuren van de verschillende posters.quote:Op zondag 17 april 2005 02:59 schreef ALTER-EGO het volgende:
... waar het om gaat is dat ik net zo ervaren als jullie wil worden.![]()
Dankje Gajus, jij ook een goedenacht gewenst.quote:Op zondag 17 april 2005 02:59 schreef Gajus het volgende:
AE, ook voor jou alvast wel-te-rusten.![]()
ik ga mijn Grace Kelly plaatje voltooien (andere topic)
Laot ons Franske mâr heendoenquote:Op zondag 17 april 2005 11:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Da's er 1 van ons Franske...
Ik wil de Neerlandsche titel, anders reken ik het niet goedquote:Op zondag 17 april 2005 11:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, dan zal ik het maar zeggen, he:
Frans Hals - Jolly Topper
Jaja, dat komt er van hé, met je grote mond!quote:Op zondag 17 april 2005 11:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat ben je streng vandaag, AR.
quote:Op zondag 17 april 2005 11:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
De Vrolijke Drinker.
Ja, ik denk dat Troel nu wel heel deel 19 over zal slaan....quote:Op zondag 17 april 2005 13:33 schreef Gellius het volgende:
't Is nogal vlezig, niet?
Ik zie hem wel hoor Do2quote:Op zondag 17 april 2005 14:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik mag weer naar een kruisje kijken.
Arme jongen, je moest eens weten wat je nu allemaal mist!!!quote:Op zondag 17 april 2005 14:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Om een of andere mysterieuze reden werken die photobucket plaatjes bij mij niet...
Een Breda verbod!quote:Op zondag 17 april 2005 16:02 schreef ALTER-EGO het volgende:
Do2 is niet de enige die kruisjes ziet... ik zie ook een rood kruisje...
Tja, vergeleken met Oss verbleekt allesquote:Op zondag 17 april 2005 16:08 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat een saaie stad het is.
Het is niet dat ik niet wil... ik weet hem niet.quote:Op zondag 17 april 2005 17:51 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hey stelletje badmutsen. Nu heb ik speciaal voor jullie de opagev hier opnieuw geplaats, en nu komt er niemand meer?!!!
Weetje wat jij zou moeten doen??quote:Op zondag 17 april 2005 17:59 schreef Gajus het volgende:
@Gellius:
Op 31 maart meldde jij dat iedere kleuter jouw (eertijdse) opgave had kunnen vinden door "exaggerated nude" in te kloppen. Met dit in mijn achterhoofd heb ik nu "four nudes" ingeklopt. Schot in de roos!
Volgens mij heb ik tevens jouw methode voor het vinden van nieuwe plaatjes ontdekt.
![]()
Gij zoek beest! Overigens ben ik dit geval niet op deze wijze tot deze plaat gekomenquote:Op zondag 17 april 2005 17:59 schreef Gajus het volgende:
@Gellius:
Op 31 maart meldde jij dat iedere kleuter jouw (eertijdse) opgave had kunnen vinden door "exaggerated nude" in te kloppen. Met dit in mijn achterhoofd heb ik nu "four nudes" ingeklopt. Schot in de roos!
Volgens mij heb ik tevens jouw methode voor het vinden van nieuwe plaatjes ontdekt.
![]()
Jij bent écht goed.quote:Op zondag 17 april 2005 17:59 schreef Gajus het volgende:
@Gellius:
![]()
Als je "four nudes" met de aanhalingstekens intypt, vindt je het waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 17 april 2005 18:13 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik ken hem met four nudes niet vinden hoor....
Zie er wel 1 die er heeel veeel op lijkt..., maar volgens mij is ie niet hetzelfde
quote:Op zondag 17 april 2005 18:01 schreef Automatic_Rock het volgende:
Weetje wat jij zou moeten doen??
Jij zou eens moeten gaan solliciteren bij de AIVD!!![]()
Ik weet niet of je deze bedoelt:quote:Op zondag 17 april 2005 18:14 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Als je "four nudes" met de aanhalingstekens intypt, vindt je het waarschijnlijk wel.
Volgens mij gaat het wel om dezelfde afbeelding, wellicht een slechte reproduktie.quote:Op zondag 17 april 2005 18:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik weet niet of je deze bedoelt:
[afbeelding]
Maar die is niet hetzelfde als de opgave. Vooral de elleboog bovenaan is in de opgave veel scherper geschildert
Hopelijk mag een vermeende AIVD-er wel een nieuwe opgave plaatsen in BdT?quote:Op zondag 17 april 2005 18:36 schreef Gajus het volgende:
[..]
Een vermeende AIVD-er zwijgt over zijn professie ... vandaar de pleister op de mond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |