Ja, ik dus wel.quote:
Nee, dat zal best niet, nee.quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:33 schreef Bucc4n33R het volgende:
[..]
Wat als algemeen bekend staat zegt mij persoonlijk niets. Er is vanalles en nogwat "algemeen bekend" Vroeger was het "algemeen bekend" dat joden vieze ziektes verspreiden maar dat is achteraf tot ons aller verbazing toch fout gebleken. Het interessante is dat een bewindsvrouw zulke uitspraken doet. En er weinig substantieels te vinden is die haar worden onderstrepen.
Te voet Nederland bereiken? Impressivequote:Of te voet door tochtige bergpassen, achter op vrachtwagens, door mijnenvelden. Best een hele onderneming nog, vluchten.
Vreemde stelling.quote:Misschien omdat niet alle paspoorten echt zijn?
Dat noopt realistische mensen tot de vraag "Wat voor'n type mensen vinden we hier dan in de regel aan de poort?"quote:Hoe komt het dat vluchtelingen altijd als armlastig worden bestempeld? Zij die weg kunnen hebben meestal geluk of veel geld. Zij die dat niet hebben hoor je in de regel definitief niets meer over tenzij er een massagraf wordt ontdekt.
Geen probleem.quote:Ik wist niet dat het een wedstrijdje was. Maar toch bedankt.
Ik zei dus ;quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:00 schreef Bucc4n33R het volgende:
[..]
Ja, ik dus wel.
Wat wil je weten ?
en jij reageerde:quote:volgens mij valt dat meestal thuis ook prima te realiseren.
Het ging over overleven in het thuisland. Dus vertel maar wat jij daarvan af weet.quote:Volgens mij heb jij geen idee waar over je praat of wel?
Dat verzinnen vertellen van spannende waarheidsgetrouwe verhaaltjes kun je toch (gezien de topictitel) beter aan asielzoekers overlaten hoorquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:26 schreef deedeetee het volgende:
Dus vertel maar wat jij daarvan af weet.
Ik bel dól op sprookjesquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:29 schreef Loedertje het volgende:
Dat verzinnen vertellen van spannende waarheidsgetrouwe verhaaltjes kun je toch (gezien de topictitel) beter aan asielzoekers overlaten hoor>
Blijkbaar is het nodig om je er op te wijzen dat de media een nogal belangrijke rol vervult in de algehele beeldvorming van dit soort zaken. Daarom is het onderwerp van deze thread ook interessant omdat daar waar het aansluit op wat sommige mensen als " algemene kennis" bestempelen blijkt dat als je maar even door vraagt en verder onderzoekt je een heel ander verhaal te zien krijgt.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:09 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, dat zal best niet, nee.
Jij gelooft pas iets als je het in een publicatie leest met daarop de stempel "absolute waarheid"
Moet dan wel de juiste zijn, anders wordt een andere 'bron' terzijde geschoven als 'niet betrouwbaar'.
En het staat je vrij om algemeen bekende kennis te negeren, gelukkig snappen de meeste mensen wel dat er vaak een kern van waarheid in zit.
Zijn ook onnoemelijk veel voorbeelden van geweest in de media, de afgelopen jaren.
Daarbij fixeer je je wel heel erg op dit ene geval.
Ik heb geen mega hoge pet op van ambtenaren, maar ik geloof niet dat al die IND ambtenaren er constant naast zitten.
Niet het hele stuk. Vaak ook nog een stukje vrachtwagen al dan niet in de afgesloten laadruimte, een lekke vissersboot, een chartervluchtje en alles wat er nog meer tot hun beschikking staat. Comfort komt daarbij meestal niet op de eerste plaats.quote:Te voet Nederland bereiken? Impressive
Als je een beetje oplet had je uit mijn antwoord kunnen destilleren dat lang niet alle vluchtelingen hun land van herkomst verlaten via zwaarbewaakte luchthavens.quote:Maar dat beantwoord me vraag niet.
Maar ik heb ook nooit beweerd dat alle hier aan de grens verschijnende asielzoekers dit legitiem doen. Net zo min je kunt beweren dat mensen die hun passpoort weggooien gelukzoekende leugenaars zijn.quote:Vreemde stelling.
Me dunkt dat een asielzoeker die niet liegt de waarheid niet hoeft te vrezen, in NL.
Ik verwacht helemaal niets.quote:En je verwacht dat ik dat aanneem. Waarom zou ik dat doen?
Nee, ik neem niet zomaar aan dat er gelogen wordt omdat dat ergens in een stukje wordt beweerd. Ik wil feiten zien. En zoals je ziet blijkt, dat als er om feiten gevraagd wordt, het verhaal plotseling een stuk genuanceerder wordt.quote:Dat er gelogen wordt dat het een lieve lust is, neem jij anders ook niet aan, terwijl dat toch breed uitgemeten is in de media.
Jij hebt wel van veel meer dingen nooit gehoord lijkt me.quote:Jou suggestie, dat die paspoorten vals zijn, heb ik nog nooit van gehoord.
En dat is een hele redelijke en legitieme vraag. Als het om gelukzoekers gaat heb ik er geen moeite mee dat ze terug worden gestuurd. Hoe triest die gevallen ook mogen zijn.quote:Dat noopt realistische mensen tot de vraag "Wat voor'n type mensen vinden we hier dan in de regel aan de poort?"
Weer zo'm rare aanname. Als mensen genoeg geld hebben om te vluchten wil dat niet zeggen dat ze wat extra's te besteden hebben of rijk zijn. En al helemaal niet altijd aanhangers van een outgoing regime. Ik heb me laten vertellen dat het gemiddeld tussen de 10 000 en 20 000 dollar kost om te vluchten. Dat geld wordt vaak bij elkaar geraapt door alles te verkopen wat zo'n vluchteling bezit. En meestal wordt dan nog bij geleend van vrienden en familie. Vluchten kost zo veel dat de meesten volslagen berooid het doel land bereiken.quote:Zoals al gesuggereert, leiders van het outgoing regime, want die hebben idd genoeg geld ja. Of andere schimmige mensen. Uitgezonderd de Yugo oorlog (waar er wel een redelijk brede middenklasse was) zijn er zelden conflicten waar mensen met schone handen de middelen hebben om het westen te bereiken.
Je moet ook met mij geen discussie aangaan als je geen ammonutie mee neemt. Daar komt bij dat niets makkelijker te weerleggen zijn dan ongefundeerde aannames. Of het nu gaat om zulke aannames over het betreffende onderwerp of over mijn persoon.quote:Geen probleem.
Jij bent van het type, dat als je het gegeven dat de wereld rond is maar ter discussie stelt, en die discussie wint, ook echt denkt dat de wereld plat is
Je sig is idd een mooie pointer naar dat gegeven, ja.
En je weet ook dat mensen soms alles op alles zetten om uit een uitzichtsloze situatie te geraken en aan geld te komen?quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:54 schreef Bucc4n33R het volgende:
[..]
Weer zo'm rare aanname. Als mensen genoeg geld hebben om te vluchten wil dat niet zeggen dat ze wat extra's te besteden hebben of rijk zijn. En al helemaal niet altijd aanhangers van een outgoing regime. Ik heb me laten vertellen dat het gemiddeld tussen de 10 000 en 20 000 dollar kost om te vluchten. Dat geld wordt vaak bij elkaar geraapt door alles te verkopen wat zo'n vluchteling bezit. En meestal wordt dan nog bij geleend van vrienden en familie. Vluchten kost zo veel dat de meesten volslagen berooid het doel land bereiken.
weg met die buitenlandersquote:Op zaterdag 16 april 2005 10:25 schreef MDF het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)s_in_tv-spotje_.html
[..]
Leugenaars zijn niet welkom.
Dus als het wel werkte had je er geen moeite mee. Das dus een beetje raar wat je zegt.quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:59 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik heb zowiezo veel moeite met het beleid van Verdonk. Het werkt niet, en er zitten veels te veel fouten in...
Dat zou curieus zijn, je voert campagne, haalt een voorbeeld aan wat geen voorbeeld blijkt te zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:09 schreef robh het volgende:
[..]
Ik vind dat de makers er afstand van moeten nemen. Ik ga er van uit dat zij niet de beschikking hebben over de volledige dossiers van die man.
We hebben grof gesteld net een periode gehad waarin ons asiel beleid aanscherping na aanscherping doormaakte.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:54 schreef Bucc4n33R het volgende:
[..]
Blijkbaar is het nodig om je er op te wijzen dat de media een nogal belangrijke rol vervult in de algehele beeldvorming van dit soort zaken. Daarom is het onderwerp van deze thread ook interessant omdat daar waar het aansluit op wat sommige mensen als " algemene kennis" bestempelen blijkt dat als je maar even door vraagt en verder onderzoekt je een heel ander verhaal te zien krijgt.
Alleen stap je dan voor het gemak heen over het gegeven dat je dan nederland niet bereikt.quote:Niet het hele stuk. Vaak ook nog een stukje vrachtwagen al dan niet in de afgesloten laadruimte, een lekke vissersboot, een chartervluchtje en alles wat er nog meer tot hun beschikking staat. Comfort komt daarbij meestal niet op de eerste plaats.
Zie vorige.quote:Als je een beetje oplet had je uit mijn antwoord kunnen destilleren dat lang niet alle vluchtelingen hun land van herkomst verlaten via zwaarbewaakte luchthavens.
Is wel het meest voor de hand liggende, is het niet?quote:Maar ik heb ook nooit beweerd dat alle hier aan de grens verschijnende asielzoekers dit legitiem doen. Net zo min je kunt beweren dat mensen die hun passpoort weggooien gelukzoekende leugenaars zijn.
Zou'k ook nie doen nee.quote:Ik verwacht helemaal niets.
Ik heb wat dat betreft redelijk veel vertouwen in het ambtelijk apparaat in z'n geheel, olv. zijne excellentie Verdonk.quote:Nee, ik neem niet zomaar aan dat er gelogen wordt omdat dat ergens in een stukje wordt beweerd. Ik wil feiten zien. En zoals je ziet blijkt, dat als er om feiten gevraagd wordt, het verhaal plotseling een stuk genuanceerder wordt.
Dat is dan geheel wederzijds.quote:Jij hebt wel van veel meer dingen nooit gehoord lijkt me.
Let op: shengen verdrag en z'n grenzen, maken het all vrij moelijk om in NL je asiel aan te vragen zonder dat je dubieus bezig bent. Nederland heeft maar 1 shengen grens, namelijk schiphol.quote:En dat is een hele redelijke en legitieme vraag. Als het om gelukzoekers gaat heb ik er geen moeite mee dat ze terug worden gestuurd. Hoe triest die gevallen ook mogen zijn.
Ja, wat bij realistische mensen wederom de vraag doet rijzen "als die mensen slechts een conflict willen ontvluchten, waarom dan zo ver, want dat kost veel geld ja, terwijl naar het dichtstbijzijndste aangrenzende land waar er geen stront is waarschijnlijk bijna niets kost, en idd wel goed te voet is te doen, en achterop de vrachtwagen?"quote:Weer zo'm rare aanname. Als mensen genoeg geld hebben om te vluchten wil dat niet zeggen dat ze wat extra's te besteden hebben of rijk zijn. En al helemaal niet altijd aanhangers van een outgoing regime. Ik heb me laten vertellen dat het gemiddeld tussen de 10 000 en 20 000 dollar kost om te vluchten. Dat geld wordt vaak bij elkaar geraapt door alles te verkopen wat zo'n vluchteling bezit. En meestal wordt dan nog bij geleend van vrienden en familie. Vluchten kost zo veel dat de meesten volslagen berooid het doel land bereiken.
quote:Je moet ook met mij geen discussie aangaan als je geen ammonutie mee neemt.
Je weerlegt niks.quote:Daar komt bij dat niets makkelijker te weerleggen zijn dan ongefundeerde aannames. Of het nu gaat om zulke aannames over het betreffende onderwerp of over mijn persoon.
Ja dat zal best. En wat wil je daarmee zeggen?quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:02 schreef Loedertje het volgende:
[..]
En je weet ook dat mensen soms alles op alles zetten om uit een uitzichtsloze situatie te geraken en aan geld te komen?
Zelfs in staat zijn tot moord?
quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:55 schreef Bucc4n33R het volgende:
Ja dat zal best. En wat wil je daarmee zeggen?
Het wordt steeds leuker. Enerzijds stel je terecht dat ons asielbeleid aanscherping na aanscherping doormaakte. En ook juist is dat de IND inmiddels gehalveerd is. Of dit realistisch is of hufterig doe ik geen uitspraken over. Ik weet alleen dat het in het door jou geschetste beeld helemaal niet ondenkbaar is dat er inderdaad mensen voor de IND verschijnen die niet de tijd krijgen om duidelijk te maken hoe ernstig hun situatie is. Mensen leugenaars noemen zonder dat hard te kunnen maken is dan wel weer hufterig en zeker niet excellent.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:01 schreef ExTec het volgende:
We hebben grof gesteld net een periode gehad waarin ons asiel beleid aanscherping na aanscherping doormaakte.
Anderzijds is het personeelbestand van de IND ondertussen gehalveerd.
Dat *na* een periode waar de minister van justtie jaar in jaar uit met droge ogen moest vertellen dat er naar het linkse geloofsartikel 'de asielzoeker' jaar in jaar uit steeds meer geld moest.
Dit valt vrij gemakkelijk op te zoeken; anderzijds heb ik iig wel, die periode zeer bewust meegemaakt.
Kun je 2 kanten op: De asiel procedures zijn nu realistischer geworden, of de asiel procedure is onnodig hufteriger geworden, zoals u wilt.
Mag jij kiezen.
EEA is natuurlijk direct verbonden met je politiek wereldbeeld, ja.
Dus volgens jou komen er alleen vluchteling via luchhavens binnen. En zelfs als dat zo is, wat is dan precies je punt?quote:Alleen stap je dan voor het gemak heen over het gegeven dat je dan nederland niet bereikt.
Je stuitert dan op een shengen grens, waar je je asiel aanvraag dient in te dienen
Ik kijk maar er staat niks zinnigs. Verklaar je nader.quote:Zie vorige.
Nee niet echt. Maar als het past in jouw wereld beeld, be my guest. En dan nog projecteer je gedrag van een aantal mensen op een grote groep. Nu heb je daar de hele tijd niet echt veel moeite mee, zo blijkt maar ik wijs je er toch even op.quote:Is wel het meest voor de hand liggende, is het niet?
Statenloze mensen hebben geen paspoort, krijgen ook geen paspoort en als al de herkomst van deze mensen wordt bevestigd dan heb je nog een handvol regeringen van landen op de zo genaamde veiligelanden lijst die alsnog niet meewerken. En daarmee heb je nog maar een klein plukje asielzoekers te pakken.quote:Want met een paspoort van een 'veilig land' is het immers een done deal, je mag niet blijven
Ik kan er zeker wel wat mee. Het maakt maar weer eens duidelijk dat mensen niet graag bereid zijn om na te denken en niet zo zeer het meest voor de hand liggende willen accepteren maar dat wat het beste in hun straatje past.quote:Of vind je dat ook niet voor de hand liggend, en 'kun je daar ook niks mee blablabla, interresant geneuzel, blablabla?'
Dat is heel fijn voor je.quote:Ik heb wat dat betreft redelijk veel vertouwen in het ambtelijk apparaat in z'n geheel, olv. zijne excellentie Verdonk.
Ja en nee. Ja omdat even doorvragen in dit specifieke geval zelfs jouw er toe dwong om mij gelijk te geven en nee omdat er vele van dergelijke gevallen zijn. Er is helaas niet altijd iemand voorhanden zoals ik om het plebs van het dwaalspoor af te helpen.quote:Maar jij meent aan dit een specifieke geval te kunnen destileren 'dat het allemaal wat genuanceerder ligt?'
Geweldig voor je.
Nee en ik heb het ook nooit beweert. Je moet nu toch ophouden met zomaar vanalles aan te nemen. Ik heb alleen en herhaaldelijk gevraagd wat de bewijzen zijn voor deze uitspraken die Verdonk zou hebben geuit. Die kwamen er niet. Ik heb zelfs nooit willen suggereren dat Verdonk het inderdaad zo gezegd heeft. De Telegraaf verdraait wel meer dus ook indeze zou het me niet verbazen. Wat wel vebazingwekkend is dat een heel clubje Fok gangers zich niet af vraagt of het waar is. Zelf op onderzoek uit gaan is er niet bij. Stelling nemen des te meer.quote:En je neemt wel blind aan dat er gelogen word, namelijk door Verdonk en haar ambtelijk apparaat.
Of allbeide, of alleen de Telegraaf, of misschien is het hele verhaal een beetje waar en helemaal uit z'n context gehaald voor een bepaald effect. Ik kan nog even door gaan. Zoals ik wederom aantoon zijn er vaak meer mogelijkheden.quote:Want 1 van de twee liegt, of de asielzoeker, of justitie.
Helemaal niemand in dit geval. Er is te weinig over bekent om keiharde conclusies te trekken. Maar laat jou dat niet weerhouden om het toch te doen hoor.quote:T'is maar wie je het voordeel van de twijfel gunt.
quote:Let op: shengen verdrag en z'n grenzen, maken het all vrij moelijk om in NL je asiel aan te vragen zonder dat je dubieus bezig bent. Nederland heeft maar 1 shengen grens, namelijk schiphol.
Dat gebeurt ook het meeste. De grootste vluchtelingen stromen gaan maar een grens over. Alleen de happy few kunnen verder weg. Maar dat zegt niets over de mate van veiligheid in hun land van herkomst en regio van die happy few. Je legt een verband dat er niet is. Wat jij waarschijnlijk en realistisch noemt is gebaseerd op een wankel verband dat je niet kunt aantonen.quote:Ja, wat bij realistische mensen wederom de vraag doet rijzen "als die mensen slechts een conflict willen ontvluchten, waarom dan zo ver, want dat kost veel geld ja, terwijl naar het dichtstbijzijndste aangrenzende land waar er geen stront is waarschijnlijk bijna niets kost, en idd wel goed te voet is te doen, en achterop de vrachtwagen?"
Nee ik kan er niets mee. Niet omdat er geen economische gelukzoekers hier aan de grens komen, die zijn er zat, maar omdat jouw redenatie een verband probeert te leggen op basis vermoedens en speculaties.quote:Dit alles spelt 'economische gelukszoekers' maar daar zul jij wel 'niks mee kunnen'.
Hey, je hebt een typo gevonden. Goed werk!quote:Verkeerd gespeld, btw. BummerT'is ammunitie.
Oja, vertel. Wat ontken ik dan bikkelhard?quote:Jij bent hier degene die een discussie ingaat en gewoon keihard ontkent wat ondertussen algemeen bekend is:
Mee eens.quote:Nederland heeft jaren lang een te soft asiel beleid gehad.
Nee maar ik vind het wel grappig dat je nu jouw aannames in een vraag formuleert. Is toch veiliger zo, of niet.quote:Of ga je hier soms op antwoorden dat je daar keiharde feiten over wilt zien?
quote:Je weerlegt niks.
Als ik bv. terecht opmerk dat het op z'n zachts merkwaardig was dat menig vliegtuig plee verstopt was door verscheurde ID papieren, mag jij best met de zwakzinnige suggestie komen dat dat misschien kwam 'omdat die vals waren', da's best, maar't is ook niet meer dan dat, een suggestie, een weerlegging is het zeker niet.
Ja, laten we dan consequent zijn en iedereen uit de hele wereld hiernaartoe halen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:07 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Jij gunt ze geen eerlijke kans in het leven als ze dat in het land van herkomst niet kan worden geboden?
ff op dit betoog schieten.......quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:01 schreef SCH het volgende:
Dag lieverd. Ik attendeer andere users er even op dat hier mensen rondlopen die er een sadistisch en satanisch genoegen in scheppen om kleine kinderen aan hun lot over te laten en bejaarden te laten creperen, mensen die hier al jaren wonen.
Ik vind het een beetje zielig dat sommige users er op klaarkomen om die mensen uit te zetten. Dat is gewoon goor en dat zei ik even.
Snap je dat?![]()
Prima schot zou ik zeggen maar of SCH dat óók vind daarover heb ik zo m'n twijfels.quote:
SCH kennende van de POL/NWS topics..... hij is toch communist columnist.. komt er nu een roze konijn uit zijn hoge hoed.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:17 schreef deedeetee het volgende:
Prima schot zou ik zeggen maar of SCH dat óók vind daarover heb ik zo m'n twijfels.![]()
Dat klint in alle redelijkheid best goed, maar hadden we het in casu niet over ene iranees die tot een paar maal toe tot aan de hoge raad was geweest, en 0 op het rekest kreeg?quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:10 schreef Bucc4n33R het volgende:
[..]
Het wordt steeds leuker. Enerzijds stel je terecht dat ons asielbeleid aanscherping na aanscherping doormaakte. En ook juist is dat de IND inmiddels gehalveerd is. Of dit realistisch is of hufterig doe ik geen uitspraken over. Ik weet alleen dat het in het door jou geschetste beeld helemaal niet ondenkbaar is dat er inderdaad mensen voor de IND verschijnen die niet de tijd krijgen om duidelijk te maken hoe ernstig hun situatie is. Mensen leugenaars noemen zonder dat hard te kunnen maken is dan wel weer hufterig en zeker niet excellent.
quote:Dus volgens jou komen er alleen vluchteling via luchhavens binnen. En zelfs als dat zo is, wat is dan precies je punt?
quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:01 schreef ExTec het volgende:
Ja, wat bij realistische mensen wederom de vraag doet rijzen "als die mensen slechts een conflict willen ontvluchten, waarom dan zo ver, want dat kost veel geld ja, terwijl naar het dichtstbijzijndste aangrenzende land waar er geen stront is waarschijnlijk bijna niets kost, en idd wel goed te voet is te doen, en achterop de vrachtwagen?"
Zie vorigequote:Ik kijk maar er staat niks zinnigs. Verklaar je nader.
Daarmee geef jij aan dat je primair uit gaat van het goede in de mens, je gunt de asielzoeker het voordeel van de twijfel.quote:Nee niet echt. Maar als het past in jouw wereld beeld, be my guest. En dan nog projecteer je gedrag van een aantal mensen op een grote groep. Nu heb je daar de hele tijd niet echt veel moeite mee, zo blijkt maar ik wijs je er toch even op.
Dankje voor deze anecdotische uitleg. Maar ik zie niet in hoe dit te maken heeft met plee's in vliegtuigen die verstopt zitten met ID papieren.quote:Statenloze mensen hebben geen paspoort, krijgen ook geen paspoort en als al de herkomst van deze mensen wordt bevestigd dan heb je nog een handvol regeringen van landen op de zo genaamde veiligelanden lijst die alsnog niet meewerken. En daarmee heb je nog maar een klein plukje asielzoekers te pakken.
Vertel ens; wat is volgens jou dan de meest voor de hand liggende reden? En; denk je dat de meerderheid van NL/FOK/kies je community die mening onderschrijft?quote:Ik kan er zeker wel wat mee. Het maakt maar weer eens duidelijk dat mensen niet graag bereid zijn om na te denken en niet zo zeer het meest voor de hand liggende willen accepteren maar dat wat het beste in hun straatje past.
Iddquote:Dat is heel fijn voor je.
quote:Ja en nee. Ja omdat even doorvragen in dit specifieke geval zelfs jouw er toe dwong om mij gelijk te geven en nee omdat er vele van dergelijke gevallen zijn.
Ik zij toch dat je jezelf niet moest kietelen?quote:[q]Er is helaas niet altijd iemand voorhanden zoals ik om het plebs van het dwaalspoor af te helpen.
Pardon????quote:Nee en ik heb het ook nooit beweert. Je moet nu toch ophouden met zomaar vanalles aan te nemen. Ik heb alleen en herhaaldelijk gevraagd wat de bewijzen zijn voor deze uitspraken die Verdonk zou hebben geuit. Die kwamen er niet. Ik heb zelfs nooit willen suggereren dat Verdonk het inderdaad zo gezegd heeft. De Telegraaf verdraait wel meer dus ook indeze zou het me niet verbazen. Wat wel vebazingwekkend is dat een heel clubje Fok gangers zich niet af vraagt of het waar is. Zelf op onderzoek uit gaan is er niet bij. Stelling nemen des te meer.
Je suggereert dat er meer mogelijkheden zijn. Je toont niets aan. Moet ik je wederom tracteren op een mooie vandale.nl link die uiteenzet wat 'aantonen' precies betekent?quote:Of allbeide, of alleen de Telegraaf, of misschien is het hele verhaal een beetje waar en helemaal uit z'n context gehaald voor een bepaald effect. Ik kan nog even door gaan. Zoals ik wederom aantoon zijn er vaak meer mogelijkheden.
Daarom kijk ik ook rijkhalzend uit naar de resultaten van jou 'onderzoek'quote:Helemaal niemand in dit geval. Er is te weinig over bekent om keiharde conclusies te trekken. Maar laat jou dat niet weerhouden om het toch te doen hoor.
Die horen hier niet in de asielprocedure te eindigen. Mocht je daar aan twijfelen, doe dan ens 'onderzoek' naar het verdrag van shengenquote:En toch komen de meeste vluchtelingen via Duitsland en Belgie in ons land.
Nee, maar zegt het niet des te meer over de motieven van die happy few?quote:Dat gebeurt ook het meeste. De grootste vluchtelingen stromen gaan maar een grens over. Alleen de happy few kunnen verder weg. Maar dat zegt niets over de mate van veiligheid in hun land van herkomst en regio van die happy few.
Dat heeft weer met die aannemelijkheid te maken.quote:Nee ik kan er niets mee. Niet omdat er geen economische gelukzoekers hier aan de grens komen, die zijn er zat, maar omdat jouw redenatie een verband probeert te leggen op basis vermoedens en speculaties.
Kewl hey?quote:Hey, je hebt een typo gevonden. Goed werk!
Maar waarom neem je dat dan wel aan?quote:Mee eens.
Zo van ik mag mijn stelling bewijzen, en jij mag achterover leunen?quote:Het leuke van het voorbeeld dat je hier noemt is dat je zelf zegt dat het een suggestie is maar een tegensuggestie verwerpt als zwakzinnig omdat het niet strookt met de ongefundeerde conclusies die je aan jouw eigen suggesties hangt. Bewijs maar eens dat mijn suggestie de verkeerde is en de jouwe de juiste. Have fun
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |