Dit is verreweg de ergste!quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:49 schreef Scandalous het volgende:
http://www.daisyenray.nl/
"Daisy en Ray zijn uit elkaar"
[afbeelding][afbeelding]
De muziekwereld rouwt
Haha die poedel was in Man Bijt Hond..quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:01 schreef ThomasBerge het volgende:
Jopie Vogelvang
De Koningin van het Tiroler Zang, bekend van de carnavalhits:
Hemelbed Polka
Kijk Eens In Mijn Keel Dan Zie Je Mijn Kuiten
[afbeelding]
Sjezus, wat een marktkooplui-koppen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:49 schreef Scandalous het volgende:
http://www.daisyenray.nl/
"Daisy en Ray zijn uit elkaar"
[afbeelding][afbeelding]
De muziekwereld rouwt
Ik had m'n volume wat hard staan. Dat was schrikken.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:35 schreef MaartenHG het volgende:
Nog één:
[afbeelding]
Ik raad iedereen de site te bezoeken als je ff zin hebt om te lachen...
Roosendaal bedoel je!!quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:46 schreef nozem het volgende:
Rini Valentijn al genoemd? De trots van Tillieburg.
[afbeelding]
Over kansloze volkszangers gesproken.quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:11 schreef SEMTEX het volgende:
Jaaaa! Sjef Hoelenpapers!![]()
![]()
Kwam jij nou van GoT?
quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:47 schreef MaartenHG het volgende:
[..]
Over kansloze volkszangers gesproken.![]()
staat daar een beetje met een palm te fucken........wat een triesto's alle x....quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:34 schreef kroegtijger het volgende:
Gast, hoe kunnen we em vergeten....
[afbeelding]
DARIO!!
Ja, is idd erg droog, al zie je die mislukkelingen de hele tijd weerquote:Op zondag 15 mei 2005 13:48 schreef kroegtijger het volgende:
Dit topic is stoned verreweg het leukste van heel fok
elke keer als ik die mungels voorbij zie komen lig ik weer onder de tafel van het lachen...
''Ik roep uit dat je naam bent'' en ''Je bent plaats of de mijne'' zijn inderdaad briljante nummers.quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:49 schreef Aventura het volgende:
# Calling out youre name
# You're place or mine
quote:
Ik besterf het hier...zojuist een vol glas over mijn toetsenbord geproest, maar dat was het wel waard.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:17 schreef Massive het volgende:
Lieve mensen. Alhoewel alle genoemde artiesten hier zeker fout zijn, kan er voor mij maar één de beste zijn. En dat is duidelijk
..
Dirkjan Ranzijn
!!
Bekend van juweeltjes zoals:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier zou je toch gewoon bij willen zijn
[afbeelding]
![]()
![]()
.
Ik krijg hier meteen zo'n chiel montagne-gevoel bij (lijkt wel pinkpop dit jaarquote:Op zondag 15 mei 2005 16:01 schreef Drugshond het volgende:
Wat is dit ?!....
Stel je favoriete artietsten samen van de Bijstands-top-10 ?!?
Sommige foto's zijn echt erg..... en de nummers durf ik nog niet eens over de speakers te draaien.
jij komt van mars?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:22 schreef diep-in-de-war het volgende:
wie is dat?
quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:14 schreef defpaul het volgende:
[afbeelding]
Hans Mondo
[afbeelding]
Arthur
[afbeelding]
Rob Ronalds
[afbeelding]
Piet Veerman
[afbeelding]
Jan van Est
Wesley ja.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Joey.. uit Tilburg ofzo
En hij heeft een zeer toffe Mercedes Vito bus met een gigantisch grote portretfoto erop. Da's tof ja.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:43 schreef mx_player het volgende:
en niet fokken met wesley, hij heeft wel steeds 2 lekkere brabantse kampsletjes bij zich. kunnen die andere stumpers niet zeggen.
Leuk verzonnen kloonquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:59 schreef CarlClancy het volgende:
Hey gasten leuk dat ik hier genoemd wordt dat zegt me één dingdat ik toch in de belangstelling sta .
En als ik mag zeggen ik vind sommige opmerkingen die hier worden gemaakt op dit forum wel zwak hoor maar goed zolang ik hier eindig en daarnaast nog met verzonnen teksten zoals "vernieuwend repertoire " vind ik het prima zegt gelukkig meer over de mensen die het schrijven als over mij.
En daarnaast ik weet niet hoe jullie denken over die vader abraham maar ik kan het alleen maar zo zien Deze man verdient een betere boterham als ieder van jullie !!!![]()
![]()
En daar komt nog is bij dat ik hier een paar namen van artiesten heb gezien die dat zeker ook doen ....
Dus tja wat is kansloos .........![]()
Nou was me een genoegen nog veel plezier met het proberen af te kraken ( wat eigenlijk niet meer is dan jaloesie ) ik zal nog wel is langs komen om de reakties te bekijken .![]()
![]()
Groetjes Carl
Tja als kansloze volkszanger heb ik overdag niet veel meer te doen dan op internet rond kijken en op paltalk af en toe een Elvis Medley te zingen en ik hoop niet dat er van mij nog een kloon bestaat want dat zou sneu zijn die zou net zo kansloos verdienen als ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |