Hij heeft een duet met Vader Abraham gezongen speciaal voor moederdag: "Het Moederlied"quote:Op zaterdag 16 april 2005 09:09 schreef Hexagon het volgende:
[afbeelding]
Wesley
alleen de kop van die gozer al.
en voor jouw het mietenlied.....quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:54 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Hij heeft een duet met Vader Abraham gezongen speciaal voor moederdag: "Het Moederlied"
[afbeelding]![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:24 schreef woediewokkie het volgende:
[..]
en voor jouw het mietenlied.....
Het wordt wel tijd, behoorlijke anti-reclame!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:08 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Heeft Disney die Dave van Well al aangepakt voor het jatten van hun logo?
Even een mailtje sturen naar meneer Waltquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:08 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Heeft Disney die Dave van Well al aangepakt voor het jatten van hun logo?
quote:Op maandag 25 april 2005 15:59 schreef CuteyBina3 het volgende:
GewoonPiet.nl ! (site is off.. hijs geflopt geloof ik)![]()
![]()
quote:
Ja, of als je van dikke mensen houdquote:Op vrijdag 6 mei 2005 05:11 schreef kroegtijger het volgende:
[..]ed nieman is leuk als je stoned bent...
omg! hij's zo lekker gewoon gebleven zekerquote:Op maandag 25 april 2005 15:59 schreef CuteyBina3 het volgende:
GewoonPiet.nl ! (site is off.. hijs geflopt geloof ik)![]()
![]()
ik heb een hoop hobbies, maar van dikke mensen houden is er niet een vanquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:48 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
Ja, of als je van dikke mensen houd
hahaha,quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:43 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
ik heb een hoop hobbies, maar van dikke mensen houden is er niet een van
moet trouwens eerlijk bekennen dat ed nieman nu toch een stuk minder leuk is dan vannacht....alhoewel hij nu ook grappig is, maakt ie toch een mindere indruk op me
Jezus, wat een superfoute gozer zegquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:17 schreef Massive het volgende:
Lieve mensen. Alhoewel alle genoemde artiesten hier zeker fout zijn, kan er voor mij maar één de beste zijn. En dat is duidelijk
..
Dirkjan Ranzijn
!!
Bekend van juweeltjes zoals:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier zou je toch gewoon bij willen zijn
[afbeelding]
![]()
![]()
.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:19 schreef kroegtijger het volgende:
kan helaas geen foto vinden van willy batenburg
goede hitsquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:06 schreef Janteh het volgende:
[afbeelding]
natuurlijk Erico Lekato ! www.lekato.nl
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:17 schreef Massive het volgende:
Lieve mensen. Alhoewel alle genoemde artiesten hier zeker fout zijn, kan er voor mij maar één de beste zijn. En dat is duidelijk
..
Dirkjan Ranzijn
!!
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier zou je toch gewoon bij willen zijn
[afbeelding]
![]()
![]()
.
"Het optreden van Jopie Vogelvang, bekend van "De Hemelbedpolka en Kuiten" was tijdens de carnaval in Brabant een doorslaand succes. Na afloop van het optreden werd Jopie bestormd doorhaar fans. Een aantal handtekening jagers maakte het wel erg bond, en lieten de handtekening van Jopie zetten op een wat ongebruikelijke plaats"quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:01 schreef ThomasBerge het volgende:
Jopie Vogelvang
De Koningin van het Tiroler Zang, bekend van de carnavalhits:
Hemelbed Polka
Kijk Eens In Mijn Keel Dan Zie Je Mijn Kuiten
[afbeelding]
Dirk Jan Ranzijn?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:17 schreef Massive het volgende:
..
Dirkjan Ranzijn
!!
[afbeelding]
[afbeelding]
Hahahaha!!!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:01 schreef ThomasBerge het volgende:
Jopie Vogelvang
Kijk Eens In Mijn Keel Dan Zie Je Mijn Kuiten
quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:49 schreef Scandalous het volgende:
http://www.daisyenray.nl/
"Daisy en Ray zijn uit elkaar"
[afbeelding][afbeelding]
De muziekwereld rouwt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |