Dit is verreweg de ergste!quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:49 schreef Scandalous het volgende:
http://www.daisyenray.nl/
"Daisy en Ray zijn uit elkaar"
[afbeelding][afbeelding]
De muziekwereld rouwt
Haha die poedel was in Man Bijt Hond..quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:01 schreef ThomasBerge het volgende:
Jopie Vogelvang
De Koningin van het Tiroler Zang, bekend van de carnavalhits:
Hemelbed Polka
Kijk Eens In Mijn Keel Dan Zie Je Mijn Kuiten
[afbeelding]
Sjezus, wat een marktkooplui-koppen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:49 schreef Scandalous het volgende:
http://www.daisyenray.nl/
"Daisy en Ray zijn uit elkaar"
[afbeelding][afbeelding]
De muziekwereld rouwt
Ik had m'n volume wat hard staan. Dat was schrikken.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:35 schreef MaartenHG het volgende:
Nog één:
[afbeelding]
Ik raad iedereen de site te bezoeken als je ff zin hebt om te lachen...
Roosendaal bedoel je!!quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:46 schreef nozem het volgende:
Rini Valentijn al genoemd? De trots van Tillieburg.
[afbeelding]
Over kansloze volkszangers gesproken.quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:11 schreef SEMTEX het volgende:
Jaaaa! Sjef Hoelenpapers!![]()
![]()
Kwam jij nou van GoT?
quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:47 schreef MaartenHG het volgende:
[..]
Over kansloze volkszangers gesproken.![]()
staat daar een beetje met een palm te fucken........wat een triesto's alle x....quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:34 schreef kroegtijger het volgende:
Gast, hoe kunnen we em vergeten....
[afbeelding]
DARIO!!
Ja, is idd erg droog, al zie je die mislukkelingen de hele tijd weerquote:Op zondag 15 mei 2005 13:48 schreef kroegtijger het volgende:
Dit topic is stoned verreweg het leukste van heel fok
elke keer als ik die mungels voorbij zie komen lig ik weer onder de tafel van het lachen...
''Ik roep uit dat je naam bent'' en ''Je bent plaats of de mijne'' zijn inderdaad briljante nummers.quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:49 schreef Aventura het volgende:
# Calling out youre name
# You're place or mine
quote:
Ik besterf het hier...zojuist een vol glas over mijn toetsenbord geproest, maar dat was het wel waard.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:17 schreef Massive het volgende:
Lieve mensen. Alhoewel alle genoemde artiesten hier zeker fout zijn, kan er voor mij maar één de beste zijn. En dat is duidelijk
..
Dirkjan Ranzijn
!!
Bekend van juweeltjes zoals:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier zou je toch gewoon bij willen zijn
[afbeelding]
![]()
![]()
.
Ik krijg hier meteen zo'n chiel montagne-gevoel bij (lijkt wel pinkpop dit jaarquote:Op zondag 15 mei 2005 16:01 schreef Drugshond het volgende:
Wat is dit ?!....
Stel je favoriete artietsten samen van de Bijstands-top-10 ?!?
Sommige foto's zijn echt erg..... en de nummers durf ik nog niet eens over de speakers te draaien.
jij komt van mars?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:22 schreef diep-in-de-war het volgende:
wie is dat?
quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:14 schreef defpaul het volgende:
[afbeelding]
Hans Mondo
[afbeelding]
Arthur
[afbeelding]
Rob Ronalds
[afbeelding]
Piet Veerman
[afbeelding]
Jan van Est
Wesley ja.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Joey.. uit Tilburg ofzo
En hij heeft een zeer toffe Mercedes Vito bus met een gigantisch grote portretfoto erop. Da's tof ja.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:43 schreef mx_player het volgende:
en niet fokken met wesley, hij heeft wel steeds 2 lekkere brabantse kampsletjes bij zich. kunnen die andere stumpers niet zeggen.
Leuk verzonnen kloonquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:59 schreef CarlClancy het volgende:
Hey gasten leuk dat ik hier genoemd wordt dat zegt me één dingdat ik toch in de belangstelling sta .
En als ik mag zeggen ik vind sommige opmerkingen die hier worden gemaakt op dit forum wel zwak hoor maar goed zolang ik hier eindig en daarnaast nog met verzonnen teksten zoals "vernieuwend repertoire " vind ik het prima zegt gelukkig meer over de mensen die het schrijven als over mij.
En daarnaast ik weet niet hoe jullie denken over die vader abraham maar ik kan het alleen maar zo zien Deze man verdient een betere boterham als ieder van jullie !!!![]()
![]()
En daar komt nog is bij dat ik hier een paar namen van artiesten heb gezien die dat zeker ook doen ....
Dus tja wat is kansloos .........![]()
Nou was me een genoegen nog veel plezier met het proberen af te kraken ( wat eigenlijk niet meer is dan jaloesie ) ik zal nog wel is langs komen om de reakties te bekijken .![]()
![]()
Groetjes Carl
Tja als kansloze volkszanger heb ik overdag niet veel meer te doen dan op internet rond kijken en op paltalk af en toe een Elvis Medley te zingen en ik hoop niet dat er van mij nog een kloon bestaat want dat zou sneu zijn die zou net zo kansloos verdienen als ikquote:
Interlectueel ?....quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:30 schreef CarlClancy het volgende:
Dom antwoord maar ja wat kan je verwachten van een kansloos studentje ga zo door knul jij bent op de juiste weg interlectueel gezien enzo ...
www.rini-valentijn.nlquote:Rini is geboren op 30 augustus 1955 in Roosendaal. 7 jaar was Rini, en hij weet nog als de dag van gisteren zich te herinneren dat hij absoluut, wat men kan noemen ALLERGISCH voor was, voor muziek.....hij kon er echt niet tegen, als er thuis of op een feest harde muziek werd gedraaid of gemaakt, hij rende dan naar buiten om de stilte op te zoeken, tot het moment dat zijn ouders naar huis gingen, bleef Rini rustig, buiten, of op een plaatsje in het café, waar het wat stiller was. Rini werd er als kleine jongen echt ziek en misselijk van. Thuis kochten ze toendertijd een koffer pick up, zo'n leder koffer geval, waar de luidspreker in het deksel zat, en als iemand in huis een plaatje opzette, hup....Rini was weer weg. Tot op een dag zijn moeder een plaatje gekocht had van de Zangeres zonder naam, Mag ik van U een lift meneer, 't tweede plaatje [ de eerste was geflopt ].
ja, ik dacht op pagina 2. Andere foto, net zo foutquote:Op woensdag 1 juni 2005 02:29 schreef Waxxer het volgende:
Was deze al voorbij gekomen??
[afbeelding]
[quote]Rini is geboren op 30 augustus 1955 in Roosendaal. 7 jaar was Rini, en hij weet nog als de dag van gisteren zich te herinneren dat hij absoluut, wat men kan noemen ALLERGISCH voor was, voor muziek.....hij kon er echt niet tegen, als er thuis of op een feest harde muziek werd gedraaid of gemaakt, hij rende dan naar buiten om de stilte op te zoeken, tot het moment dat zijn ouders naar huis gingen, bleef Rini rustig, buiten, of op een plaatsje in het café, waar het wat stiller was. Rini werd er als kleine jongen echt ziek en misselijk van. Thuis kochten ze toendertijd een koffer pick up, zo'n leder koffer geval, waar de luidspreker in het deksel zat, en als iemand in huis een plaatje opzette, hup....Rini was weer weg. Tot op een dag zijn moeder een plaatje gekocht had van de Zangeres zonder naam, Mag ik van U een lift meneer, 't tweede plaatje [ de eerste was geflopt ]. [/img]
www.rini-valentijn.nl![]()
![]()
Ik zag het net precies!!quote:Op woensdag 1 juni 2005 02:44 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
ja, ik dacht op pagina 2. Andere foto, net zo fout
die blouse van die dude.......quote:Op woensdag 1 juni 2005 02:29 schreef Waxxer het volgende:
Was deze al voorbij gekomen??
[afbeelding]
[..]
www.rini-valentijn.nl![]()
![]()
Wat is tis? De raggende manne?quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:04 schreef Martinovibes het volgende:
[afbeelding]
Er is nog veeeeeeeeeeeeeeeel meer
www.radiopalee.nl onder de links vind je een verzameling .........................*&%(*&$^#
Is ook al voorbij gekomen...dacht pagina 1.... best wel foutquote:Op woensdag 20 juli 2005 09:11 schreef ThomasBerge het volgende:
Wat te denken van het duo Sjonnie & Anita
[afbeelding]
Verrek ja....maar nu met een ander kapselquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:54 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Is ook al voorbij gekomen...dacht pagina 1.... best wel fout
God, wat is zij eng!quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:35 schreef MaartenHG het volgende:
Nog één:
[afbeelding]
Ik raad iedereen de site te bezoeken als je ff zin hebt om te lachen...
die heeft wel weer gewoon 'n hit: powered by bavariaquote:
wat heeft die gast?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:09 schreef ThomasBerge het volgende:
Ben "Hatsjee" Gadellaa
[afbeelding]
[afbeelding]
jaquote:Op zondag 24 juli 2005 17:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
die heeft wel weer gewoon 'n hit: powered by bavaria
Wauw, wat een lekker wijf zeg. Ik zou ze graag eens een flinke beurt willen geven. Jammie...quote:Op zaterdag 16 april 2005 05:01 schreef Glesse het volgende:
![]()
ZANGERES YVONNE
![]()
![]()
[afbeelding]
http://www.zangeresyvonne.nl/site.htm <- luister en huiver!
Logisch, die is gestopt.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:48 schreef kroegtijger het volgende:
[afbeelding]
volgens mij zijn we hem vergeten![]()
Die laatste foto!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:09 schreef ThomasBerge het volgende:
Ben "Hatsjee" Gadellaa
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:27 schreef Waxxer het volgende:
En we hebben een nieuwe!
Bob!
Ik zag een stukje op het Jeugdjournaal, hij heeft een eigen real-life soap in Shownieuws van SBS6. Het kind is negen, heeft al cd's uitgebracht en voldoet aan eigenlijk alle vooroordelen....Hij is het type kutkind dat de minder assertieve kinderen volgens mij pest.
. Ik kan er hele tirades aan wijden, maar daar is dit topic niet voor. Maar als ik nu ook negen jaar oud was geweest, was het écht geen maatje van me.
[[url=http://img307.imageshack.us/img307/6687/cdpresentatielive26tn.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img307.imageshack.us/img307/5792/dans11nf.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img307.imageshack.us/img307/8673/dpfmj3hm.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img307.imageshack.us/img307/6328/radiointervieuw8ht.th.jpg]afbeelding][/URL]
Let vooral op de spelling.... Meer wetuh? Zangerbob.nl!
Wat is dat voor een volgevreten camping jankert?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:27 schreef Waxxer het volgende:
En we hebben een nieuwe!
Bob!
[[url=http://img307.imageshack.us/img307/8673/dpfmj3hm.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img307.imageshack.us/img307/6328/radiointervieuw8ht.th.jpg]afbeelding][/URL]
Let vooral op de spelling.... Meer wetuh? Zangerbob.nl!
Arie treed hier binnenkort op in het plaatselijke verenigingsgebouw.......je kon al gelijk geen kaarten meer aanvragen,want het is gratisquote:Op maandag 25 juli 2005 15:23 schreef Knarf het volgende:
[..]
Logisch, die is gestopt.
Zingt alleen nog maar voor de wormpjes.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:52 schreef woediewokkie het volgende:
[..]
Arie treed hier binnenkort op in het plaatselijke verenigingsgebouw.......je kon al gelijk geen kaarten meer aanvragen,want het is gratis
quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:51 schreef Massive het volgende:
Okay.
Ik zojuist vrolijk mijn mail lezen, staat er een mail van Dirkjan Ranzijn in. Waarin hij wees op een 'smakeloze website' (Er zat geen link bij, dus ik gok maar dat het deze is. Dit krijg je ook te zien met Google, en Fok is toch aardig smakeloos) waarin er misbruik werdt gemaakt van zijn foto's, en dat zijn platenmaatschappij stappen wou ondernemen, etc.
Nu weet ik niet gaat of dit echt is of dat het gaat om een prank. Zoeken op het e-mail adres leverde wel een half-betrouwbare bron op, dus ik ga er voor het gemak maar eventjes van uit dat het echt was.
Hoe dan ook, ik heb hem een mailtje teruggestuurd dat satire nog steeds niet illegaal was, en dat hij verder contact op moest nemen met forum@fok.nl. Dus die lossen het verder wel op.
Ik weet dus niet of het echt. Als dat wel het geval is .. hoe geniaal![]()
![]()
Dan krijgt-ie van Fok ws het commentaar dat zij niet verantwoordelijk zijn voor wat leden posten.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:51 schreef Massive het volgende:
Okay.
Ik zojuist vrolijk mijn mail lezen, staat er een mail van Dirkjan Ranzijn in. Waarin hij wees op een 'smakeloze website' (Er zat geen link bij, dus ik gok maar dat het deze is. Dit krijg je ook te zien met Google, en Fok is toch aardig smakeloos) waarin er misbruik werdt gemaakt van zijn foto's, en dat zijn platenmaatschappij stappen wou ondernemen, etc.
Nu weet ik niet gaat of dit echt is of dat het gaat om een prank. Zoeken op het e-mail adres leverde wel een half-betrouwbare bron op, dus ik ga er voor het gemak maar eventjes van uit dat het echt was.
Hoe dan ook, ik heb hem een mailtje teruggestuurd dat satire nog steeds niet illegaal was, en dat hij verder contact op moest nemen met forum@fok.nl. Dus die lossen het verder wel op.
Ik weet dus niet of het echt. Als dat wel het geval is .. hoe geniaal![]()
![]()
Jij bent de manquote:Op zondag 4 september 2005 19:52 schreef Massive het volgende:
!!!
Het was dus geen prank. Lucille heeft inmiddels mijn oude post aangepast.
Het was dus een authentieke e-mail. Wow
*uitprint en bewaard*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |