Alsof men niet met e r v a r i n g kan wanken...quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat heet nu e r v a r i n g , wanker.![]()
Zekers. Doet verder niets af aan mijn eerdere opmerking,quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
Alsof men niet met e r v a r i n g kan wanken....
Daar ben ik het mee oneens.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zekers. Doet verder niets af aan mijn eerdere opmerking,.
Ik zal je niet vermoorden en een briefje op je lijf prikken.quote:
Vraag er subsidie voor!quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:40 schreef Nevie het volgende:
Zou er binnenkort ook iets komen als 'Probleemtopics'?
Op elk potje past een dekseltje, dat is het fijne van sex.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:44 schreef Monidique het volgende:
Maar weet je wat het is, Aaah? Ik ben gewoon lelijk, oninteressant en ronduit walgelijk.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Op elk potje past een dekseltje, dat is het fijne van sex.
[RQ-mode]quote:
Sletjes zijn net bussen, er komt altijd wel weer een volgende.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:50 schreef George-Butters het volgende:
SLETJES!!!!
Ik heb vanochtend mijn scharrel uit tilburg uitgezwaaid. Na de 5e keer sex,
heb ik toch maar opgebiegt dat ik niet verliefd ben. Op naar de volgende!
Waarom nou? Dat verdient ze toch niet manquote:
SPOILERTAGSquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik die al gezien heb. Pleegt 1 van de dames op het einde zelfmoord?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |