Alsof men niet met e r v a r i n g kan wanken...quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat heet nu e r v a r i n g , wanker.![]()
Zekers. Doet verder niets af aan mijn eerdere opmerking,quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
Alsof men niet met e r v a r i n g kan wanken....
Daar ben ik het mee oneens.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zekers. Doet verder niets af aan mijn eerdere opmerking,.
Ik zal je niet vermoorden en een briefje op je lijf prikken.quote:
Vraag er subsidie voor!quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:40 schreef Nevie het volgende:
Zou er binnenkort ook iets komen als 'Probleemtopics'?
Op elk potje past een dekseltje, dat is het fijne van sex.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:44 schreef Monidique het volgende:
Maar weet je wat het is, Aaah? Ik ben gewoon lelijk, oninteressant en ronduit walgelijk.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Op elk potje past een dekseltje, dat is het fijne van sex.
[RQ-mode]quote:
Sletjes zijn net bussen, er komt altijd wel weer een volgende.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:50 schreef George-Butters het volgende:
SLETJES!!!!
Ik heb vanochtend mijn scharrel uit tilburg uitgezwaaid. Na de 5e keer sex,
heb ik toch maar opgebiegt dat ik niet verliefd ben. Op naar de volgende!
Waarom nou? Dat verdient ze toch niet manquote:
SPOILERTAGSquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik die al gezien heb. Pleegt 1 van de dames op het einde zelfmoord?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
M.a.w.de tieten waren de kleinquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:50 schreef George-Butters het volgende:
SLETJES!!!!
Ik heb vanochtend mijn scharrel uit tilburg uitgezwaaid. Na de 5e keer sex,
heb ik toch maar opgebiegt dat ik niet verliefd ben. Op naar de volgende!
Ja,quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
M. ga meer schrijven, daarmee trek je sletjes aan!
Leuke meid...... damn...... wat was haar IQ eigenlijk ?!quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:53 schreef George-Butters het volgende:
zij:
[[url=http://xs24.xs.to/pics/05155/Foto26[1].jpg]afbeelding[/url]]
Vrij sex verkeer...... is dat ook Hoerisme ?!quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Studeerde ze toerisme?
Ik snooker. Jij probeert ballen te raken.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:58 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, ik snooker met een der moderators.
Nee, zij verdient mij niet....quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:55 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Waarom nou? Dat verdient ze toch niet man![]()
Wel een slimme meid hoor ondanks dat ze geneeskunde studeert.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Leuke meid...... damn...... wat was haar IQ eigenlijk ?!
Jawel, maar het gaat er om dat delen met de SC niet nodig is. Ze heeft je toch wel enig plezier verschaft.. Kom op man, een beetje dankbaarheid mag bestquote:Op zaterdag 16 april 2005 00:07 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Nee, zij verdient mij niet....
Om er maar een depressief tintje aan te geven...
Te jong man, gewoon te jong. Jong is niet interessant genoeg. Te makkelijk manipuleerbaar.
Ik lees (en zie) alleen maar plus punten...quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:07 schreef George-Butters het volgende:
Nee, zij verdient mij niet....
Om er maar een depressief tintje aan te geven...
Te jong man, gewoon te jong. Jong is niet interessant genoeg. Te makkelijk manipuleerbaar.
Misschien heb je wel gelijk.quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:08 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Jawel, maar het gaat er om dat delen met de SC niet nodig is. Ze heeft je toch wel enig plezier verschaft.. Kom op man, een beetje dankbaarheid mag best
Rood haarquote:Op zaterdag 16 april 2005 00:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik lees (en zie) alleen maar plus punten...Te jong. Manipuleerbaar. Leuke foto Blond Gleufdier. En een zuidelijk temperament.
En nog steeds is het niet goed.![]()
Ik had ooit een scharreltje die 10 jr jonger was. Hoor je mij klagen ?!?. O ja ik heb een zwak voor rood haar
Ja, dat heb je wel eens...quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:14 schreef George-Butters het volgende:
Lieve meid, wel hoor. Maar soms heb je dat. Nu even niet
quote:Teruglopende economie remt wereldhandel
ROTTERDAM, 15 APRIL. De wereldhandel is vorig jaar fors gestegen, maar zal dit jaar afzwakken. Dat stelt de Wereldhandelsorganisatie (WTO) in een toelichting op gisteren gepubliceerde cijfers.
De groei van de wereldhandel bedroeg vorig jaar gemiddeld 9 procent. Maar het somberder economisch klimaat in de tweede helft van 2004 leidde tot een afname van de handel - een trend die volgens de organisatie ook dit jaar zal doorzetten. Voor 2005 verwacht de WTO een groei van de handel met 6,5 procent.
Bij de in Genève gevestigde Wereldhandelsorganisatie zijn 148 landen aangesloten, waaronder de belangrijkste handelsblokken VS, Europese Unie, Japan en China. Rusland is nog geen lid. De WTO bemiddelt in handelsgeschillen en beslecht deze eventueel door bindende arbitrage.
In het kader van de WTO wordt ook gesproken over verdere vrijmaking van de wereldhandel, in de zogenoemde Doha-ontwikkelingsronde. Het accent ligt daarbij op meer kansen voor de ontwikkelingslanden, onder andere door een einde te maken aan concurrentievervalsende exportsubsidies. De onderhandelingen hierover vorderen maar moeizaam.
Juist de ontwikkelingslanden hadden vorig jaar een aanzienlijke stijging van hun im- en exporten, zo blijkt uit de gisteren gepubliceerde cijfers. Afrikaanse exporten namen 30 procent toe. Het aandeel van ontwikkelingslanden in de wereldhandel in goederen steeg vorig jaar tot 31 procent, het hoogste percentage sinds 1950, aldus de WTO. Volgens de organisatie ligt dit vooral aan de sterk gestegen prijzen van olie en andere grondstoffen.
De ontwikkelingen in de VS staan in schril contrast hiermee. Het handelstekort van de VS bedroeg eind vorig jaar 618 miljard dollar (481 miljard euro), oftewel 6 procent van het Amerikaanse bruto binnenlands product.
De zwakke Amerikaanse dollar speelde vooral Europa parten. In dollars uitgedrukt bleef de waarde van de Europese handel in goederen en diensten op hetzelfde niveau als in 2003. Maar gerekend in euro's was de stijging in 2004 hoger dan in het voorgaande jaar. Volgens de WTO profiteerde de EU vorig jaar al van de toetreding (per 1 mei) van tien nieuwe lidstaten. Inclusief deze intra-Europese handel neemt de EU nu 42 procent van de wereldwijde uitvoer van goederen voor haar rekening en 52 procent van de export van commerciële dienstverlening.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die was wel lekker inderdaad! Ik ga 'm nog een keer kijken dan.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:08 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Wel een slimme meid hoor ondanks dat ze geneeskunde studeert.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik lees (en zie) alleen maar plus punten...Te jong. Manipuleerbaar. Leuke foto Blond Gleufdier. En een zuidelijk temperament.
En nog steeds is het niet goed.![]()
Ik had ooit een scharreltje die 10 jr jonger was. Hoor je mij klagen ?!?. O ja ik heb een zwak voor rood haar
Gatver sjun! Nu komt mijn ontbijt weer naar boven.quote:Op zaterdag 16 april 2005 01:13 schreef sjun het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
Omdat ik zo met je meeleef.
hhahahahahahahhaquote:Op zaterdag 16 april 2005 01:13 schreef sjun het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Omdat ik zo met je meeleef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |