Die gestolen Glocks waren dacht ik van de Kluchtmacht, niet van de landmacht.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:11 schreef HarigeKerel het volgende:
Boos op de politie omdat ze hun mooie Glocks in de berm hebben gevonden?
Bederf de bak nou nietquote:Op vrijdag 15 april 2005 20:02 schreef ErwinRommel het volgende:
Die gestolen Glocks waren dacht ik van de Kluchtmacht, niet van de landmacht.
De marinequote:
Mijn nederige excuses uwe Harige harigheidquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:01 schreef Lithion het volgende:
[..]
Tietenavond in de Carte..
.
"Wat willen jullie zien?!"
"Tietuuuuuuh!!!!!"
Landmacht, luchtmacht, de bereden waterpolitie; één pot natquote:Op vrijdag 15 april 2005 20:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die gestolen Glocks waren dacht ik van de Kluchtmacht, niet van de landmacht.
Tja tegen een bezopen uitkeringtrekkende kamp Sjaak willen ze wel vechtenquote:Op zaterdag 16 april 2005 05:18 schreef BasOne het volgende:
Maar de toedracht tot de matpartij staat er niet bij.
Ben zelf ook wel eens aanwezig geweest tussen matpartijen tussen militairen en burgers, en 9/10 keer was het wel de burger die het uitlokte.
opmerkinging als 'stoere jongens die militairen, maar schijten in hun broek als ze moeten vechten' (een milde opmerking) heb ik vaak gehoord.
Ach ja... de cardi-anaal. Dat is gewoon een opgeblazen hooizolder met een bar, waar de gemiddelde klant een 35-jarige is met spatjes alsof ze net 20 zijnquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:43 schreef AchJa het volgende:
[..]De Carte Blamage...
Volgens het nieuws was de ellende begonnen in de Cardinaal.
och er zijn meer 'gemotiveerde Slavische/Servische krijgers van de weledele Arkan' omgekomen door Nederlands vuur in de afgelopen 15 jaar dan omgekeerd dus wat dat betreft.quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:31 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Tja tegen een bezopen uitkeringtrekkende kamp Sjaak willen ze wel vechten
Tegen een gemotiveerde Slavische/Servische krijger van de weledele Arkan daartegen
Neen, dan poepen ze hun pamper vol en trekken bang richting Kroatie om te doen alsof ze het zojuist hebben bevrijd![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |