Er zijn geen feiten over de Armeense Genocide? Zegt de naam Dr. Lepsius je iets? Of Harper's Weekly, Theodore Roosevelt, Henry Morgenthau, Arnold Toynbee, enz.? Zeg eens; als er geen feiten zijn, hoe noem je dan de mededelingen die tijdens de berechting van de beul van Talat Pasha werden gedaan? Leugens? De Duitsers konden, drie jaar na de oorlog, hun eigen diplomatieke documenten niet meer lezen?quote:Op zaterdag 16 april 2005 03:36 schreef ClioSporT het volgende:
Ik heb alleen gezegd dat het nutteloos is om zo'n onderzoek te doen en ik zeg dus niet dat ik bang ben.. Wel gewoon lezen he. Slavenhandel kan je niet ontkennen aangezien er genoeg feiten over zijn.
Oftewel; het zijn uitvreters?quote:Turkije zit allang in de eu alleen er moet af en toe nog wel dingen gezegd en gedaan worden zodat het erop lijkt dat Turkije er zeer veel moeite voor doet..
Even rijk/arm mja bullshit dusquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:41 schreef Frank-Rijk het volgende:
[..]
Mensen uit het voormalig Joegoslavië en uit de Oostbloklanden horen wel bij de Europese Unie zeker? Op basis waarvan horen Turken niet bij de Europa of / en in Brussel?
Het enige verschil is dat zij 'moslim' zijn...
Verder zijn ze even arm of rijk hoe je het wilt zeggen, maar goed als je zo gaat praten vind je het dus wel goed dat 40 miljoen 'arme' en 'kansloze' Polen bij de Europese Unie zijn gekomen?
Het spijt me, maar ik heb toch liever Turken...
en weer een volk genaaid ..quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:10 schreef ClioSporT het volgende:
ATHENE Het Griekse parlement heeft met
grote meerderheid de Europese Grondwet
geratificeerd.Griekenland is het zesde
land dat ja zegt tegen de grondwet
Bron. Nos Teletekst
![]()
Da's onzin. De eerste genocide is de slachting doe Leoplold II in de Kongo liet uitvoeren. Die begon echter al in 1885 maar duurde tot 1908.quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:48 schreef Koos Voos het volgende:
“The massacres of Armenians in Turkey were the first genocide of the 20th century,” Walesa declared in a speech in Yerevan.
Ik volg je even niet. Destijds werden Spanjaarden, Italianen, Grieken, Turken en Marokkanen geimporteerd. Dit waren gastarbeiders. Spanjaarden, Italianen en Grieken gingen inderdaad ook weer terug. Waarom vermeld je niet waarom zij wel terug gingen en de rest niet? Namelijk omdat Spanje, Italie en Griekenland EU-lidstaten werden en dus verzekerd waren van een goed leven in eigen land? Voor Marokkanen geld het niet, maar voor Turken kun je dus een makkelijk rekensommetje maken waarbij als Turkije ook EU-land word, de Turken ook massaal teruggaan. Er zijn namelijk maar weinig landen waarbij de bewoners zo gebonden zijn aan hun vaderland. Als Grieken, Spanjaarden en Italianen teruggaan, zal er geen twijfel over bestaan dat Turken dit zullen doen.quote:Op maandag 2 mei 2005 03:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Vroeger waren ze GASTarbeiders. De Spanjaarden en de Italianen hielden zich daaraan. Die gingen terug naar hun land.
En wat kregen we hier??? Hele families van die Turken (en anderen). Als Turkije bij d EU komt, dan komen de arme Turken hier, en de goedopgeleide Turken blijven in Turkije.
We dienen dan als afvalbak voor dat land ( zo ook andere landen)
Een van de argumenten die door dit slechte kabinet gebruikt zijn om Turkije toe te willen laten is onze vergrijzing en de Turkse jeugd die we blijkbaar hard nodig hebben voor onze economie.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:51 schreef bolletje_kloon het volgende:
De vele economische vluchtelingen uit Turkije zijn erop uit getrokken op zoek naar een beter bestaan, dat ze dat in het welvarende westen van Europa vonden. Door de toetreding tot de EU zal de economische situatie (ten koste van Nederland en andere westerse landen) in Turijke enorm toenemen, waardoor de vluchtelingenstroom zal stagneren. Sterker nog, zoals Jan hierboven al beschreef, het aantal Turken in Nederland zal alleen maar afnemen.
eerlijk zwart werkende polen.quote:[b]
Dan zie ik toch liever eerlijke hardwerkende Polen.komen ...![]()
Net als Nederland zal Turkije ook gaan profiteren van de handelsvoordelen voor de EU.. Ook al gaat dat ten koste van Nederland. Er komt trouwens meer binnen door de EU dan dat er uit gaat hoor (absoluut niet, maar indirect voor het bedrijfsleven wel), want Nederland is dankzij de verdwenen invoerrechten het perfecte land als doorvoerhaven..quote:Op maandag 2 mei 2005 16:51 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Een van de argumenten die door dit slechte kabinet gebruikt zijn om Turkije toe te willen laten is onze vergrijzing en de Turkse jeugd die we blijkbaar hard nodig hebben voor onze economie.
Als ik dit verhaal hierboven lees komen ze helemaal niet meer.. ze hebben het dankzij miljardensubsidies en steun uit onze spaarpot veel te goed in Turkije.
Dan zie ik toch liever eerlijke hardwerkende Polen.komen ...![]()
ach, ze houden hun hand niet op of bouwen een huis van hun onterechte WAO uitkering.. nog nietquote:
Ik denk dat "Europese Unie" de lading eveneens dekt, Turkije hoort immers totaal niet bij Europa. Noch geografisch, noch cultureel en noch economisch.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:29 schreef ClioSporT het volgende:
verander het anders in christenunie.
Ah ja, dus we moeten wel, anders gaat Turkije dreigen?quote:Op maandag 2 mei 2005 23:36 schreef ClioSporT het volgende:
Niet zeuren dan als er ineens een vliegtuig het binnenhof in vliegt. In plaats dat je nou wat dichterbij andere culturen komt duw je ze op deze manier alleen maar verder weg.
Nee, dat is een fijn argument om een islamitisch land bij de EU te laten. "Laat ons erbij of we gaan terroristische aanslagen plegen". Nou, dat tweede doen jullie toch al, getuige NYC, Madrid, van Gogh en nog 100-en andere voorbeelden, dus er zal weinig veranderen als jullie er gewoon niet bij komen. Ik verheug mij er nu al op dat de EU sterk economisch gelijk trekt, cultureel integreert en in Oost-Europa een groot hek komt onder 20.000 Volt om te voorkomen dat er ongewenste gasten (als je begrijpt wat ik bedoel) binnenkomen.Tevens kunnen de mensen die in de EU niet assimileren wmb een retourticket krijgen naar de berggebieden in Azie en Noord-Afrika.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:36 schreef ClioSporT het volgende:
Niet zeuren dan als er ineens een vliegtuig het binnenhof in vliegt. In plaats dat je nou wat dichterbij andere culturen komt duw je ze op deze manier alleen maar verder weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |