abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26268889
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 03:36 schreef ClioSporT het volgende:
Ik heb alleen gezegd dat het nutteloos is om zo'n onderzoek te doen en ik zeg dus niet dat ik bang ben.. Wel gewoon lezen he. Slavenhandel kan je niet ontkennen aangezien er genoeg feiten over zijn.
Er zijn geen feiten over de Armeense Genocide? Zegt de naam Dr. Lepsius je iets? Of Harper's Weekly, Theodore Roosevelt, Henry Morgenthau, Arnold Toynbee, enz.? Zeg eens; als er geen feiten zijn, hoe noem je dan de mededelingen die tijdens de berechting van de beul van Talat Pasha werden gedaan? Leugens? De Duitsers konden, drie jaar na de oorlog, hun eigen diplomatieke documenten niet meer lezen?
quote:
Turkije zit allang in de eu alleen er moet af en toe nog wel dingen gezegd en gedaan worden zodat het erop lijkt dat Turkije er zeer veel moeite voor doet..
Oftewel; het zijn uitvreters?

[ Bericht 2% gewijzigd door Johan_de_With op 16-04-2005 14:48:19 ]
  zaterdag 16 april 2005 @ 14:58:00 #52
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_26271717
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 13:41 schreef Frank-Rijk het volgende:

[..]

Mensen uit het voormalig Joegoslavië en uit de Oostbloklanden horen wel bij de Europese Unie zeker? Op basis waarvan horen Turken niet bij de Europa of / en in Brussel?

Het enige verschil is dat zij 'moslim' zijn...

Verder zijn ze even arm of rijk hoe je het wilt zeggen, maar goed als je zo gaat praten vind je het dus wel goed dat 40 miljoen 'arme' en 'kansloze' Polen bij de Europese Unie zijn gekomen?

Het spijt me, maar ik heb toch liever Turken...
Even rijk/arm mja bullshit dus

Slovenie ex- Joegoslavie bij EU gekomen
GDP - per capita: purchasing power parity - $19,000 (2003 est.)

Turkije
GDP - per capita: purchasing power parity - $6,700 (2003 est.)

Polen
GDP - per capita: purchasing power parity - $11,100 (2003 est.)

Tsjechie
GDP - per capita: purchasing power parity - $15,700 (2003 est.)

Estland
GDP - per capita: purchasing power parity - $12,300 (2003 est.)

Over de economische groei gesproken
1998 3,2
1999 -4,7
2000 7,1
2001 -7,5
2002 7,8

Dit is toch erg instabiel. Laatste jaren gaat het wel beter.

Cyprus en Malta voldoen aan alle economische criteria, dit wil zeggen dat zij levensvatbare markteconomieën zijn en het hoofd kunnen bieden aan de concurrentiedruk en de marktkrachten binnen de Unie. Estland, Hongarije, Letland, Litouwen, Polen, Slovenië, Slowakije en Tsjechië zijn eveneens levensvatbare markteconomieën en de voortzetting van de lopende hervormingen zou hen in staat moeten stellen het hoofd te bieden aan de concurrentiedruk en de marktkrachten. Bulgarije is in de loop van het jaar 2002 een levensvatbare markteconomie geworden en het land zou op de middellange termijn in staat moeten zijn het hoofd te bieden aan de concurrentiedruk en de marktkrachten binnen de Unie. Roemenië heeft verdere vooruitgang geboekt op de weg naar een levensvatbare markteconomie en het land zou op de middellange termijn in staat moeten zijn het hoofd te bieden aan de concurrentiedruk en de marktkrachten. Turkije ontwikkelt zich ook in de richting van een markteconomie, waardoor het beter in staat zou moeten zijn het hoofd te bieden aan de concurrentiedruk en de marktkrachten.

Stukje uit mei 2004 bron :
http://www.europese-beweg(...)2000-uitbreiding.htm
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_26356823
ATHENE Het Griekse parlement heeft met
grote meerderheid de Europese Grondwet
geratificeerd.Griekenland is het zesde
land dat ja zegt tegen de grondwet

Bron. Nos Teletekst
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_26361440
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 20:10 schreef ClioSporT het volgende:
ATHENE Het Griekse parlement heeft met
grote meerderheid de Europese Grondwet
geratificeerd.Griekenland is het zesde
land dat ja zegt tegen de grondwet

Bron. Nos Teletekst
en weer een volk genaaid ..
pi_26420552

Lech Walesa, Poland’s former president and a Nobel Peace Prize winner, made on Thursday an emotional case for the recognition by Turkey of the 1915 genocide of Armenians, saying it should be a precondition for Ankara’s accession to the European Union.

“The massacres of Armenians in Turkey were the first genocide of the 20th century,” Walesa declared in a speech in Yerevan.

bron: http://tinyurl.com/bepmo

Berlin urges Turkey to take responsibility for massacres

BERLIN - All parties in the German parliament have agreed key points of a resolution which will tell Turkey to "take historic responsibility" for the 1915 Armenian genocide, a senior member of Chancellor Gerhard Schroeder's Social Democrats said on Thursday.

Gernot Erler, the Social Democratic (SPD) deputy foreign affairs spokesman in the Bundestag, said the resolution due to win final approval in the coming months would have three 'goals.'

First, Germany's parliament will recognise a limited German role in the massacre of 1.2 million to 1.5 million Armenians by the Ottoman Turks during World War One, said Erler in a statement.

bron : http://tinyurl.com/97rg5

Mooi dat de duitser eindelijk hun betrokkenheid bij deze slachting willen erkennen.
Van de Turken zelf verwacht ik dat niet, tenzij hun heilige doel, Europees lidmaatschap in gevaar komt natuurlijk.
pi_26476194
ANKARA - Turkish and Greek gunboats faced off again Saturday near an uninhabited islet in the Aegean Sea, in a new flare-up of a dispute that came close to starting a war in 1996, Anatolia news agency reported.

It was the second incident in less than two weeks between the two neighbours, who are officially allies within NATO but have a long history of disputes over territorial rights and their boundaries in the Aegean.

Quoting Turkish foreign ministry officials, Anatolia said a Turkish coastguard vessel had been dispatched to deal with two Greek trawlers that had entered Turkish waters.

Greece responded by sending two gunboats to the scene, the semi-official agency said.
The vessels finally returned to their respective ports after several hours.

Turkish Foreign Minister Abdullah Gul, questioned by journalists, described the incident as "nothing", according to the NTV television channel.
pi_26508814
Even wat offtopics weggehaald.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_26655766

Minaretten zijn onze bajonetten, koepels onze helmen, moskeeën onze
barakken en gelovigen onze soldaten.

Zie hier Recep Erdogan, de premier van Turkije. Deze veroordeelde crimineel
leid nu een land wat toekomstig (?) lid kan worden van de EU. Maar hij
heeft, mede getuige zijn lage en criminele verleden en gezicht, niet veel
goeds in de zin.

Erdogan de verleider.
Deze man, wiens geboorte al lang is voorspeld als de komst van de
anti-christ, probeert de via de EU Europa te vergiftigen met de haat en
intolerantie van de Islam. Zijn verleden spreekt boekdelen over zijn
toekomst. Hij is in het verleden gearresteerd voor het aanzetten tot
religeuze haat en poging tot het vestigen van een islamitische staat in
Turkije, waar hij ook voor veroordeeld is. Hij vindt dat de EU Turkse
werknemers moet accepteren als Turkije ook lid wordt van deze EU. Dit kan
uiteraard maar 1 doel hebben. Zijn doel is de EU definitief te vergiftigen
met de haat en intolerantie die islam met zich mee brengt. Zijn
schijnheilige en duivelse opmerkingen in interviews dat Europa de islam moet
respecteren en omarmen spreekt hierover boekdelen.

Erdogan de dictator.
Hij is een klassieke totalitiare dictator. Hij zal altijd zijn beloftes
proberen waar te maken. Hij zal dus koste wat het kost de Islam willen
brengen tot Europa. Hij zal er, bij een afwijzing van de EU, zelfs een
oorlog met de EU voor over hebben om de Islam te verspreiden. Dat al deze
pogingen om dit heilige grondgebied te veroveren mislukt zijn sinds dat het
christendom met het de strijders van Allah vecht deert hem niet. Hij zal het
proberen en hij zal lak hebben aan de wereldvrede.

Erdogan de gemaskerde.
Erdogan is tevens een man met mooie woorden. Over hoe zijn verleden achter
hem ligt. Over hoe economisch Europa de vruchten zal plukken met de
toetreding van zijn "eerlijke land" waar tevens andere geloven
vervolgd gerespecteerd worden. Gevangenen krijgen een betere
behandeling in de Tukse gevangenissen dan zelfs in de Nederlandse. U merkt
het al. Zijn woorden zijn doorspekt met leugens.

Zijn politieke agenten in de westerse wereld, de Groene partijen, zeggen
tolerant te zijn. Dat dit volstrekt onzin is blijkt wel uit het feit dat op
het moment er een milieumaatregel geld voor een westers land zij schreeuwen
als een mager varken dat het nog niet streng genoeg is, als aan de andere
kant, dezelfde maatregel slecht uit zou pakken voor hun heilige land
Turkije, schreeuwen ze als de magere varkens die ze zijn dat we met zijn
allen niet zo anti-Turks moeten doen. U heeft het wel door. Ook de woorden
van de politieke agenten van de gewapende islamitische strijd zijn doorspekt
met leugens en hypocisie. Femke Halsema had het er al over dat Hirsi Ali
niet zo anti-man moest doen. Hallo Halsema, is vrouwenemancipatie ook al
iets wat volgens uw Führer Erdogan anti-Turks is? Ik hoef u het antwoord
niet te verraden.

Tenslotte.
Erdogan is een gevaarlijk man. Een gevaar voor de stabiliteit en de
wereldvrede. Een gevaar voor de democatie. Deze man moet gestopt worden. De
geschiedenis leert ons dat niemand het ooit is gelukt Europa blijvend te
veroveren. Ook de ideeën van Erdogan zullen overwaaien en een voetnoot
worden in het grote geschiedenisboek van de wereld. De enige vraag is
hoeveel mensen moeten sterven voordat de waanzin en achterlijkheid van
Erdogan en zijn veertig rovers voorbij zal zijn.
pi_26656699
oude koeien enz enz... Wees nuttig ofzo.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_26656727
Ik vraag me af of Ezelworst dan officieel toegelaten wordt ook?
pi_26656812
Ik zeg gewoon:

NEE!!!!

En

NEE!!!!

Tegen Europa.

Nederland heeft genoeg te bieden en hoeft niet afhankelijk te zijn door die "grootmachten".
Zie ook de Euro, waarbij Nederland ondergewaardeerd is geweest.
Ik ben er eerder voor om de allochtonen hier een beetje kwijt te raken, dan straks nog meer volksstammen hier de boel te laten bepalen.

Vroeger waren ze GASTarbeiders. De Spanjaarden en de Italianen hielden zich daaraan. Die gingen terug naar hun land.
En wat kregen we hier??? Hele families van die Turken (en anderen). Als Turkije bij d EU komt, dan komen de arme Turken hier, en de goedopgeleide Turken blijven in Turkije.
We dienen dan als afvalbak voor dat land ( zo ook andere landen)

Dus ik zeg keihard.... NEE

Nederland is vol..... Maar Europa is nog voller.....
  Overall beste user 2022 maandag 2 mei 2005 @ 06:26:39 #62
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_26657444
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 00:48 schreef Koos Voos het volgende:
“The massacres of Armenians in Turkey were the first genocide of the 20th century,” Walesa declared in a speech in Yerevan.
Da's onzin. De eerste genocide is de slachting doe Leoplold II in de Kongo liet uitvoeren. Die begon echter al in 1885 maar duurde tot 1908.

8-10 miljoen doden.....

http://www.crf-usa.org/bria/bria16_2.html

Geen idee of Belgie z'n excuses heeft aangeboden. trouwens.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 2 mei 2005 @ 08:42:19 #63
117328 JanPoedel
XS4ALL CSS-02
pi_26658179
quote:
Op maandag 2 mei 2005 03:50 schreef LekkerSimpel het volgende:

Vroeger waren ze GASTarbeiders. De Spanjaarden en de Italianen hielden zich daaraan. Die gingen terug naar hun land.
En wat kregen we hier??? Hele families van die Turken (en anderen). Als Turkije bij d EU komt, dan komen de arme Turken hier, en de goedopgeleide Turken blijven in Turkije.
We dienen dan als afvalbak voor dat land ( zo ook andere landen)
Ik volg je even niet. Destijds werden Spanjaarden, Italianen, Grieken, Turken en Marokkanen geimporteerd. Dit waren gastarbeiders. Spanjaarden, Italianen en Grieken gingen inderdaad ook weer terug. Waarom vermeld je niet waarom zij wel terug gingen en de rest niet? Namelijk omdat Spanje, Italie en Griekenland EU-lidstaten werden en dus verzekerd waren van een goed leven in eigen land? Voor Marokkanen geld het niet, maar voor Turken kun je dus een makkelijk rekensommetje maken waarbij als Turkije ook EU-land word, de Turken ook massaal teruggaan. Er zijn namelijk maar weinig landen waarbij de bewoners zo gebonden zijn aan hun vaderland. Als Grieken, Spanjaarden en Italianen teruggaan, zal er geen twijfel over bestaan dat Turken dit zullen doen.

Kortom, ik vrees dat je nu jezelf in een lastige situatie manouvreert. Aan de ene kant ben je anti-Turkije en wil je het land niet in de EU hebben, aan de andere kant zit de oplossing voor je andere probleem, namelijk je afkeer van niet-westerlingen, wel in de aansluiting van Turkije bij de EU. Waar heb jij nu werkelijk last van? Van de toetreding van Turkije of van overlast veroorzakende niet-westerlingen in je eigen land? Ik ga uit van het laatste. Je oplossing is dus in principe heel simpel. Bij toetreding van Turkije, zullen Turken massaal teruggaan en ben jij van een groot deel van je niet-westerlingen af. Net zoals het destijds bij Italie, Griekenland en Spanje is gegaan. Bij weigering van Turkije, haal jij enkel meer Turken op je dak. De kinderen van je niet-westerse buren, zullen namelijk ook niet-westerse kinderen krijgen, enz.

Denk er nog maar eens over na op een nuchtere maag.
Het verstand van degenen die op alles een materialistische visie hebben, zit in hun ogen. En de ogen zijn blind in de spiritualiteit.
- www.islamendialoog.nl
  maandag 2 mei 2005 @ 14:51:14 #64
118493 bolletje_kloon
We zijn terug!
pi_26667872
De vele economische vluchtelingen uit Turkije zijn erop uit getrokken op zoek naar een beter bestaan, dat ze dat in het welvarende westen van Europa vonden. Door de toetreding tot de EU zal de economische situatie (ten koste van Nederland en andere westerse landen) in Turijke enorm toenemen, waardoor de vluchtelingenstroom zal stagneren. Sterker nog, zoals Jan hierboven al beschreef, het aantal Turken in Nederland zal alleen maar afnemen.
bolletje_25 - Binnenkort terug!
  maandag 2 mei 2005 @ 16:51:48 #65
3904 Koos Voos
teringhond
pi_26669246
quote:
Op maandag 2 mei 2005 14:51 schreef bolletje_kloon het volgende:
De vele economische vluchtelingen uit Turkije zijn erop uit getrokken op zoek naar een beter bestaan, dat ze dat in het welvarende westen van Europa vonden. Door de toetreding tot de EU zal de economische situatie (ten koste van Nederland en andere westerse landen) in Turijke enorm toenemen, waardoor de vluchtelingenstroom zal stagneren. Sterker nog, zoals Jan hierboven al beschreef, het aantal Turken in Nederland zal alleen maar afnemen.
Een van de argumenten die door dit slechte kabinet gebruikt zijn om Turkije toe te willen laten is onze vergrijzing en de Turkse jeugd die we blijkbaar hard nodig hebben voor onze economie.

Als ik dit verhaal hierboven lees komen ze helemaal niet meer.. ze hebben het dankzij miljardensubsidies en steun uit onze spaarpot veel te goed in Turkije.

Dan zie ik toch liever eerlijke hardwerkende Polen.komen ...
pi_26670932
quote:
[b]

eerlijk zwart werkende polen.
  maandag 2 mei 2005 @ 19:45:22 #67
118493 bolletje_kloon
We zijn terug!
pi_26674287
quote:
Op maandag 2 mei 2005 16:51 schreef Koos Voos het volgende:

[..]

Een van de argumenten die door dit slechte kabinet gebruikt zijn om Turkije toe te willen laten is onze vergrijzing en de Turkse jeugd die we blijkbaar hard nodig hebben voor onze economie.

Als ik dit verhaal hierboven lees komen ze helemaal niet meer.. ze hebben het dankzij miljardensubsidies en steun uit onze spaarpot veel te goed in Turkije.

Net als Nederland zal Turkije ook gaan profiteren van de handelsvoordelen voor de EU.. Ook al gaat dat ten koste van Nederland. Er komt trouwens meer binnen door de EU dan dat er uit gaat hoor (absoluut niet, maar indirect voor het bedrijfsleven wel), want Nederland is dankzij de verdwenen invoerrechten het perfecte land als doorvoerhaven..

En trouwens, er wordt toch al veel te vaak geklaagd over rijkdomzoekende Polen en Turken, die voor een hongerloontje willen werken in Nederland en nota bene ONZE banen inpikken. Ik denk dat heel wat rechtse rakkers blij zijn als ze straks weer hard aan het werk kunnen.
bolletje_25 - Binnenkort terug!
  maandag 2 mei 2005 @ 22:53:59 #68
3904 Koos Voos
teringhond
pi_26680793
quote:
Op maandag 2 mei 2005 17:47 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

eerlijk zwart werkende polen.
ach, ze houden hun hand niet op of bouwen een huis van hun onterechte WAO uitkering.. nog niet
pi_26681307
quote:
Op maandag 2 mei 2005 01:25 schreef DrWolffenstein het volgende:
(....)
Angst.
  maandag 2 mei 2005 @ 23:25:08 #70
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_26681886
De grens van de EU is wat mij betreft cultureel bepaald. Daar waar het Westerse Christendom overgaat in Oosterse Orthodoxie, of veel erger nog de Islam, houdt Europa, als in de EU, op. Turkije hoort er dus zeer zeker niet bij.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_26682060
verander het anders in christenunie.
  maandag 2 mei 2005 @ 23:33:38 #72
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_26682216
quote:
Op maandag 2 mei 2005 23:29 schreef ClioSporT het volgende:
verander het anders in christenunie.
Ik denk dat "Europese Unie" de lading eveneens dekt, Turkije hoort immers totaal niet bij Europa. Noch geografisch, noch cultureel en noch economisch.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_26682318
Niet zeuren dan als er ineens een vliegtuig het binnenhof in vliegt. In plaats dat je nou wat dichterbij andere culturen komt duw je ze op deze manier alleen maar verder weg.
  † In Memoriam † maandag 2 mei 2005 @ 23:46:21 #74
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_26682632
quote:
Op maandag 2 mei 2005 23:36 schreef ClioSporT het volgende:
Niet zeuren dan als er ineens een vliegtuig het binnenhof in vliegt. In plaats dat je nou wat dichterbij andere culturen komt duw je ze op deze manier alleen maar verder weg.
Ah ja, dus we moeten wel, anders gaat Turkije dreigen?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  maandag 2 mei 2005 @ 23:46:49 #75
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_26682652
quote:
Op maandag 2 mei 2005 23:36 schreef ClioSporT het volgende:
Nee, dat is een fijn argument om een islamitisch land bij de EU te laten. "Laat ons erbij of we gaan terroristische aanslagen plegen". Nou, dat tweede doen jullie toch al, getuige NYC, Madrid, van Gogh en nog 100-en andere voorbeelden, dus er zal weinig veranderen als jullie er gewoon niet bij komen. Ik verheug mij er nu al op dat de EU sterk economisch gelijk trekt, cultureel integreert en in Oost-Europa een groot hek komt onder 20.000 Volt om te voorkomen dat er ongewenste gasten (als je begrijpt wat ik bedoel) binnenkomen.Tevens kunnen de mensen die in de EU niet assimileren wmb een retourticket krijgen naar de berggebieden in Azie en Noord-Afrika.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')