Goed planquote:Op donderdag 14 april 2005 23:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zullen we samen solliciteren?![]()
Een lelijk rups dient zich ook eerst te verpoppen voordat het een linkse vlinder wordtquote:Op donderdag 14 april 2005 23:57 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hij is een beetje aan het radicaliseren..... dat doen zo veel mensen. Schijnt de nieuwste mode te zijn.![]()
ja, we beginnen met het omverwerpen van het mod-regime.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Goed plan.
Waar gaan we voor.
POL staatsgreepje plegen?
Durf je wel, nicht!quote:Op donderdag 14 april 2005 23:59 schreef SCH het volgende:
Mijn eerste column gaat over die kutteringhoer van een Femke Halsema....
Gerustgesteld???
Begon al na z'n vorige ban.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:55 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Sinds zijn ban he? Ik denk dat het hem toch wel geraakt heeft
Goed idee, wat een onzin GroenLinks soms uitkraamt, het is niet te geloven. Dat noemt zich sociaal, ik noem het halfbakkenquote:Op donderdag 14 april 2005 23:59 schreef SCH het volgende:
Gerustgesteld???
G.Bush en F.Castro opsluiten in 1 kamer is ook evenwicht... Maar dan kun je het servies ook wel vaarwel zeggen.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:56 schreef Sidekick het volgende:
POL en NWS hebben nogal wat te rechtse mods, dus SCH zou wat evenwicht bregenen denk ik.
Seks heeft nog mods nodig. Solliciteer maar.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Goed plan.
Waar gaan we voor.
POL staatsgreepje plegen?
Misschien is ie gewoon een laatbloeier. Daar is niets mis meequote:Op vrijdag 15 april 2005 00:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Begon al na z'n vorige ban.
En dat terwijl er in Apeldoorn alleen een paar Turken wonen die het ook nog eens behoorlijk goed doen.
Ach waarom zou je radicaal worden als het leven goed is en de biervoorraad bij de super/ turkse toko om de hoek schier oneindig?quote:Op donderdag 14 april 2005 23:57 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hij is een beetje aan het radicaliseren..... dat doen zo veel mensen. Schijnt de nieuwste mode te zijn.![]()
Ze zullen wel samen een sigaar roken en opscheppen over het aantal terechtgestelden onder hun regime. Volgens mij zouden dat dikke maatjes worden, als ze het al niet zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
G.Bush en F.Castro opsluiten in 1 kamer is ook evenwicht... Maar dan kun je het servies ook wel vaarwel zeggen.
Doe er dan ook maar wat pr0n pics bij, anders is het niet pruimbaar.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:59 schreef SCH het volgende:
Gerustgesteld???
Jij steekt Gouda in de fik? Dan gooi ik de trekschuitverbinding met Sneek op slotquote:Op donderdag 14 april 2005 23:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
ja, we beginnen met het omverwerpen van het mod-regime.![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:01 schreef sizzler het volgende:
[..]
Seks heeft nog mods nodig. Solliciteer maar.
ohnee, daar moet je ervaring voor hebben
Gouda in de fik?quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jij steekt Gouda in de fik? Dan gooi ik de trekschuitverbinding met Sneek op slot.
Ach die fokken rap genoeg weer bijquote:Op vrijdag 15 april 2005 00:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Gouda in de fik?
Maar dan komen er allemaal lievvvve moslimmetjes om.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mag ik de wijken, moskeeën en islamitische basisschool aanwijzen?quote:
En zijn Imaamopleiding en gebedsruimte.quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:09 schreef du_ke het volgende:
Overigens mag je de VU met al z'n gristenfundamentalisten ook opblazen hoor, geen probleem.
Eh, oh, wel vier maanden wachten nog tot ik afgestudeerd ben.quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:11 schreef sizzler het volgende:
[..]
En zijn Imaamopleiding en gebedsruimte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |