Ik ben trots op je, mijn virtuele zoon.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:03 schreef Monidique het volgende:
Oh, Aaah, ik krijg waarschijnlijk nieuw behang.
Cohen, wat doe je.....quote:Grote controle in binnenstad Amsterdam
AMSTERDAM - De politie in Amsterdam is donderdagmiddag begonnen met een grootscheepse controle in de binnenstad. De politie heeft driehonderd agenten ingezet die op zoek gaan naar criminelen, verkeersovertreders en mensen die nog een boete hebben open staan.
Rond 22.00 uur waren 24 aanhoudingen verricht. "We maken de binnenstad onveilig voor criminelen", aldus een woordvoerder van de politie.
Vuurwapens
Wapenbezit en verkeersovertredingen waren onder meer redenen voor de aanhoudingen. Ook hielden agenten een auto aan die vol zat met vuurwapens. De politie verwacht nog meer arrestaties te verrichten.
De actie onder de naam Stadspoort duurt tot 04.00 uur deze nacht. De naam is ontleend aan de insteek van de controle; de politie is extra attent op wegen die naar de binnenstad leiden.
Uniek
De politie is daarnaast vooral actief op plekken waar veel mensen bij elkaar komen, zoals het Leidseplein en het Centraal Station. Nog nooit eerder heeft de politie Amsterdam op deze manier zo grootschalig uitgepakt.
Zijn woordvoerder kwam vandaag wel met een boeiende uitspraak.quote:Op donderdag 14 april 2005 22:42 schreef zakjapannertje het volgende:
geen internationale aanbesteding dus, wat zal Bolkestein ervan vinden?
Het is een ex-top-ambtenaar, dus nee.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:13 schreef Sidekick het volgende:
Ik hoorde vanmiddag dat een topambtenaar zou komen met een aantal Haagse geheimen. Is het Parabola?
quote:Op donderdag 14 april 2005 23:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
over lopende zaken worden geen mededelingen gedaan![]()
Top idd. Zouden ze vaker moeten doen. Inclusief preventief fouilleren.quote:
Sidekick is geen NWS-mod hoor. Noch een KLB-mod.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:56 schreef Monidique het volgende:
[..]
Voelt fijn, hè, Sidekick, die "macht"?
SCH?quote:Op donderdag 14 april 2005 23:22 schreef sizzler het volgende:
[..]
Sidekick is geen NWS-mod hoor. Noch een KLB-mod.
Over "macht" gesproken, jullie raden nooooit wie wij als collega erbij hebben.
Niet gelijk verraden dat ik ga modereren, he?quote:
die is toch columnist? oftewel vrijwillig huiswerkschrijverquote:
Columnist, OMFG. Echt een restant van linkse dominee's.quote:
sidder & beefquote:Op donderdag 14 april 2005 23:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Columnist, OMFG. Echt een restant van linkse dominee's.
Beide niet, het zal wel een hoop verontwaardigd dom geblaat worden.quote:
Is die ontslagen dan of komt hij er nu voor uit dat die al jaren werkeloos thuiszit?quote:Op donderdag 14 april 2005 23:32 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ik hoorde het gerucht dat hij ook als inval-mod gaat meedraaien op POL...
't zou tijd worden. Zijn klacht (die ik steun) dat er te weinig links tegengewicht is, moet een keer gehonoreerd worden. Het rechtse spelletje heeft nu lang genoeg geduurdquote:Op donderdag 14 april 2005 23:32 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ik hoorde het gerucht dat hij ook als inval-mod gaat meedraaien op POL...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |