tegenwoordig hebben we in PTA zwaar oncapabele mod's, vraag me af of ze daartoe in staat zijnquote:
quote:Op donderdag 14 april 2005 16:19 schreef Hugster het volgende:
en het zijn ook nog eens verkeerde foto's dit is de gewone Maserati Coupe Trofeo
ik zoek wel ff andere
ik vraag het me afquote:Op donderdag 14 april 2005 16:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
tegenwoordig hebben we in PTA zwaar oncapabele mod's, vraag me af of ze daartoe in staat zijn
sorry, lukt me niet, moet dan maar zo blijvenquote:Op donderdag 14 april 2005 16:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
tegenwoordig hebben we in PTA zwaar oncapabele mod's, vraag me af of ze daartoe in staat zijn
quote:Op donderdag 14 april 2005 16:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
sorry, lukt me niet, moet dan maar zo blijven![]()
quote:Op donderdag 14 april 2005 16:33 schreef ook_gek het volgende:wat een kut prutser zeg. En dan zeggen ze dat ik niet kan schrijven
Ja sorry beter kreeg ik het nietquote:Op donderdag 14 april 2005 16:24 schreef Hugster het volgende:
HAHAHAA nu veranderd Tjaboo het van Meseratie naar Maseratie![]()
![]()
![]()
MASERATI LUUUUUULLL!!!!
snuggerstequote:Op donderdag 14 april 2005 16:37 schreef Hugster het volgende:
ja Tjabs is ook niet één van de snuggerste
golfje kopen. blonde hoer ernaast.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:38 schreef ook_gek het volgende:
huilen met de pet op
moet jij het nog met een hoer doen joh?quote:Op donderdag 14 april 2005 16:39 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
golfje kopen. blonde hoer ernaast.
klaar.
nee ik heb geen golfquote:Op donderdag 14 april 2005 16:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
moet jij het nog met een hoer doen joh?
maar wel een hoerquote:
ga jij nou maar met je grasmijer spelenquote:Op donderdag 14 april 2005 16:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
jij bent daarentegen wel een HELE goede 2e
quote:Op donderdag 14 april 2005 16:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ga jij nou maar met je grasmijer spelen![]()
maar ik welquote:Op donderdag 14 april 2005 16:51 schreef hermandeperman het volgende:
2. IK ben er niet door geobsedeerd
En ze komen ook in Brusselquote:Op donderdag 14 april 2005 17:14 schreef ook_gek het volgende:
he binnen kort begint de gumball weer. En als ik me niet vergis komen ze dan ook een keer in luxenburg. Idee om daar eens te gaan kijken mete z'n allen?
Ik dacht 18 mei brussel.. moet het eff opzoeken.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:23 schreef ook_gek het volgende:
Iemand enig idee waar en wanneer ze in de buurt zijn? Ik wil er echt heen![]()
het was als voorbeeldquote:Op donderdag 14 april 2005 17:31 schreef Hugster het volgende:
wat ben je nou ineens geobsedeerd door z'n Delsol
er zijn honderden auto's sneller als dat ding
De meeste zijn stukke sneller dan dat jij dat bent. Niet zo zeer omdat ze snel rijden maar meer omdat ze debiel zijn en slalom doen om auto,s met een dood wensquote:Op donderdag 14 april 2005 17:47 schreef noidea het volgende:
Best cool, ik wil wel ff in Belgie gaan kijken dan als ze er zijn. Alleen jammer dat geen van de 2 sx'en af zijn, khad wel willen zien of ze een beetje bij konden blijven.
Haha, nou dat zal nog wel ff duren, maar ik heb nu ook een sx daar gaat een sr20 met andere zuigers etc in, moet ook zo'n 400 a 500pk worden.quote:
Dan heb je zeker nog nooit Estolan zien rijden, das een idioot hoor.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De meeste zijn stukke sneller dan dat jij dat bent. Niet zo zeer omdat ze snel rijden maar meer omdat ze debiel zijn en slalom doen om auto,s met een dood wens![]()
gewoon negeren doe ik ookquote:Op donderdag 14 april 2005 19:56 schreef ThaFreak het volgende:
wie heeft er nog goede tips om kabels achter de pc goed op te ruimen/sorteren......
wordt er stapelgek van![]()
doe ik altijd, tot ik de printer net weer wou aansluitenquote:
dat zag je toch op dat plaatjequote:Op donderdag 14 april 2005 19:53 schreef ook_gek het volgende:
doet je FTP server het al ik wil de nora jones cd,s hebben![]()
quote:Op donderdag 14 april 2005 20:08 schreef ook_gek het volgende:
printers zijn voor mietjes.
Kan je niet goed tekenen of zo![]()
zal de luchtvaartmaatschappij blij mee zijn ja met een tekeningquote:Op donderdag 14 april 2005 20:08 schreef ook_gek het volgende:
printers zijn voor mietjes.
Kan je niet goed tekenen of zo![]()
like i fucking care hoe het behang eruit zietquote:Op donderdag 14 april 2005 20:16 schreef ook_gek het volgende:
wat een lelijk behang heb jij
ja je kan het allicht proberen om eens langs te gaanquote:Op donderdag 14 april 2005 20:22 schreef ook_gek het volgende:
er breekt net een stuk van m,n kies af. Ga van de week toch maar eens naar de tandarts![]()
jawel gelukkig wel. De hoogste die er isquote:Op donderdag 14 april 2005 20:28 schreef Hugster het volgende:
gaan tandartsverzekering in je pakket?
dan gaat het je helemaal geen geld kostenquote:Op donderdag 14 april 2005 20:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jawel gelukkig wel. De hoogste die er is
http://www.autoxperience.tv/include/video/video.asp?vid_id=196met een kart over een heuveltje rijden
![]()
Aaaha dat vind ik dan wel weer lief hoor hihihquote:Op donderdag 14 april 2005 21:30 schreef Fugie het volgende:
ik ben ook een mietje, moet echt 8 uur slapen per nacht anders lukt niks![]()
quote:Op donderdag 14 april 2005 21:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Aaaha dat vind ik dan wel weer lief hoor hihih
Heb ik op dit moment helemaal geen last vanquote:Op donderdag 14 april 2005 21:33 schreef Fugie het volgende:
[..]
![]()
8uur werken zonder pauze is trouwens ook niet tof
quote:Op donderdag 14 april 2005 21:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb ik op dit moment helemaal geen last van![]()
ik dacht datik ook een relaxt rooster had, donderdag en vrijdag vrij, blijkt nu dat ze die dagen ook nog volgeboekt hebbenquote:Op donderdag 14 april 2005 21:03 schreef Hugster het volgende:
rooster voor m'n laatste maanden
[afbeelding]
druk is anders![]()
je gaat me toch niet vertellen dat jequote:
Nee, ik had niets gevonden.quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:08 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
je gaat me toch niet vertellen dat je
a) haar niet kende
b) die archives zelf nog niet gevonden had
Waarom gebruik je de online versie niet dan?quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:47 schreef t0n het volgende:
kut tering detelefoongids.nl.
is de versie verlopen, moete z'n patch sturen om het teverlengen. omdat die tering nieuwe cd kapot is ofzo. mailen ze die patch niet.
Oké, print deze post even uit en geef het even rond:quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:54 schreef t0n het volgende:
vertel dat 200 mensen hier.
Wat kom jij nou weer doen, smilieposterquote:
IK Kom mijn gemoedstoestand laten doorschijnenquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat kom jij nou weer doen, smilieposter
schroef hem dan eens los en maak hem schoonquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:03 schreef Xtreem het volgende:
[..]
IK Kom mijn gemoedstoestand laten doorschijnen
m"n laptop heeft kuren> Toetsenbord doet het 90% van de tijd goed, maar soms paktie capslock en shift ineens aan... en dan na X minuten doet-ie het ineens weer goed.....
done.quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:04 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
schroef hem dan eens los en maak hem schoon![]()
printplaat ook schoon gemaaktquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:10 schreef Xtreem het volgende:
[..]
done.
maar ik heb er maandag of dinsdag koffie overheen getieft
'k ben woensdag geinterviewd door Radio 1, maar het fragment niet vinden
euh, nee.. Alleen toetsenbord...quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:12 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
printplaat ook schoon gemaakt
waarvoor was je op radio 1dan
printplaat schoonmaken danquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:14 schreef Xtreem het volgende:
[..]
euh, nee.. Alleen toetsenbord...
was een debat in tilburg met frank de grave en doekle Terpstra.. en ;s morgens was er een rapport gepubliceerd dat zei dat er 20% meer jongeren lid zijn van een politieke jongeren organisatie. Dus kwam radio 1 naar Tilburg en mochten wij uitleggen waarom wij actief zijn![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:13 schreef t0n het volgende:
[..]
Ik heb Anne irl aangeraakt
Meerdere malen.
Ik = stoer.
zie boven.quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:15 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
printplaat schoonmaken dan![]()
aaaaaah politiel geneuzel![]()
met je tongquote:
Wattenstaafje met pure alcoholquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:18 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
met je tong![]()
gewoon met een licht vochtig doekje en dan weer goed droogmaken
snagItquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:31 schreef Xtreem het volgende:
met welk progje kun je het beste windows media player livestreams rippen?
vandaar dat blauwe oog.quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:13 schreef t0n het volgende:
[..]
Ik heb Anne irl aangeraakt
Meerdere malen.
Ik = stoer.
ah, okay.quote:
om daarna keihard geswaffeld te wordenquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee t0n, ik trok netjes mijn gezicht weg..
quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:10 schreef Sjoewe het volgende:
http://poststuff2.entensity.net/041305/media.php?media=fall.wmv
hoe minder intellect des te makkelijker dat gaat.quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:26 schreef Sjoewe het volgende:
Hoe krijg je dat in hemelsnaamvoor elkaar?
kloptquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:34 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hoe minder intellect des te makkelijker dat gaat.
Heb je nog wel gevoel/verschil van 'doordeweeks' of 'weekend' ?quote:
nop mijn baas wilt een nieuw bedrijf starten en hij wil mij dol graag mee hebben. Hij heeft nu al een redelijk mooi voorstel gedaan qua werk en extra,s die ik zou krijgen. Nu salaris nog even regelen maar denk niet dat het fout gaat lopen. Ik ga dan verkoop en inkoop doen. Is totaal nieuw voor mij maar ze denken dat het echt iets is voor mij omdat ik wat dat betreft een goeie snelle babbel hebquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:47 schreef Tjabbo het volgende:
Okay. wel goed van je dat je probeert regel te houden. Is al lastig genoeg.
Wat voor aanbiedingen krijg je? Zijn die van een bureau of zo? of via je 'oude' werk?
cool.quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nop mijn baas wilt een nieuw bedrijf starten en hij wil mij dol graag mee hebben. Hij heeft nu al een redelijk mooi voorstel gedaan qua werk en extra,s die ik zou krijgen. Nu salaris nog even regelen maar denk niet dat het fout gaat lopen. Ik ga dan verkoop en inkoop doen. Is totaal nieuw voor mij maar ze denken dat het echt iets is voor mij omdat ik wat dat betreft een goeie snelle babbel heb![]()
klanten gaan allemaal mee als het goed is. Vandaag zou ik een fefinitief aanbod krijgen. Al zal dat wel pas maandag worden mijn baas zijn kennendequote:Op vrijdag 15 april 2005 18:49 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
cool.
Wanneer is het helemaal definitief en zo?
En kan je klanten oid meenemen vanaf het oude bedrijf? of word dit echt iets compleet anders?
Shit nu val ik door de mandquote:Op vrijdag 15 april 2005 19:43 schreef Tjabbo het volgende:
[TK] Lancia Dedra 1.8ie Damn ookgek heeft een slotje gezet
van de dedra?quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:00 schreef GWD het volgende:
Kvind het weinig bijzonders ... de specs en het uiterlijk ...
waar heb jij het weer over danquote:Op vrijdag 15 april 2005 20:00 schreef GWD het volgende:
Kvind het weinig bijzonders ... de specs en het uiterlijk ...
Aantal posts: 8218 (gemiddeld 8 per dag) Jij zit al heeel hoogquote:Op vrijdag 15 april 2005 20:26 schreef Fugie het volgende:
hoeveel zit ik dan ?
2X links 1X recht weg afrijden to je niet meer kan en dan ben je erquote:
Ik weet wel dat je minimaal 1 meter 64 moet zijnquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
BTw weet iemand of Nürburg Ring nogsteeds 14 Euro is, en hoeveel rondjes je dan mag?
wilde het aan jou vragen maar je was niet op msn dus heb ik het idd ook_gek maar laten doen jaquote:Op vrijdag 15 april 2005 19:43 schreef Tjabbo het volgende:
[TK] Lancia Dedra 1.8ie Damn ookgek heeft een slotje gezet
ik help je wel hoor vriend!quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
wilde het aan jou vragen maar je was niet op msn dus heb ik het idd ook_gek maar laten doen ja![]()
quote:
alleen als we het op de grasknipper gaan doen hihihiquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
wanneer gaan we nou eens een keer neuken?
Wat is die hermandeperman goed he.quote:
best, volgend weekend?quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
alleen als we het op de grasknipper gaan doen hihihi
ik overtref mezelf dagelijks...quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat is die hermandeperman goed he.
Daarom is het mijn vriendje
Nee vertel vertelquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik overtref mezelf dagelijks...
wisten jullie trouwens dat PeuRac monteur was?
volgens mijn kalender ben ik dan ongesteldquote:
Ik dacht dattie juist bang was om vuil te worden...quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ja hij had het laatst over nagels breken en zo tochquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik dacht dattie juist bang was om vuil te worden...
[TK] Volvo 440 1.8i 1992quote:
he verdorie, week erop? of ben je tegenwoordig 2 weken?quote:volgens mijn kalender ben ik dan ongesteld
quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja hij had het laatst over nagels breken en zo toch![]()
he verdorie, week erop? of ben je tegenwoordig 2 weken?quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[TK] Volvo 440 1.8i 1992
volgens mijn kalender ben ik dan ongesteld
't is al laatquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
he verdorie, week erop? of ben je tegenwoordig 2 weken?
je kan niet eens quoten![]()
Wisten jullie dat niet?quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mijn quote is perfectquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
al is de edit nog zo snel btw
neequote:Op vrijdag 15 april 2005 23:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wisten jullie dat niet?ik heb al bijna 2 jaar mn monteurs diploma
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
You never said a fucking thing..
Dan moet een veerpootbrug ook wel lukken toch?
quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
nee
ik dacht dat het mooie verkooppraat was van je
ja zijn handen wel lijkt me ook niet meer dan normaal. Lijkt me sterk dat zijn leuter dan vies wordquote:
Altijd al geweestquote:
ah!quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]Is onderdeel van mn opleiding, omdat ik ook werkplaatschef of magazijn chef kan worden moet ik wel weten hoe een auto in elkaar zit, dus daarom moest ik ook mn monteurs diploma halen.
No-problem, zoiets stelt geen ruk voor. Je moet me alleen niet vragen een distributie te vervangenquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
You never said a fucking thing..
Dan moet een veerpootbrug ook wel lukken toch?
bij sex op de grasmaaier wordt je leuter wel viesquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja zijn handen wel lijkt me ook niet meer dan normaal. Lijkt me sterk dat zijn leuter dan vies word
[..]
ik hou wel op, je hebt gewonnen, volhoudertjequote:Altijd al geweest![]()
luister pik. Ik heb altijd gelijk begrijp dat nou eensquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
bij sex op de grasmaaier wordt je leuter wel vies
[..]
ik hou wel op, je hebt gewonnen, volhoudertje
quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
luister pik. Ik heb altijd gelijk begrijp dat nou eens
quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:47 schreef ook_gek het volgende:
http://www.hersenscheet.com/filmpje.php
Hahaah kijk dit danik ga kapot.
die is echt TE oudquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:50 schreef ook_gek het volgende:
http://www.danerd.com/videoconferencing.php?vid=37
deze is ook mooi gek![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je minimaal 1 meter 64 moet zijn
quote:Op zaterdag 16 april 2005 01:19 schreef BoJo het volgende:
het was Al Capone meets Salsa thema van personeelsfeestje en ik was zo verkleed![]()
[afbeelding]
ik dacht laat ik eens 1X kansloos doen uit verveling.quote:Op zaterdag 16 april 2005 01:40 schreef hermandeperman het volgende:
teeering mark, jij hebt ook altijd geluk![]()
ja dat kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 16 april 2005 01:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik dacht laat ik eens 1X kansloos doen uit verveling.
Ik zeg nog tegen PeuRac van ik heb uit verveling iemand met een ferrari gemaild om te vragen of ik mee mag rijden. Kansloos ik weet het maar ik verveelde me.
En dan krijg je dit als reactie terug![]()
Niet te geloven tochMan ik ga kapot hier
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |