Voeg dan gelijk ff een richtprijs toe (is verplicht; zie de faq)quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:12 schreef PeuRac het volgende:
foto's volgens zondag.
ik mail jequote:Op zondag 10 april 2005 23:33 schreef schvvmert het volgende:
Ik wil wel komen kijken en dan bod doen. schuumert[at]supermail.nl
Ik studeer ookquote:Op zondag 10 april 2005 23:52 schreef LaZZ het volgende:
Ok, 210000 km is inderdaad zeer acceptabel voor een Volvo-blok. Ik denk er ook over na, maar laat schvvmert maar voorgaan aangezien ik als arme student momenteel nog niet over het geld beschik.
Dan is die zeker weten weg, als hij over 3wkn nog niet verkocht is, gaat hij naar de handel (een vriend van me zit in de handel)quote:Op maandag 11 april 2005 00:18 schreef LaZZ het volgende:
Ik zie het, hehe. Maar is goed. Als je 'm over een maandje of 2 nog hebt.![]()
Klep was niet helemaal dicht bij het maken van de foto, daardoor zit die kier daar. Alleen de grille en koplamp waren kapot, verder niet.quote:Op maandag 11 april 2005 21:32 schreef fmase het volgende:
naast grille en knipperlicht is de kier tussen linker voorscherm en motorkap ook een beetje groot, misschien ff klep en scherm opnieuw afhangen als je toch bezig bent.....
Toppie wagen trouwens, zo'n 440. Mijn pa heeft er maarliefst 3 gehad. Lekker comfortabele auto's. Lusten vaak wel een slokje benzine, en je moet geen racewagen verwachten. Maar ze rijden heerlijkquote:Op zondag 17 april 2005 21:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik studeer daar niet nee, en gezien dat ik hem (kapot) van een arbeider kocht (no offence), denk ik dat de 1e eigenaar daar studeerde/les gaf.
Hij wou absoluut niet starten, maar dankzij een kennis bij een Volvo dealer kon ik hem heel simpel laten repareren (andere dynamo en accu, startmotor gecontroleerd en verder het hele startsysteem gereviseerd). En vind jij hem onzuining? Als ik er stevig mee rij, rij ik nog 1 op 13, met mijn huidige auto rij ik 1 op 9quote:Op zondag 17 april 2005 21:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Toppie wagen trouwens, zo'n 440. Mijn pa heeft er maarliefst 3 gehad. Lekker comfortabele auto's. Lusten vaak wel een slokje benzine, en je moet geen racewagen verwachten. Maar ze rijden heerlijk
Maar je zegt dat je hem kapot hebt gekocht? Heb je hem dan laten maken? En wat was er kapot aan?
Ja dat wist een bekende van me te vertellen (rede van verkoop van hem). Maar ik begin nu sterk te twijfelen of dat geen turbo was....quote:Op zondag 17 april 2005 21:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Toppie wagen trouwens, zo'n 440. Mijn pa heeft er maarliefst 3 gehad. Lekker comfortabele auto's. Lusten vaak wel een slokje benzine, en je moet geen racewagen verwachten. Maar ze rijden heerlijk
Maar je zegt dat je hem kapot hebt gekocht? Heb je hem dan laten maken? En wat was er kapot aan?
Mailtje gestuurd.quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:30 schreef PeuRac het volgende:
Vraag prijs verlaagd naar 450 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |