tegenwoordig hebben we in PTA zwaar oncapabele mod's, vraag me af of ze daartoe in staat zijnquote:
quote:Op donderdag 14 april 2005 16:19 schreef Hugster het volgende:
en het zijn ook nog eens verkeerde foto's dit is de gewone Maserati Coupe Trofeo
ik zoek wel ff andere
ik vraag het me afquote:Op donderdag 14 april 2005 16:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
tegenwoordig hebben we in PTA zwaar oncapabele mod's, vraag me af of ze daartoe in staat zijn
sorry, lukt me niet, moet dan maar zo blijvenquote:Op donderdag 14 april 2005 16:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
tegenwoordig hebben we in PTA zwaar oncapabele mod's, vraag me af of ze daartoe in staat zijn
quote:Op donderdag 14 april 2005 16:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
sorry, lukt me niet, moet dan maar zo blijven![]()
quote:Op donderdag 14 april 2005 16:33 schreef ook_gek het volgende:wat een kut prutser zeg. En dan zeggen ze dat ik niet kan schrijven
Ja sorry beter kreeg ik het nietquote:Op donderdag 14 april 2005 16:24 schreef Hugster het volgende:
HAHAHAA nu veranderd Tjaboo het van Meseratie naar Maseratie![]()
![]()
![]()
MASERATI LUUUUUULLL!!!!
snuggerstequote:Op donderdag 14 april 2005 16:37 schreef Hugster het volgende:
ja Tjabs is ook niet één van de snuggerste
golfje kopen. blonde hoer ernaast.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:38 schreef ook_gek het volgende:
huilen met de pet op
moet jij het nog met een hoer doen joh?quote:Op donderdag 14 april 2005 16:39 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
golfje kopen. blonde hoer ernaast.
klaar.
nee ik heb geen golfquote:Op donderdag 14 april 2005 16:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
moet jij het nog met een hoer doen joh?
maar wel een hoerquote:
ga jij nou maar met je grasmijer spelenquote:Op donderdag 14 april 2005 16:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
jij bent daarentegen wel een HELE goede 2e
quote:Op donderdag 14 april 2005 16:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ga jij nou maar met je grasmijer spelen![]()
maar ik welquote:Op donderdag 14 april 2005 16:51 schreef hermandeperman het volgende:
2. IK ben er niet door geobsedeerd
En ze komen ook in Brusselquote:Op donderdag 14 april 2005 17:14 schreef ook_gek het volgende:
he binnen kort begint de gumball weer. En als ik me niet vergis komen ze dan ook een keer in luxenburg. Idee om daar eens te gaan kijken mete z'n allen?
Ik dacht 18 mei brussel.. moet het eff opzoeken.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:23 schreef ook_gek het volgende:
Iemand enig idee waar en wanneer ze in de buurt zijn? Ik wil er echt heen![]()
het was als voorbeeldquote:Op donderdag 14 april 2005 17:31 schreef Hugster het volgende:
wat ben je nou ineens geobsedeerd door z'n Delsol
er zijn honderden auto's sneller als dat ding
De meeste zijn stukke sneller dan dat jij dat bent. Niet zo zeer omdat ze snel rijden maar meer omdat ze debiel zijn en slalom doen om auto,s met een dood wensquote:Op donderdag 14 april 2005 17:47 schreef noidea het volgende:
Best cool, ik wil wel ff in Belgie gaan kijken dan als ze er zijn. Alleen jammer dat geen van de 2 sx'en af zijn, khad wel willen zien of ze een beetje bij konden blijven.
Haha, nou dat zal nog wel ff duren, maar ik heb nu ook een sx daar gaat een sr20 met andere zuigers etc in, moet ook zo'n 400 a 500pk worden.quote:
Dan heb je zeker nog nooit Estolan zien rijden, das een idioot hoor.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De meeste zijn stukke sneller dan dat jij dat bent. Niet zo zeer omdat ze snel rijden maar meer omdat ze debiel zijn en slalom doen om auto,s met een dood wens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |