abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26310269
quote:
Op zondag 17 april 2005 22:54 schreef Fonkmeistah het volgende:
LOL de nederlandse afdeling van het ADL spreekkoor is weer aanwezig.

nou kinders.. doe maar even in koor dan .. 1..2.. "nazi, antisemiet, NSB, " en de rest van je typische barrage aan uitgemolken cliche's, dan hebben we dat ook weer gehad
Doe mij maar een barrage aan bronvermeldingen.
pi_26310374
quote:
Op zondag 17 april 2005 23:04 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Doe mij maar een barrage aan bronvermeldingen.
En het is nogal moeilijk iemand niet voor antisemiet te houden, als hij iedereen die tegen hem is toch minstens impliciet Joods noemt.
  zondag 17 april 2005 @ 23:09:31 #178
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_26310401
quote:
Op donderdag 14 april 2005 17:07 schreef Tobbes het volgende:
Ik snap het niet.

Zo iemand zegt: "De holocaust is allemaal verzonnen hoor!"
Dan zeg je toch: "O, waar zijn die miljoenen Joden gebleven dan?"
En je laat vervolgens alle historische bronnen zien die je tot je beschikking hebt. Dan is ie toch snel uitgepraat lijkt me?
nou heren van het adl .. ik zou zeggen.. kom maar op met je historische bronnen dan ..
aangezien jullie beweren dat hitler 6 miljoen joden heeft omgebracht ligt de bewijslast daarvan ook bij jullie..
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
pi_26310510
quote:
Op zondag 17 april 2005 23:09 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

nou heren van het adl ..
Het is hier de Natte Neuzen-show niet, dus Pavlovreacties mogen achterwege blijven.
quote:
ik zou zeggen.. kom maar op met je historische bronnen dan ..
Begin maar eens met deze SS'ers:

http://fcit.coedu.usf.edu(...)ocument/DocAusc2.htm

Of deze:

http://fcit.coedu.usf.edu(...)ocument/DocMurdr.htm
quote:
aangezien jullie beweren dat hitler 6 miljoen joden heeft omgebracht ligt de bewijslast daarvan ook bij jullie..
En de bewijslast voor de ''officiele correctie'' ligt bij jou. Die officiele corrector had je al lang en breed genoemd kunnen hebben, niet?
  zondag 17 april 2005 @ 23:13:34 #180
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_26310528
quote:
Op zondag 17 april 2005 23:08 schreef Johan_de_With het volgende:
En het is nogal moeilijk iemand niet voor antisemiet te houden, als hij iedereen die tegen hem is toch minstens impliciet Joods noemt.
en waar doe ik dat ?
wie weet ben ik zelf wel joods. toeval wil dat er nederlandse joden zijn met precies dezelfde achternamen van zowel mijn vaders als moeders kant en als ik mijn haar laat groeien heb ik prachtige pijpekrullen.. doet dat er wat toe ? of ben ik dan geen nazi meer maar een zelfhatende jood..
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
pi_26310780
quote:
Op zondag 17 april 2005 23:13 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

en waar doe ik dat ?
quote:
nou heren van het adl ..
Kort van memorie, niet? Ik wil ook wel even wat verder teruggaan in de tijd:
quote:
maar wat mij interresseert is wat nou eigenlijk jullie beweegredenen als mens zijn om jezelf joods te noemen. is het de folkloristische " mijn moeder is joods dus ik ook ", "ik heb geen voorhuid" , "ik wil er bij horen en mezelf byzonder voelen want simpel een mens zijn is zo gewoontjes ", is het de rassenwaan "ik bezit het fameuze cohen modal haplotype gen ( oid )" , of " ik spendeer mijn dagen in de synagoge en bestudeer de torah omdat ik daar in geloof: <-- enigste echte reden om jezelf joods te noemen )
Anti Semitisme, waarom?
quote:
wie weet ben ik zelf wel joods.
Of kom je uit een Katholiek nest. Maar als je een Jood bent, dan besta je toch niet?
quote:
Jood is feitelijk geen ras, volk , cultuur of wat dan ook maar gewoon een illusie...
Anti- Semitisme waarom ? deel 2
quote:
toeval wil dat er nederlandse joden zijn met precies dezelfde achternamen van zowel mijn vaders als moeders kant en als ik mijn haar laat groeien heb ik prachtige pijpekrullen.. doet dat er wat toe ? of ben ik dan geen nazi meer maar een zelfhatende jood..
Gaat dit nog ergens over?
  zondag 17 april 2005 @ 23:35:44 #182
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_26311116
quote:

[..]

en waar doe ik dat ?
wie weet ben ik zelf wel joods. toeval wil dat er nederlandse joden zijn met precies dezelfde achternamen van zowel mijn vaders als moeders kant en als ik mijn haar laat groeien heb ik prachtige pijpekrullen.. doet dat er wat toe ? of ben ik dan geen nazi meer maar een zelfhatende jood..
Je achtergrond interesseert me geen bal. Wat ik wel wil weten is waar je die cijfers vandaan haalt, die je in dit topic presenteert.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_26311276
quote:

en waar doe ik dat ?
Hier doe je dat...
Mensen die het zeer niet met je eens waren ... moesten volgens jou wel Joden zijn
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 07:01 schreef Fonkmeistah het volgende:

maar wat mij interresseert is wat nou eigenlijk jullie beweegredenen als mens zijn om jezelf joods te noemen. is het de folkloristische " mijn moeder is joods dus ik ook ", "ik heb geen voorhuid" , "ik wil er bij horen en mezelf byzonder voelen want simpel een mens zijn is zo gewoontjes ", is het de rassenwaan "ik bezit het fameuze cohen modal haplotype gen ( oid )" , of " ik spendeer mijn dagen in de synagoge en bestudeer de torah omdat ik daar in geloof: <-- enigste echte reden om jezelf joods te noemen )
Anti Semitisme, waarom?

Ach shit....Johan was me al voor geweest......
Diverse mensen waren "jullie" en het paste beter in je vijandsbeeld om die mensen als Joden te zien....terwijl ze dat niet waren.
Jaaaa... dan ben je toch echt wel geobsedeerd haatdragend..

[ Bericht 5% gewijzigd door Bluesdude op 17-04-2005 23:45:51 ]
  zondag 17 april 2005 @ 23:40:46 #184
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_26311280
wow ik heb gewoon fans die mijn reply's bijhouden
quote:
Maar als je een Jood bent, dan besta je toch niet?
ja ironisch hè..
quote:
En de bewijslast voor de ''officiele correctie'' ligt bij jou

ik hoef niks te bewijzen als je de aantijging niet eens hard kan maken..

Innocent till proven guilty is het nog steeds. Dus als jij het getal van 6 miljoen kan bewijzen dan pas ga ik nadenken over het bewijzen van het tegendeel..
  zondag 17 april 2005 @ 23:45:21 #185
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_26311401
quote:
Op zondag 17 april 2005 23:40 schreef Fonkmeistah het volgende:

Innocent till proven guilty is het nog steeds. Dus als jij het getal van 6 miljoen kan bewijzen dan pas ga ik nadenken over het bewijzen van het tegendeel..
Wat een gelul, je noemt zelf het cijfer van zes miljoen in je eigen post en geeft aan dat die gecorrigeerd zijn. Vervolgens presenteer je een was-wordt lijstje. Bewijslast in deze ligt bij jou. Wat is je bron? Als je niet met feiten wil komen, kun je beter niet in NWS komen, maar in Truth blijven.
quote:
Want de aantallen joodse slachtoffers zijn officieel al gecorrigeerd, alleen weigert men het mythische getal van 6 miljoen aan te passen uit angst voor gezichtsverlies en het wegvallen van de drijvende kracht achter het ultra rechtse zionisme.

de 6 miljoen was in eerst instantie gebaseerd op de volgende getallen die later zijn gecorrigeerd
Chelmno: 150.000 : na correctie 80-85.000
Belzec: 550.000 : na correctie 100-150.000
Sobibor: 250.000 : na correctie 30- 35.000
Treblinka: 750.000 : na correctie 200-250.000
Majdanek: 360.000 : na correctie 100.000
Auschwitz : 4.000.000 : na correctie 1.500.000
----------------------------------------------------------------
in eerste instantie 6.060.000 : na officiele correctie 2.115.000
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  zondag 17 april 2005 @ 23:48:58 #186
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_26311491
quote:
Op zondag 17 april 2005 23:40 schreef Bluesdude het volgende:
Hier doe je dat...
Mensen die het zeer niet met je eens waren ... moesten volgens jou wel Joden zijn
ik weet niet wat jij leest maar ik zie dat daar toch niet in de tekst staan
quote:
Diverse mensen waren "jullie" en het paste beter in jij vijandsbeeld om die mensen als Joden te zien....terwijl ze dat niet waren.
"Jullie" refereert aan de doelgroep aan wie de vraag gericht is. dat sommige zich dan aangesproken willen voelen terwijl de vraag niet aan hun gericht is, is niet mijn probleem
pi_26311777
quote:
Op zondag 17 april 2005 23:48 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

ik weet niet wat jij leest maar ik zie dat daar toch niet in de tekst staan
[..]

"Jullie" refereert aan de doelgroep aan wie de vraag gericht is. dat sommige zich dan aangesproken willen voelen terwijl de vraag niet aan hun gericht is, is niet mijn probleem
Die vraag was gericht aan de mensen die op dat moment in dat topic het niet eens waren met je.
Het is toch duidelijk dat zij die doelgroep vormden ?
  maandag 18 april 2005 @ 00:04:00 #188
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26311979
De gedachtenpolitie strikes again...
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_26312400
quote:
Op maandag 18 april 2005 00:04 schreef PJORourke het volgende:
De gedachtenpolitie strikes again...
Tssss... ik zie je niet striken...meneer de wannabeepolitieman..niet zo pretentieus dan
  maandag 18 april 2005 @ 00:29:59 #190
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26312591
quote:
Op maandag 18 april 2005 00:20 schreef Bluesdude het volgende:
Tssss... ik zie je niet striken...meneer de wannabeepolitieman..niet zo pretentieus dan
Ik ben dan ook niet in Belgie actief.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  maandag 18 april 2005 @ 07:55:35 #191
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_26315080
quote:
Op zondag 17 april 2005 21:29 schreef SHE het volgende:

[..]

Als ik hier antwoord op geef, dan denk ik dat ik een ban krijg
Maak dan GVD niet zo'n opmerking als je niet mans / vrouws genoeg bent om de consequenties te aanvaarden. Je doet een bewering en weigert vervolgens die bewering te onderbouwen of zelfs maar te staven?
quote:
Laten we't erop houden dat ik het nog steeds onvoorstelbaar vind, dat er maar wat met cijfers wordt gegooid, terwijl deze klaarblijkelijk niet gefundeerd kunnen worden
Welke cijfers kunnen niet gefundeerd worden dan?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  maandag 18 april 2005 @ 07:58:30 #192
66444 Lord_Vetinari
pi_26315100
quote:
Op zondag 17 april 2005 21:44 schreef SHE het volgende:

[..]

Ben je gek op nietszeggende oneliners of gewoon zo 'n rukker dat je het een sport vind om quasi bijdehand uit de hoek te komen en zo je eigen onvolkomenheden te masqueren?
En dat zeg jij? Met een opmerking als:
quote:
Op zondag 17 april 2005 04:46 schreef SHE het volgende:
en laat even duidelijk zijn dat met de getallen is gegoogeld, logisch dat mensen vragen stellen
Waarbij ik me overigens afvraag wat Google ermee te maken heeft, maar dat terzijde...
quote:
Ik heb je nog geen fatsoenlijk repliek zien geven in deze discussie....als je je dan toch wil bewijzen , leg dan meteen je pik op tafel.
Nee, jouw antwoorden blinken uit door fatsoen, zullen we zeggen. Een bewering doen en vervolgens weigeren je bewering te onderbouwen in een topic over feiten. Nee, dan ben je geloofwaardig bezig... not.
  maandag 18 april 2005 @ 08:46:13 #193
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_26315436
Waar blijft die bron van de "officiele correctie" nou?
FM, zijt gij een leugenaar? Jawel.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_26317370
quote:
Op zondag 17 april 2005 23:40 schreef Fonkmeistah het volgende:
wow ik heb gewoon fans die mijn reply's bijhouden
[..]

Ach jongen, ouwehoer niet. Ik heb niet eens getallen genoemd. Sterker nog, Sidekick haalde eerder al deze uitspraak van mij aan:

Holocaust-ontken-belg krijgt jaar cel

Misschien 5.1 miljoen, misschien 5,5 miljoen. Dergelijke cijfers kunnen altijd worden bijgesteld doordat er nieuwe gegevens beschikbaar komen. Maar het is bepaald niet verboden om die bij te stellen.

Voorlopig heb jij een ''officiele correctie'' geciteerd waarvoor je geen enkele bron hebt opgegeven. Dan kun je wel praten over ''bewijslast'', maar er is je al meerdere malen verzocht aan je EIGEN bewijslast te voldoen en die officiele corrector (en de ''men'' die niet naar hem luistert) te noemen, zonder gevolgen. Wat is nu je bron?
  maandag 18 april 2005 @ 10:51:46 #195
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_26317380
Los van het feit dat het ridicuul is om feiten te ontkennen die wel degelijk hebben plaatsgevonden vind ik het toch wel dubieus dat men er alleen zo'n zaak van maakt als het gaat om de holocaust Daarmee maak je het of belangrijker dan het is en laat je veel Joden hier financieel van profiteren of je maakt andere genocides die hebben plaatsgevonden belachelijk, en dat vind ik van weinig respect getuigen voor de mensen die direct of indirect te maken hebben gehad met deze genocides

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_26317431
quote:
Op zondag 17 april 2005 23:48 schreef Fonkmeistah het volgende:

''Ik interesseer mij voor vuurverering bij de Iraniers. He jongens, waarom doen jullie dat?''

''Ik interesseer mij voor henotheisme bij de oude Egyptenaren. He jongens, wat heeft jullie bewogen?''

''Waarom zou iemand vier uur in een tochtige kerk naar Bach zitten luisteren? Wat bezielt jullie?''

Dat zeg je toch niet, tenzij er minstens een lid van de ''doelgroep'' aanwezig is?
  maandag 18 april 2005 @ 11:03:41 #197
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_26317644
quote:
Op zondag 17 april 2005 23:45 schreef Tarak het volgende:

[..]

Wat een gelul, je noemt zelf het cijfer van zes miljoen in je eigen post en geeft aan dat die gecorrigeerd zijn. Vervolgens presenteer je een was-wordt lijstje. Bewijslast in deze ligt bij jou. Wat is je bron? Als je niet met feiten wil komen, kun je beter niet in NWS komen, maar in Truth blijven.
[..]
Zijn bron is Jean-Claude Pressac zo te zien. Een niet geheel betrouwbare Franse historicus. Googlen op de eerste regel van het lijstje brengt je naar Stormfront.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 18 april 2005 @ 12:09:11 #198
66444 Lord_Vetinari
pi_26319143
quote:
Op maandag 18 april 2005 10:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Los van het feit dat het ridicuul is om feiten te ontkennen die wel degelijk hebben plaatsgevonden vind ik het toch wel dubieus dat men er alleen zo'n zaak van maakt als het gaat om de holocaust Daarmee maak je het of belangrijker dan het is en laat je veel Joden hier financieel van profiteren of je maakt andere genocides die hebben plaatsgevonden belachelijk, en dat vind ik van weinig respect getuigen voor de mensen die direct of indirect te maken hebben gehad met deze genocides

Inderdaad. Er zou ook eens meer aandacht moeten komen voor de genocide op de Armeniërs door de Turken. Bedankt, BSB, dat je daar weer eens de aandacht op vestigt
  maandag 18 april 2005 @ 12:14:23 #199
66444 Lord_Vetinari
pi_26319267
quote:
Op maandag 18 april 2005 11:03 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Zijn bron is Jean-Claude Pressac zo te zien. Een niet geheel betrouwbare Franse historicus.
Het ligt iets genuanceerder. Zie http://www.holocaust-hist(...)nique-and-operation/
  maandag 18 april 2005 @ 12:22:47 #200
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_26319476
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Het ligt iets genuanceerder. Zie http://www.holocaust-hist(...)nique-and-operation/
Ja, sorry, zeker door de verwijzing naar stormfront erachter te zetten doe ik net alsof Pressac een revisionist is en totaal niet betrouwbaar. Je m'excuse.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')