Het gaat hier niet over Amerika NS.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:08 schreef NorthernStar het volgende:
Het gaat hier niet over Amnesty Kaalhei.
[..]
Is er in de VS ook een verbod op ontkenning van de holocaust?
Het gaat over de ontkenning van de holocaust, in dit geval in België. Logische vraag hoe het in andere landen zit toh? In Canada hebben ze die Zundel een tijd vastgehouden voor zijn mening dus daar zal het ook wel verboden zijn, vroeg me af hoe het in de VS zit.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:11 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Het gaat hier niet over Amerika NS.
Ja, dit is een inkopper natuurlijk:quote:Op donderdag 14 april 2005 21:17 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Het gaat over de ontkenning van de holocaust, in dit geval in België. Logische vraag hoe het in andere landen zit toh? In Canada hebben ze die Zundel een tijd vastgehouden voor zijn mening dus daar zal het ook wel verboden zijn, vroeg me af hoe het in de VS zit.
Ergo: Waarom mag in niet van het onderwerp afdwalen als het niet in jouw straatje past, maar denk jij hetzelf wel te mogen door het berijden van je favoriete stokpaardje?quote:Het gaat over de ontkenning van de holocaust, in dit geval in België. Logische vraag hoe het opkomen voor de daders in andere gevallen zit toh? In Oostenrijk hebben ze meerdere holocaustrevisionisten vastgezet zonder dat er kritiek kwam van AI dus daar zal AI zich ook wel haar inconsequentie houding hebben aangemeten.
In de VS is het ontkennen van de holocaust geen strafbaar feit.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:17 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Het gaat over de ontkenning van de holocaust, in dit geval in België. Logische vraag hoe het in andere landen zit toh? In Canada hebben ze die Zundel een tijd vastgehouden voor zijn mening dus daar zal het ook wel verboden zijn, vroeg me af hoe het in de VS zit.
Hoe ver kun je er naast zitten...quote:Op donderdag 14 april 2005 21:23 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ja, dit is een inkopper natuurlijk:
[..]
Ergo: Waarom mag in niet van het onderwerp afdwalen als het niet in jouw straatje past, maar denk jij hetzelf wel te mogen door het berijden van je favoriete stokpaardje?
En zo kun je elke discussie natuurlijk doodzwijgen. Misschien moet iemand er eens een topic over openen. Ben benieuwd of jij dan ook meedoet.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:08 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ach gut, Amerika wordt er weer bijgehaald.
Volgens mij ben je door je angst een beetje in de warquote:Je lijkt een beetje op de FP-idioten die alles, het broeikaseffect incluis, aan de moslims wijten.
Ach, Amsnest International kwam toch ook niet voor El Moumni op... jij nu blij?quote:Op donderdag 14 april 2005 21:05 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Voor wie of wat AI het opneemt zal me worst wezen. Ik vind het alleen huichelachtig om je te profileren als een onafhankelijke partij die opkomt voor mensen die om hun mening in conflict met de overheid komen, ongeacht wat de mening dan ook zou moeten zijn, maar in principe alleen voor mensen opkomt die een 'goede' mening hebben. Buiten huichelachtig, is het bovendien is het niet conform de wet. Als ze alleen willen opkomen voor mensen die een probleem hebben met een mening die AI bevalt dan gaan ze hun gang maar, maar dan moeten ze wel even hun statuten, zoals vastgelegd bij de notaris, veranderen.
[..]
Dat je mijn post niet snapt of niet wilt snappen, wil nog niet meteen zeggen dat het onzin is. Maar als jij je gemoedsrust tot bedaren kan brengen door het als onzin te betitelen, bon.![]()
Nou dan heeft hij nog gelukt dat hij die vijf jaar cel niet heeft gekregen!quote:Op donderdag 14 april 2005 18:15 schreef Roi het volgende:
Holocaustontkenner wil vergast worden = dezelfde man
''De JHV''quote:Op donderdag 14 april 2005 22:34 schreef alsem het volgende:
welke holocaust?
Er is maar één holocaust, volkerenmoord is in de loop der eeuwen wel vaker voorgekomen. Holocaust is eigenlijk hebreeuws voor offer. Joden gebruiken daarom Sjoa(=vernietiging).quote:Op donderdag 14 april 2005 22:34 schreef alsem het volgende:
welke holocaust?
Ongetwijfeld een genocide. De vraag is alleen hoe systematisch die genocide was.quote:Op donderdag 14 april 2005 22:59 schreef Chriz2kloon het volgende:
Ik ontken de genocide van Stalin op 7 miljoen Oekrainers
Hij veroorzaakte toch opzettelijk een hongersnood?quote:Op donderdag 14 april 2005 23:15 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ongetwijfeld een genocide. De vraag is alleen hoe systematisch die genocide was.
gelukkig heeft de rechter besloten dat de man er een jaar over na mag denken.quote:Op vrijdag 15 april 2005 02:07 schreef Lestat het volgende:
De mensen hier die het eens zijn met de straf van die kerel, zijn dus eigenlijk mensen die geen enkele waardering hebben voor vrijheid van meningsuiting. Dat is pas decadent! Denk daar maar eens over na.
Dat mocht hij toch al, geen wet die hem dat verbiedt.quote:Op vrijdag 15 april 2005 02:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gelukkig heeft de rechter besloten dat de man er een jaar over na mag denken.
Welke genocide?quote:Op donderdag 14 april 2005 22:59 schreef Chriz2kloon het volgende:
Ik ontken de genocide van Stalin op 7 miljoen Oekrainers
Das nog boffenquote:Op donderdag 14 april 2005 19:40 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wil overigens niet zeggen dat ik de strafmaat gepast vind. Een jaar cel is wat lang... ik vind zoals sommigen al zeiden een passende straf waar hij echt door geraakt wordt veel beter...
Waarin verschilt Europa dan van andere landen waar niet wenselijke meningen bestraft worden met gevangenisstraffen?quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:04 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Das nog boffen
Hier in Oostenrijk heeft zo´n eikel 15 Jaar basjes gekregen
Hoho.quote:Op donderdag 14 april 2005 22:54 schreef Tarak het volgende:
Er is maar één holocaust
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |