quote:Op donderdag 14 april 2005 22:01 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Beetje lullig van hem
punt
Gaat van fok! af, cu folks!![]()
het zal best een lieve jongen zijn.quote:Op donderdag 14 april 2005 22:00 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Mja misschien is de TS gewoon een lul en dat kan best hardnekkig zijn...
Ach misschien wil ie gewoon de massa achterna lopen. Doen zoveel mensen... anders kan je ze niet de massa noemenquote:Op donderdag 14 april 2005 22:14 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het zal best een lieve jongen zijn.
alleen een beetje dom![]()
Deja vuquote:Op donderdag 14 april 2005 22:40 schreef -Angel- het volgende:
Bla..
Jij vind het geweldig maar dan moet je niet verwachten dat iedereen achter de meute aanloopt en fitty geweldig vind .quote:
Ga dit topic maar lezen voor wat old school rap: Waarom .... Als je toch niet met argumenten komt.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:06 schreef Steve-O het volgende:
Jij vind het geweldig maar dan moet je niet verwachten dat iedereen achter de meute aanloopt en fitty geweldig vind .
Niet iedereen houd van hip-pop.
Als je maar lang genoeg blijft volhouden dat er voor vannila ice geen blanke hip-hop fan's waren ga je er na een tijd vanzelf in geloven .quote:Op donderdag 14 april 2005 23:10 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ga dit topic maar lezen voor wat old school rap: Waarom .... Als je toch niet met argumenten komt.
Dat zeg ik nergens, ik zeg alleen maar dat Ice een barriere doorbroken heeft.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:16 schreef Steve-O het volgende:
Als je maar lang genoeg blijft volhouden dat er voor vannila ice geen blanke hip-hop fan's waren ga je er na een tijd vanzelf in geloven .
Ok ik ben bekeerd ik geloof je .quote:Op donderdag 14 april 2005 23:25 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens, ik zeg alleen maar dat Ice een barriere doorbroken heeft.
Zou ik ook zeggen wanneer ik geen argumenten hebt om iets onderuit te halen. De tekst "Idd jammer dat er nooit meer iemand zoals Ice zal zijn" is nu niet dat je zegt, daar sla ik van achterover. Bewijs het met feiten, het wereldwijde Internet staat tot je beschikking. Kijk eens hoeveel royalties Suge Knight opstreek van de credits van "To The Extreme".quote:Op donderdag 14 april 2005 23:30 schreef Steve-O het volgende:
Ok ik ben bekeerd ik geloof je .
Ik zal vanaf nu alleen maar vannila ice/Hammer en aftermath luister omdat die de beste muziek maken volgens jou .
ik hoef nix onderuit te halen jij vind 50/vannila ice geweldig ik niet punt.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:35 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen wanneer ik geen argumenten hebt om iets onderuit te halen. De tekst "Idd jammer dat er nooit meer iemand zoals Ice zal zijn" is nu niet dat je zegt, daar sla ik van achterover. Bewijs het met feiten, het wereldwijde Internet staat tot je beschikking. Kijk eens hoeveel royalties Suge Knight opstreek van de credits van "To The Extreme".
Weet je wat?quote:Op donderdag 14 april 2005 22:40 schreef -Angel- het volgende:
Speciaal voor Thomas B., in het geval dat je hem gemist hebt:
Luisteren naar de hip-hop muziek van 50 Cent, Eminem, The Game is geweldig. Bijvoorbeeld Eminem is toch één van de betere MC's in de geschiedenis van rap. Uitstekende albums Infinite, SSLP, MMLP. En denk je nu echt dat het aan 50 Cent en Chingy legt dat The roots en Talib Kweli niet verkopen.
Ha, op MTV hadden tracks zoals "What's golden" of "Get by" een gelijke rotatie als diverse commerciele tracks. Sommige tracks zijn zelfs geproduceerd door de grote namen. Maar die albums halen amper goud, dus waarom zouden labels geld blijven pompen in de echte artiesten wanneer ze toch floppen. Geen bedrijf wil in het rood duiken om een paar duizend fans blij te maken, het doel is om winstgevend te zijn. Er moet immers ook brood op de plank.
Ze maken gewoon niet het soort muziek waar mensen naar willen luisteren. Waarom zou ik willen luisteren naar artiesten zoals Common, Mos Def, etc. die lopen te zeuren over hun leven en standpunten. Muziek is er om te ontsnappen aan het dagelijks leven, als ik politiek wil dan ga ik wel naar POL. Ik wil dat muziek goed klinkt met dope lyrics, en niet een zeurpiet die gaat zitten huilen op een achtelijke beat.
Degene die albums kopen beslissen wat labels uitbrengen. Als iedereen die intellectuele albums zou kopen dan zouden de labels die albums releasen.
Kortom er is niets mis wanneer je een Stan wil zijn.
[afbeelding]
Overigens al jullie Benzino fans zullen het hier vast wel mee oneens zijn. Voor al die andere het is geen 1988 meer.
Het is inderdaad schokkend dat m'n slechts alleen maar one-liners post. Gebruik argumenten eventueel gestaafd met statistieken. Of goed verpakte meningen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:03 schreef nipeng het volgende:
Mensen, happen mag best maar hou flames e.d. achterwege.
Ik ben eigenlijk erg benieuwd naar je reactie hierop...?quote:Op donderdag 14 april 2005 16:50 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Yeah right...
De albums hebben geen uitzonderlijke verkoopcijfers anders. Volgens billboard.com is:
- 50 Cent, Get Rich Or Die Tryin: 6 miljoen+
- 50 Cent, The Massacre: 4 miljoen+
Vergelijkingen:
- AC/DC, Back In Black: 20 miljoen+
- Norah Jones, Come Away With Me: 10 miljoen+
- Bob Marley And The Wailers, Legend: The Best Of Bob Marley And The Wailers: 10 miljoen+
- Metallica, Metallica: 14 miljoen+
- Pink Floyd, Dark Side Of The Moon: 15 miljoen+
- Evanescence, Fallen: 6 miljoen
Meer dan The Beatles? Elvis?
De verkopen van de albums bij elkaar opgeteld:
The Beatles: 166.5 miljoen
Elvis Presley: 117.5 miljoen
Bovenstaand allemaal in Amerika _alleen_.
Zie ook:
http://www.musicplayer.co(...)pic;f=1;t=023691;p=1
http://www.riaa.com/gp/bestsellers/topartists.asp / http://www.riaa.com/gp/bestsellers/topalbums.asp
Inzicht in verkopen wereldwijd andere albums:
http://top40-charts.com/forums/showthread.php?p=15813#post15813
De verkopen zijn zeker goed. Maar meest verkopende artiest: nee.
Legende? Ook nog niet imho. Daarvoor moet je imho ook niet alleen kijken naar de verkoopcijfers...
Met jouw redenatie zijn erg veel bands plotseling legendes.
als jij overal 'overheen' leest dan schiet het natuurlijk ook niet op.quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:31 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Het is inderdaad schokkend dat m'n slechts alleen maar one-liners post. Gebruik argumenten eventueel gestaafd met statistieken. Of goed verpakte meningen.
Al mijn Benzino-fans zullen het hier vast wel mee oneens zijn?quote:Op donderdag 14 april 2005 22:40 schreef -Angel- het volgende:
Overigens al jullie Benzino fans zullen het hier vast wel mee oneens zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |