abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 april 2005 @ 22:03:24 #276
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_26233834
quote:
Op donderdag 14 april 2005 22:01 schreef Prep2Fight het volgende:

[..]

Beetje lullig van hem

punt

Gaat van fok! af, cu folks!
feest
pi_26234172
quote:
Op donderdag 14 april 2005 22:00 schreef Big_Boss_Man het volgende:

[..]

Mja misschien is de TS gewoon een lul en dat kan best hardnekkig zijn...
het zal best een lieve jongen zijn.
alleen een beetje dom
pi_26234753
quote:
Op donderdag 14 april 2005 22:14 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

het zal best een lieve jongen zijn.
alleen een beetje dom
Ach misschien wil ie gewoon de massa achterna lopen. Doen zoveel mensen... anders kan je ze niet de massa noemen
Ik denk dat we het er maar gewoon op moeten houden dat de TS oogkleppen opheeft en niet verder kijkt dan tmf. Waarom zou ie? Het wordt 'm voor z'n voeten gegooid. Het kost totaal geen moeite. Als je daar genoegen mee neemt is dat gewoon erg jammer, want er IS zoveel kwaliteit. Alleen daar doen 538 en tmf en de hitkrant niet aan mee want, en je raadt het nooit, dat levert simpelweg niet genoeg geld op. En daar draait het tenslotte allemaal om in deze wereld. Waarom niet je ziel en respect verkopen als er goeie duiten tegenoverstaan?
Altijd als ik over deze kwestie nadenk voel ik een soort depressie opkomen en voel ik mij oprecht gekwetst. Misschien zelfs wel een gevoel van plaatsvervangende schaamte omdat ik tot die leeftijdscategorie behoor. Als ik zoiemand IRL spreek die positief spreekt van deze verloedering moet ik het echt uit mn tenen halen. Ik kan daar gewoon niet tegen; mensen met zo weinig smaak, gevoel, eigenwaarde en gebrek aan opvoeding... ook al hebben ze het zelf niet door. Ik probeer het maar te accepteren en te beseffen dat zij gewoon niet beter weten. Ik heb dan ook wel weer medelijde met ze.
oef, dat is diep
  donderdag 14 april 2005 @ 22:40:12 #279
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_26235015
Speciaal voor Thomas B., in het geval dat je hem gemist hebt:

Luisteren naar de hip-hop muziek van 50 Cent, Eminem, The Game is geweldig. Bijvoorbeeld Eminem is toch één van de betere MC's in de geschiedenis van rap. Uitstekende albums Infinite, SSLP, MMLP. En denk je nu echt dat het aan 50 Cent en Chingy legt dat The roots en Talib Kweli niet verkopen.

Ha, op MTV hadden tracks zoals "What's golden" of "Get by" een gelijke rotatie als diverse commerciele tracks. Sommige tracks zijn zelfs geproduceerd door de grote namen. Maar die albums halen amper goud, dus waarom zouden labels geld blijven pompen in de echte artiesten wanneer ze toch floppen. Geen bedrijf wil in het rood duiken om een paar duizend fans blij te maken, het doel is om winstgevend te zijn. Er moet immers ook brood op de plank.

Ze maken gewoon niet het soort muziek waar mensen naar willen luisteren. Waarom zou ik willen luisteren naar artiesten zoals Common, Mos Def, etc. die lopen te zeuren over hun leven en standpunten. Muziek is er om te ontsnappen aan het dagelijks leven, als ik politiek wil dan ga ik wel naar POL. Ik wil dat muziek goed klinkt met dope lyrics, en niet een zeurpiet die gaat zitten huilen op een achtelijke beat.

Degene die albums kopen beslissen wat labels uitbrengen. Als iedereen die intellectuele albums zou kopen dan zouden de labels die albums releasen.

Kortom er is niets mis wanneer je een Stan wil zijn.

Overigens al jullie Benzino fans zullen het hier vast wel mee oneens zijn. Voor al die andere het is geen 1988 meer.
pi_26235359
beginnen we weer overnieuw

ben je er nou al achter dat 50 cent NIET legendarisch is?

en zoveel benzino fans zijn er volgens mij niet eens, of ken je hem toevallig omdat eminem hem gedisst heeft
pi_26235598
quote:
Op donderdag 14 april 2005 22:40 schreef -Angel- het volgende:
Bla..
Deja vu
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_26235765
Doc die nog een bijdrage kan leveren aan dit topic?
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_26235801
quote:

ik , ik , Ik
Jij vind het geweldig maar dan moet je niet verwachten dat iedereen achter de meute aanloopt en fitty geweldig vind .
Niet iedereen houd van hip-pop .
  donderdag 14 april 2005 @ 23:10:30 #284
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_26235917
quote:
Op donderdag 14 april 2005 23:06 schreef Steve-O het volgende:

Jij vind het geweldig maar dan moet je niet verwachten dat iedereen achter de meute aanloopt en fitty geweldig vind .
Niet iedereen houd van hip-pop .
Ga dit topic maar lezen voor wat old school rap: Waarom .... Als je toch niet met argumenten komt.
  donderdag 14 april 2005 @ 23:11:48 #285
71048 Tokay
makes your day!
pi_26235955
Ik heb een zwak voor 50 Cent, luister graag naar z'n muziek, vind dat 'ie er schattig uitziet, maar een legende zou ik hem nou ook weer niet willen noemen.

Overigens vind ik hem op de foto in de OP erg cool; staat 'm goed dat pak!
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_26236087
quote:
Op donderdag 14 april 2005 23:10 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Ga dit topic maar lezen voor wat old school rap: Waarom .... Als je toch niet met argumenten komt.
Als je maar lang genoeg blijft volhouden dat er voor vannila ice geen blanke hip-hop fan's waren ga je er na een tijd vanzelf in geloven .
  donderdag 14 april 2005 @ 23:25:24 #287
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_26236342
quote:
Op donderdag 14 april 2005 23:16 schreef Steve-O het volgende:

Als je maar lang genoeg blijft volhouden dat er voor vannila ice geen blanke hip-hop fan's waren ga je er na een tijd vanzelf in geloven .
Dat zeg ik nergens, ik zeg alleen maar dat Ice een barriere doorbroken heeft.
pi_26236504
quote:
Op donderdag 14 april 2005 23:25 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Dat zeg ik nergens, ik zeg alleen maar dat Ice een barriere doorbroken heeft.
Ok ik ben bekeerd ik geloof je .
Ik zal vanaf nu alleen maar vannila ice/Hammer en aftermath luister omdat die de beste muziek maken volgens jou .

donderdag 14 april 2005 @ 23:35:04 #289
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_26236666
quote:
Op donderdag 14 april 2005 23:30 schreef Steve-O het volgende:

Ok ik ben bekeerd ik geloof je .
Ik zal vanaf nu alleen maar vannila ice/Hammer en aftermath luister omdat die de beste muziek maken volgens jou .
Zou ik ook zeggen wanneer ik geen argumenten hebt om iets onderuit te halen. De tekst "Idd jammer dat er nooit meer iemand zoals Ice zal zijn" is nu niet dat je zegt, daar sla ik van achterover. Bewijs het met feiten, het wereldwijde Internet staat tot je beschikking. Kijk eens hoeveel royalties Suge Knight opstreek van de credits van "To The Extreme".
pi_26236854
quote:
Op donderdag 14 april 2005 23:35 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Zou ik ook zeggen wanneer ik geen argumenten hebt om iets onderuit te halen. De tekst "Idd jammer dat er nooit meer iemand zoals Ice zal zijn" is nu niet dat je zegt, daar sla ik van achterover. Bewijs het met feiten, het wereldwijde Internet staat tot je beschikking. Kijk eens hoeveel royalties Suge Knight opstreek van de credits van "To The Extreme".
ik hoef nix onderuit te halen jij vind 50/vannila ice geweldig ik niet punt.
en kom nou niet met van die argumenten bullshit want dat is het enige wat ik jou zie posten .
Het enige wat ik jou zie doen mensen uitlokken met die achterlijke topics van je . Toegeven zal je het waarschijnlijk ook niet en dat neem ik je niet kwalijk ik zit ook op fok voor mijn plezier
pi_26236890
quote:
Speciaal voor Thomas B., in het geval dat je hem gemist hebt:

Luisteren naar de hip-hop muziek van 50 Cent, Eminem, The Game is geweldig. Bijvoorbeeld Eminem is toch één van de betere MC's in de geschiedenis van rap. Uitstekende albums Infinite, SSLP, MMLP. En denk je nu echt dat het aan 50 Cent en Chingy legt dat The roots en Talib Kweli niet verkopen.

Ha, op MTV hadden tracks zoals "What's golden" of "Get by" een gelijke rotatie als diverse commerciele tracks. Sommige tracks zijn zelfs geproduceerd door de grote namen. Maar die albums halen amper goud, dus waarom zouden labels geld blijven pompen in de echte artiesten wanneer ze toch floppen. Geen bedrijf wil in het rood duiken om een paar duizend fans blij te maken, het doel is om winstgevend te zijn. Er moet immers ook brood op de plank.

Ze maken gewoon niet het soort muziek waar mensen naar willen luisteren. Waarom zou ik willen luisteren naar artiesten zoals Common, Mos Def, etc. die lopen te zeuren over hun leven en standpunten. Muziek is er om te ontsnappen aan het dagelijks leven, als ik politiek wil dan ga ik wel naar POL. Ik wil dat muziek goed klinkt met dope lyrics, en niet een zeurpiet die gaat zitten huilen op een achtelijke beat.

Degene die albums kopen beslissen wat labels uitbrengen. Als iedereen die intellectuele albums zou kopen dan zouden de labels die albums releasen.

Kortom er is niets mis wanneer je een Stan wil zijn.

[afbeelding]
Overigens al jullie Benzino fans zullen het hier vast wel mee oneens zijn. Voor al die andere het is geen 1988 meer.
Weet je wat?
Je slaat de spijker wederom op z'n kop. Het gaat allemaal om geld en verkoopaantallen en nog meer geld. Begrijp me niet verkeerd, ik vind dat mensen geld mogen verdienen met muziek. Daar ben ik juist voor, want iemand die hard werkt en iets moois schept die moet daar voor beloond worden. Maar dat moet altijd een bijzaak blijven en het is inmiddels verre van dat. Mensen gaan muziek maken OM geld te verdienen.
Niemand koopt die, zoals jij noemt, 'intellectuele albums' omdat daar totaal geen aandacht aan besteed wordt. Daar is het ook al veel te laat voor nu.
Jij zegt dat je niet wilt luisteren naar rappers die over hun leven en standpunten zeuren (en andere dingen die essentieel kunnen zijn)... je hoort dus liever een neger roepen hoeveel wijven hij wel niet pimpt en hoe duur z'n auto is... mkee Muziek moet een betekenis hebben en is geen hoerenkast waar het in feite ook allemaal om geld draait.
En hoe kom je er in godsnaam bij dat andere rappers achterlijke beats hebben? Dat kan maar één oorzaak hebben: je hebt zelf geen idee waar je over praat en je bekijkt het echt heel zwart-wit. Als je wel zou weten wat je zegt zou je heel goed weten dat dat complete onzin is en dat er tig goeie rappers met goeie beats en goeie teksten zijn. En die hoeven zeker niet altijd over het dagelijks leven te hebben of over politiek (wat ik trouwens zelden hoor). Neem Necro; een blanke gozer met de grofste bek op rapgebied die ik ooit gehoord heb. Ik vind het een van de beste rappers die er zijn. Hoe die gozer kan freestylen, daar kunnen er maar weinig tegenop
Daarnaast zijn ze beats fucking dope en maakt ie lyrics die de meeste negers nieteens zouden durven maken.
Ik zou zeggen, ga 's rondkijken wat er nog meer op muziekgebied gaande is behalve dat wat je op tmf ziet voordat je hier je onzin komt verkopen. Het feit dat je Eminem een van de betere mc's in de geschiedenis van rap noemt zegt al genoeg. Wie zeurt en nou meer over z'n leven en z'n standpunten dan hij?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2005 23:44:09 ]
pi_26240287
Zou zeggen laat 50 cent lekker snel dood gaan zien we of het een legende word. Ik denk van niet:)
Maar ik hang dan lekker de vlag uit. Sorry maar wat ik nu op de radio aan lompe zooi hoor is echt niet meer om aan te horen. Terwijl ik een hoop andere bands weet die ver boven het nivo van 50 cent en andere uitkomen. Jammer dat er geen verrassende nummers meer zijn bijv Queen - Inuendo waar middenin ff een mooi intrumentaal stuk in zit. Denk dat er toen ook in de rap en hip hop ook meer afwisseling zat zeker kwa tekst.
Maarja ieder z'n smaak maar 50 cent een legende mogen de fans nog lang van dromen.
pi_26240415
De beste manier om te zien of 50 Cent een legende is, is om een pistool tegen ze hoofd te zetten en de trekker over te halen (en natuurlijk zorgen dat hij dit keer dood is).
Als zijn dood net zoveel teweeg brengt als de moord op John Lennon (een echte legende en een groot man imo) of de dood van Elvis, dan wachten we een jaar of 30, en als er dan nog over hem gesproken (in de positieve zin) word kunnen we hem een legende noemen.

Maar ik denk dat er 2 dagen alleen maar gespeculeert word over de reden van de moord en iedereen vergeet hem als de worm die je net 10 minuten geleden heb plat gestampt.
  vrijdag 15 april 2005 @ 10:03:09 #294
11502 nipeng
The last ride is free
pi_26241905
Mensen, happen mag best maar hou flames e.d. achterwege.
  vrijdag 15 april 2005 @ 11:31:18 #295
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_26243816
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 10:03 schreef nipeng het volgende:

Mensen, happen mag best maar hou flames e.d. achterwege.
Het is inderdaad schokkend dat m'n slechts alleen maar one-liners post. Gebruik argumenten eventueel gestaafd met statistieken. Of goed verpakte meningen.

Overigens blijf ik er bij je dat je niet dood hoeft te zijn om een legende te zijn. Er zijn nu al levende legendes als voorbeeld Michael Jackson, Madonna.
  vrijdag 15 april 2005 @ 11:37:05 #296
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_26243942
True, Bob Dylan ook Die leeft ook nog

Maar JimJim zei het al (je zal er wel overheen hebben gelezen -Angel-)

Verkoopcijfers alleen zijn geen reden om ieman legendarisch te noemen.
Legendarisch ben je als er jaren later nog over je gepraat wordt en je muziek nog veel wordt gedraaid.
Tim's LastFM Charts
' I want a easy plateau, some place to rest my head '
pi_26244114
quote:
Op donderdag 14 april 2005 16:50 schreef RemCOW het volgende:

[..]

Yeah right...

De albums hebben geen uitzonderlijke verkoopcijfers anders. Volgens billboard.com is:
- 50 Cent, Get Rich Or Die Tryin: 6 miljoen+
- 50 Cent, The Massacre: 4 miljoen+

Vergelijkingen:
- AC/DC, Back In Black: 20 miljoen+
- Norah Jones, Come Away With Me: 10 miljoen+
- Bob Marley And The Wailers, Legend: The Best Of Bob Marley And The Wailers: 10 miljoen+
- Metallica, Metallica: 14 miljoen+
- Pink Floyd, Dark Side Of The Moon: 15 miljoen+
- Evanescence, Fallen: 6 miljoen

Meer dan The Beatles? Elvis?
De verkopen van de albums bij elkaar opgeteld:
The Beatles: 166.5 miljoen
Elvis Presley: 117.5 miljoen

Bovenstaand allemaal in Amerika _alleen_.
Zie ook:
http://www.musicplayer.co(...)pic;f=1;t=023691;p=1
http://www.riaa.com/gp/bestsellers/topartists.asp / http://www.riaa.com/gp/bestsellers/topalbums.asp

Inzicht in verkopen wereldwijd andere albums:
http://top40-charts.com/forums/showthread.php?p=15813#post15813

De verkopen zijn zeker goed. Maar meest verkopende artiest: nee.

Legende? Ook nog niet imho. Daarvoor moet je imho ook niet alleen kijken naar de verkoopcijfers...
Met jouw redenatie zijn erg veel bands plotseling legendes.
Ik ben eigenlijk erg benieuwd naar je reactie hierop...?
beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
pi_26244156
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 11:31 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Het is inderdaad schokkend dat m'n slechts alleen maar one-liners post. Gebruik argumenten eventueel gestaafd met statistieken. Of goed verpakte meningen.
als jij overal 'overheen' leest dan schiet het natuurlijk ook niet op.
  vrijdag 15 april 2005 @ 11:46:54 #299
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_26244189
Inderdaad, dat heb je gewoon 'over het hoofd gezien'
Tim's LastFM Charts
' I want a easy plateau, some place to rest my head '
pi_26244238
quote:
Overigens al jullie Benzino fans zullen het hier vast wel mee oneens zijn.
Al mijn Benzino-fans zullen het hier vast wel mee oneens zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')