Yeah right...quote:Op donderdag 14 april 2005 15:05 schreef -Angel- het volgende:
Nee, 50 Cent zal altijd herinnerd worden als een legende. Hoe die man is opgeklommen van het maken van mixtapes tot een van de meest verkopende artiest ooit.
En dat wilt zeggen dat....quote:Op donderdag 14 april 2005 16:46 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Wanneer zie jij in dat je de komende jaren nog veel meer geconfronteerd zal gaan worden met hip-hop. Overigens zijn talent werd ook al opgemerkt door de wijle Jam Master Jay van Run-DMC. Hij zorgde ervoor dat 50 tekende bij zijn label JMJ.
Wees maar bang sukkeltje, want de gangsters zijn in opkomst...ook al woon je in Urk je bent niet meer veilig op straatquote:Op donderdag 14 april 2005 16:49 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gezien zoals het nu gaat? nooit, hij is zijn idool dus die zal hij tot het bittere eind verdedigen wat een andere ook zegt ken dit soort vervelden typetjes langer als vandaag hoort een 'beetje' bij de hedendaagse jeugd dat ze altijd gelijk hebben en nooi naar jouw argumenten luisteren of er niet naar willen luisteren omdat het niet past bij wat hun denken en der alles aan zullen doen of om van jouw gelijk te krijgen of je gaan intimideren![]()
Moet ik nou ben van je worden ofzo keusje? En wat nou gevoelige type je kent me niet eens! Dus als je me nou zo nodig voor gevoelige type moet uit maken zou ik eerst er eens voor zorgen dat je weet hoe iemand is in plaats van een beetje te gaan lopen bleren.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:53 schreef fayakill het volgende:
[..]
Wees maar bang sukkeltje, want de gangsters zijn in opkomst...ook al woon je in Urk je bent niet meer veilig op straatOprotten met zogenaamde gevoelige types als jij, WIJ MAKEN JE KAPOT SWA!!!
WU TANGGG 4EVA MY NIGGA 50 BIATCH!!!!
omfgquote:Op donderdag 14 april 2005 16:53 schreef fayakill het volgende:
[..]
Wees maar bang sukkeltje, want de gangsters zijn in opkomst...ook al woon je in Urk je bent niet meer veilig op straatOprotten met zogenaamde gevoelige types als jij, WIJ MAKEN JE KAPOT SWA!!!
Zei de gangster achter zn snelle pc, breezah-sletjes regelend via sugababes.nl , coke dealen op marktplaats en tof doen op fok.nl :'quote:Op donderdag 14 april 2005 16:53 schreef fayakill het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 april 2005 16:55 schreef -Angel- het volgende:
WyriHaximus, ik denk dat het weer tijd voor je is om weer Warcraft te gaan spelen. Misschien is het een idee om een keertje het spel 50 Cent: Bulletproof te gaan spelen. Hier kun je alvast de trailer downloaden: http://www.gamershell.com/news/20776.html.
zo te zien is het een bagger spel maar goed ik geef je een kans probeer me maar te overtuigen dat dat spel beter is dat World of Warcraftquote:Op donderdag 14 april 2005 16:55 schreef -Angel- het volgende:
WyriHaximus, ik denk dat het weer tijd voor je is om weer Warcraft te gaan spelen. Misschien is het een idee om een keertje het spel 50 Cent: Bulletproof te gaan spelen. Hier kun je alvast de trailer downloaden: http://www.gamershell.com/news/20776.html.
hahaha, nee met dit argument nemen we je pas ECHT serieus.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:53 schreef fayakill het volgende:
[..]
Kijk dan hoe je praat... Het lijkt wel of het je gaat om verovering, ipv van te laten zien waar je graag voor uit wil komen. Muziekaal zijn toch? Nou en dat is precies wat je nodig hebt om minstens tot een legende gerekend te worden. En niet dat vijandige gedrag. Dat is juist precies waar die muziek van R&B op slaat, Daarom zal het nooit "de muziek" , Omdat het gewoon niet muziekaal genoeg is.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:53 schreef fayakill het volgende:
[..]
Leuk!quote:Op donderdag 14 april 2005 16:50 schreef RemCOW het volgende:
-knip-
Krek.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:58 schreef Thomas B. het volgende:
En al helemaal niet met smerige kutnegers die zulke crap maken.
Ik quote 'm evenquote:Op donderdag 14 april 2005 16:58 schreef Thomas B. het volgende:
RESPECT???
Ben je helemaal gek geworden. Deze man moeten ze zo snel mogelijk een nekschot geven. Of, nee, dat is te aardig. Ze moeten 'm eerst heel lang martelen en dan geef ik 'm een nekschot.
Deze man is grotendeels verantwoordelijk voor de verloedering en teloorgang van de muziek in het algemeen. Deze man geeft tmf bestaansrecht... en dat is opzich al een misdaad tegen de mensheid.
Jij hebt respect voor 'm omdat ie no-time zoveel cd's heeft verkocht. Wat heeft dat godverdomme met muziek te maken?? Muziek heeft helemaal niks met geld te maken. En al helemaal niet met smerige kutnegers die zulke crap maken. Met z'n dure auto's, hoeren, hoge bankrekeningen en blingbling. Vertel mij uberhaupt eens wat er goed is aan een pooier? Geen greintje respect voor die kerel.
50cent (en al die andere muziekverneukers en hun tmf-aanhang) liggen nogal gevoelig bij mij
die verhaaltjes over JMJ maken mij ook niet warm , was het niet 2pac die ooit zn dingetje mocht zeggen in een clip van Digital Underground , en werd hij niet pas een jaar of 6 later 'ontdekt'quote:Op donderdag 14 april 2005 16:46 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Wanneer zie jij in dat je de komende jaren nog veel meer geconfronteerd zal gaan worden met een commercieel aftreksel van Hiphop dat Urban genoemd word Overigens zijn talent werd ook al opgemerkt door de wijle Jam Master Jay van Run-DMC. Hij zorgde ervoor dat 50 tekende bij zijn label JMJ.
Wat je zegt, ik ben het met je eens, op de dood geven na natuurlijk, maar ik begrijp je en dat heb ik ook al hier op dit topic duidelijk gemaakt. De muziek van nu draait niet meer om "muziek" maar om status, geld, auto's, wijven... etcetc... En dan heb je het gemaakt, niet dus. Ja voor de mensen van de leetijds gebied 15-22 misschien. Dus legendes? Ik denk dat het over is met dat woord... In en Uit dat zijn de woorden die nu bij de "muziek wereld" horen.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:58 schreef Thomas B. het volgende:
RESPECT???
Ben je helemaal gek geworden. Deze man moeten ze zo snel mogelijk een nekschot geven. Of, nee, dat is te aardig. Ze moeten 'm eerst heel lang martelen en dan geef ik 'm een nekschot.
Deze man is grotendeels verantwoordelijk voor de verloedering en teloorgang van de muziek in het algemeen. Deze man geeft tmf bestaansrecht... en dat is opzich al een misdaad tegen de mensheid.
Jij hebt respect voor 'm omdat ie no-time zoveel cd's heeft verkocht. Wat heeft dat godverdomme met muziek te maken?? Muziek heeft helemaal niks met geld te maken. En al helemaal niet met smerige kutnegers die zulke crap maken. Met z'n dure auto's, hoeren, hoge bankrekeningen en blingbling. Vertel mij uberhaupt eens wat er goed is aan een pooier? Geen greintje respect voor die kerel.
50cent (en al die andere muziekverneukers en hun tmf-aanhang) liggen nogal gevoelig bij mij
Wie is er dan de draak? Ruud 'ik vind mezelf geweldig grappig' de Wild of 50 'ik ben onverstaanbaar' Cent?quote:Op donderdag 14 april 2005 17:10 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wie vanmiddag radio 538 heeft geluisterd, heeft kunnen horen hoe ruud de wild de draak stak met 50 cent
ik lig altijd helemaal dubbel om ruud de wild. hij ging rappen op een nummer van 50 centquote:Op donderdag 14 april 2005 17:11 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Wie is er dan de draak? Ruud 'ik vind mezelf geweldig grappig' de Wild of 50 'ik ben onverstaanbaar' Cent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |