Met slechte schwalbesquote:Op woensdag 13 april 2005 22:05 schreef tong80 het volgende:
Is er al gemeld dat Park een wereld speler is ?
Bouma speelt waardeloos, Ooijer degelijk.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:16 schreef AMD64 het volgende:
Bouma en Ooijer vind ik goed spelen in de verdediging!
Zoals ik inderdaad al zei. Dan is de kans TE groot dat er strafschoppen worden genomen!quote:Op woensdag 13 april 2005 22:16 schreef TimmyAsd het volgende:
PSV moet het wel binnen de 90 minuten afmaken, anders voorzie ik grote problemen..
quote:Op woensdag 13 april 2005 22:16 schreef cultheld het volgende:
Webforce, donder op man met je getroll
Ze doen toch wat ze horen te doen!quote:Op woensdag 13 april 2005 22:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Bouma speelt waardeloos, Ooijer degelijk.
Als de 2-1 valt dan is het gebeurd met OL. Dan vallen ze aan en komen er gaten!quote:Op woensdag 13 april 2005 22:17 schreef Noca het volgende:
Nou PSV, nog even een goaltje en dan krijg ik gelijk met mijn 2-1
but deadlyquote:Op woensdag 13 april 2005 22:18 schreef Suijk het volgende:
Strafschoppen zijn cool.
Bouma had deze wedstrijd toch wel wat slippertjes.quote:
Dat is waar. Maar het reget/giet ookquote:Op woensdag 13 april 2005 22:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Bouma had deze wedstrijd toch wel wat slippertjes.
Nee men, is slecht voor mn hartquote:Op woensdag 13 april 2005 22:18 schreef Suijk het volgende:
Strafschoppen zijn cool.
Weet jij dan hoe Lyon de strafschoppen neemt?quote:
Ja boeiend, een beetje voetballer moet ook in de regen kunnen voetballen.quote:
Ik ook, maar wanneerquote:Op woensdag 13 april 2005 22:19 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik voel die 2-1 komen..
Alex staat er altijd in dit soort wedstrijden. Die gast is beter dan Jaap Stam. Van Bommel en Bouma vallen wel door de mand in dit soort wedstrijden zeg.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:20 schreef cultheld het volgende:
Alex is echt een held; Ik hoop echt zó dat we doorgaan........
Met regennoppenquote:Op woensdag 13 april 2005 22:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja boeiend, een beetje voetballer moet ook in de regen kunnen voetballen.
Voor hoeveel hebben we die eigenlijk gekocht?quote:Op woensdag 13 april 2005 22:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Alex staat er altijd in dit soort wedstrijden. Die gast is beter dan Jaap Stam. Van Bommel en Bouma vallen wel door de mand in dit soort wedstrijden zeg.
Nee hoor. Naar het begin van de verleningenquote:Op woensdag 13 april 2005 22:20 schreef Timmehhh het volgende:
We lopen al richting het einde.....
Issie niet betaald door een Rusquote:Op woensdag 13 april 2005 22:21 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Voor hoeveel hebben we die eigenlijk gekocht?
Volgens mij heeft P$V een dealtje gemaakt met Chelsea. Alex is niet lang te houden voor PSV. Hij speelt zich zo aardig in de kijker namelijk.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:21 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Voor hoeveel hebben we die eigenlijk gekocht?
Zal ik radiocommentaar gevenquote:
voor 50 miljoen mogen ze hem hebbenquote:Op woensdag 13 april 2005 22:22 schreef tha_dark het volgende:
Na volgend seizoen gaat Alex naar Chelsea
Dan zal Alex toch eerst wat interlands moeten spelen.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:22 schreef tha_dark het volgende:
Na volgend seizoen gaat Alex naar Chelsea
Ze zaten ook met de werkvergunning kwestie, te weinig interlands enzoquote:Op woensdag 13 april 2005 22:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Volgens mij heeft P$V een dealtje gemaakt met Chelsea. Alex is niet lang te houden voor PSV. Hij speelt zich zo aardig in de kijker namelijk.
quote:Op woensdag 13 april 2005 22:23 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
voor 50 miljoen mogen ze hem hebben![]()
![]()
![]()
Als PSV nu scoort? Dan moet OL er 2 maken toch?quote:Op woensdag 13 april 2005 22:24 schreef TimmyAsd het volgende:
PSV komt er niet doorheen gewoon..
wordt nog lastig..
Niet alleen de laatste minuten.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:24 schreef AMD64 het volgende:
Scheidsrechter fluit raar laatste minuten!
Maar 1 hoorquote:Op woensdag 13 april 2005 22:25 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Als PSV nu scoort? Dan moet OL er 2 maken toch?
Eentje maar. 2-2 is genoeg voor Lyon.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:25 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Oh nog riskant!quote:Op woensdag 13 april 2005 22:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Eentje maar. 2-2 is genoeg voor Lyon.
nee eentje is genoeg want die telt dan dubbel...quote:Op woensdag 13 april 2005 22:25 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Precies, zo zit het in elkaar.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:25 schreef TimmyAsd het volgende:
Chelsea kan hem zo ophalen, echter moet hij idd wel wat interlands spelen voordat hij aan de bak mag in Engeland.
In een eventuele verlenging ben je daar vanafquote:Op woensdag 13 april 2005 22:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Eentje maar. 2-2 is genoeg voor Lyon.
Over vbl is teveel tezeggen. Het gaat mij er echt niet omquote:Op woensdag 13 april 2005 22:26 schreef tha_dark het volgende:
AMD64, je hoeft echt niet voor elke actie iets te posten hoor, het maakt ons echt niet uit hoe groot je postaantal is hoor
Bij elke post wordt zijn pikkie net wat stijver.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:26 schreef tha_dark het volgende:
AMD64, je hoeft echt niet voor elke actie iets te posten hoor, het maakt ons echt niet uit hoe groot je postaantal is hoor
Dream on. Alex is al van Chelsea.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:23 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
voor 50 miljoen mogen ze hem hebben![]()
![]()
![]()
Oja zo zat dat idd.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
nee eentje is genoeg want die telt dan dubbel...
Damn dat is klotuh... Kunnen we daar niet onderuit komen? We hebben ze immers ook Robben en Kezman geschonken....quote:Op woensdag 13 april 2005 22:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Precies, zo zit het in elkaar.
Dream on. Voor Robben is redelijk wat betaald en PSV mag blij zijn dat Chelsea flink wat heeft afgetikt voor die waardeloze Kezman. Geen enkele ploeg had meer dan 4 mio voor hem betaald.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:27 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Damn dat is klotuh... Kunnen we daar niet onderuit komen? We hebben ze immers ook Robben en Kezman geschonken....
Geschonken, geschonken. Robben voor 18 miljoen is niet echt een cadeautjequote:Op woensdag 13 april 2005 22:27 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Damn dat is klotuh... Kunnen we daar niet onderuit komen? We hebben ze immers ook Robben en Kezman geschonken....
Wat moet Ooijer anders doen? Aan de kanten gaan ofzo?quote:Op woensdag 13 april 2005 22:28 schreef AMD64 het volgende:
Goed blijven staan van Oojer!Maar ze laten OL komen!
Met Kezman zullen ze echt ontzettend blij zijn daar. Die geven ze misschien wel terug als Alex daarheen gaat.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:27 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Nee. Juist nietquote:Op woensdag 13 april 2005 22:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat moet Ooijer anders doen? Aan de kanten gaan ofzo?
Zullen we die eer maar aan Alex gunnenquote:Op woensdag 13 april 2005 22:29 schreef Spideyman het volgende:
ANDRE OOIJER MAN VAN DE WEDSTRIJD
COME ON PSV!
Vogel bij PSVquote:Op woensdag 13 april 2005 22:29 schreef Spideyman het volgende:
ANDRE OOIJER MAN VAN DE WEDSTRIJD
COME ON PSV!
Never gonna happen.. Chelsea is niet gek, Kezman is niet gek..quote:Op woensdag 13 april 2005 22:29 schreef sjengpieterse het volgende:
[..]
Met Kezman zullen echt ontzettend blij zijn daar. Die geven ze misschien wel terug als Alex daarheen gaat.
Ja, zonder Alex zou die verdediging van Philips gatenkaas zijn.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Zullen we die eer maar aan Alex gunnen
zak in de strontquote:Op woensdag 13 april 2005 22:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
1-2
Deze keer niet. Qua intercepties, positiespel en aanvallende intenties brengt Ooijer deze wedstrijd meer dan Alex.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Zullen we die eer maar aan Alex gunnen
Kijk, de eerste strontboer die hapt.quote:
Helaas wel... Ze moeten eigenlijk nu stoppen. Moet plassnquote:Op woensdag 13 april 2005 22:31 schreef Timmehhh het volgende:
2 mintuten!!
Iddquote:Op woensdag 13 april 2005 22:32 schreef TheVulture het volgende:
het zullen wel penalty's worden...
NEEEEE!!!!quote:Op woensdag 13 april 2005 22:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
1-2
Ooijer maakte in de eerste helft nog wel een aantal foutjes (overtredinkjes, slechte passes), en dat heb ik Alex de hele wedstrijd niet zien doen eigenlijk.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:31 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Deze keer niet. Qua intercepties, positiespel en aanvallende intenties brengt Ooijer deze wedstrijd meer dan Alex.
De aansluiting tussen aanval en middenveld was al langer zoek. Op zich nu frank en vrij de verlenging in. We spelen thuis, licht voordeelquote:Op woensdag 13 april 2005 22:32 schreef Noca het volgende:
PSV zakt wat weg in de laatste minuten..jammer.
pff niet dus wehhequote:Op woensdag 13 april 2005 22:33 schreef Onderbroek het volgende:
ik moet ineens aan ajax denken paar jaar terug
zal je net zien dat die soozen er eentje snel inmaaien
Als ik daar nog aan denkquote:Op woensdag 13 april 2005 22:33 schreef Onderbroek het volgende:
ik moet ineens aan ajax denken paar jaar terug
zal je net zien dat die soozen er eentje snel inmaaien
Wat ben je weer racistisch bezig zeg.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:33 schreef cultheld het volgende:
Durven die Franse apen nog te protesteren ook.
Van mij nietquote:Op woensdag 13 april 2005 22:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nielsen had die aanval wel even mogen laten uitspelen. Domme actie van Nielsen. De hele wedstrijd valt hij al in negatieve zin op.
Kneus.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat ben je weer racistisch bezig zeg.
quote:Op woensdag 13 april 2005 22:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Kijk, de eerste strontboer die hapt.
ik mag het hopen, had al lang beslit moeten zijn in het voordeel van PSVquote:Op woensdag 13 april 2005 22:34 schreef Noca het volgende:
[..]
Mooi he pascal !
En dan straks in de verlening de 2-1 scoren![]()
Zijn ze al door dan? Zou ik wel relax vindenquote:
Hij floot inderdaad wel heel erg op tijd af. Maar goed, regels zijn regels. O nee, hoe zat dat ook alweer met gele kaartenquote:Op woensdag 13 april 2005 22:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nielsen had die aanval wel even mogen laten uitspelen. Domme actie van Nielsen. De hele wedstrijd valt hij al in negatieve zin op.
Wow. Chelsea eruitquote:Op woensdag 13 april 2005 22:36 schreef tha_dark het volgende:
Liverpool-Chelsea,,,mooi duel wat LFC gaat winnen!!!!
Misschien dat ze de 2e wedstrijd mogen winnen van Chelsea, nadat Chelsea er in de 1e wedstrijd al voor heeft gezorgd dat de return een formaliteit is.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:36 schreef tha_dark het volgende:
Liverpool-Chelsea,,,mooi duel wat LFC gaat winnen!!!!
Nee tegen Quick boys waarschijnlijkquote:
net even in het juve-lfc topic gekeken, geen uitslag..maar ze zeggen wel dat liverpool door isquote:Op woensdag 13 april 2005 22:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ik daar nog aan denkHoe kut was dat toen, klere Italianen.
Hoeveel is het eigenlijk bij Juve, die zullen wel weer met de hakken over de sloot verder gaan...
Daar teken ik voor, want dan gaan wij door dankzij penalty-killer Gomes.quote:
Dat zeg ik, zonder één partij echt te benadelen fluit hij al de hele wedstrijd erg slecht en warrig.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hij floot inderdaad wel heel erg op tijd af. Maar goed, regels zijn regels. O nee, hoe zat dat ook alweer met gele kaarten
Ikhoop het wel jaquote:Op woensdag 13 april 2005 22:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Daar teken ik voor, want dan gaan wij door dankzij penalty-killer Gomes.
Dat is idd geweldigquote:
Yup, die verslaggever zit er weer eens naast.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:39 schreef Chadi het volgende:
bij 2-2 wordt het penalties toch?
Inderdaad. Gewoon voor 1quote:Op woensdag 13 april 2005 22:39 schreef VoreG het volgende:
Euhm.. in verlenging een uitdoelpunt telt niet dubbel
je reageert op die gast van de NOS die zei dat bij een 2-2 eindstand na verlenging lyon door is?quote:Op woensdag 13 april 2005 22:39 schreef VoreG het volgende:
Euhm.. in verlenging een uitdoelpunt telt niet dubbel
Neuh, dan ligt PSV eruitquote:Op woensdag 13 april 2005 22:39 schreef Chadi het volgende:
Inderdaad. OOk als het 3-3 is!quote:Op woensdag 13 april 2005 22:39 schreef Chadi het volgende:
Gewoon, de stand na twee keer een kwartierquote:Op woensdag 13 april 2005 22:39 schreef Timmehhh het volgende:
Geen silver goal geen golden goal, wat voor regel passen ze dan in hemelsnaam toe?
nee man die eikel heeft er geen verstand vanquote:Op woensdag 13 april 2005 22:40 schreef okee6 het volgende:
Wel een dubbeltellerDat wist ik niet, in geval van 2-2 Lyon alsnog door
Yup, hij hoort het waarschijnlijk niet maar tochquote:Op woensdag 13 april 2005 22:40 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
je reageert op die gast van de NOS die zei dat bij een 2-2 eindstand na verlenging lyon door is?
nee alleen in de reguliere 90 minutenquote:Op woensdag 13 april 2005 22:42 schreef TheVulture het volgende:
uitdoelpunten in de verlenging tellen toch ook gewoon dubbelis volgens mij altijd zo geweest.
Dus het verschil met silver goal is dat uitgoals niet dubbel tellen? Dat is zeer gunstig voor PSVquote:Op woensdag 13 april 2005 22:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Gewoon, de stand na twee keer een kwartier
Sinds dit seizoen is het nu anders...quote:Op woensdag 13 april 2005 22:42 schreef TheVulture het volgende:
uitdoelpunten in de verlenging tellen toch ook gewoon dubbelis volgens mij altijd zo geweest.
Ik hoop hetquote:Op woensdag 13 april 2005 22:41 schreef Chadi het volgende:
[..]
nee man die eikel heeft er geen verstand van
Tuurlijk niet, dan zou je als je uit moet spelen de 2e wedstrijd een gigantscih voordeel hebben.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Is heel lang wel zo geweest hoor. Volgens mij is dit jaar voor het eerst anders!quote:Op woensdag 13 april 2005 22:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, dan zou je als je uit moet spelen de 2e wedstrijd een gigantscih voordeel hebben.
quote:Op woensdag 13 april 2005 22:45 schreef Harry_Sack het volgende:
kom op, stelletje brabo's met je achterlijke g problemen, voeballeeeh!
Volgens mij heeft hij inderdaad iets vergeten. Een teckle vanachteren is geel!quote:Op woensdag 13 april 2005 22:46 schreef cultheld het volgende:
Is die Nielsen vergeten dat hij kaarten in z'n borstzak heeft zitten?
Nee dat is roodquote:Op woensdag 13 april 2005 22:47 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij inderdaad iets vergeten. Een teckle vanachteren is geel!
quote:Op woensdag 13 april 2005 22:46 schreef AMD64 het volgende:
Die Beasley vind ik net als Trabelsi. Ook zon hanglip
quote:Op woensdag 13 april 2005 22:49 schreef AMD64 het volgende:
was volgens mij wel eenpingle. Hij raakte hemzeker!
Alleen is Beasley een mietje en Trabelsi een bikkel, want de eerste start op de middellijn en de tweede op de achterlijnquote:Op woensdag 13 april 2005 22:46 schreef AMD64 het volgende:
Die Beasley vind ik net als Trabelsi. Ook zon hanglip
1-1 dusquote:Op woensdag 13 april 2005 22:50 schreef Poepoog het volgende:
JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 2-1
quote:Op woensdag 13 april 2005 22:50 schreef Poepoog het volgende:
quote:Op woensdag 13 april 2005 22:50 schreef twi het volgende:
[..]
Alleen is Beasley een mietje en Trabelsi een bikkel, want de eerste start op de middellijn en de tweede op de achterlijn
heel leuk hoorquote:Op woensdag 13 april 2005 22:50 schreef Poepoog het volgende:
Straks s het echt 2-1 en dan geloven ze je nietquote:Op woensdag 13 april 2005 22:50 schreef Poepoog het volgende:
Hij heeft zijn Supermanpak thuis laten liggenquote:Op woensdag 13 april 2005 22:51 schreef cultheld het volgende:
Die Robert bakt er tot nu toe niks van.
Waarom speelt hij in de competitie zo weinig.. Of merk ik hem gewoon niet op?quote:Op woensdag 13 april 2005 22:51 schreef cultheld het volgende:
Tja, wat een moment ook om 'lekker' in te vallen eigenlijk.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:51 schreef cultheld het volgende:
Allen is Alex 10 x beterquote:Op woensdag 13 april 2005 22:53 schreef TimmyAsd het volgende:
Alex
Doet me denken aan Chivu bij Ajax: Gewoon blij dat zo'n man achterin staat
Klopt ja, Hiddink had nog beter Farfán kunnen laten staan.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tja, wat een moment ook om 'lekker' in te vallen eigenlijk.
Nee, PSV verzwakt omdat het vermoeid raakt van het voortdurend naar voren spelen. Gelukkig heb je meer verstand van post-op-krikkenquote:Op woensdag 13 april 2005 22:53 schreef AMD64 het volgende:
Fransenworden gek genoeg, sterker...
quote:Op woensdag 13 april 2005 22:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het is nu wel duidelijk waarom Robert nauwelijks speelt.
Daar verschillen de meningen over. Ik vind persoonlijk dat Chivu meer inzicht heeft in het spelletje, ook belangrijk voor een centrale verdediger. En opbouwend heeft Chivu ook een extra plusje..quote:
Dacht net iets soortgelijks. Als Ajax nu in zo'n kwartfinale stond met verlenging had je me moeten vasthouden in de Arena, anders was ik de trap afgeflikkerdquote:Op woensdag 13 april 2005 22:57 schreef VoreG het volgende:
Ik vind dit helemaal niet leuk. Kan Ajax of Nederland niet gewoon voetballen dan voel ik ook wat spanning!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |