Dream on. Voor Robben is redelijk wat betaald en PSV mag blij zijn dat Chelsea flink wat heeft afgetikt voor die waardeloze Kezman. Geen enkele ploeg had meer dan 4 mio voor hem betaald.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:27 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Damn dat is klotuh... Kunnen we daar niet onderuit komen? We hebben ze immers ook Robben en Kezman geschonken....
Geschonken, geschonken. Robben voor 18 miljoen is niet echt een cadeautjequote:Op woensdag 13 april 2005 22:27 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Damn dat is klotuh... Kunnen we daar niet onderuit komen? We hebben ze immers ook Robben en Kezman geschonken....
Wat moet Ooijer anders doen? Aan de kanten gaan ofzo?quote:Op woensdag 13 april 2005 22:28 schreef AMD64 het volgende:
Goed blijven staan van Oojer!Maar ze laten OL komen!
Met Kezman zullen ze echt ontzettend blij zijn daar. Die geven ze misschien wel terug als Alex daarheen gaat.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:27 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Nee. Juist nietquote:Op woensdag 13 april 2005 22:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat moet Ooijer anders doen? Aan de kanten gaan ofzo?
Zullen we die eer maar aan Alex gunnenquote:Op woensdag 13 april 2005 22:29 schreef Spideyman het volgende:
ANDRE OOIJER MAN VAN DE WEDSTRIJD
COME ON PSV!
Vogel bij PSVquote:Op woensdag 13 april 2005 22:29 schreef Spideyman het volgende:
ANDRE OOIJER MAN VAN DE WEDSTRIJD
COME ON PSV!
Never gonna happen.. Chelsea is niet gek, Kezman is niet gek..quote:Op woensdag 13 april 2005 22:29 schreef sjengpieterse het volgende:
[..]
Met Kezman zullen echt ontzettend blij zijn daar. Die geven ze misschien wel terug als Alex daarheen gaat.
Ja, zonder Alex zou die verdediging van Philips gatenkaas zijn.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Zullen we die eer maar aan Alex gunnen
zak in de strontquote:Op woensdag 13 april 2005 22:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
1-2
Deze keer niet. Qua intercepties, positiespel en aanvallende intenties brengt Ooijer deze wedstrijd meer dan Alex.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Zullen we die eer maar aan Alex gunnen
Kijk, de eerste strontboer die hapt.quote:
Helaas wel... Ze moeten eigenlijk nu stoppen. Moet plassnquote:Op woensdag 13 april 2005 22:31 schreef Timmehhh het volgende:
2 mintuten!!
Iddquote:Op woensdag 13 april 2005 22:32 schreef TheVulture het volgende:
het zullen wel penalty's worden...
NEEEEE!!!!quote:Op woensdag 13 april 2005 22:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
1-2
Ooijer maakte in de eerste helft nog wel een aantal foutjes (overtredinkjes, slechte passes), en dat heb ik Alex de hele wedstrijd niet zien doen eigenlijk.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:31 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Deze keer niet. Qua intercepties, positiespel en aanvallende intenties brengt Ooijer deze wedstrijd meer dan Alex.
De aansluiting tussen aanval en middenveld was al langer zoek. Op zich nu frank en vrij de verlenging in. We spelen thuis, licht voordeelquote:Op woensdag 13 april 2005 22:32 schreef Noca het volgende:
PSV zakt wat weg in de laatste minuten..jammer.
pff niet dus wehhequote:Op woensdag 13 april 2005 22:33 schreef Onderbroek het volgende:
ik moet ineens aan ajax denken paar jaar terug
zal je net zien dat die soozen er eentje snel inmaaien
Als ik daar nog aan denkquote:Op woensdag 13 april 2005 22:33 schreef Onderbroek het volgende:
ik moet ineens aan ajax denken paar jaar terug
zal je net zien dat die soozen er eentje snel inmaaien
Wat ben je weer racistisch bezig zeg.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:33 schreef cultheld het volgende:
Durven die Franse apen nog te protesteren ook.
Van mij nietquote:Op woensdag 13 april 2005 22:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nielsen had die aanval wel even mogen laten uitspelen. Domme actie van Nielsen. De hele wedstrijd valt hij al in negatieve zin op.
Kneus.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat ben je weer racistisch bezig zeg.
quote:Op woensdag 13 april 2005 22:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Kijk, de eerste strontboer die hapt.
ik mag het hopen, had al lang beslit moeten zijn in het voordeel van PSVquote:Op woensdag 13 april 2005 22:34 schreef Noca het volgende:
[..]
Mooi he pascal !
En dan straks in de verlening de 2-1 scoren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |