Hij heeft zijn Supermanpak thuis laten liggenquote:Op woensdag 13 april 2005 22:51 schreef cultheld het volgende:
Die Robert bakt er tot nu toe niks van.
Waarom speelt hij in de competitie zo weinig.. Of merk ik hem gewoon niet op?quote:Op woensdag 13 april 2005 22:51 schreef cultheld het volgende:
Tja, wat een moment ook om 'lekker' in te vallen eigenlijk.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:51 schreef cultheld het volgende:
Allen is Alex 10 x beterquote:Op woensdag 13 april 2005 22:53 schreef TimmyAsd het volgende:
Alex
Doet me denken aan Chivu bij Ajax: Gewoon blij dat zo'n man achterin staat
Klopt ja, Hiddink had nog beter Farfán kunnen laten staan.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tja, wat een moment ook om 'lekker' in te vallen eigenlijk.
Nee, PSV verzwakt omdat het vermoeid raakt van het voortdurend naar voren spelen. Gelukkig heb je meer verstand van post-op-krikkenquote:Op woensdag 13 april 2005 22:53 schreef AMD64 het volgende:
Fransenworden gek genoeg, sterker...
quote:Op woensdag 13 april 2005 22:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het is nu wel duidelijk waarom Robert nauwelijks speelt.
Daar verschillen de meningen over. Ik vind persoonlijk dat Chivu meer inzicht heeft in het spelletje, ook belangrijk voor een centrale verdediger. En opbouwend heeft Chivu ook een extra plusje..quote:
Dacht net iets soortgelijks. Als Ajax nu in zo'n kwartfinale stond met verlenging had je me moeten vasthouden in de Arena, anders was ik de trap afgeflikkerdquote:Op woensdag 13 april 2005 22:57 schreef VoreG het volgende:
Ik vind dit helemaal niet leuk. Kan Ajax of Nederland niet gewoon voetballen dan voel ik ook wat spanning!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |