Zijn ze al door dan? Zou ik wel relax vindenquote:
Hij floot inderdaad wel heel erg op tijd af. Maar goed, regels zijn regels. O nee, hoe zat dat ook alweer met gele kaartenquote:Op woensdag 13 april 2005 22:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nielsen had die aanval wel even mogen laten uitspelen. Domme actie van Nielsen. De hele wedstrijd valt hij al in negatieve zin op.
Wow. Chelsea eruitquote:Op woensdag 13 april 2005 22:36 schreef tha_dark het volgende:
Liverpool-Chelsea,,,mooi duel wat LFC gaat winnen!!!!
Misschien dat ze de 2e wedstrijd mogen winnen van Chelsea, nadat Chelsea er in de 1e wedstrijd al voor heeft gezorgd dat de return een formaliteit is.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:36 schreef tha_dark het volgende:
Liverpool-Chelsea,,,mooi duel wat LFC gaat winnen!!!!
Nee tegen Quick boys waarschijnlijkquote:
net even in het juve-lfc topic gekeken, geen uitslag..maar ze zeggen wel dat liverpool door isquote:Op woensdag 13 april 2005 22:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ik daar nog aan denkHoe kut was dat toen, klere Italianen.
Hoeveel is het eigenlijk bij Juve, die zullen wel weer met de hakken over de sloot verder gaan...
Daar teken ik voor, want dan gaan wij door dankzij penalty-killer Gomes.quote:
Dat zeg ik, zonder één partij echt te benadelen fluit hij al de hele wedstrijd erg slecht en warrig.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hij floot inderdaad wel heel erg op tijd af. Maar goed, regels zijn regels. O nee, hoe zat dat ook alweer met gele kaarten
Ikhoop het wel jaquote:Op woensdag 13 april 2005 22:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Daar teken ik voor, want dan gaan wij door dankzij penalty-killer Gomes.
Dat is idd geweldigquote:
Yup, die verslaggever zit er weer eens naast.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:39 schreef Chadi het volgende:
bij 2-2 wordt het penalties toch?
Inderdaad. Gewoon voor 1quote:Op woensdag 13 april 2005 22:39 schreef VoreG het volgende:
Euhm.. in verlenging een uitdoelpunt telt niet dubbel
je reageert op die gast van de NOS die zei dat bij een 2-2 eindstand na verlenging lyon door is?quote:Op woensdag 13 april 2005 22:39 schreef VoreG het volgende:
Euhm.. in verlenging een uitdoelpunt telt niet dubbel
Neuh, dan ligt PSV eruitquote:Op woensdag 13 april 2005 22:39 schreef Chadi het volgende:
Inderdaad. OOk als het 3-3 is!quote:Op woensdag 13 april 2005 22:39 schreef Chadi het volgende:
Gewoon, de stand na twee keer een kwartierquote:Op woensdag 13 april 2005 22:39 schreef Timmehhh het volgende:
Geen silver goal geen golden goal, wat voor regel passen ze dan in hemelsnaam toe?
nee man die eikel heeft er geen verstand vanquote:Op woensdag 13 april 2005 22:40 schreef okee6 het volgende:
Wel een dubbeltellerDat wist ik niet, in geval van 2-2 Lyon alsnog door
Yup, hij hoort het waarschijnlijk niet maar tochquote:Op woensdag 13 april 2005 22:40 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
je reageert op die gast van de NOS die zei dat bij een 2-2 eindstand na verlenging lyon door is?
nee alleen in de reguliere 90 minutenquote:Op woensdag 13 april 2005 22:42 schreef TheVulture het volgende:
uitdoelpunten in de verlenging tellen toch ook gewoon dubbelis volgens mij altijd zo geweest.
Dus het verschil met silver goal is dat uitgoals niet dubbel tellen? Dat is zeer gunstig voor PSVquote:Op woensdag 13 april 2005 22:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Gewoon, de stand na twee keer een kwartier
Sinds dit seizoen is het nu anders...quote:Op woensdag 13 april 2005 22:42 schreef TheVulture het volgende:
uitdoelpunten in de verlenging tellen toch ook gewoon dubbelis volgens mij altijd zo geweest.
Ik hoop hetquote:Op woensdag 13 april 2005 22:41 schreef Chadi het volgende:
[..]
nee man die eikel heeft er geen verstand van
Tuurlijk niet, dan zou je als je uit moet spelen de 2e wedstrijd een gigantscih voordeel hebben.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:42 schreef TheVulture het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |