abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26225776
quote:
Op donderdag 14 april 2005 17:03 schreef Karina het volgende:

Hij weet verdomd goed dat ik 100x liever de waarheid hoor dan een of ander lulverhaal. En zo te lezen is hij dus niet de enige die het wel oke vindt.
In tegendeel, ik lees meer iemand die erg onzeker is en op zoek naar de bevestiging door anderen .. dat zijn de ergsten, daar moet je niet enkel een lulverhaal tegenophangen, het moet ook nog eens dusdanig overtuigend klinken dat zij denken dat het gemeend is ...

arme vent
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_26229905
Ja nou zeg, je mag dus niet eens maar aan je partner vragen hoe je eruit ziet omdat je dan onzeker zou zijn???

Ik heb het ook weleens dat ik naar beneden kijk en denk, he volgens mij is er wat aangekomen(ok ok ik zou ook nieuwe batterijen in de weegschaal kunnen doen, maar ja) en dan zeg ik tegen hem, heb ik een buikje gekregen??
Of zo van staat dat wel in deze kleren(ok ok ik zou een passpiegel kunnen kopen, maar ja)...

Dat heeft niets met onzekerheid te maken, maar gewoon ff checken, hij ziet me toch vanauit een andere hoek dan dat ik mezelf zie...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_26231786
Die subtiele randjes in de zij, die nét over het randje van de broek komen. Babyvet?

Jawel, dat weet ik te waarderen.
Realist met politiek incorrecte denkbeelden...
pi_26232009
quote:
Op donderdag 14 april 2005 19:40 schreef erodome het volgende:

Dat heeft niets met onzekerheid te maken, maar gewoon ff checken ...
... en vervolgens dr nog eens een topic over op fok starten, om te vragen of zijn eerlijk en direkt gegeven antwoord zou kunnen kloppen ...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 14 april 2005 @ 22:03:06 #105
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_26233822
quote:
Op donderdag 14 april 2005 13:34 schreef Calella het volgende:

[..]

[..]
Heel scherp. In ieder geval is die buik
dus rectificatie: dat is níet wat we hier bedoelen, maar het ziet er wel goed uit
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
pi_26234522
Klein buikje is mooi juist! Wat is dan mooi en graatmager figuurtje.... niet dus... geen botjes, wel wat rondingen, dat maakt een vrouw juist een vrouw, daarom ben je je een vrouw! De ultieme ervaring is dat je haar op kunt tillen en ze ook nog eens rondingen, tieten en kont heeft. Wat moet een vrouw zonder???
The sky is unlimited!
  donderdag 14 april 2005 @ 22:32:03 #107
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_26234770
quote:
Op donderdag 14 april 2005 11:49 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

kerel claimen.
Ik heb dat nou 8 keer gelezen en nog steeds snap ik 'm niet.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_26234974
quote:
Op donderdag 14 april 2005 22:32 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Ik heb dat nou 8 keer gelezen en nog steeds snap ik 'm niet.
Nu ik hem eigenlijk nog een keer lees lijkt het meer op dat je een kerel moet gaan claimen.

! Poor me !
  donderdag 14 april 2005 @ 22:40:44 #109
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_26235030
quote:
Op donderdag 14 april 2005 22:39 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Nu ik hem eigenlijk nog een keer lees lijkt het meer op dat je een kerel moet gaan claimen.

! Poor me !
Ik denk dat-ie bedoelt te zeggen 'Kerel, je moet niet claimen.'
Maar dat hoeft ook helemaal niet.
pi_26235158
quote:
Op donderdag 14 april 2005 22:40 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Ik denk dat-ie bedoelt te zeggen 'Kerel, je moet niet claimen.'
Maar dat hoeft ook helemaal niet.
Nou ja zeg .
Niet eens?
  donderdag 14 april 2005 @ 22:46:38 #111
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_26235197
quote:
Op donderdag 14 april 2005 22:45 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Nou ja zeg .
Niet eens?
Claimen is onaardig.
pi_26237997
quote:
Op donderdag 14 april 2005 08:44 schreef Sjakie01 het volgende:
Mannen die een klein buikje sexy vinden, kunnen vaak geen dames zonder buikje krijgen
zuigert... das gewoon lekker zacht zo'n buikje. beter dan botten
pi_26238607
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 00:20 schreef Mazora het volgende:

[..]

zuigert... das gewoon lekker zacht zo'n buikje. beter dan botten
Er zitten ook echt veel botten in de buikstreek
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
pi_26238734
quote:
Op donderdag 14 april 2005 16:22 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ofcourse.

Ik vind een buikje waarbij je denkt van "is ze nou zwanger of niet" een uitstekend buikje.
En dan niet eens vol zwanger hè, maar al is het maar 2 á 3 weken.

Ik ben meer van de platte buikjes. De rest zijn uitstekende buikjes .

Ik vatte uitstekend op als;

uit·ste·kend (bn.)
1 zo bijzonder goed dat het opvalt => allerbest, eersteklas, eersterangs, excellent, kostelijk, mooi, niet voor verbetering vatbaar, onverbeterlijk, opperbest, patent, piekfijn, prima, puik, retegoed, superbe, uitmuntend, uitnemend, van de bovenste plank, voortreffelijk, wonderwel

en had gezien het plaatje van een plat buikje met de opmerking "niet bijzonder goed" wel willen zien wat wel bijzonder goed moest wezen. Niet een platte buik maar een buik die naar binnen deukt?
pi_26238780
Getverdemme
Een heel topic vol met goedpraterij van de huidige McDonalds cultuur. 30 jaar geleden heette dit nog gewoon "dik". Nederlanders zijn niet beter meer gewend
  vrijdag 15 april 2005 @ 01:19:42 #116
8369 speknek
Another day another slay
pi_26238974
quote:
Op donderdag 14 april 2005 09:15 schreef gateway het volgende:
[afbeelding]

Dit is wel mooi
Dat is inderdaad sexy. Zit wel wat spelingsruimte in, maar veel dikker moet het ook niet worden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 15 april 2005 @ 01:22:18 #117
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_26238993
Hij doet het er maar mee.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  vrijdag 15 april 2005 @ 01:26:00 #118
114740 JapyDooge
NoxiousPluK
pi_26239030
buikjes rulezzzzzzzzzzzzz zo heerlijk zacht!!!!!!!!!!
EVE Online: CEO van Jovian Legacy, alliance executor van Jovian Empire. Join 'JOVLEG Public' ingame. Blink spelen? http://cogdev.net/blink/ gebruik referalcode 'jovianblink' voor gratis startcredits. IRC
pi_26239610
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 01:00 schreef daReaper het volgende:
Getverdemme
Een heel topic vol met goedpraterij van de huidige McDonalds cultuur. 30 jaar geleden heette dit nog gewoon "dik". Nederlanders zijn niet beter meer gewend
Er blijven genoeg skeletten over voor jou hoor.
underground forever baby
pi_26240366
Ik houd van een mollig vrouwtje, en mollig, dat wil zeggen dat er meer dan een buikje aanhangt. Het is misschien geen goeie smaak, maar het is de mijne. De schilderijen van Rubens, da's voor mij lekkerder dan een doorsnee penthouse fotoreportage.
Maar ook daar is overdrijven een kunst, en daar doe ik niet aan mee. Als ik een takel nodig zou hebben om de sch**m lippen en dijen opzij te trekken dan ga ik over mijn nek.

Maar wat buik en billen, laat maar komen.
Love, nothing more than sugarcoated hate
pi_26241209
quote:
Getverdemme
Ten eerste zit er een heel groot verschil tussen "dik" en een klein buikje.

Ten tweede is het van de laatste decennia dat vrouwen ineens alleen maar mooi zijn als ze geen greintje vet hebben. Heb jij wel eens een foto van Marilyn Monroe gezien? Of andere vrouwen die indertijd als "de mooiste vrouw" werden gezien?

Ik zie persoonlijk veel liever een Jennifer Lopez dan een Kate Moss.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_26241441
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 00:49 schreef daReaper het volgende:

[..]

Er zitten ook echt veel botten in de buikstreek
T overlopen van de borstkas naar t buikje dus.
  vrijdag 15 april 2005 @ 09:51:38 #123
33189 RM-rf
1/998001
pi_26241671
quote:
Getverdemme
onzin, als je de sociaal-cultureel esthetische waardering voor 'dikte' een mcdonalds cultuur kent, begrijp je juist de werking van de hedendaagse massa-pop-cultuur niet ...

Juist het schoonheidsideaal van te slanke modellen, anorexia-dames, is een teken van een eetgestoorde fastfood-cultuur ...

Laten we wel zijn, mensen die gewoon gezond eten (en ook vooral niet gaan dieten: in korte tijd weer snel gaan afvallen, en vervolgens in dezelfde korte tijd weer terug-jojo-en naar net een paar pondjes meer) zien er gezond uit en dat is niet te dik en vooral ook niet te dun ...

Juist in een vetzuchtige cultuur (kijk naar amerika), is het 'anorexia fotomodel' een geliefd icoon ... de coach-potato's moeten toch _wat_ hebben om naar te kijken op hun beeldbuis...
Diezelfde mensen gaan dan een zogenaamde calorielichte salade eten op de plastic bankjes in de mcDonalds in die gore vetlucht daar, met een halve liter Cola Light (supersizen?) ...

Het zijn juist die mensen die altijd de nieuwste dieet-trends nalopen, continu bezig zijn met 'hoeveel overgewicht ze nu weer hebben en of ze dat binnen 6 dagen kunnen 'weg-hongeren' ... die lelijk dik zijn, dat heeft meestal weinig met puur gewicht te maken, dan kunnen ze toevallig eventjes op hun 'streefgewicht' zitten, maar met van die ingevallen wangen wil je dr echt niet op kruipen ...

Dat heeft verder ook niks te maken met van die zogenaamde berekeningen over 'lengte/gewicht-verhouding', of uitvluchten over 'zware botten' of 'moeilijke stofwisseling'.

Persoonlijk vink ik deze eerder gepostte foto bijvoorbeeld verschrikkelijk:
http://www.pauze.nl/image(...)864798f42e74327e.jpg

niet omdat de buik te dik zou kunnen zijn, dat zie je uiteindelijk hier niet, omdat die hier zowel ingehouden wordt, alswel dat het model de rug iets te ver rechttrekt .. maar juist dat gespannene, die poseer-houding ..., en daarbij ook nog dat exhibitionistisch-beschaamde "snel voor mn webcam mn buik inhouden, en dan kijken wat mensen ervan zeggen" (maar dat is bv mijn mening).

Ik ben ook zelf zeker geen liefhebber van Rubens-modellen, maar wat ik wel heel erg aan Rubens-schilderijen kan waarderen is de 'ontspanning' bij de modellen, terwijl binnen de huidige cultuur de 'onechte' modellen lijken te overheersen (Naomi Campbell bijvoorbeeld, god wat vind ik dat verschrikkelijk, die gekunstelheid, dat manierisme)

[ Bericht 20% gewijzigd door RM-rf op 15-04-2005 09:58:17 ]
pi_26243341
Sorry RM-rf,

Ik moet je helaas teleurstellen.
Want ik houd mijn buik dus helemaal niet. Zo is mijn buik nou eenmaal.
Ik ben niet dik, ik ben niet slank, ik ben dun .

Ik heb hier nog een foto waar het op lijkt alsof ik mijn buik dus inhoudt, maar wel raar dat het dan op twee foto's exact hetzelfde is, niet waar?
Dit is dus gewoon mijn buikje, zonder 'm in te houden:

http://www.carpcatcher.nl/users/Anne/forum/eenbuik.jpg

Maar om eerlijk te zijn ben ik liever 'dun' dan dik en ik schaam me er absoluut niet voor .

Dus graag even je zogenaamde feitjes achterwege laten als je niet eens weet of ze kloppen.
Ajuus .
  vrijdag 15 april 2005 @ 11:14:50 #125
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_26243424
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 11:11 schreef ijsmeis het volgende:
Sorry RM-rf,

Ik moet je helaas teleurstellen.
Want ik houd mijn buik dus helemaal niet. Zo is mijn buik nou eenmaal.
Ik ben niet dik, ik ben niet slank, ik ben dun .

Ik heb hier nog een foto waar het op lijkt alsof ik mijn buik dus inhoudt, maar wel raar dat dan op twee foto's exact hetzelfde is, niet waar?
Dit is dus gewoon mijn buikje, zonder 'm in te houden:

http://www.carpcatcher.nl/users/Anne/forum/eenbuik.jpg

Maar om eerlijk te zijn ben ik liever 'dun' dan dik en ik schaam me er absoluut niet voor .

Dus graag even je zogenaamde feitjes achterwege laten als je niet eens weet of ze kloppen.
Ajuus .
Zo dun is ze inderdaad. Als ze 'm zou inhouden zou er niks van overblijven.
pi_26243783
quote:
Op woensdag 13 april 2005 21:24 schreef Karina het volgende:Vinden mannen dat inderdaad, dat een vrouw met een klein buikje sexy is?
Als anaal geen probleem voor je is en je slikt graag, ja dan vindt ik jou met je kleine buikje wel sexy
Wôôdy
pi_26245289
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 09:26 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ten eerste zit er een heel groot verschil tussen "dik" en een klein buikje.

Ten tweede is het van de laatste decennia dat vrouwen ineens alleen maar mooi zijn als ze geen greintje vet hebben. Heb jij wel eens een foto van Marilyn Monroe gezien? Of andere vrouwen die indertijd als "de mooiste vrouw" werden gezien?

Ik zie persoonlijk veel liever een Jennifer Lopez dan een Kate Moss.
Je hoeft geen Kate Moss te zijn om een mooie platte buik te hebben... Kijk maar eens goed naar J-lo... die heeft ook een gigantisch strakke buik, ondanks haar (ietwat buiten proportionele) achterwerk...

Ik kan hier niet veel meer van maken dan een bijna-wasbord namelijk...
pi_26246378
het is net wat de meeste zeggen, als de verhoudingen maar kloppen,
maarja daar valt dan nog niet over te discussiëren, hoe kunnen we nou vastleggen,
wat nét wel kan, en nét niet, dat is toch je eigen smaak.
Ik persoonlijk vind strakke buikjes wel mooi ik hoef geen wasbordje te zien, en ook geen ribjes
maar ik vind wat "vollere" vrouwen ook mooi , anyways kunnen we toch niet vast-stellen wat "wat voller is" sommige vatten ém, sommige denken nu meteen aan Sugar Lee Hooper(neen die bedoelen we dus niet!).

En Damn anniej :| sexy buikje hoor
wat nou ei, ik was het eerst !
  vrijdag 15 april 2005 @ 14:03:19 #129
53720 Mik-xa
Toffe peer
pi_26247563
Ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven.. maar als de onderbuik van links naar rechts helemaal 1 geheel is (helemaal bol staand zeg maar) vind ik het niks. Het hoeft niet allemaal super strak, als je maar verschil kunt zien tussen het "buikje rond de navel" en de zogenaamde zwembandjes aan de zijkant.

Als mensen echt niet begrijpen waar ik het over heb, dan wil ik het graag toelichten met wat foto's.
pi_26247615
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 14:03 schreef Mik-xa het volgende:
Ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven.. maar als de onderbuik van links naar rechts helemaal 1 geheel is (helemaal bol staand zeg maar) vind ik het niks. Het hoeft niet allemaal super strak, als je maar verschil kunt zien tussen het "buikje rond de navel" en de zogenaamde zwembandjes aan de zijkant.

Als mensen echt niet begrijpen waar ik het over heb, dan wil ik het graag toelichten met wat foto's.
Ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt, dus haal je foto's maar voor de dag.
  vrijdag 15 april 2005 @ 14:10:58 #131
107118 Leannetjuh-gurl
Ik Zie Alles..!
pi_26247771
Tvp
DoN't Be A LiAr, TeLl ThE TrUtH
pi_26247849
buikjes
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_26247928
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 12:32 schreef innovative het volgende:

[..]

Ik kan hier niet veel meer van maken dan een bijna-wasbord namelijk...
Tijdens de promotie van haar CD ziet ze er zo uit omdat ze dan als danseres veel arbeid levert. Maar in haar rustperiodes heeft ze een buikje. Ik heb er geen foto's van liggen, maar ik heb ze geregeld gezien. Britney Spears ondergaat ook altijd zo'n metamorfose.

Van nature hebben die dames gewoon een redelijk normaal vetpercentage.
pi_26247985
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 14:16 schreef DS4 het volgende:

[..]

Tijdens de promotie van haar CD ziet ze er zo uit omdat ze dan als danseres veel arbeid levert. Maar in haar rustperiodes heeft ze een buikje. Ik heb er geen foto's van liggen, maar ik heb ze geregeld gezien. Britney Spears ondergaat ook altijd zo'n metamorfose.

Zijn het ook mensen?!
pi_26248129
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 14:19 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Zijn het ook mensen?!
Nee, dat niet. Heb jij MIB nooit gezien?
pi_26248164
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 13:14 schreef Haan het volgende:
En Damn anniej :| sexy buikje hoor
Whaha, thanks Michuhl.
pi_26248180
quote:

[..]

Dat begrijp ik, maar wat er in de media verschijnt over het algemeen, is gewoon een dame met een gigantisch strakke buik...
pi_26248214
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 14:25 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Whaha, thanks Michuhl.
Oei IJsmeis sexy hoor
  vrijdag 15 april 2005 @ 14:38:14 #139
107118 Leannetjuh-gurl
Ik Zie Alles..!
pi_26248507
quote:
Getverdemme
We hebben het over een klein beetje buikje, niet over een vlubberige hangbuik hoor! :
DoN't Be A LiAr, TeLl ThE TrUtH
  vrijdag 15 april 2005 @ 14:39:03 #140
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_26248525
ik zie niet in wat er sexy is aan die ijsmeis foto.
gewoon een buik. tadaaa klaar..
Imperare sibi maximum imperium est
pi_26251602
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 14:39 schreef de_priester het volgende:
gewoon een buik. tadaaa klaar..
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_26251814
quote:

[..]

Naast flink sporten kan je het verschil maken met het uitdrogen van je lichaam door tijdelijk geen water tot je te nemen en in de sauna te gaan liggen. Je voelt je rot maar je buikje is platter. Je vetpercentage is nog hetzelfde maar alles wordt geaccentueerd.

Zo kan je vandaag een duidelijke sixpack hebben en morgen wanneer het verloren watergewicht is aangevuld een stuk minder duidelijk zijn.
pi_26252140
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 14:39 schreef de_priester het volgende:
gewoon wat tieten/billen. tadaaa klaar..
pi_26252472
Als ik een beetje een buikje heb wil ik het altijd meteen weghebben
  vrijdag 15 april 2005 @ 17:28:03 #145
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_26252516
Stel je eens voor hé...Je begint zo'n beetje boven, zachte lippen, zacht hals, zachte borsten, bam *auw* gebroken neus op sixpack van je vriendin
pi_26252806
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 17:28 schreef Bob-B het volgende:
Stel je eens voor hé...Je begint zo'n beetje boven, zachte lippen, zacht hals, zachte borsten, bam *auw* gebroken neus op sixpack van je vriendin

Ja dat is inderdaad niks nee. Maar je buik hoeft niet hard te zijn als hij slank is.
Dat vind ik bij kerels ook niet prettig. Beetje spieren is heel goed en sexy (mannelijk) maar niet dat je s'nachts niet meer fijn ligt omdat het zo hard is
  vrijdag 15 april 2005 @ 18:29:40 #147
53720 Mik-xa
Toffe peer
pi_26253800
quote:
daReaper schreef het volgende:

Ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt, dus haal je foto's maar voor de dag.

Goede buik mijns inziens. Op de foto hieronder heb ik met geel 3 delen getekend op de buik. Zolang je op een buik goed deze delen kunt onderscheiden vind ik het prima. Britney Spears heeft vaak echt een één geheel buik.. dat vind ik dus echt niks! Het middelste deel van de buik moet duidelijk onderscheiden kunnen worden van de zijkanten van de buik.. Ik praat dan ook liever over een Middel.. en niet over een buik. Omdat de dame in kwestie iets naar televisie-rechts hangt kun je aan de rechterkant beter het onderscheid zien dan aan de linkerkant.

.

Begrijp je me nu??
  vrijdag 15 april 2005 @ 18:48:25 #148
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_26254235
Ze heeft een buikje.... maar het blijft een schat van een meid om te zien.

En een klein buikje heeft echt wel iets sensueels inzich..... Grote borsten ook trouwens.,
pi_26254350
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 18:48 schreef Drugshond het volgende:
Ze heeft een buikje.... maar het blijft een schat van een meid om te zien.
[afbeelding]
En een klein buikje heeft echt wel iets sensueels inzich..... Grote borsten ook trouwens.,
Kerry Marie!
pi_26254459
Jahoor klein buikje is sexy.
Heb hem zelf ook
pi_26254929
weet je wat het is met meisjes met een buikje?
die hebben bijpassende billen
Ever noticed how people who believe in creationism look really unevolved
Misleidende TT"s
Mooie auto!
pi_26254970
Hah Prof. Mik-xa, volgende les "De optimaalste emultie van Creme tegen mononucleosis" ?
je hebt er een hele studie van gemaakt joh Respecta
pi_26254979
En bijpassende vriendjes
pi_26255071
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 19:21 schreef Fahrion het volgende:
En bijpassende vriendjes
Ever noticed how people who believe in creationism look really unevolved
Misleidende TT"s
Mooie auto!
pi_26255119
Ja ik weet dat het vermoeiend is, maar wel lekker.
  vrijdag 15 april 2005 @ 19:29:18 #156
73888 DIA
die ja .....
pi_26255152
mag wel!
pi_26255293
ok dankje
  vrijdag 15 april 2005 @ 19:48:31 #158
73888 DIA
die ja .....
pi_26255581
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 19:35 schreef Fahrion het volgende:
ok dankje
pi_26256071

pi_26257276
nu kappen met die smerige foto's
Power perceived is power achieved.
  vrijdag 15 april 2005 @ 21:45:01 #161
53720 Mik-xa
Toffe peer
pi_26258122
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 19:21 schreef Haan het volgende:
Hah Prof. Mik-xa, volgende les "De optimaalste emultie van Creme tegen mononucleosis" ?
je hebt er een hele studie van gemaakt joh Respecta

Ik ben inderdaad al wat jaartjes bezig met het bestuderen van het vrouwelijke lichaam ja.. haha, heerlijk toch
  vrijdag 15 april 2005 @ 21:58:38 #162
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_26258419
altijd weer een dankbaar onderwerp op een forum, cool om te lezen!
That's the way the cookie crumbles
  vrijdag 15 april 2005 @ 22:00:22 #163
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_26258456
klein buikje is idd sexy ja
Al is 'klein' in ieders ogen weer anders...
Era Vulgaris
  vrijdag 15 april 2005 @ 22:02:04 #164
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_26258490
quote:
Op woensdag 13 april 2005 21:26 schreef Modus het volgende:
Dat hangt van het totaalplaatje af.
Die zoute stokjes...
  vrijdag 15 april 2005 @ 22:10:17 #165
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_26258721
quote:
Op donderdag 14 april 2005 08:44 schreef Sjakie01 het volgende:
Mannen die een klein buikje sexy vinden, kunnen vaak geen dames zonder buikje krijgen
Screw you man, you don't know shit , you don't know shit!
Die zoute stokjes...
  vrijdag 15 april 2005 @ 22:10:47 #166
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_26258736
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 20:11 schreef Flyingdutchman het volgende:
[afbeelding]

Lekker duidelijke foto..
Die zoute stokjes...
  zaterdag 16 april 2005 @ 11:43:54 #167
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_26267021
ik vind een klein buikje ook heel erg sexy. Maar dat komt ook vooral omdat ik buikjes gewoon mooi en opwindend vind.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_26268016
quote:
Op donderdag 14 april 2005 10:26 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Oké, mij best .

!
Dat is keistrak ! Als dat al een beetje een buikje is ben ik een hangbuik zwijn
  zaterdag 16 april 2005 @ 16:06:45 #169
15524 PS
And someday I shall fly again
pi_26273286
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 12:36 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Eens mee zijn.

Maar een klein buikje is niet erg, is wel lief.
If your shaking it more than twice, your playing with it.
pi_26273296
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 12:36 schreef MaRySe het volgende:

[..]

* sampoo kijkt naar fotoboek. Ziet geen foto's van buikje. Is teleurgesteld.
pi_26273539
'The Da Vinci Code' is het slechtste boek wat ik ooit gelezen heb
pi_26273608
Dit vind ik nou weer net iets te dik:

'The Da Vinci Code' is het slechtste boek wat ik ooit gelezen heb
pi_26273697
quote:
Op woensdag 13 april 2005 21:26 schreef Modus het volgende:
Dat hangt van het totaalplaatje af.
Inderdaad
  zaterdag 16 april 2005 @ 16:33:57 #174
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_26273952
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 16:19 schreef The_Owl het volgende:
Dit vind ik nou weer net iets te dik:

[afbeelding]
Net iets?
Das gewoonweg ranzig
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_26275876

Tweede meisje van rechts. Dat is een sexy buikje. Niet te veel naar voren uitstekend en ook de "love handles" waar lekker in geprikt kan worden zonder dat je je vinger verstuikt..
pi_26276143
Die linker is een sexy buikje, die tweede van rechts is gewoon dik. Die tweede van links heeft annorexia.
Power perceived is power achieved.
pi_26277576
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 18:04 schreef Modwire het volgende:
Die linker is een sexy buikje, die tweede van rechts is gewoon dik. Die tweede van links heeft annorexia.
Ik vind het niet dik maar buiten dat kan je niet stellen dat ze een ongezond figuurtje heeft (peervormpje) en ook niet dat ze een bierbuik heeft. De linker heeft gewoon een plat buikje en de tweede van links heeft gewoon een dun lichaamstype.
pi_26279269
2de meisje van rechts vind ik toch wel echt mollig richting dik gaan, de linkse houdt de buik ietsje in, die vind ik het leukste buikje hebben(buikje is echt niet helemaal strak als ze hem ontspant ).
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_26297312
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 17:55 schreef sampoo het volgende:
[afbeelding]
Tweede meisje van rechts. Dat is een sexy buikje. Niet te veel naar voren uitstekend en ook de "love handles" waar lekker in geprikt kan worden zonder dat je je vinger verstuikt..
Die linker heeft gewoon een breed lichaamstype, die tweede van links heeft zo door het T-shirt heen gezien wel een mooi buikje, de tweede van rechts is gewoon vadsig en waar schijnlijk de rechter ook, anders had ze niet zo een tent aangedaan.
  zondag 17 april 2005 @ 15:20:40 #180
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_26297345
quote:
Op woensdag 13 april 2005 21:24 schreef Karina het volgende:
Nee, ik ga geen foto neerzetten
Slotje dan...
feest
  zondag 17 april 2005 @ 15:26:58 #181
78918 SeLang
Black swans matter
pi_26297525
Het draait allemaal om het babyvet gehalte
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zondag 17 april 2005 @ 15:31:59 #182
78918 SeLang
Black swans matter
pi_26297638
Btw: ik heb er verstand van

|
|
|
|
|
V
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_26298248
quote:
Op zondag 17 april 2005 15:19 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Die linker heeft gewoon een breed lichaamstype, die tweede van links heeft zo door het T-shirt heen gezien wel een mooi buikje, de tweede van rechts is gewoon vadsig en waar schijnlijk de rechter ook, anders had ze niet zo een tent aangedaan.
Een breed lichaamstype? Ze is gewoon het langste van het stel met goede verhoudingen. De "tent" is waarschijnlijk aangetrokken op weg naar het strand. Ik zie niets mis aan haar buikje op de foto's hieronder. De "vadsige" dame heeft een vrij kleine middel zeker in vergelijking met haar dijen hetgeen erg gunstig en gezond is in tegenstelling tot het mager meisje waar nauwelijks verschil tussen middel en dijen lijkt te bestaan. Ik vermoed dat het voor jou vadsige meisje ook flink sport.

Ik zou voor de twee links op de foto hieronder kiezen. Beide hebben een gezond vetpercentage en lichaamsopbouw. Van de twee anderen heeft er een wel goede verhoudingen maar een te laag vetpercentage en de ander een te laag vetpercentage en geen goede verhoudingen.

zondag 17 april 2005 @ 16:02:12 #184
107521 Furia
snoopy weer
pi_26298383
quote:
Op zondag 17 april 2005 15:57 schreef sampoo het volgende:

[..]

Ik zou voor de twee links op de foto hieronder kiezen. Beide hebben een gezond vetpercentage en lichaamsopbouw. Van de twee anderen heeft er een wel goede verhoudingen maar een te laag vetpercentage en de ander een te laag vetpercentage en geen goede verhoudingen.

[afbeelding]
Twee links een te laag vetpercentage
  zondag 17 april 2005 @ 16:04:39 #185
8369 speknek
Another day another slay
pi_26298444
Die met die bloemetjes heeft toch genoeg vet op de juiste plekken zitten.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_26298645
quote:
Op donderdag 14 april 2005 10:26 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Oké, mij best .

!
pi_26298653
quote:
Op zondag 17 april 2005 15:31 schreef SeLang het volgende:
Btw: ik heb er verstand van

|
|
|
|
|
V
Ik maar klikken op dat "Babyvet roeleert!" denkend dat er een link vol met plaatjes in verborgen moet zijn.
pi_26298940
quote:
Op zondag 17 april 2005 16:02 schreef Furia het volgende:

[..]

Twee links een te laag vetpercentage
Nee, de twee rechts.
quote:
Op zondag 17 april 2005 16:04 schreef speknek het volgende:
De borsten zijn inderdaad leuk gevuld alleen was het met iets meer vet een stuk beter geweest.
pi_26303037
Ik ben het wel met je eens sampoo.
underground forever baby
  zondag 17 april 2005 @ 20:25:54 #190
37769 erodome
Zweefteef
pi_26305503
quote:
Op zondag 17 april 2005 16:04 schreef speknek het volgende:
Mee eens is.......
pi_26308232
quote:
Op zondag 17 april 2005 15:57 schreef sampoo het volgende:

[..]

een te laag vetpercentage
Lol, ik zie het al helemaal voor me, "sorry dames" *sampoo pakt z'n metertje en naald erbij "even bloed-testje doen, kijken of je Vetpercentage op goed gehalte is,als je nog even in het potje wat urine wil deponeren?"

Maar, ik ben het wel met je eens hoor
pi_26308369
Ik heb ook een te laag vet percentage *huilt*

. Sorry hoor, maar dat zegt nog niets .
  zondag 17 april 2005 @ 22:15:23 #193
53720 Mik-xa
Toffe peer
pi_26308629
quote:
Op zondag 17 april 2005 22:06 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb ook een te laag vet percentage *huilt*
Het kan nog erger meis

pi_26308684
quote:
Op zondag 17 april 2005 22:15 schreef Mik-xa het volgende:

[..]

Het kan nog erger meis

[afbeelding]
Ja, dat is té.

Niet de plaatjes die Shampoo post .
pi_26308729
quote:
Op woensdag 13 april 2005 21:24 schreef Karina het volgende:
Ik vind van mezelf dat ik een beetje een klein buikje heb (geen dikke pens, gewoon klein buikje). Daar zeur ik weleens over tegen mijn vriend, die zegt dan "vrouwen met een buikje zijn sexy".

Vinden mannen dat inderdaad, dat een vrouw met een klein buikje sexy is?
Mocht je willen.
pi_26308954
quote:
Op zondag 17 april 2005 22:01 schreef Haan het volgende:

[..]

Lol, ik zie het al helemaal voor me, "sorry dames" *sampoo pakt z'n metertje en naald erbij "even bloed-testje doen, kijken of je Vetpercentage op goed gehalte is,als je nog even in het potje wat urine wil deponeren?"
Bloedtestje? urine? Ik dacht eerder aan een beetje voelen en een beetje knijpen om het aardig nauwkeurig vast te stellen.

Hetzelfde principe dat dit hulpstuk hanteert.
pi_26325985
Precies, zo hoort dat
pi_26327904
Ik heb zelf ook een buik"je". En dan bedoel ik niet zo'n lief schattig poezelig Britney Spears-buikje, maar een buik die gewoon echt een beetje te dik is. En ook niet helemaal in verhouding met de rest van mijn lichaam. Als ik afval blijft ie relatief te dik...

Maar ja, ik heb ook mooie dingen aan mijn lichaam, en je kan je maar beter concentreren op de mooie dingen dan op de minder mooie dingen. Als je jezelf (enigzins) mooi vindt, straal je dat uit, en DAT is sexy (denk ik). Volgens mij kijken mannen ook eerder naar mooie dingen dan naar lelijke dingen. Bovendien is niemand perfect, en ik probeer mijn buik(je) dus te accepteren. Hoewel dat niet altijd makkelijk is (op het strand ofzo. blijft lastig). Zeuren helt in ieder geval niet.

...en soms ontmoet je dan iemand die je buik(je) niet gewoon accepteert, maar hem zelfs mooi vindt (ik kan het me ook niet voorstellen, maar het kan )
pi_26328177
nee klopt precies wat je zegt, gaat voornamelijk ook om wat je uitstraald, let ik eigenlijk wel het 1e op, als er bijv. 2 meisie's staan, 1 staat er een beetje met glazige blik voor zich uit te staren, en de ander geeft zo'n warm stralend gevoel af, (of hoe je dat ook zegt ) dan kijk je toch meteen naar die stralende, en ik vind het juist wel mooi, niet helemaal perfect en zo steriel, anders neem je gewoon de 1e beste meid die je kunt vinden, en dump je d'r een maandje bij de plastisch chirurg ofzo... dusseh, ik vind het juist wel mooi
pi_26341244
Strakke harde buikjes zijn alleen leuk voor vrouwen die constant in veel te korte topjes rondlopen. Het kan mooi staan, maar wat zachtere vind ik veel vrouwelijker. Moet er wel een mooie strak velletje omheen zitten en niet aan alle kanten blubberen.

Krjig zelf als ik er echt voor sport een veel te mannelijke buik, inderdaad zoals Mik-xa mooi laat zien een vierkant vlak zonder onderscheid in midden en zijkanten. Nu een redelijk strak buikje met wat zachts onder m'n navel, m'n vriend is er helemaal gek op en zolang ik geen te strakke broeken koop, heb ik er zelf ook weinig last van
Sweet and innocent...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')