abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26243783
quote:
Op woensdag 13 april 2005 21:24 schreef Karina het volgende:Vinden mannen dat inderdaad, dat een vrouw met een klein buikje sexy is?
Als anaal geen probleem voor je is en je slikt graag, ja dan vindt ik jou met je kleine buikje wel sexy
Wôôdy
pi_26245289
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 09:26 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ten eerste zit er een heel groot verschil tussen "dik" en een klein buikje.

Ten tweede is het van de laatste decennia dat vrouwen ineens alleen maar mooi zijn als ze geen greintje vet hebben. Heb jij wel eens een foto van Marilyn Monroe gezien? Of andere vrouwen die indertijd als "de mooiste vrouw" werden gezien?

Ik zie persoonlijk veel liever een Jennifer Lopez dan een Kate Moss.
Je hoeft geen Kate Moss te zijn om een mooie platte buik te hebben... Kijk maar eens goed naar J-lo... die heeft ook een gigantisch strakke buik, ondanks haar (ietwat buiten proportionele) achterwerk...

Ik kan hier niet veel meer van maken dan een bijna-wasbord namelijk...
pi_26246378
het is net wat de meeste zeggen, als de verhoudingen maar kloppen,
maarja daar valt dan nog niet over te discussiëren, hoe kunnen we nou vastleggen,
wat nét wel kan, en nét niet, dat is toch je eigen smaak.
Ik persoonlijk vind strakke buikjes wel mooi ik hoef geen wasbordje te zien, en ook geen ribjes
maar ik vind wat "vollere" vrouwen ook mooi , anyways kunnen we toch niet vast-stellen wat "wat voller is" sommige vatten ém, sommige denken nu meteen aan Sugar Lee Hooper(neen die bedoelen we dus niet!).

En Damn anniej :| sexy buikje hoor
wat nou ei, ik was het eerst !
  vrijdag 15 april 2005 @ 14:03:19 #129
53720 Mik-xa
Toffe peer
pi_26247563
Ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven.. maar als de onderbuik van links naar rechts helemaal 1 geheel is (helemaal bol staand zeg maar) vind ik het niks. Het hoeft niet allemaal super strak, als je maar verschil kunt zien tussen het "buikje rond de navel" en de zogenaamde zwembandjes aan de zijkant.

Als mensen echt niet begrijpen waar ik het over heb, dan wil ik het graag toelichten met wat foto's.
pi_26247615
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 14:03 schreef Mik-xa het volgende:
Ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven.. maar als de onderbuik van links naar rechts helemaal 1 geheel is (helemaal bol staand zeg maar) vind ik het niks. Het hoeft niet allemaal super strak, als je maar verschil kunt zien tussen het "buikje rond de navel" en de zogenaamde zwembandjes aan de zijkant.

Als mensen echt niet begrijpen waar ik het over heb, dan wil ik het graag toelichten met wat foto's.
Ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt, dus haal je foto's maar voor de dag.
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
  vrijdag 15 april 2005 @ 14:10:58 #131
107118 Leannetjuh-gurl
Ik Zie Alles..!
pi_26247771
Tvp
DoN't Be A LiAr, TeLl ThE TrUtH
pi_26247849
buikjes
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_26247928
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 12:32 schreef innovative het volgende:

[..]

Ik kan hier niet veel meer van maken dan een bijna-wasbord namelijk...
Tijdens de promotie van haar CD ziet ze er zo uit omdat ze dan als danseres veel arbeid levert. Maar in haar rustperiodes heeft ze een buikje. Ik heb er geen foto's van liggen, maar ik heb ze geregeld gezien. Britney Spears ondergaat ook altijd zo'n metamorfose.

Van nature hebben die dames gewoon een redelijk normaal vetpercentage.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_26247985
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 14:16 schreef DS4 het volgende:

[..]

Tijdens de promotie van haar CD ziet ze er zo uit omdat ze dan als danseres veel arbeid levert. Maar in haar rustperiodes heeft ze een buikje. Ik heb er geen foto's van liggen, maar ik heb ze geregeld gezien. Britney Spears ondergaat ook altijd zo'n metamorfose.

Zijn het ook mensen?!
pi_26248129
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 14:19 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Zijn het ook mensen?!
Nee, dat niet. Heb jij MIB nooit gezien?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_26248164
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 13:14 schreef Haan het volgende:
En Damn anniej :| sexy buikje hoor
Whaha, thanks Michuhl.
pi_26248180
quote:

[..]

Dat begrijp ik, maar wat er in de media verschijnt over het algemeen, is gewoon een dame met een gigantisch strakke buik...
pi_26248214
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 14:25 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Whaha, thanks Michuhl.
Oei IJsmeis sexy hoor
  vrijdag 15 april 2005 @ 14:38:14 #139
107118 Leannetjuh-gurl
Ik Zie Alles..!
pi_26248507
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 01:00 schreef daReaper het volgende:
Getverdemme
Een heel topic vol met goedpraterij van de huidige McDonalds cultuur. 30 jaar geleden heette dit nog gewoon "dik". Nederlanders zijn niet beter meer gewend
We hebben het over een klein beetje buikje, niet over een vlubberige hangbuik hoor! :
DoN't Be A LiAr, TeLl ThE TrUtH
  vrijdag 15 april 2005 @ 14:39:03 #140
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_26248525
ik zie niet in wat er sexy is aan die ijsmeis foto.
gewoon een buik. tadaaa klaar..
Imperare sibi maximum imperium est
pi_26251602
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 14:39 schreef de_priester het volgende:
gewoon een buik. tadaaa klaar..
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_26251814
quote:

[..]

Naast flink sporten kan je het verschil maken met het uitdrogen van je lichaam door tijdelijk geen water tot je te nemen en in de sauna te gaan liggen. Je voelt je rot maar je buikje is platter. Je vetpercentage is nog hetzelfde maar alles wordt geaccentueerd.

Zo kan je vandaag een duidelijke sixpack hebben en morgen wanneer het verloren watergewicht is aangevuld een stuk minder duidelijk zijn.
pi_26252140
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 14:39 schreef de_priester het volgende:
gewoon wat tieten/billen. tadaaa klaar..
pi_26252472
Als ik een beetje een buikje heb wil ik het altijd meteen weghebben
  vrijdag 15 april 2005 @ 17:28:03 #145
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_26252516
Stel je eens voor hé...Je begint zo'n beetje boven, zachte lippen, zacht hals, zachte borsten, bam *auw* gebroken neus op sixpack van je vriendin
pi_26252806
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 17:28 schreef Bob-B het volgende:
Stel je eens voor hé...Je begint zo'n beetje boven, zachte lippen, zacht hals, zachte borsten, bam *auw* gebroken neus op sixpack van je vriendin

Ja dat is inderdaad niks nee. Maar je buik hoeft niet hard te zijn als hij slank is.
Dat vind ik bij kerels ook niet prettig. Beetje spieren is heel goed en sexy (mannelijk) maar niet dat je s'nachts niet meer fijn ligt omdat het zo hard is
  vrijdag 15 april 2005 @ 18:29:40 #147
53720 Mik-xa
Toffe peer
pi_26253800
quote:
daReaper schreef het volgende:

Ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt, dus haal je foto's maar voor de dag.

Goede buik mijns inziens. Op de foto hieronder heb ik met geel 3 delen getekend op de buik. Zolang je op een buik goed deze delen kunt onderscheiden vind ik het prima. Britney Spears heeft vaak echt een één geheel buik.. dat vind ik dus echt niks! Het middelste deel van de buik moet duidelijk onderscheiden kunnen worden van de zijkanten van de buik.. Ik praat dan ook liever over een Middel.. en niet over een buik. Omdat de dame in kwestie iets naar televisie-rechts hangt kun je aan de rechterkant beter het onderscheid zien dan aan de linkerkant.

.

Begrijp je me nu??
  vrijdag 15 april 2005 @ 18:48:25 #148
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_26254235
Ze heeft een buikje.... maar het blijft een schat van een meid om te zien.

En een klein buikje heeft echt wel iets sensueels inzich..... Grote borsten ook trouwens.,
pi_26254350
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 18:48 schreef Drugshond het volgende:
Ze heeft een buikje.... maar het blijft een schat van een meid om te zien.
[afbeelding]
En een klein buikje heeft echt wel iets sensueels inzich..... Grote borsten ook trouwens.,
Kerry Marie!
pi_26254459
Jahoor klein buikje is sexy.
Heb hem zelf ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')