Als anaal geen probleem voor je is en je slikt graag, ja dan vindt ik jou met je kleine buikje wel sexyquote:Op woensdag 13 april 2005 21:24 schreef Karina het volgende:Vinden mannen dat inderdaad, dat een vrouw met een klein buikje sexy is?
Je hoeft geen Kate Moss te zijn om een mooie platte buik te hebben... Kijk maar eens goed naar J-lo... die heeft ook een gigantisch strakke buik, ondanks haar (ietwat buiten proportionele) achterwerk...quote:Op vrijdag 15 april 2005 09:26 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ten eerste zit er een heel groot verschil tussen "dik" en een klein buikje.
Ten tweede is het van de laatste decennia dat vrouwen ineens alleen maar mooi zijn als ze geen greintje vet hebben. Heb jij wel eens een foto van Marilyn Monroe gezien? Of andere vrouwen die indertijd als "de mooiste vrouw" werden gezien?
Ik zie persoonlijk veel liever een Jennifer Lopez dan een Kate Moss.
Ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt, dus haal je foto's maar voor de dag.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:03 schreef Mik-xa het volgende:
Ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven.. maar als de onderbuik van links naar rechts helemaal 1 geheel is (helemaal bol staand zeg maar) vind ik het niks. Het hoeft niet allemaal super strak, als je maar verschil kunt zien tussen het "buikje rond de navel" en de zogenaamde zwembandjes aan de zijkant.
Als mensen echt niet begrijpen waar ik het over heb, dan wil ik het graag toelichten met wat foto's.
Tijdens de promotie van haar CD ziet ze er zo uit omdat ze dan als danseres veel arbeid levert. Maar in haar rustperiodes heeft ze een buikje. Ik heb er geen foto's van liggen, maar ik heb ze geregeld gezien. Britney Spears ondergaat ook altijd zo'n metamorfose.quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:32 schreef innovative het volgende:
[..]
Ik kan hier niet veel meer van maken dan een bijna-wasbord namelijk...
Zijn het ook mensen?!quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:16 schreef DS4 het volgende:
[..]
Tijdens de promotie van haar CD ziet ze er zo uit omdat ze dan als danseres veel arbeid levert. Maar in haar rustperiodes heeft ze een buikje. Ik heb er geen foto's van liggen, maar ik heb ze geregeld gezien. Britney Spears ondergaat ook altijd zo'n metamorfose.
Van nature hebben die dames gewoon een redelijk normaal vetpercentage.
Nee, dat niet. Heb jij MIB nooit gezien?quote:
Dat begrijp ik, maar wat er in de media verschijnt over het algemeen, is gewoon een dame met een gigantisch strakke buik...quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:16 schreef DS4 het volgende:
[..]
Tijdens de promotie van haar CD ziet ze er zo uit omdat ze dan als danseres veel arbeid levert. Maar in haar rustperiodes heeft ze een buikje. Ik heb er geen foto's van liggen, maar ik heb ze geregeld gezien. Britney Spears ondergaat ook altijd zo'n metamorfose.
Oei IJsmeisquote:
We hebben het over een klein beetje buikje, niet over een vlubberige hangbuik hoor! :quote:Op vrijdag 15 april 2005 01:00 schreef daReaper het volgende:
Getverdemme
Een heel topic vol met goedpraterij van de huidige McDonalds cultuur. 30 jaar geleden heette dit nog gewoon "dik". Nederlanders zijn niet beter meer gewend
quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:39 schreef de_priester het volgende:
ik zie niet in wat er sexy is aan die ijsmeis foto.
gewoon een buik. tadaaa klaar..
Naast flink sporten kan je het verschil maken met het uitdrogen van je lichaam door tijdelijk geen water tot je te nemen en in de sauna te gaan liggen. Je voelt je rot maar je buikje is platter. Je vetpercentage is nog hetzelfde maar alles wordt geaccentueerd.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:16 schreef DS4 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:39 schreef de_priester het volgende:
ik zie niet in wat er sexy is aan die ijsmeis foto.
gewoon wat tieten/billen. tadaaa klaar..
quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:28 schreef Bob-B het volgende:
Stel je eens voor hé...Je begint zo'n beetje boven, zachte lippen, zacht hals, zachte borsten, bam *auw* gebroken neus op sixpack van je vriendin![]()
quote:daReaper schreef het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt, dus haal je foto's maar voor de dag.
Kerry Marie!quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:48 schreef Drugshond het volgende:
Ze heeft een buikje.... maar het blijft een schat van een meid om te zien.
[afbeelding]
En een klein buikje heeft echt wel iets sensueels inzich..... Grote borsten ook trouwens.,![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |