even opgezocht:quote:Op woensdag 13 april 2005 15:56 schreef ranja het volgende:
Je bedoelt rockballads.... bij powerballads denk ik meer aan Celine Dion, Whitney Houston en de nederlandse inzending van het songfestival 2005.
quote:Op woensdag 13 april 2005 16:07 schreef Deetch het volgende:
Simple minds vind ik niet in het rijtje passen.
dat is toch een vrij uptempo nummer? niet echt ballad-achtig in ieder geval.quote:Op woensdag 13 april 2005 15:34 schreef --H-I-M-- het volgende:
Van halen - why can't this be love
Absoluut niet. Weinig meer nep dan de gemiddelde powerbalad. Futloos vulsel om te proberen een breed (pop)publiek de plaat te laten kopen. Je hoort die platenbaas gewoon zeggen 'jongens, te gek die ehh... metalmuziek, maar jullie moeten er toch echt zo'n lekkere balad op zetten voor het grote publiek'quote:Op woensdag 13 april 2005 15:34 schreef --H-I-M-- het volgende:
--knip--
Dus, mensen sta op, steek uw vuist in de lucht en laat horen dat de powerballad terug moet komen!
Hij is mooi hequote:
en dus omdat ze voor het 'grote' publiek zijn, zijn ze niet mooi?!? Ik denk dat je juist met een powerballad je je van de rest onderscheidt. En al wordt zo'n ballad om 'commerciele' redenen gemaakt, wat dan, zou jij het niet doen als rockband?quote:Op donderdag 14 april 2005 12:06 schreef Laxe het volgende:
[..]
Absoluut niet. Weinig meer nep dan de gemiddelde powerbalad. Futloos vulsel om te proberen een breed (pop)publiek de plaat te laten kopen. Je hoort die platenbaas gewoon zeggen 'jongens, te gek die ehh... metalmuziek, maar jullie moeten er toch echt zo'n lekkere balad op zetten voor het grote publiek'![]()
Daar groei ik dus mee op, maar gelukkig lukt het me aardig om die muzieksoort te negerenquote:Op woensdag 28 december 2005 07:34 schreef StefanP het volgende:
...
* StefanP was tiener in de jaren 80 en begin 90 en heeft medelijden met de jeugd die met DJ Terror en consortenop moet groeien...
Goh, dat vind ik juist een erg krachtig nummer hoor. Misschien is het ook dat het meer opvalt omdat er verder niks vergelijkbaars is, maar ik vind VR toch errug lekkur hoor.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:25 schreef PhoenixPerry het volgende:
Velvet Revolver probeerde het nog wel met Fall To Pieces maar ik vond het niet echt geslaagd. Misschien komt Chinese Democracy ooit nog uit.....
Woeps, moest natuurlijk zijn Motley Crue - Home Sweet Home. Dat krijg je als je 5 nrs tegelijk probeert in te typenquote:
*eens*quote:Op donderdag 14 april 2005 13:02 schreef ParanoidEv het volgende:
Blurg, zo cheesy als brie uit de magnetron.
Mwoa, ik vind het nummer maar een matige text hebben, en het gaat te snel naar de bridge...quote:Op woensdag 28 december 2005 12:29 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Goh, dat vind ik juist een erg krachtig nummer hoor. Misschien is het ook dat het meer opvalt omdat er verder niks vergelijkbaars is, maar ik vind VR toch errug lekkur hoor.
Tevens is Buckcherry weer bij elkaar![]()
OMG hoe durf je!quote:Op donderdag 14 april 2005 13:02 schreef ParanoidEv het volgende:
brie uit de magnetron.
Je wil gewoon je gelijk, vieze powerballadaar! Devin kwijlt niet en laat geen kaassliertjes achter!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:54 schreef _Etter_ het volgende:
Devin Townsend - Nobody's here & Deep peace (ja ParanoidEv, dat kan ook een powder ballet zijn!)
als je nou Momma I'm Coming Home gezegd had, ok, maar No More Tears zelf is niet echt een ballad, en ook geen powerballad.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:54 schreef _Etter_ het volgende:
Ozzy - No more tears
Come to mama!quote:Op donderdag 29 december 2005 07:00 schreef dyslexie_man het volgende:
Die komt weer terug zo snel mannen weer permanent gaan nemen en in te strakke spijkerbroeken gaan rondlopen.
Dan heb ik zo'n vermoeden dat dat sneller is dan je denkt. Er zijn zelfs inmiddels grote modeontwerpers die hun kledingslijn inspireren op Axl Rose. Waaronder Versace. Toen ik van de zomer in de USA was zag ik opvallend veel strakke spijkerbroeken.....quote:Op donderdag 29 december 2005 07:00 schreef dyslexie_man het volgende:
Die komt weer terug zo snel mannen weer permanent gaan nemen en in te strakke spijkerbroeken gaan rondlopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |